If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
No ker mam skoz težave z ventilatorjem, gretjem, hlajenjem v Xanitji sumim slabe kontakte. Kej je kak električar ki to malo premeri in popuca podmaže...
031 691 657:P
Kako priblizno pa zgleda tale regulatorcek?
Zal prvic slisim za tega Jerovska, verjetno je to kaksna avto-mehanicna delavnica iz LJ ali okolice? Jaz sem namrec iz Ptuja.
Sem slisal, da je to dokaj pogost problem pri AXih (BXih tudi?) zato je mozno krivo hlajenje taksnega regulatorja, verjetno je preslabo in zato cez par let zadeva crkne.
Jaz sem imel na BX-u cirkuse z ventilatorjem...
Potem mi je pa Toro pri Binetu potegnil kontakte narazen, spucal, priklopil nazaj in je že laufalo :)
Problem pri tej generaciji avtov so dostikrat aluminijasti kontakti vitalnih elektronskih živali... ;-) Aluminij naenkrat ni več prevoden, ko oksidira, pa ti crkuje oprema, v bistvu pa včasih pomaga samo očistiti kontakte.
Jaz mam enga dobrga kolega Markota,ki raztura elektriko,men je rihtu do zdej vse moje citroene( glih mi rihta XM a),ce kdo rab kej nj se mi oglasi pa bom zrihtu klubsko ceno
Pozdrav,
naenkrat mi je crknilo nekaj zarnic v armaturki, tako da levega dela stevcev v temi vec ne vidim :)
Zanima me ce se to splaca sam popravljat ali je boljse to peljat k kaksnemu avto elektricarju ?
Tko btw me se zanima kolk so kaj cene za popravilo omenjenih zadev ?
jz mislim, da bo najboljše, če se zadeve lotiš sam in tako mal sprazneš mojo garažo in ti prodam kr komplet armaturno ploščo pa števec pa vse ostalo... boš vidu da bo boljše...
čao;)
Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:
rogy...enkrat ko je cel avto na delih, postane vse dostopno... ni blema... drugač pa prideš zelo jebeno do vsega tistga... sej se da vse nardit... ampak vsi bi radi mojstrsko delo in nič stroškov...
podrobnejše je opisano v eni temi pri AX-ih.. .ne vem točno kera...
Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:
hmm da bi menjal celo armaturko se mi zdi mal prevec dela ali ne ? pa se nekaj moja armaturka je neka predpotopna, kolikor vidim pri ostalih, saj nima tistega displaya katera vrata so odprta ali zaprta :(
drgac pa mi vseen povej koliko ti cenis tvojo armaturko, ker mi je oni gumb za reset stevca tud crkno :)
nasplosno pa ne iscem resitve z nic stroskov... temvec placam koliko je pac treba za neko bolj profesionalno zamenjavo teh zarnic, ker nebi rad da bi mi potem cela armaturka "skripala" oz. nebi bila pravilno sestavljena nazaj :)
Ja, na BX-u, ker mi je crknila lučka za kratke luči.
Ko najdem čas, bom v Haynesu pogledal kako se razdre tista na ZX-u, pa ti napišem (če se vmes ne najde kdno drug, ki je to že počel). Seveda, če se ti ljubi razdirat, ker ko prvič nekaj delaš, vedno vzame vsaj uro več, kot misliš.
ja glej...
jz ti dam za 20 jurjev celotno armaturno ploščo in še števec zravn z vsemi mehanizmi, žarnicami, zračniki, vse kar ti še pride prav... sam do mene pridi v Koper pa vzameš kar ti rabi... cena se mi pa zdi več kot primerna... DDV že vključen!!! ;)
Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:
Upam da ne bom komu pokvaril posla ampak zarnice v ZX-u res ni problem zamenjati saj moras odsravfati le nekaj vijakov in sneti zajlo.
To naredis tako da vzames torks kljuc in odsravfas dva vijaka ki se vidita na spodnji strani zgornjega scita armature plosce ter se dva pri volanu. Ce v volanu nimas vrece je postopek se toliko bolj enostaven.
Predno bos armaturo potegnil ven razcleni se zajlo za stevec kilometrov pod motornim pokrovom in odsravfaj se ostale vijake ki drzijo stevec pod armaturo....
Pa se to prej kupi zarnice ki se dobijo na vsaki boljsi pumpi. :)
LP
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
prodam Visa MP, naredil AX-emobil, uzivam v C5 III
Comment