Announcement

Collapse
No announcement yet.

Centriranje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Centriranje

    Kje v Sloveniji so sposobni v nulo centrirat kolesa, original alu Citroen, brez sredinske luknje...
    Letos 2x, pa še kr pajtla...
    Jesus is coming.

  • #2
    Kje pa si centriral... Aja pri cizer....u? Kaj pa na original servisu? Če ne pa pojdi tja nazaj pa reklamiraj...

    http://www.citroen-tuning-slo.com

    Comment


    • #3
      Avtomojster d.o.o.

      v Ljubljani, Cesta Dolomitskega odreda 137, tel: 01/423 55 36.
      Meni so tri leta štimal Alu feltne na CXu, in to brez problema. Mi niso lepili uteži, ampak spojili, ker so imeli originalne sponke. Res so cool.
      brr, brr, brr, brr......
      Ami se trese

      Comment


      • #4
        Ma ja pri CIZ... Sem bil že dvakrat..brezveze...
        He, na citroen srevisu nimajo nastavka za te felne (Krajnc), pri Avto city pa imajo, samo ko sem bil lani tam, so tut dvakrat delali, pa sranje blo, sem htel dnar nazaj...no, potem so pa ugotovili, da nimajo skalibrirane mašine:D:D:(

        Trese pa pri večji brzini ravno toliko da para živce...
        Jesus is coming.

        Comment


        • #5
          Aja... problem je v tem ker je Xsara VTS zelo trda s še tršim volanskim mehanizmom in je treba res v NULO centrirat.
          Pri hidravličarjih ni tako pomembno ker se "zgliha"...
          Jesus is coming.

          Comment


          • #6
            Vem! In to je shit!

            Sem videl ja. Tvoje felge so res nekaj posebnega. Od ZXa 16v originalne imajo pa tak plastik pokrov čez in potem je luknja not, da se je dalo scentrirat. Mislim o strokovni usposobljenosti Citro-servisov v MB sploh ne bi zgubljal besed.
            Če te zanima, ravno včeraj sem bil v Peugeot Levin servisu pa majo nove mašine za centriranje in montažo gum. Bom vprašal kolega mehanika, če delajo tud take felge.
            Aja, men so tud zmontirali gor letne, centrirali in nardili optiko pri Cizerlu in sem bil zadovoljen.
            Ajd
            If you wanna run cool, u gotta run on heavy fuel

            [Edited on 3-6-2003 by ZX16v]

            Comment


            • #7
              polosovina?
              Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

              Comment


              • #8
                Sem pomislil tudi na to in ob rednem servisu naročil naj pregledajo komplet podvozje in pravijo da je vse OK. Tut na Amzsju sem šel na preventivnega + test amortizerjev pa je tut vse OK.
                Gume so nove.(Dunlop SP 9000)
                Fora pa je, da ko so zimske gume gor ni treslo, ker so ful mehke, tako da sem 100% da jih je treba znat scentrirat.

                Da ne govorim o tem, da se vsi križajo ko se pojavim s temi felnami...niti na uradnem servisu jih nočejo delat - enostavno nimajo mašine pa je:D

                Andrej, prodaj felne.
                Jesus is coming.

                Comment


                • #9
                  Včeraj sem imel gor 17 (od tistega 206) :o:o:o Ko ata na mamo pašejo... Ful dobro!

                  http://www.citroen-tuning-slo.com

                  Comment


                  • #10
                    Si probal kaj ovinke s temi colami? Verjetno si bil blizu lege Active:D

                    Comment


                    • #11
                      Tudi v mojem zx 14 na avtocesti trepeta volan.Balansiranje nič ni spremenilo ,gume skoraj nove.Ko sem spremenil višino volana se je območje najvecjih tresljajev premaknilo za kakih 10 km/ h.Nadležno trepetajoči volan sem držal v rokah tudi pri Xsari in Berlingotu.
                      Zdi se mi da bi moral citroen bolje uravnotežiti svoje avte.Nekoč je bilo tresenja volana veliko manj tudi pri "poceni" modelih spackih ,visah...

                      Comment


                      • #12
                        Nisem probal pelat... Samo očke so trpele...

                        http://www.citroen-tuning-slo.com

                        Comment


                        • #13
                          Pri navadni Xsari 1.4 pa je OK, samo tam so fedre mehke ko drek, pa volan tut, pa gume balonarce....
                          Jesus is coming.

                          Comment


                          • #14
                            Verjetno so fedri res mehki v primerjavi s Xsaro VTS, ampak v primerjavi s hidravličarji so pa kar trdi.
                            Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                            Comment


                            • #15
                              moh... moje izkušnje... AX, ZX, Xsara... nobenga tresenja... razn ZX, ko je šla polosovina rakom žvižgat... in to je treslo samo v določenem "rangu hitrosti" ... recimo pri 80 pa do 100 na uro... pol je nehalo
                              Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

                              Comment

                              Working...
                              X