Mah ne, glede na to, da sem kupil vse novo, bi dal raje štelat, samo majstra moram najdit. Včeraj sem govoril tudi s Petrom, ki mi je zrihtal svojega mehanika, ki mu šraufa njegov XM. Z majstrom sva zmenjena, da se slišiva v ponedeljek za datum, kdaj si bo lahko ogledal zadevo in jo uredil. Vsaj upam, da se bo dalo.
Zato najlepša hvala Petru, sem mu dolžan vsaj en pir.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
AVTOELEKTIČAR
Collapse
X
-
čak čak kaj ne
če maš stare zarosten reglerje k ne delajo pol itak ne pa z polmlnimi upori
Boja zna menjat ščete in diode na altenatorju, če ni zarbian je to najmanj kar narediš
če se ti ne da jebat s štelanjem dej not elektosnki regler sej majo to pomoj zdej že tko vsi spački noter...
Aleš
Leave a comment:
-
Visar je bil poleg Jetija prvi ki sem ga vprašal. Vendar kljub vsemu zadeva le ni tako preprosta. Tudi onadva nista tega zmogla urediti. Vrhniški avtoštromarji, npr. Trček je pa bolj švoh varianta.
Leave a comment:
-
Vzam v roke
en navadn inštrument
pa mali šraufencigr pa to poštelej
še prej poštimi ščetke na altenatorju pa kable..
mislim da ti bi visar to nareil za en pirček
Aleš
Leave a comment:
-
Bom pa še jaz postavil eno vprašanje v zvezi s štromom:
Na mojem spačku se je pojavila težava.
Ker je konec snega in ceste (vsaj pri nas) suhe, sem se vsedel vanj in se malo popeljal naokrog. Začela mi je pregorevati varovalka. Iskazalo se je, da regler ne dela več tako, kot bi moral, alternator je zato preveč polnil in mi skuril varovalko. Sedaj sem kupil nov regler, vendar je zgodba še vedno ista - varovalka pregori.
Ko sem se pozanimal, so mi povedali, da je zadevo potrebno dati na mašino, ki nato "sinhronizira" alternator in regler - le-tega nato štromar nastavi, da pravilno reže špice polnjenja.
Ali kdo pozna kakega štromarja na območju ljubljanske regije, ki ima tako zadevo, da bi mi poštimal zgoraj navedeno težavo?
[Edited on 5-3-2003 by Tito]
Leave a comment:
-
Guest repliedBomo videli kaj bo. Če se kaj zgodi bom poročal.
Za vsak slučaj pa bo dobro rele v prtljažniku vozit, ga vseeno lažje zamenjat kot ključavnico.
Leave a comment:
-
Brez panike, Andrej. Če je rele dovolj močan (baje je potrebno 30 A), bo vse v redu. Malo sem gledal v Haynesa in guess what - Xantia II ima že tovarniško vgrajen rele v tokokrogu ventilatorja, s čimer je razbremenjena ključavnica. Torej, če Maršek do sedaj ni preveč skuril ključavnice, bo delovalo. Če bodo preoblemi, bo pa treba še ključavnico zamenjat.
Leave a comment:
-
Bomo vidli kako dolgo bo delalo.... Če se original ključavnice zažgejo (od vročine) te se bo še ta rele zažgal in to 100%, sedaj pa si dal 6 jurjev potem boš še dal 17000 za ključavnico pa si vseskupaj dal 23000 SIT!?! Evo. Poleti si ADIO. Vrjemi ker se ti bo grela ko pes še plastiko ki je ob ključavnici ti bo stopilo..... Sicer pa kak hočeš?
Leave a comment:
-
Guest repliedPopravljena ventilacija
Težave z ventilacijo mi je odpeavil avtoelektričar Trček na Vrhniki, ki je že imel nekaj podobnih primerov. Ker je vzrok nedelovanju ventilacije prežgan kontakt na ključavnici se enostavno doda samo rele, ki potem upravlja z elektriko za ventilacijo in gretje zadnje šipe. Pri tej rešitvi ni potrebno menjati nobene ključavnice vse skupaj pa stane okoli 6k SIT.
Leave a comment:
-
Točno ta, s tvojo Viso pa sva ga odvlekla iz avtoceste do tega avtoelektričarja.
Leave a comment:
-
Aja, ali se je poslabšal? Kajti, ko sem imel še hrošča 9 let nazaj, je bil on edini, ki ga je spravil v red.
Leave a comment:
-
Jaz osebno
sicer ne vem zakaj že ampak ti ga toplo odsvetujem, če misliš it tja bolš da sam narediš, pa men en pir častiš za dober nasevet.
Leave a comment:
-
Pred nekaj leti sem bil pri enemu atu avtoelektričarju v bližini servisa Novak. Če se pripelješ s tržaške, zaviješ proti Novaku. Pri njegovem servisu ne zaviješ desno, ampak na levo po ozki cesti in nato na desno. Vsaj včasih je znal kar dobro šraufat.
Leave a comment:
-
Ključavnica (volanska) Enak problem sem imel pa je to to vrjemite!!! Kupite neoriginalno (se splača).
Leave a comment:
Leave a comment: