Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kateri avto kompaktnega razreda kupiti ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kateri avto kompaktnega razreda kupiti ?

    Evo, ko ste ?e eni izrazili ?eljo, da napi?em ?e kak?no primerjavo med avti, bom pripravil ?e eno nadaljevanko na to temo. Nisem vedel, kam bi vtaknil tole, pa sem dal v tale poglavje, saj gre za nakup avta, ki bi lahko bil potencialno tudi Citroen.

    Torej, po tisti poskusni vo?nji C5/Xsara sem pogledal ?e nekaj drugih avtov, in sicer po vrsti Focusa, P307, Laguno, Mazdo6, Corollo, Stila, Alfo 147, Megana in Leona. Omejil se bom na primerjavo znotraj kompaktnega razreda, izpustil bom pa Alfo, ki sem si jo ogledal precej na hitro (fant, ki se je vozil z menoj v Stilotu, me je povabil, da ?e Alfe malo pogledam). Itak jo kupujejo prete?no ?enske, tako mi je vsaj povedal.

    Splo?ni vtis je bil naslednji: ?e bi se JAZ odlo?al za nakup avta v tej klasi, bi izbiral med Focusom, P307 in Stilotom, ter mogo?e Corollo in Leonom. Xsara se vseeno ne more povsem enakovredno kosati z njimi, se ji vidi da je zrasla na 11 let stari platformi, ji pa kot olaj?evalno okoli??ino lahko ?tejemo to, da sem je vozil neposredno za C5, tako da je tukaj te?ko biti objektiven. Megane se mi pa zdi dosti zgre?en avto, in temu bi kot olaj?evalno okoli??ino te?ko ?teli to, da je pri?el na vrsto takoj za Stilotom.

    Je pa odlo?itev med avti vse prej kot enostavna. Vsakega sem kar dobro pogledal, najprej kak?no urico v salonu, in se vrnil domov z dobro popisanim listom opomb, potem sem jih pa ?e zapeljal po uro do uro in pol, razen Corolle, ki je niso imeli na razpolago za test, in Stilota, katerega so mi v za?etku ponujali kar za ?ez no?, na koncu sem pa lahko naredil samo en malo ve?ji krog v dru?bi fanta iz salona. No, Leona tudi nisem vozil, ampak glede na to da gre za preoble?enega Golfa, vem tudi o njemu vse kar me je zanimalo, ker mamo v firmi slu?bene Golfe.

    Izbira avta je zelo subjektivna stvar, isti avto te lahko nekrat navdu?i, naslednji dan razo?ara. Zato tudi tole, kar bom napisal, vzemite z rezervo - gre pa? za kup mojih vtisov, ki sem si jih ustvaril v razmeroma omejenem ?asu. Je pa jasno, da vsi tele avti imajo kup dobrih lastnosti in nekaj cvetk, tako da odlo?itev ni enostavna in se na koncu zgodi, da se odlo?i? na osnovi barve ali izgleda lu?i ali ?tevila podstavkov za plo?evinke in podobnega.

    No, pa po vrsti.

    Ob?utek na volanu: na svojem BX-u sem videl, da je zadeva precej odvisna od pritiska v gumah (pa tudi dimenzija gum seveda vpliva na to) in da ti prenizek pritisk ?e iz tako imenitnega volana naredi gumijasto jetro. No, dimenzija gum je bila podobna, pritisk pa nisem kontroliral. Ampak vseeno: Focus je mel res kirur?ko natan?en volan, P307, Xsara in Golf mislim da so tam nekje ali samo za nianso slab?i (mogo?e pa tudi bolj?i), tisti v Meganu je bil pa robotizirano skropucalo, ki mi je ?e v prvi minuti ubil vsako veselje do vo?nje z njim. Pozneje sem malo prebral avto-revije in ugotovil vzrok: Megan ma elektromehani?en volan, sestavljen iz elektromotorja, ki je direkt na?raufan na volanski drog, ter dveh senzorjev. Podobnega ma tudi Stilo, edino tam se mi ni zdel tako slab, verjetno zato, ker sem pri?akoval slab?e, ter zato, ker je vo?nja kratko trajala. Mogo?e je pa bil res bolj?i, kaj pa vem. P307 ma elektrohidravli?en servo, ostali pa klasi?en hidravli?ni servo. Razlika je v ?rpalki, ki jo pri klasiki direkt poganja motor, pri P307 pa elektromotor, skrit nekje v sprednjem desnem vogalu havbe, na podobnem mestu kjer je BHI enota v C5, samo nekoliko ni?je, pod vzdol?nim nosilcem.

