Ob 80-letnici znamenitega križarjenja po Aziji "Croisière Jaune": je znamka Citroën pripravila dogodek Citroën Créative Tour.


Križarjenje po Aziji “Croisière Jaune” je prvi organiziral André Citroën leta 1931. Ta prva odprava od Bejruta do Pekinga po cestah, po katerih še niso vozila motorna vozila, je vzbudila veliko navdušenje po vsem svetu. 80 let kasneje znamka ni nič manj drzna. V počastitev obletnice te veličastne znanstvene, umetniške in človeške dogodivščine je znamka Citroën pripravila nov dogodek, ki sega prek državnih meja: to je Citroën Créative Tour. Ta originalna potujoča razstava vabi otroke in odrasle v svet ustvarjalne tehnologije ‘Créative Technologie’ v ritmu parad edinstvenih konceptnih avtomobilov! Po Berlinu (od 17. do 19 junija) in Parizu (od 24. do 26 junija) v Evropi, bo razstava v septembru gostovala v Moskvi. Praznovanje se bo z drugimi presenečenji do konca leta nadaljevalo na Kitajskem …


Citroën Créative Tour: razstavljiv paviljon za originalno potujočo razstavo!

Leta 1931 so morali pogumni pionirji križarjenja po Aziji pri prečkanju Himalaje in zaradi zemeljskih plazov razstaviti svoje goseničarje, da so se lahko prebili skozi najbolj neprehodna območja. Kot da bi se spogledovala s temi junaškimi dejanji, si je znamka Citroën na osnovi razstavljive zgradbe 80 let kasneje zamislila dogodek Citroën Créative Tour. Ta edinstvena mobilna razstava se bo po vrsti odvijala v parku BallonGarten v Berlinu, od 17. do 19. junija, na dvorišču Dôme des Invalides v Parizu, od 24. do 26. junija, in nato po končanih letnih dopustih v središču Moskve, preden se bodo svečanosti preselile na Kitajsko!

3 kupole za 3 različne razstavne svetove v barvah drznosti in ustvarjalnosti!

Obisk mobilnega razstavnega paviljona Citroën Creative Tour, urejenega okoli treh med seboj povezanih kupol, odraža drznost in ustvarjalnost znamke Citroën:

– Kupola ‘Inovacij’: največja dvorana paviljona, kjer se obiskovalec že na vhodu potopi v svet ‘Ustvarjalne tehnologije’ blagovne znamke. Ob predstavljenih vozilih so predstavljene osupljive sodobne in interaktivne umetnine. Tako je skulpturalni pokrov motornega prostora vozila Citroën C4, ki je prevlečen s toplotno občutljivo barvo, tu razstavljen kot umetniško delo. Poleg konceptnega avtomobila Revolte je v središču pozornosti linija DS z vozili Citroën DS3, DS4 in DS5. Znamka Citroën bo s slednjim, ki je bil prvič predstavljen aprila v Šanghaju, uvedla tehnologijo popolnega hibrida, HYbrid4.
– Kupola ‘Občutkov’: na sredini paviljona je ta prostor namenjen interaktivni in digitalni zabavi. Tu se obiskovalci lahko preizkusijo v “Live Car painting”, kjer lahko prek na dotik občutljivega zaslona pobarvajo streho vozila Citroën DS3. Ljubitelji močnih in vznemirljivih občutkov lahko prevzamejo nadzor nad konceptnim avtomobilom GTbyCitroën v slavni video igrici Gran Turismo 5 (na voljo na Sony PlayStation 3).
– Kupola ‘Pobeg’: ta zadnji prostor predstavlja drzno odpravo, ki jo je pred 80 leti predstavljalo križarjenje po Aziji ‘Croisière Jaune’. Tako je sredi ekspedicijske opreme iz tistega obdobja predstavljen goseničar. Nasproti tega lahko obiskovalec podoživi najpomembnejše trenutke tega dogodka s pomočjo zemljevida poti z animiranimi filmi, ki jih projicira originalen robot!

Sprevodi konceptnih avtomobilov v središču prestolnic!

Citroën Créative Tour bo s parado emblematičnih konceptnih vozil znamke Citroën trikrat dnevno razgibala središča prestolnic, v katerih bo gostovala. K vzdušju, preplavljenem s čustvi, bo prispeval tako konceptni avtomobil Survolt, pravi dirkalni avtomobil na izključno električni pogon kot tudi GTbyCitroën, izpeljanka vozila, ki si jo je Citroën izmislil za simulacije vožnje v igri Gran Turismo 5 v naravnem merilu! Za še večjo senzacionalnost organizira Citroën ob tej priložnosti še nagradno igro preko posebnega mini spletnega mesta (www.creativetour.citroen.com), ki bo srečne nagrajence nagradila tako, da bodo lahko preizkusili te izjemne avtomobile kot sopotniki!