Announcement

Collapse
No announcement yet.

AVTOELEKTIČAR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se mi je zdelo, da vseeno ni treba razdreti pol armaturke, tako kot piše v Haynesu.

    Očitno je finta v tem, da je treba razčleniti zajlo v havbi. V Hajnesu pa predlagajo, da snameš še kar nekaj stvari za volanom (in volan), verjetno zato, da lahko z roko sežeš za instrument tablo in tam snameš zajlo. A si moral vseeno sneti tisto plastiko okrog volana, da si prišel do spodnjih dveh vijakov, ki držijo instrument tablo?
    Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

    Comment


    • #17
      Tisto plastiko za volanom bos moral odstraniti, docim volana jaz nisem nikoli snemal, je pa res da ce snames se volan imas ogromno prostora.
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      prodam Visa MP, naredil AX-emobil, uzivam v C5 III

      Comment


      • #18
        Ventilacija pri Xantii

        Tudi meni je pri Xantii break začela crkovati ventilacija (gretje, regulacija, ventilator, gretje zadnje šipe). Ampak zadeva ni čist crknla, ker kakšen dan dela kakšen pa spet ne. Po moje je kakšen problem z elektriko, pa bi rabu obiskat kakšnega avto električarja v Ljubljani ali okolici. Če kdo ve za kakšnega, ki je že imel izkušnje s s takšnim promblemov, naj mi prosim sporoči.

        Comment


        • #19
          Pri Xantii je vzrok problemov z ventilatorjem običajno prežgan kontakt v ključavnici. Poišči topik na to temo.

          Če pa dela samo najvišja hitrost, potem je pregorel regulator (max. hitrost ne gre preko regultorja, temveč direktno).

          [popravljeno dne 13-1-2003 od alex]
          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

          Comment


          • #20
            Ključavnica (volanska) Enak problem sem imel pa je to to vrjemite!!! Kupite neoriginalno (se splača).

            http://www.citroen-tuning-slo.com

            Comment


            • #21
              Pred nekaj leti sem bil pri enemu atu avtoelektričarju v bližini servisa Novak. Če se pripelješ s tržaške, zaviješ proti Novaku. Pri njegovem servisu ne zaviješ desno, ampak na levo po ozki cesti in nato na desno. Vsaj včasih je znal kar dobro šraufat.
              LP

              Comment


              • #22
                Jaz osebno

                sicer ne vem zakaj že ampak ti ga toplo odsvetujem, če misliš it tja bolš da sam narediš, pa men en pir častiš za dober nasevet.
                Citroen Bilten Forum
                https://www.citroenbilten.com/
                Gostovanje Domene Internet
                https://www.bilten.net/
                Mobing v Sloveniji
                https://www.mobbing.si/
                Družinski portal
                https://www.drobnic.com/
                https://www.drobnic.info/

                Comment


                • #23
                  Aja, ali se je poslabšal? Kajti, ko sem imel še hrošča 9 let nazaj, je bil on edini, ki ga je spravil v red.
                  LP

                  Comment


                  • #24
                    A je bil to tisti hrosc k je mel plus na karoseriji ???
                    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                    prodam Visa MP, naredil AX-emobil, uzivam v C5 III

                    Comment


                    • #25
                      Točno ta, s tvojo Viso pa sva ga odvlekla iz avtoceste do tega avtoelektričarja.
                      LP

                      Comment


                      • #26
                        Popravljena ventilacija

                        Težave z ventilacijo mi je odpeavil avtoelektričar Trček na Vrhniki, ki je že imel nekaj podobnih primerov. Ker je vzrok nedelovanju ventilacije prežgan kontakt na ključavnici se enostavno doda samo rele, ki potem upravlja z elektriko za ventilacijo in gretje zadnje šipe. Pri tej rešitvi ni potrebno menjati nobene ključavnice vse skupaj pa stane okoli 6k SIT.

                        Comment


                        • #27
                          Bomo vidli kako dolgo bo delalo.... Če se original ključavnice zažgejo (od vročine) te se bo še ta rele zažgal in to 100%, sedaj pa si dal 6 jurjev potem boš še dal 17000 za ključavnico pa si vseskupaj dal 23000 SIT!?! Evo. Poleti si ADIO. Vrjemi ker se ti bo grela ko pes še plastiko ki je ob ključavnici ti bo stopilo..... Sicer pa kak hočeš?

                          http://www.citroen-tuning-slo.com

                          Comment


                          • #28
                            Brez panike, Andrej. Če je rele dovolj močan (baje je potrebno 30 A), bo vse v redu. Malo sem gledal v Haynesa in guess what - Xantia II ima že tovarniško vgrajen rele v tokokrogu ventilatorja, s čimer je razbremenjena ključavnica. Torej, če Maršek do sedaj ni preveč skuril ključavnice, bo delovalo. Če bodo preoblemi, bo pa treba še ključavnico zamenjat.
                            Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                            Comment


                            • #29
                              Bomo videli kaj bo. Če se kaj zgodi bom poročal.
                              Za vsak slučaj pa bo dobro rele v prtljažniku vozit, ga vseeno lažje zamenjat kot ključavnico.

                              Comment


                              • #30
                                Bom pa še jaz postavil eno vprašanje v zvezi s štromom:
                                Na mojem spačku se je pojavila težava.
                                Ker je konec snega in ceste (vsaj pri nas) suhe, sem se vsedel vanj in se malo popeljal naokrog. Začela mi je pregorevati varovalka. Iskazalo se je, da regler ne dela več tako, kot bi moral, alternator je zato preveč polnil in mi skuril varovalko. Sedaj sem kupil nov regler, vendar je zgodba še vedno ista - varovalka pregori.
                                Ko sem se pozanimal, so mi povedali, da je zadevo potrebno dati na mašino, ki nato "sinhronizira" alternator in regler - le-tega nato štromar nastavi, da pravilno reže špice polnjenja.
                                Ali kdo pozna kakega štromarja na območju ljubljanske regije, ki ima tako zadevo, da bi mi poštimal zgoraj navedeno težavo?

                                [Edited on 5-3-2003 by Tito]
                                LP

                                Comment

                                Working...
                                X