    Sam polo?aj za volanom je odli?en v Focusu, P307 in Golfu/Leonu. Pri Xsari je nekoliko slab?e, sam ne vem zakaj, nekako dolgo sem iskal optimalen polo?aj, pa ?e malo preve? je zamaknjen v desno. V Stilotu sem moral zic premaknit dosti naprej zaradi dolgega hoda sklopke (1.9 JTD), tako da sem bil malo preve? nabit na tisti volan in armaturko. V Corolli ergonomija tudi nekoliko ?epa. Volan je preve? naprej glede na pedala, podobno kot v BX-u, ni pa vzdol?no nastavljiv.

    Ob?utek na menjalniku: tukaj sta najbolj?a Focus (testni je bil 1.4 in 1.6) in Megane (1.6, 1.5 dCi, 1.9 dCi). V Stilotu (1.9 JTD) tudi zelo lepo dela, edino hode ma nekoliko dalj?e. V Golfu/Leonu 1.4, 1.6 in SDi je precej natan?en, a trdo dela, zatika se, ni preve? fajn. Je pa dober na 1.9 TDI, lepo drsi v prestave, podobno kot v C5 2.0 HDi. V Xsari in P307 pa bi moral ?e kaj narediti na tem. Motor 1.6 ima menjalnik tipa MA, ki vle?e poreklo iz tazadnjih BX-ov 14 in ZX-a 1.4. Motor 2.0 HDI v obeh variantah (90 in 110 KS) pa ima BE4/5, ki vle?e poreklo iz BX-a 16 in mo?nej?ih. Oba sta precej nenatan?na in glasna, pa tudi hod ro?ke je dalj?i. V C5 v kombinaciji s HDi 110 KS pride tretji tip, z oznako ML, ki dela zelo lepo. Aja, tukaj me je salonska Alfa 1.6 105 KS precej razo?arala - menjalnik je dajal gumijast ob?utek kot bi ga vzeli iz kak?nega Hyundaia, niti blizu tistem v na?i 156 z 1.6 motorjem 120 KS in 156 1.9 JTD, ki je bila zraven v salonu.

    Glede polo?aja ro?ke menjalnika, ta mi je bil najbolj v?e? v Corolli, ki je imela najvi?je postavljeno ro?ko, in lepo blizu volanu. Najmanj v?e? mi je bil pa v Xsari, kjer je prenizko. Pa tudi v Meganu ni najbolje postavljen - je malo preve? desno, ?eprav ne toliko, kot v tastarem modelu. Pri ostalih je pa bil polo?aj menjalnika zelo podoben in povsem soliden.

    Nadaljevanje prihodnji? ...


    [Edited on 12-9-2003 by alex]
    Xantia - edini po nem?ko narejeni Citroen

  • #2
    Lepo, lepo...

    Glede Stilota in hoda sklopke se ne strinjam, ker ima neprimerno kraj?i hod kot moja Xsara VTS. Sede?i v opremi Dynamic so dobri za moje pojme v tem rangu, ?eprav jih mnogi kritizirajo (mogo?e ne znajo uporabit vseh nastavitev, ki jih ponujajo). Polo?aj za volanom dober (za mojih 185 cm). Plus tega, mislim da je Stilo na sprednjih sede?ih dale? najbolj prostoren od vseh, recimo bolj kot Alfa 156, ker sem pa? slu?ajno imel ?anso isto?asno vozit oba avta. To potrjujejo tudi mere, Stilo je ?irok kar 178 cm! Toliko ni ?irok marsikateri avto srednjega ali vi?jega srednjega ranga.
    Doma imamo tudi Xsaro 1.4 in moram re?t, da menjalnik zelo lepo te?e, mehko, brez zatikanj, ni ravno ?porten ampak motorju primeren, medtem ko v Xsari VTS menjalnik ni dorasel ostali tehniki ko je govora o ?portni vo?nji na meji....
    Megan: kolikor sem bil navdu?en nad obliko (3 vratni!) , toliko ve?je je bilo razo?aranje ko sem se vsedel vanj. Volan predale?, pedala preblizu, sede? pod ?udnim naklonom, hrbtni del odlo?no prekratek. Plastika na nivoju Cliota. Brezveze, mi je minilo do vo?nje. Pohvalit pa moram zelo tiho delovanje dCi motorja (120KM) , vsaj od zunaj. Stilo je glasnej?i, za Forda ne vem, Peugeot je nekje vmes.
    Moti me, da se pri dizlih ?utijo tresljaji na pedalu sklopke... Razvajen bencinar pa?:D
    Leona sem tut vozil od kolega (110 Tdi - sport) in mi je v?e?. Trdo podvozje, dober menjalnik, mogo?e malenkost preozki sede?i kot v Golfu, dober polo?aj za volanom, sede? gre dovolj nizko, pedala preve? razmaknjena narazen, cenena plastika na vratih, dizajn armature zastarel (podoben kot v Audijih 80) in najslab?a vidljivost nazaj.
    Alfa 147: najbolje izdelana notranjost, dobri sede?i, atraktivna armaturka, dober volan in volanski mehanizem, najbolj direkten, menjalnika se je treba navadit pri alfah - na za?etku dokaj specifi?en ob?utek, ampak ko ga pogrunta?, seka! Moti ob?utek utesnjenosti v notranjosti, majhen prtlja?nik in pa velik razmik med kolesi in kolotekom - obvezno treba ni?at;)

    Bodi ga dovolj.

