Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Veliki" servis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: "Veliki" servis

    Ja, valjda. Zakaj pa ne. Nerodno je v primeru, da pelje? na POOBLA??EN CITROENOV servis in ti opravijo servis z neoriginalnimi deli. Ampak to je spet druga zgodba. Navsezadnje vse dele ne delajo avtomobilska podjetja sama, temve? imajo kooperante kateri izdelajo dolo?en del, nato pa vtisnejo LOGOTIP avtomobilskega podjetja za katerega je del narejen.
    Naprimer.....za BMW delajo neka tesnila v GUMARNI MARIBOR.


    Aja, da ne pozabim. Danes sem se pozanimal koliko bi pri?el tak?en servis na poobla??enem servisu.....khmm...khhmm, ?e se niso zmotili 130.000,00 - 150.000,00 SIT. Ali je to mo?no?!
    Last edited by hadei; 14.12.2006, 16:59.
    Kot majhen sem vedno ?elel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

    Comment


    • #17
      Re: "Veliki" servis

      Eja... Za 150 jurjev ?e skoraj novega picasota dobi?...

      http://www.citroen-tuning-slo.com

      Comment


      • #18
        Re: "Veliki" servis

        je mo?no tako ceno dobit z org.deli,vendar men so tud neoriginale dali na poobla??enem servisu,?ig citroen,ra? ,vse -stvar dogovora

        Comment


        • #19
          Re: "Veliki" servis

          Originally posted by Andrej New post replay
          Eja... Za 150 jurjev ?e skoraj novega picasota dobi?...
          Kaj moram napisat na katerem poobla??enem servisu so mi to povedali?!.....Raje ne ;). Tudi meni se zdi pretirano vendar, ?e so mene "nategnili", sem jaz vas.

          MUKOTRPNI...se strinjam s tabo. Tudi meni so to ponudli na ne enem izmed poobla??eni servisov, vendar so tudi s neooriginalnimi deli dra?ji kot pri "mojem" serviserju. ?e pri urah imajo predpisan dalj?i ?as servisa + vi?ja cena dela.

          V glavnem za tak?no veliko razliko v ceni NE GREM NA POOBLA??EN SERVIS, ker se po kvaliteti opravljenih storitev v ni?emer ne razlikuje od NEPOOBLA??ENIH SERVISOV. Se pa v ceni.
          Last edited by hadei; 14.12.2006, 20:18.
          Kot majhen sem vedno ?elel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

          Comment


          • #20
            Re: "Veliki" servis

            :scratchchin: pa ?e nekj v na?ih podjetjih se izdelujejo gume in jermena za avtomobile vseh znamk.Izdelava papoteka tako:Izdelujemo izdelek za.....,potem se pa zamenja napis na izdelku in naprej delaj za..............Na koncu izdelek za enega nem?kega izdelka in korejskega izdelka v ceni hod 1:3, narejeni pa v SLO ,iz istega materijala in istih karakteristik ,samo z drugim imenom.Videno in delano.

            Comment


            • #21
              Re: "Veliki" servis

              Varijanta na servisu.Delo v ra?unalnik+ 1 ura dela za poobla??en servis na ra?un ,razlika pa na roko po drugi tarifi

              Comment


              • #22
                Re: "Veliki" servis

                :scratchchin:...hhmm...malo zahajamo iz teme ampak...

                Kar sem ?elel s tem postom je pa? to, da je ob?utna razlika, ?e servis opravim na poobla??enem servisu s originalnimi deli, kot na nepoobla??enem servisu z "nahbau" deli. To je vsota, ki presega nekaj bankovcev po 10.000,00 SIT.

                Dokler bom imel tak?nega serviserja kot ga imam trenutno, NE BOM nikdar opravil servisa drugje, ?e posebej ne na poobla??enem servisu.

                Za ta denar, ki sem ga "pri?paral" imam pla?ana skoraj 2 naslednja normalna servisa. Eee...to pa ni kar tako...vsaj za mene ne.
                Kot majhen sem vedno ?elel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                Comment


                • #23
                  Re: "Veliki" servis

                  No vidi?...
                  Last edited by Andrej; 14.12.2006, 22:20.

                  http://www.citroen-tuning-slo.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: "Veliki" servis

                    Originally posted by jolbe New post replay
                    Nimam nobenega problema in sem napisal da je lepo da si pri?el poceni skozi.
                    Zapi?il sem se samo v tvoj ''?ig v servisno knjigo'' ki v tem primeru ne pomeni ni?.
                    "Original" ?ig v servisni ti pa prinese najmanj 20% ve? pri prodaji avta. Dej ne seri, servisne knjige so samo ?e za rit brisat uporabne.

                    Comment


                    • #25
                      Re: "Veliki" servis

                      Ja mogo?e ste res ljudje malo naivni glede vsega tega.

                      Na internetu sem opazil C5 3.0 V6 ki se je prodaljal (Moj sedaj). Normalno sem prosil Petra (XM), da ga je ?el pregledat. Avto je bil servisiran pri jerov?ku. (servisna knjiga), pokli?em jerov?ku seveda mi je iz glave napumpal kaj je bilo z avtom kako pa kaj. Ni? posebnega servisiran redno ter rihtan v pravem pomenu besede. V Servisni knj?ici so vsi ?templi tudi sedaj novi od Avto Citiy-a. Servisna knjiga je res mogo?e malo tak tak ampak z ra?uni pa je malo druga?e. ?e bom kdaj prodajal mojo zverino lahko grem do citiya kjer mi izpi?ejo vse kaj so delali na mojem avtu ker je zavedeno... To je to. ?e nebi mel servisne pa kake finte bi ?e danes tam stal. Tile na?i avti se ne prodaj kr tako, ?e pa je ?e sumljiv pol pa je ?e slab?e...

