Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servisi v Kranju in okolici

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servisi v Kranju in okolici

    Ker bom moral v kratkem porihtat ene par stvari na mojem ZX-u (vodna pumpa, auspuh, sklopka in še servis na 150000km) se sprašujem, al naj grem (spet) k Bašarju na Labore, al se zategnem do Jerovška ?
    Torej, kakšno mnenje imate o temle Bašarju. Vaše mnenje o Jerovšku itak poznam.

  • #2
    Z Bašarjem imam žal take izkušnje, da od treh primerov, ko sem prišel k njemu ali za servis ali za nasvet ali karkoli, je bil odgovor negativen.

    Jaz vozim za redne servise k Binetu, drugače pa k Jenkotu.

    Comment


    • #3
      servis

      Evo, sedaj moram pa mojega ZX-a zares poservisirati.
      Torej, pokličem Bašarja (Kranj-Labore) in ga vprašam, koliko stane menjava vodne pumpe, napenjalca in jermena). No, Majster nekaj muti, potem pa reče 30kSIT (komplet za menjavo jermena 21kSIT, vodna pumpa 9kSIT, kao original) + delo. Ko ga vprašam, če servis na 150kkm predvideva še kako večje delo (jermen gre itak v komplet s pumpo) spet nekaj muti, omenja sklopko, ... Skratka, ta star mi je pustil slab vtis.
      Potem kličem Jenkota (Cerklje-Praprotna polica) in mi na prvo vpračanje odgovori takole: 4700+6200+5000=pumpa+šponar+jermen, 2-3 ure dela. Za servis na 150000km pa pravi, da razen jermena nič večjega (če vse v redu funkcionira, seveda).
      No, sem se kar Jenkom zmenil za dan in uro.

      Comment


      • #4
        Zadnjič sem imel z Jenkoti prav prijetno debatico - za razliko od (žal) mnogih, se oni kar dobro spoznajo in veliko dajo na Citroënizem.

        A nam na forumu narediš eno VELIKO uslugo?

        Pojdi k Jenkotu s fotoaparatom, baje da imajo spravljen Ami 6 baje z ZELO malo kilometri. Bi se spodobilo, da tak entuziazem nekdo predstavi - pa naj bo to naš forum :)

        Comment


        • #5
          Evo Mucy, danes popoldan peljem avto na Praprotno polico (da mi ga jutri zrihtajo). Imam samo analogen fotoaparat (Canon EOS 1000F) z vgrajeno bliskavico in nimam pojma o fotografiji. Lej, aparat bom imel s seboj, kaj bo ratalo pa ne vem (jest zlo lauzi fotografije posnamem). Lahko se pa zmeniva in se dobiva tam, spičiva en film in po vročem dnevu še kako pivce poženeva po suhem grlu.

          Ja, ena velika na prvi pogled (posluh) opazna razlika je med Jenkoti in Bašarjem: slednji je en velik gobcač in že prvi občutek pri njemu je ta, da te bo nategnil. Jenkoti so enostavno transparentni.

          Comment


          • #6
            Ma ja, pokliči 031 496 292, pa če bom prost, uletim in si še sam pogledam Amija ! :)

            Če me pa ne bo, pa vseeno za naš forum malo reklame naredi, da bojo videli, da migamo :)

            Comment


            • #7
              Ka pa filanje bunk na gorenjskem??? Pa če je še kak serviser za hidravliko tle okrog.

              Comment


              • #8
                Bunke nafila "Žabar" v Britofu pri Kranju. Kako se pa originalno piše, pa ne vem. Aha, vem pa KDO ve: pri BInetu v Žireh tel. 04 505050.
                Jaz bom šel zdajle en dan tja ta glavno nafilat.

                Nimam ga ravno v čislih, ampak JE in vsaj kar se bunk tiče, jih pač nafila.

                Comment


                • #9
                  Za trenutni problem iščem kandidata, ki bo šel malo drobovino CXu premetavat.

                  Jenko zna bit predrag, ker sem enkrat že spraševal za menjavo tesnila glave in je šla debata v smer:''sej, če dela, dela,'' potem pa je le vem vrgel ceno okrog 70 jurjev navzgor.

                  Mehota mi toplo odsvetujete:D

                  Bine se ne pipa več mojih avtomobilov, pa še morebitna vleka bi bila jako draga.

                  Kakšen status ima sedaj magister?

                  Je ta žabar morda Stanko, ker potem imam njegovo telefonsko? Kakšne izkušnje?

                  Mogoče avtohiša Kranj:D
                  Je še kakšen drug majster tu okoli? CX pa trenutno počiva v Stražišču.

                  Comment


                  • #10
                    Na štajerskem je eden samo ti je predaleč ne? Pravi mager z diplomo iz modelov ''G'' in ''C'', polagal jih pa je v Franciji...

                    http://www.citroen-tuning-slo.com

                    Comment


                    • #11
                      Andrej, to misliš Nemca ? Je bil svoje čase menda kar živina - šef servisne službe pri Tomosu/Cimosu, za svoja leta se tudi dobro drži in verjetno obvlada v nulo. Je pa res že kar star, pa še od Kranja do Šentilja je daleč - predaleč za vleko.

                      Pri Magistru pa bojo menda zaprli servis -čisto. Menda so prodajali tudi orodje.

                      Comment


                      • #12
                        Ne mislil sem goljo.... Nemeca je malo cajt povozil... Golja zrihta ene 5 citroenov takih in drugačnih na dan... Zadnjič je bil en bel GS tam in zamenjali so motor... To golja naredi ko keks.....:o:o:o

                        http://www.citroen-tuning-slo.com

                        Comment


                        • #13
                          Menjat motor niti ni tak problem, odšraufa se sprednja maska in pločevina pod motorjem, potem pa odklopiš elektriko, lajtnge in odšraufaš 6 šraufov, pa je ven. Večji problem je pomoje razkopati in popraviti obstoječi motor - to pa je ohoho več dela, čakanje na dele-tesnila ipd.

                          Zakaj pa so menjali motor na GSki ?

                          Po moje pa Nemec obvlada svoj posel, mogoče ne Xantie, XM pa C5, stare citroene (ds,gs,cx,bx) pa ziher. Je pa res že star. Jaz sem šel filat bunke k njemu, ker sem jih sam odšraufal in je prišlo malo ceneje - jurja za komad. Pa še to,on ima lajtnge za GS na zalogi, Golja pa mi je po tel. rekel, da nimajo nič - torej če bi se pri filanju lajtnga utrgala bi ostal brez avta za par dni :(

                          Comment

                          Working...
                          X