    :P
    Jesus is coming.

    Comment


    • #3
      stilo jtd zelo fajn avto, morda je imel premalo kilometrov, ker motor ni vlekel, kot tdi(morda ?e ni bil ute?en), moti morda le za moje pojme nekoliko mehak volan, sicer pa dovolj prostoren, nov ?e brez plasti?nih ?ri?kov, streha z lamelami o.k., bencinar pa vle?e zelo fino, porabi pa tudi kar nekaj...

      leon, ?panski golf, na zunaj lep avto, znotraj pust in dolgo?asen...

      xsara 16, 16v fajn gre, a se ji pozna priletnost, o nastavitvah volana in sede?a nima smisla zgubljat besed(slabo)

      megane-izjemen design, notranjost, kot vse razo?ara, dci-solidno

      subaru impreza wrx- to je AVTO! oblika skret, notranjost, armatura japonska jajca, sede?i super, podvoze, motor to je avto! kaj mi dela! vse ostalo zanemarljivo, saj je vo?nja nepopisno do?ivetje...?e bi imel 10milion?kov preve?, pa, da bi kupoval nov avto(kar se nikoli v ?ivljenju ne bom naredil)vem kako bi se odlo?il Impreza wrx sti prodrive!

      Ampak DS, je pa zakon, za precaj manj soldov, kot Subaru, za ta denar, bi ?e dobil slabo ohranjeno kabrioletko? eh, raje eno pallasko, pa traction, pa 2cv, pa hy, uf sem ?e mal u minusu

      :(:(

      Comment


      • #4
        Alex zelo zanimiv opis.

        ?e moje kratko mnenje. Vsi veliko govorimo o Golfu IV, pa naj si bo to zato ker je VW ali pa zato ker je to najbolj kulten avto na slovenskem pode?elju. Sam sem vozil ve? razli?nih avtomobilov v t.i. kompaktnem razredu in lahko re?em, da mi je od vseh najbolj v?e? nova Toyota Corrola. Golf IV ni slab avto, definitivno pa ni vreden tistega denarja, ki ga ho?ejo tako za novega kot rabljenega. Xsara je res nekoliko priletna, vendar v razmerju cena/zmogljivosti in oprema stoji pri meni precej vi?je od Golfa IV pa ?e lep?a je. Stilo je zanimiv vagen, res je, da se z JTD-jem ?e nisem vozil, sam verjamem, da so ti motorji zelo dobri. Kvaliteta izdelave je pa? med Stilotom, Xsaro in Golfom pa? na strani slednjega, pa ?eprav je tudi tu za?ela precej ?epati. Zanimiv avto je vsekakor tudi Honda Civic zadnje generacije, ki moram priznati zelo dobro tehniko in kvaliteto izdelave, zame zanimivo notranjost, le zunanjost je bolj tako tako. Kar se Megana ti?e - novega ?e ne poznam, za starega se ne bi odlo?il niti v sanjah. Vse je preve? elipsasto in skratka za moje pojme nezanimivo, pa ?e utesnjeno ?e gre za Coupeja. Najbolj mi je od vseh na zunaj v?e? P307 (5v limuzina), ki res zgleda zelo lepo, pa ?e prav je samo malo druga?en od Golfa (tako be?no zadaj). ?e pa gledam avto v celoti, bi se v primeru da bi kupoval nov avto verjetno odlo?il za ?e preje omenjeno Toyoto Corrolo, ki je res naredila oblikovni in tehni?ni vtis name, poleg vsega pa naj bi bila najbolj zanesljiva od vseh. Aja ?e Seat LEON - ta avto mi je tud simpati?en, sam znotraj je preve? klasi?no nastrojen (ala Golf IV).

        Skratka - ?e bi danes kupoval nov avto - bi zagotovo kupil rabljen avto - in zagotovo bi bil to Citro?n - poleg vsega pa bi bil hidravli?ar in definitivno ali Xantia II ali pa XM. :D;)
        BX SEKCIJA CBF

        Iskanje smisla je v iskanju bistva...

        Comment


        • #5
          No, vidim, da ste tudi ostali pri?li do podobnih ugotovitev in da se vglavnem strinjate z menoj.

