Announcement

Collapse
No announcement yet.

O serviserjih

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O serviserjih

    Zogdba gre takole:

    Na forumu preberem, da je Novak dober serviser v Ljubljani. Pokličem in se dogovorim brez problema. Rabim servis za Picassoja HDI, 60 000 km. Povprašam za ceno in mi povedo, da bo okrog 30000 tolarjev. Več ali manj povsod enako. Pripeljem avto in prvi slab vtis, neurejena delavnica. Avto oddam, šef zapiše telefon, da bo sporočil, če bo še kakšna dodatna težava. Prvi dober vtis, brezplačno ponudi nadomestno vozilo. Dopoldne pokličem, če je delo končano. Delo je končano prej kot je bilo rečeno. Vprašam, koliko denarja rabijo in sledi šok. 83000 tolarjev. Vprašam zakaj. Pa mi šef pove, da ima končnik na desni strani zračnost. In menda se samo končnika ne da menjati, menjati je treba celo roko. Pa so jo zamenjali. Dodaten strošek: materjal 40000 tolarjev, delo 10000 tolarjev. In šefu se ni zdelo vredno poklicati, če je to v redu, da se cena servisa zviša za 2,76666666666666666 krat. Pa ga vprašam, zakaj ni poklical. Pa mi pove, da nekje piše, da je zračnost treba preveriti. Mu čisto verjamem, nikjer pa ne piše, da je treba na vrat na nos zamenjati celo roko za 50000 tolarjev. Pa malo zmerjam po telefonu in gospod sam pride do zaključka, da mi bodo novo roko sneli in dali nazaj staro. Rade volje se strinjam in pogovora je konec. Servis se zavleče za eno uro. Pridem po avto, cena na računu se po novem glasi 35000 tolarjev. Še kar pomirjen plačam in vzamem avto. Šef mi grozi s tehničnim, da ga pač ne bom naredil. Ko ga bom imel nekega dne.

    Epilog:

    Avto peljem k lokalnemu mehaniku, ki mi menja gume. Po obsežnem rukanju, pajsanju in pregledovanju ugotovi, da malo pa je res verjetno zračnosti. Pa me vpraša če kaj slišim med vožnjo. In jaz laik odgovorim, da seveda nič. Pa mi pravi, da verjetno nič tudi slišati ne morem, ker je zračnosti za malo malenkost. Ob omembi tehničnega pregleda pa ga popade histeričen smeh. In na koncu mi obljubi, da ko bo, če bo zračnost res tako velika, da se bo kaj poznalo, mi bo pa stvar obnovil za 8000 tolarjev.

    Toliko o serviserjih.

    Lp, Klemen

  • #2
    Pred mesecem dni je moj kolega na Picassotu imel enako varianto... torej tale končnik... kr fajn se je slišalo klenkanje, on pa tega ni slišal recimo... ko sem jaz že prvič ga vozil tega Picassota sem slišal luft... no, dejansko je treba zamenjat celo spodnjo vilco in od konkurence se ni dalo dobit... strošek, ki ti ga je kasiral je realen, urna postavka je pa pač urna postavka...

    Če je mehanik ocenil, da je luft, pol je že neki na tem... tko al tko te bo tale vilca prej al slej dobila in boš bil primoran jo zamenjat... mehanik se je pač odločil za preventivo...

    Tle dejansko ne vidim nič slabega, razen tega, da te prej ni poklical in obvestil... mogoče se mu je v tistem trenutku, tisti dan, zdelo, da res ni treba klicat in da je logično zamenjat spodnjo vilco...

    Jz tega ne bi obnavljal, ampak novo kupil...

    To je pač moje mnenje...

    Skrt
    Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

    Comment


    • #3
      Zgleda, da Novak počasi zgublja stik z realnostjo, k da ljudje denar kr serjemo.

      Če je zračnost minimalna in se v notranjost nič ne sliši potem ni zaenkrat kaj menjat oziroma preventive špilat, ker bo stara vilica zdržala še nekaj časa mogoče še par 10000km. Ta preventiva pomeni, da bo človek pri Novaku moral menjati naslednjo vilico pri 120000km...

      Če ga pa na tehničnem vržejo bo pa tako ali tako moral novo nabavit.

      Comment


      • #4
        Se popolnoma strinjam, da je serviser imel čisto dober
        namen menjat. Ampak to da pa je menjal brez da bi ga poklical (še posebej ker je prej ocenil strošek na 35000 SIT), je pa prehudo! :ysemibo::
        Tu bi pa tudi meni prekipelo! Ajd zamižiš še, če bi bila cena na kocu 40 ali 45 jurjev, ampak za tak strošek se pa stranko najprej obvesti in opozori! Potem se pa sam odločiš, al menjaš al pa ne.
        Vroooom! - Merida 903 Road

        Comment


        • #5
          Ja, jaz tudi tako nekako razmišljam kot Skrt.

          Zakaj sploh voziti Citroene na uraden pooblaščen servis, ki je dražji od vaškega fušarja?

          Ko pelješ na servis recimo pri 60 Tkm je v servisni knižici in tudi v servisnem normativu točno in eksaktno napisano kaj vse je potrebno preveriti, doliti, zamenjati, dopumpati, itd. Poleg tega po možnosti odkrije še kakšno zadevo, ki gre k koncu in jo vaški šraufarji ponavadi spregledajo. To pa tudi pomeni, da je serviser dolžan zamenjati obrabljen del za katerega ugotovi, da je potreben zamenjave - razen če ni med serviserjem in stranko dogovorjeno drugače.

          Ko ti serviser avto preda po rednem servisu na 60 Tkm to pomeni, da je avto BREZHIBEN, ima eno letno garancijo na zamenjane dele in pol leta garancije na delo. Če ne pride do nečesa nepričakovanega ali okvare zaradi starosti avtomobilskih delov (velja za starejše avtomobile), bi moral ta avto lepo in brez problemov delovati naslednjih 20Tkm oz. kolikor je določeno, do naslednjega servisnega pregleda.

          Kakor jaz vidim celotno zadevo je tu bila zgolj napaka v komunikaciji in sicer s tvoje strani. Ko si avtomobil predal na servis bi jim moral povedati, da v kolikor bo potrebno še kaj zamenjati, razen tistega kar pride v ceno 30 jurjev, naj te prej pokličejo in vprašajo.

          Celo pohvale vredno je bilo dejanje šefa, da ti je sam ponudil zamnejavo novega končnika s tvojim starim - verjetno je celo dvakrat brezplačno šraufau, samo da je mir in da bo stranka zadovoljna.

          Je pa res, da so nekateri serviserji bolj za zahtevne stranke, ki hočejo imeti brezhiben avto in drugi serviserji, ki so bolj za take, ki hočejo imeti čim cenejši servis in jim je brezhibnost manj pomembna - važno da laufa!

          Kolikor denarja toliko muzike.

          Lp in bz
          Čojko
          sigpic

          Comment


          • #6
            Torej Čojko ti se nebi nič sekiral če bi ti namesto 30 jurjev, serviser izdal račun za 83 jurjev?
            Vroooom! - Merida 903 Road

            Comment


            • #7
              1. Novak sploh ni pooblaščen Citro serviser,
              2. pri njemu je to dostikrat stalna praksa, ko se dogovoriš za
              ceno servisa, ko pa prideš po avto, te pa zadane skoraj kap od cene.
              Cuore sportivo.....

              Comment


              • #8
                Originally posted by Rogy
                Torej Čojko ti se nebi nič sekiral če bi ti namesto 30 jurjev, serviser izdal račun za 83 jurjev?
                Jaz bi se zmenil drugače oz. sem zraven ko mi servisirajo Xsaro in se sproti dogovarjamo.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Čojko

                  Jaz bi se zmenil drugače oz. sem zraven ko mi servisirajo Xsaro in se sproti dogovarjamo.
                  Ok, torej se na ta način izogneš takih situacij.