                      Saj ko se boste enkrat napizdili boste malo druga?e gledali. Moj kolega se je vredi nasral pa je to ?ola za vse nas ki ga poznamo.

                      http://www.citroen-tuning-slo.com

                      Comment


                      • #26
                        Re: "Veliki" servis

                        Kaj ti pa pomaga servisna, ?e so noter npr. ?tempeljni od AH Kranj? Bolje, da je sploh ne vidim ;) Ali pa pravljice o uvo?enem avtu na lizing iz Italije, ki je bil oh in sploh servisiran tam okrog Neaplja. Poznam nekega strica, ki je ?el za kak?en dan na hladno ko so ga dobili s polnim kov?kom bianco servisnih knjig in "originalnih" ?tempiljk. ?e najbolj mu je bilo ?al kov?ka, ki so mu ga zaplenili.

                        Nateg je lahko s servisno ali brez, z ra?uni ali brez. Edino kar ?teje je, da kupi? poznan avto npr. od soseda ali da si sam maher oz. ima? kolega maherja, ki ve kaj gleda.

                        Svoje ?ase je obstajal neki Ba?ar v Kranju, kamor je (pred)prej?nji lastnik (prej?nji sem sedaj jaz) redno vozil XMa. Kljub temu, da je bil avto res fenomenalno ohranjen, pa se je izkazalo, da je tale Ba?ar menjal zgolj sve?ke in olje in je kljub njegovemu zagotovilu da gre za super truper avto pozabil pomenjati par malenkosti, ki so v kon?ni fazi nanesle kakih 400k SIT preden je bil avto spodobno vozen.

                        Je pa res po dosedanjih izku?njah s citroenovimi servisi, Jerov?ek edini, ki ima po?ten odnos in ve kaj dela. Zato si se tudi lahko zanesel na njegova zagotovila.

                        Avto se pa noben rabljen ne proda ve? kar tako, pa jih ima zagotovo polovica servisne knjige. To preprosto ni ve? argument za prodajo. Na Avtodelti v LJ si npr. pod servisno knjigo predstavljajo en in edini ra?un za popravilo pri 200k km, ?eprav jih ima avto na ?tevcu 130k.

                        Comment


                        • #27
                          Re: "Veliki" servis

                          XMOVC...tvoja usta so tudi kot rit. Samo sranje prihaja iz njih.
                          ANDREJ ima popolnoma prav, da je druga?e, ?e kupuje? avto kjer so ?igi registriranega servisa (poobla??en ali nepoobla??en) in prilo?eni ra?uni servisne hi?e katero lahko pokli?e? in vpra?a? kako je z avtom.

                          Po tvojem moram po?akat ali celo predlagat SOSEDU, da kupi tak?en avto, da ga bom jaz potem ?elel kupiti od njega.....HAHAHA.
                          Ali pa, da vedno kupim nov avto.....pa ja.
                          Last edited by hadei; 15.12.2006, 12:54.
                          Kot majhen sem vedno ?elel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                          Comment


                          • #28
                            Re: "Veliki" servis

                            Prav je, da se var?no dela z denarjem.
                            Prav je, da gledamo pod prste mehanikom.
                            Prav je, da smo informirani o vrsti in kvaliteti rezervnih delov. Eden je dobro napisal kako nabijajo cene. Skoraj vsi filtri v avtih svetovnih znamk so slovenski (Donitovi). En kup delov je Boschevih (in ni treba, da pla?amo isti del ?e enkrat dra?je, ?e je z logom avt. proizvajalca). V Nem?iji so celo pri?eli z akcijo, ki bo uzakonila, da je tak del enakovreden tistemu z nalepko avt. tovarne. Tudi renovirani deli imajo pri vgradnji na poobla??enem isto garancijo, kakor novi. Pri nepoobla??enem malo te?je.
                            Poobla??eni je ponavadi dober za zaguljene zadeve (kjer so potrebni natan?nej?i na?rti elektonike in elektrike, specialno orodje in znanje, ipd.), pa ?e to ne vedno.
                            (Normalne servise in vsa normalna opravila obi?ajno itak naredim sam.)
                            Tukaj ni govora o va?kih, kakor v enih debatah prej.
                            Naj ?ivi zdrava konkurenca!
                            Nulla tenaci invia est via!

                            Comment


                            • #29
                              Re: "Veliki" servis

                              Bravo care....razumno razmi?lja?. Tako kot jaz .
                              Poleg tega si navedel nekaj dejstev kdaj in zakaj opravit servis na poobla??enem servisu. Se popolnoma strinjam s tabo glede zakompliciranih zadev, katere BI NAJ poznali na poobla??enih servisih saj imajo na?rte.

                              :c:...Milan.
                              Kot majhen sem vedno ?elel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                              Comment


                              • #30
                                Re: "Veliki" servis

                                Ja fantje, ?e lahko dodam svoje mnenje o poobla??enih servisih, bi rad povedal, da
                                ?e ?e ne stoji? in sveti? zraven pri servisu, je tisti ?ig malo vreden.
                                jaz sem prodajal Renault Scenic z vsemi ?igi in z ra?uni servisov, pa se je kupec kljub temu obotavljal.
                                Kupil sem pa ta isti avto od poobla??enega servisa v Ormo?u, z vsemi zagotovili, da je avto oh in sploh, pa se je ?ez 50.000 km izkazalo to ni bilo res.

                                Lep pozdrav
                                Last edited by Žare; 15.12.2006, 17:50.

                                Comment

                                Working...
                                X

                                Debug Information