          Glede sklopke in Stilota, takole je bilo: v salonu se mi je zdelo odli?no, ko sem ga ?el vozit (v obeh primerih JTD), sem vseeno moral dal zic bolj naprej zaradi sklopke. Treba je pa upo?tevat, da sem vajen BX-a, ki ma nekoliko preblizu pedala glede na volan in kratek hod sklopke, pa rabim malo ?asa, da pre?altam na druga?no ergonomijo. Glede menjalnika in ZX-a 1.4, vozil sem nekatere, kjer je ?isto solidno delal, v nekaterih pa bolj slabo, zgleda da kvaliteta varira od serije do serije. Enako je tudi pri Xantiah. Mah, saj ne re?em da je zadeva zani?, ampak konkurenca je pa? bolj?a, tako da bi se v cenovnem razredu, ki ?tarta tam nekje okrog 3 M spodobilo malo dodelat zadevo.

          Ko smo ?e pri sklopki, zadeva je tudi odvisna od motorja. Recimo, pri Meganu je dosti v redu pri 1.6 in 1.5 dCi, medtem ko je pri 1.9 dCi kar precej trda, kar je razumljivo, glede na velik navor motorja. Pri Golfu ma predolg gib. Pri Xsari mi je ?el na ?ivce en feder, ki se mi je zatikal za ?evelj. Pri Focusih je bila v redu. Pri P307 je bila tudi v redu, s tem da je, podobno kot pri Stilotu, prezgodaj prijemala, ?e ko si popustil pedal za 1-2 cm. Malo sem spra?eval, ?e se te hidravli?ne sklopke (mislim, da je edino Xsara mela na zajlo) dajo nastavit, pa noben od prodajalcev ni ni? vedel.

          Aja, glede tresljjev na pedali sklopke. To sem res tudi jaz opazil na Golfu SDI. Ko da? nogo na pedal, ma? ob?utek, kot da te nekaj ?ge?ka po podplatu. K sre?i, ko pritisne?, ta ob?utek prakti?no povsem zgine (ali bo tako tudi potem, ko bo avto malo starej?e, ne vem). Pri ostalih dizlih (Xsara, Megan, C5) na tole nisem bil pozoren, tako da ne vem, a tam tudi trese in koliko.

          Glede razporeditve pedalov, meni je to zelo v?e? pri BX-u, kjer je med osjo pedala sklopke in bremze kar 15 cm. To je vsekakor stvar navade. Pri Meganu je ta razdalja 14 cm, pri Stilotu 13, pri ostalih pa med 12 in 13. Fajni mi je tudi, da je v BX-u gas poravnan z bremzo (po manj?ih modifikacijah na vplinja?u). To je najslab?e pri Golfu, kjer je gas okrog 6 cm ni?je. Pri ostalih je to 3-4 cm.

          In da zaklju?imo poglavje pedalov. Ob?utek na pedalu bremze se mi je zdel dale? najbolj?i na P307, kjer mislim da je uporabljena enaka Bosch servo enota kot na C5. Slab?e, ?eprav ?e zmeraj solidno, je v Focusu, Xsari in Stilotu. Pri Golfu zgleda obstajata dve varianti: v vi?jih opremah majo bremze mehanski BAS, ki reagira preve? nervozno. Najni?ja oprema tega nima, pa je ob?utek podoben, kot na zgoraj navedeni trojki, ?eprav slab?i, ker je hod pedala predolg. Najve?je jetro je pa bil Megan, vsaj tale 1.5 dCi. Verjetno se ?e spomnite ?asov, ko so avti bili brez servo bremz, ali so meli kak?ne minijaturne servo-enote, in so njihovi vozniki kritizirali odli?ne bremze pri hidravli?arjih, ?e? da so ful preob?utljive in da delujejo samo na principu Off-On. Ja, ?asi se spreminjajo! Na Meganu je pedal res ful ob?utlji in za povrh daje zelo gumijast ob?utek, tako da sem ?e na izvozu s parkiri??a nehote spro?il ABS. Ampak dobro, recimo da se na to po nekaj kilometrih navadi?. Pazi zdaj tole: ko sem sprobaval bremze, sem probal tudi nekajkrat zapovrstjo pritisnit pedal. Zanimiva re?. Ob vsakem pritisku, pedal rata bistveno tr?i, tako da po petem pritisku bremze lahko ti??i? z vso mo?jo, avto pa komaj ?e kaj bremza. Stvar se k sre?i vrne v normalo, ?e popusti? pedal in po?aka? 1-2 sekunde, seveda ?e te prej ne ustavi kak?na telegraf-?tanga. No, sicer pri avtih z ABS-om na?eloma ni potrebe, da bi ve?krat zapovrstjo pritiskal bremze, ampak kaj pa vem, lahko pride? v kak?no tako situacijo ali pa ga enostavno kaj pobiksa? in se ti potem zgodi, da bremze ne primejo tako kot bi morale. Mo?no je, da je tole problem samo pri dizlih, zaradi vakum ?rpalke premajhne kapacitete, ker majo bencinarji servo enoto vezano na sesalni kolektor. Ali pa da s konkretnim avtom ni bilo vse v redu (sem pa probal 3-4 krat, vedno isto). Zanimivo je tudi, da fant, ki ma tisti avto v privat uporabi, tega ni opazil.