                  Kaj pa če bi bil prisiljen pustiti avto pri serviserju (višja sila, se ti mudi in nimaš časa tam stat) in rečmo še da ga ravno pri Novaku pustiš?
                  Vroooom! - Merida 903 Road

                  Comment


                  • #10
                    jest grem na servis v petek (bom držal tud kluč v roki, pa se pametnega delal)
                    Menjava spone stabilizatorja (obnovljena) pa redni servis (olje pa to)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Rogy
                      Kaj pa če bi bil prisiljen pustiti avto pri serviserju (višja sila, se ti mudi in nimaš časa tam stat) in rečmo še da ga ravno pri Novaku pustiš?
                      ...ma dobro, kaj enim je treba še narisat, al kaj?

                      Serviserju (lahko tudi Novaku - čeprav en hodim k njemu) bi izrekel točno ta stavek:
                      V kolikor bo potrebno zamenjati še kaj razen predvidenega potrošnega materiala me prej pokličite, poveste za kaj gre, in koliko bo zamenjava stala. Potem pa se bom sam odločil ali boste zamenjali ali ne.

                      Je zdaj vsem jasno?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Čojko meni je vse jasno!

                        Hočem samo povedat da nimaš garancije da te bo prej poklical!! Nekateri so pač taki.
                        Vroooom! - Merida 903 Road

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Rogy
                          Čojko meni je vse jasno!

                          Hočem samo povedat da nimaš garancije da te bo prej poklical!! Nekateri so pač taki.
                          Ne vem če ti je vse jasno ko takole sprašuješ.

                          Stranka sem jaz, jaz sem naročnik, jaz sem plačnik, nič mu ne plačam v naprej - on je le mehanik ki more naredit tisto kar mu stranka naroči. Čisto vse karte so v rokah stranke. Kje je problem?

                          Na koncu je itak serviser prisiljen zastonj zašraufat, odšraufat in se sam znajti z "rabljenim" kosom , ker je to naredil brez tvojega privoljenja.

                          Mogoče pa bo to Novaka izučilo za naslednjič v kar sicer dvomim saj je takih strank kot je mkn manj, ki zahtevajo nazaj star kos, kot tistih, ki se pač strinjajo in plačajo.

                          V bistvu Novak veliko več zasluži če kar menjuje in nič ne sprašuje po telefonu, kjub temu, da mora kdaj pa kdaj na novo vgrajeni kos zastonj odmontirati, kot da bi za vsako malenkost spraševal stranko po telefonu.

                          Vsak serviser pač ima svoj sistem dela in pri mkn-ju za moje gledanje ni naredil ničesar narobe.

                          Lp Čojko
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Takole je

                            Zadnjih 25 let odkar vozim citroene
                            nikoli nisem bil na uradnem servisu..

                            Zadnjih 5 do 6 let še v domači garaži orodja nimam več ---
                            Pač nisme rabil se je to razgubilo ...

                            Trorej če je kaj naraobe mi pade stran se kaj polomi mi to vedno popravi prvi vaški mehanik ki ga najdem ...

                            Za redne servise in take štose pa nikoli nimam denaraj tako da tega ne morem kometirat ..

                            Troej kupi renault ali firat .. tudi sam sedaj išćem servis za ta avto .. je pa serviserjev več vsi so dobiri vsi imajo vleiko dlea in več izkušenj z strnakami .. torej se ti kaj takega da te ne pokliče ko ti zamenaj nekaj kar ti bo itak kmalu strna padlo .. ne bi smelo zgoriti ..
                            Predlagam da menajš firmo avta ....
                            Citroen Bilten Forum
                            https://www.citroenbilten.com/
                            Gostovanje Domene Internet
                            https://www.bilten.net/
                            Mobing v Sloveniji
                            https://www.mobbing.si/
                            Družinski portal
                            https://www.drobnic.com/
                            https://www.drobnic.info/

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Čojko

                              V bistvu Novak veliko več zasluži če kar menjuje in nič ne sprašuje po telefonu, kjub temu, da mora kdaj pa kdaj na novo vgrajeni kos zastonj odmontirati, kot da bi za vsako malenkost spraševal stranko po telefonu.

                              Lp Čojko
                              Za vsako malenkost res ne rabi klicat, ampak 50 jurjev pa zame (verjetno še za koga drugega) ni malenkost.
                              Vroooom! - Merida 903 Road

                              Comment

                              Working...
                              X