          Se nadaljuje ....


          [Edited on 12-9-2003 by alex]
          Xantia - edini po nem?ko narejeni Citroen

          Comment


          • #6
            @VTS:
            V veliki meri se strinjam s teboj - sploh glede menjalnika pri na?ih Citroenih. Sicer sem se navadil, ampak moram biti vedno previden in natan?en pri prestavljanju pri malo bolj dinami?ni vo?nji.
            BMW in Honda mata moj glas glede menjalnikov - sploh Integra in S2000 sta norca:o
            Alfa 147 mi je tudi zelo v?e? - v vsem. Sicer sem vozil 1.6i, sem pa sli?al, da 2.0 sploh ne upravi?i svojih zmogljivosti - pospe?ek baje zlo pod normo. Nekje sem ?ital, da bi naj bil 9,5 za 2.0i??
            Ajd

            Comment


            • #7
              Zici:

              Tole je seveda zelo stvar okusa in telesne postave. Vsekakor, v Stilotu so najbolj neergonomske oblike, ledvena opora ti tudi v najni?jem polo?aju zelo nabija v ledvice, bo?na opora slaba itd. Tudi Corrola boleha od slabih zicov, ki so ?e zame (177 cm) premajhni in ne dajejo skoraj nobene bo?ne opore. Pri Xsari so mi navadi zici dokaj v redu, ?portni (oprema Exclusive) so mi pa manj v?e?, ker zgornji del naslonjala (pod ramami) ni oblikovan ravno po mojem okusu, pa ?e malo 'kartonski' ob?utek daje. Pri Golfu je ve? variant. Tisti najbolj osnovni so ena srednja kvaliteta, ne slabi, ne dobri. Precej so mi v?e? eni, ki so v nekoliko vi?ji opremi, po obliki pa precej podobni tistim velur zicom v zadnjih letnikih ZX-ov. Obstajajo ?e 2-3 variante bolj ?portnih zicov, v katerih nisem prav veliko sedel. Glede Focusa, zici so ob?utno tr?i, ?eprav v vo?nji nisem mel ob?utek da so neudobni, so pa precej ergonomsko oblikovani in z zadostnim bo?nim oprijemom (?eprav ne zgleda). P307 ma tudi precej dobre zice, so pa nekoliko mehkej?i. V Meganu mi na?eloma niso slabi, oblika je v redu, ampak bo?ne opore so preblizu skupaj, kar bo problem ?e si v kak?ni bundi, pa tudi dr?ijo prete?no del okrog pasu, rame pa bolj slabo. Bo pa v redu za kak?ne punce tja do 50-55 kg.

              Pri Focusu je zanimivo, da se po vi?ini nastavlja samo sedalni del, naslonjalo pa ne, kar ma svoje prednosti in pomanjkljivosti. Pri Golfu me moti to, da se zic vzdol?no nastavlja v prevelikih korakih, kar k sre?i lahko v dolo?eni meri uravna? z ro?ico za nastavitev po vi?ini, ki obenem premika zic naprej-nazaj (podobno kot v ostalih avtih). Pri Xsari je pa ?e vedno za vi?ino zadol?en tisti hebl, kar me toliko ne moti.

              Kvaliteta plastike v notranjosti. Tukaj so mi vseeno v vrhu Golf/Leon, Corolla in Focus, ?eprav P307 in Xsara ne zaostajata veliko. Pri P307 me moti predvsem to, da notranjost zgleda kot nekak?en napihnjen P206 (posebej vrata), in ?e ne bi bilo elementov iz posrebrene plastike in posre?enih gumbov na centralni konzoli, bi zadeva bila skoraj enako pusta kot v Golfu. Leon ma enako armaturko kot tastari A3, trenutno ga pa dobi? v akciji skoraj 300 K ceneje od Megana (1.6). Megan me je ob prvem obisku v salonu navdu?il, testni je pa odkril pravo stanje: plastika tenka kot papir, na nekaterih mestih slabo poravnana, za zunanje kljuke sem imel ob?utek, da mi bodo ostale v roki itd. Glede Stilota, razen germaniziranega zgornjega dela armaturke, nisem opazil kak?en bistven odmik od Bravota. ?e vedno je kar dosti cenenih detajlov, ?eprav ma tudi dosti dobrih in kvalitetnih re?itev (v nekaterih bi rekel da preka?a vse ostale). Ampak ?e gleda? tukaj ?e ni?jo ceno in precej serijske opreme, te tista plastika ve? ne bode toliko v o?i. Cenen zlo?ljiv klju? pa raje ne bi omenjal (mislim, da ga tudi v Zastavi ne bi marali). Glede Alfe 147, kratek obisk v salonu me ni preve? navdu?il, kvaliteta izdelave vseeno zaostaja za 156-tko, posebej ?e ma? v mislih precej navito ceno.

              Ponudba prostora spredaj: tukaj P307 daje ob?utek, kot da se vozi? v avtu srednjega ali vi?jega srednjega razreda, predvsem zaradi zelo polo?ne ?ofer?ajbe. Ostali so solidni, prostora je zadosti, razen mogo?e v Xsari, kjer se po?uti? nekako vtesnjeno, pa tudi Golf je nekoliko o?ji od ostalih, moti me pa ?e prenizko postavljen klju?, ki skoraj grebe desno koleno.

              Ponudba prostora na zadnji klopi je nekako podobna v vseh avtih. Ko sem si sprednji zic nastavil po svojem okusu, mi je zadaj ostal ?e kak?en prst prostora od kolen do zica, razen pri Fiatu in Golfu, kjer ga je bilo nekoliko manj, ter P307, kjer ga je bilo nekoliko ve?. Stilo pa punuja premi?no zadnjo klop, podobno kot ZX, ampak ne v osnovni opremi.

              Velikost prtlja?nika (globina x ?irina x vi?ina):

              Golf: 82 x 102 x 50
              Xsara: 83 x 117 x 48
              Focus (5v): 78 x 107 x 48
              P307: 82 X 107 x 50
              Corolla: 80 x 110 x 48
              Stilo: 80 x 102 x 52
              Megane: 80 x 117 x 50 (zadnji konec ni?ji)

              Torej, kak?nih bistvenih razlik ni, s tem da imajo vsi avti, razen Xsare, rezervno kolo v prtlja?niku, kamor lahko zba?e? ?e nekaj stvari. Meni bi to prav pri?lo za orodje, ki ga vozim v avtu, ?e bi me slu?ajno pustil na cedilu (do sedaj mi je nekajkrat prav pri?lo v Visi in BX-u).

              Se nadaljuje ...



              [Edited on 12-9-2003 by alex]
              Xantia - edini po nem?ko narejeni Citroen

              Comment


              • #8
                ?e malo meritev:
                Xantia - edini po nem?ko narejeni Citroen

                Comment


                • #9
                  Razlaga k zgornji tabeli: vm je hitrost pri 3000 obratih (bencinar) oz. 2500 (dizl), takole za ob?utek, koliko dolga so prestavna razmerja pri posameznem avtu. Je pa zmerjeno po ?tevcu, za katerega sem pri Focusu 1.6 dobil ob?utek, da malo bolj la?e, kot pri ostalih avtih. Vseeno, Focus ima nekoliko dalj?a prestavna razmerja kot P307 1.6, Golf 1.4 in ve?ina ostalih avtov (BX, Xantia 1.8, Laguna II 1.8, Alfa 156 1.6 ...). Megan 1.5 dCi in Golf SDI pa imata precej kratke prestave, zato rezultati niti niso tako slabi, kot bi ?lovek mislil.

                  Limitator pri dizlih je bil na 5000, pri P307 na 6500, Focusih 6800, Golfu 1.4 pa 5950.

                  V desnem delu tabele so pa podane meritve, koliko avto rabi, da pospe?i v dolo?eni prestavi. Pri Meganu i Focusu 1.4 so rezultati, zaradi precej praznega tanka, bili ?e nekoliko bolj?i, a sem jih ro?no 'po ob?utku' korigiral navzgor, da dobimo realno primerjavo z ostalimi, v katerih je tank bil skoraj poln. Za meritve sem posku?al najti ?imbolj ravno cesto, ampak vseeno jih je treba vzeti malo z rezervo. Bo pa ?isto v redu za primerjavo. V vseh primerih sem bil sam v avtu, z vklopljeno klimo, prtlja?nik je pa bil prazen.

                  Vsi avti v primerjavi so bili te?ki okrog 1200 kg, razen Golfa, ki je nekoliko la?ji. Splo?ni vtis je, da je motor 1.6 pri taki te?i ?e ravno zadosten za normalno vo?njo, pod pogojem da avto ni preve? obremenjen. Za kak?no bolj dinami?no vo?njo bo pa treba vzet kaj mo?nej?ega. Xsara Hdi je v primerjavi z ostalimi bila prava raketa.



                  [Edited on 12-9-2003 by alex]
                  Xantia - edini po nem?ko narejeni Citroen

                  Comment


                  • #10
                    Ok. Vse lepo in prav, ampak alex, ?lovek ob tvojem pisanju dobi ob?utek da se je zate pri BX-u ?as ustavil... Namre?, sme?no je, da nekdo jemlje BX-a za referen?no vrednost pri primerjavi in oceni novih vozil, predvsem sede?ev, plastike, pedalov itd... Mislim, haloo?
                    To me spominja na testne vo?nje pri BMWju, ko pridejo razni modeli s ?kodami Favorit in grejo peljat 530i in se nekaj prito?ujejo in pametujejo potem, hehehe, jao jao...

                    Glede izdelave Alfe 147 proti 156 ga mimo brca? da je kr hudo... Komaj zadnja generacija 156tk se lahko primerja s kvaliteto, prva generacija je bla bolj boga, 147tka je pa itak pri?la dosti kasneje na trg...
                    Ne vem ali si namerno spregledal, da je v novi 156ki armaturka ista kot v 147! Hm, zaradi slab?e kvalitete??

                    Pa v tisti tabeli s podatki se Xsara naenkrat ne bi ve? tako dobro odrezala, ?e bi bil zraven G.o.l.f. 110-115 Tdi, Stilo JTD 115, Focus TdCi 115, Corolla Ditd in tako dalje...
                    Lahko je favorizirat nekaj, ?e se gre? selektivno navajanje dejstev...;)

                    Yo!
                    Jesus is coming.

                    Comment


                    • #11
                      Mah, vsak svojega kurca (emm, konja) hvali...:D

                      Smo tut BXe meli doma, pa nismo bili ravno v nebesih zato... plastik fantastik, vse ru?i in drni, kot da bo vsak cajt razpadel...pa ?e ?rl je kot svinja...

                      Se pa strinjam da se v navadni Xsari ne sedi ravno odli?no, ?ist druga?e je pa pri VTS, ker se da sede? spustit dosti ni?je (poleg tega da so sami sede?i tut ?ist druga?ni) in pedali so druga?e razporejeni, kar pa verjetno niste vedeli...

                      :)
                      Jesus is coming.

                      Comment


                      • #12
                        vsak svojga kurca hvali... pa naj pri tem ostane... ni treba pljuvat ?ez druge modele... hvali svojga, pusti mojga... evo... izjava dneva
                        Ne more? letet kot orel, ?e ima? okoli sebe same purane

                        Comment


                        • #13
                          Da malo razlo?im ozadje tegale 'testa'.

                          Torej, po pribli?no 6 in pol letih, kolikor imam BX-a, sem se odlo?il zamenjat avto. Glavni vzroki: nima klime, nivo hrupa v kabini nekoliko prevelik (plastika ne ropota - to sem po?timal; ropota motor), polo?en in nekoliko nenatan?en volan, ter nekoliko previsoka poraba v mestu. Glede ostalega, bi ga lahko ?e mirno in z razmeroma majhnimi stro?ki vozil ?e nekaj let. Sicer sem se nekako ?e 80% odlo?il za Xantio, ampak sem si rekel, grem ?e malo pogledat nova avta v meni dostopnem cenovnem rangu, da mi ne bo potem ?al.

                          Prvotno sta me zanimala samo Xsara 1.6 in Focus 1.6. Za 1.6 sem menil, da je to nekako zadostuje za normalno, ?eprav ne ravno preve? dinami?no vo?njo avta te?kega 1150-1200 kg. Pozneje sem, bolj iz radovednosti, ?e malo raz?iril seznam testnih avtov. Alfa 147 je slu?ajno padla notri v tole primerjavo (pi?e zakaj) in tiste opombe glede kvalitete in menjalnika ne jemat preve? zares, sicer za me ne pride v po?tev zaradi precej trdo nastavljenega podvozja (pa? dam prednost udobju pred lego na cesti).

                          Xsara Hdi in Stilo JTD so v tabeli enostavno zato, ker niso imeli testnega bencinarja. Megane 1.5 dCi pa zato, ker mi je motor 1.6 16V dobro znan iz prej?njega modela (tukaj je skoraj isti, dodan mu je variator faze, ki da ?e tistih 5 KS), zanimalo me je pa, a tisti bogi dCi sploh kam gre, ali pa je treba ?e malo pedala potiskat, ter zato, ker je testni imel ro?no klimo, za katero sem menil, da mi povsem zadostuje, testni bencinar 1.6 pa samodejno.

                          Jesno, da se meni z BX-om ni ?as ustavil. Me je pa vseekakor zanimalo, kaj mi ponuja avto vredno 3-3.6 M v primerjavi z mojim, vrednim 0.05-0.10 M.

                          Namen teh postov ni bil kronanje zmagovalca niti dokazovanje, kateri avto je 100x bolj?i od drugih, ampak sem enostavno napisal, kaj mi je kje bilo v?e? in kaj ne. Nekje sem dal za primerjavo BX-a, nekje pa ostale 'testne avte'.

                          Nekje med testiranjem Focusa me je kar dobro prijelo, da bi res kupil novo avto, posebej zato, ker sem isto?asno gledal eno 5 let staro, a malce zjahano Xantio, pozneje sem se pa ohladil in odlo?itev za rabljeno Xantio (samo ne tisto) je prevladala.

                          Bi pa ?e povedal to, da me je vsak, od testnih avtov v za?etku testne vo?nje navdu?il (razen Megana), samo po eni uri, ko sem ga malo bolje spoznal, je to navdu?enje kar precej popustilo in sem se na koncu vedno z veseljem vsedel nazaj v svojega.

                          Bi pa rekel, pa lastniki BX-ov se bodo z menoj verjetno strinjal (pa nekateri majo, tako kot pri nas, doma ?e kak?en drug avto), da ma BX, ki je neko? bil avto srednjega razreda, ?e marsikaj za pokazat dana?njim avtom kompaktnega razreda. Seveda, dale? od tega, da trdim da je bolj?i, v ve?ini stvari je seveda slab?i, ampak ... Razen Golfa/Leona, mislim da majo vsi armaturko iz trde plastike, pri BX-u je pa vseeno malo mehkej?a, pa dosti tapecirunge je notri. Pa zadnje diske tut ?e nimajo vsi kompakti. Pa v BX-ovih zicih se zagotovo bolje sedi kot v Stilotovih, Corrolinih, pa tudi tistih Xsarinih. Pa ventilacija mi ne nabija zrak direkt v ?elo kot v Meganu. Pa sprednji dela avta ne miga levo-desno-gor-dol kot v Meganu, ko vrti? volan na parkiri??u. Pa za dvignit ?ipe, ko vgasnem motor, mi ni treba ponovno zakurblat, kot v tistem Meganu (mogo?e so tut druga?ni), ampak je dost, da dam kontakt. Pa pregled iz kabine je bolj?i kot v vseh ostalih. Pa prostora je tudi ve?. Pa po ob?utku na pedalu bremze mu samo P307 pride dokaj blizu. Pa ne zdaj mislit, da nisem vajen klasi?nih bremz, ker s slu?benimi in puncinim avtom naredim skoraj toliko kilometrov kot s svojim. Pa po udobju so vsi kompakti ?e z novimi amortizerji slab?i. Pa zadnji konec mu se ne sprehaja levo-desno v ovinkih tako kot v Xsari. Pa ... ...

                          Jasno, ?e bi ga primerjali z avti srednjega razreda, bi pa res te?ko na?li kak?en detajl, v katerem se lahko primerja z njimi. Ampak tam se cene za?nejo okrog 4.4 M (?e eliminiramo Elantro, Kio, Octavio in podobne), to pa ni tako malo denarja, posebej ?e pomisli?, da bo ?ez 5 let vreden komaj polovico ...

                          [Edited on 13-9-2003 by alex]
                          Xantia - edini po nem?ko narejeni Citroen

                          Comment


                          • #14
                            alex

                            sam da ne bo pri?lo do ka?nega misanderstuda...

                            komentar je bil namenjen VTS-u, glede na specialne izjave, da se je tevi cajt ustavil pri BX-u... niti zgubljat besed v glavnem
                            Ne more? letet kot orel, ?e ima? okoli sebe same purane

                            Comment


                            • #15
                              Skrt, don't worry.

                              Hotel sem samo razlo?it, kako je do tegale 'testa' sploh pri?lo. Pravzaprav, nisem niti mislil o tem pisat, ampak bile sta dve ?elji, da napi?em kak?no primerjavo, pa sem si vzel ?as.

                              Ni pa enostavno delat tele primerjave, te?ko je bit objektiven, pa ?e se ?e toliko trudi?. Ker ?e na sebi sem videl, da so mi enkrat ene stvari bile v?e?, drugi? ne in podobno.

                              Vseeno, ?e se bo kdo odlo?al za nov avto, naj ne pozabi na tisto 'nije zlato sve ?to sija'.

                              [Edited on 13-9-2003 by alex]
                              Xantia - edini po nem?ko narejeni Citroen

                              Comment

                              Working...
                              X

                              Debug Information