Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ponovno debata o gumah ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Ponovno debata o gumah ...

    Po moje je oznaka v redu. Terenc je za na teren, kjer se večinoma srečaš z blatom in z visokim snegom

    To da večina vozi "terence" po asfaltu je druga stvar
    Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

    Comment


    • #92
      Re: Ponovno debata o gumah ...

      Po 300 km še sploh NE primejo. Vsaka guma ima na zunanji plasti nek nanos da je konzervirana. Na ta način ima pravilno skladiščena guma tudi po treh letah od DOT datuma izdelave še karakteristike nove. Zato, ko kupiš gume preko neta, so po DOTU lahko 3 leta stare. Npr. za moje letne Nokian, sem na strani proizvajalca našel, da se ta konzervirni sloj obrabi šele pocca 1500-2000km prevoženega asfalta. Šele potem guma normalno prime, zato je treba z novimi voziti previdneje. Ampak kolker opažam, še do sedaj nisem naletel na človeka, ki bi to vedel in me vsi samo čudno gledajo.
      I feel Citroënic
      ---------------
      Lp, David

      Comment


      • #93
        Re: Ponovno debata o gumah ...

        Originally posted by ZarA New post replay
        Ampak kolker opažam, še do sedaj nisem naletel na človeka, ki bi to vedel in me vsi samo čudno gledajo.
        Tudi jaz prvič slišim.

        Če me spomin ne vara na osebnem vozilu ne smeš imeti nalitih gum.

        Comment


        • #94
          Re: Ponovno debata o gumah ...

          Originally posted by Odisej New post replay
          Tudi jaz prvič slišim.

          Če me spomin ne vara na osebnem vozilu ne smeš imeti nalitih gum.
          Ne vem če bo držalo. V Baumaksu in obiju veselo prodajajo med drugim tudi nalite gume.

          Zara: če še NE bi prijele potem bi zletel iz marsikaterega ovinka. Saj poznaš okolico našega kraja kakšne so ceste. :-)

          Tega o zaščitnem sloju nisem vedel. Torej se bodo glih fajn utekle do prvega snega :-)
          Vroooom! - Merida 903 Road

          Comment


          • #95
            Re: Ponovno debata o gumah ...

            :duh::biggrin:....ta pa je dobra, da ne smeš imeti nalitih gum. Svašta...heh.
            Danes so zaradi stroge kontrole nalite gume zelo dobre kvalitete tako, da ni bojazni za nesrečo. Na dirkalni avto res ne pašejo, za normalno vožnjo pa so solidne.
            Jaz osebno jih ne bi imel. Mogoče zimske....mogoče.




            Pa še to. Preveč filozofiramo o gumah. Pri naši normalni/umirjeni vožnji (ne takšni kot jo imajo Andrej, Neyc, Petra :biggrin: na poti domov) se to tako ne pozna. SEVEDA, to velja takrat ko ni snega.
            Dvomim, da bi kdo uganil kakšne so gume, če bi se peljal s naključnim avtom in ne bi vedel kakšne gume so namontirane. ;)
            Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

            Comment


            • #96
              Re: Ponovno debata o gumah ...

              Meni se zdi, da je govora o narezanih gumah, ne o obnovljenih. Saj Bandag je evropska firma.

              Comment


              • #97
                Re: Ponovno debata o gumah ...

                Jaz sploh nisem vozil halo... :c:

                http://www.citroen-tuning-slo.com

                Comment


                • #98
                  Re: Ponovno debata o gumah ...

                  @hadei napaka, e baš na dirkalnih avtih jih imajo in sicer na avtocrossu grupa a1 lahki školkarji. Nalite, gume mislim

                  Comment


                  • #99
                    Re: Ponovno debata o gumah ...

                    Si pa ga gnjavo. "Daj gas, daj gas vidiš da je PASSAT"!!!!!!

                    GAAASAAA..... ;)
                    Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                    Comment


                    • Re: Ponovno debata o gumah ...

                      Originally posted by ZarA New post replay
                      .... Šele potem guma normalno prime, zato je treba z novimi voziti previdneje. Ampak kolker opažam, še do sedaj nisem naletel na človeka, ki bi to vedel in me vsi samo čudno gledajo.
                      Potem sem jaz prvi? :-)

                      Razlika se opazi. Letos sem uspel dobro občutit, ko sem kupil nove zimske gume - nekaj ur pred srečanjem CTS... Ker sem kake 4 kilometre zaostajal za skupino, sem malo pospešil tempo, občutek na cesti pa je bil res čuden. Sem pričakoval nestabilnost že zaradi zimskih gum, ampak tista "nova neutečenost" pa se tudi opazi (tudi na biciklu, za bajke pa pristojne vprašajete). Na formuli so včasih (mogoče še vedno) vse komplete gum na treningu nekaj krogov vozili, da so jih malo "obrabili" in dosegli optimalni oprijem.

                      Nalite gume? hmm...
                      Problem vidim v tem, da v bistvu kupiš 4 gume različnih proizvajalcev - ena je lahko na osnovi save, druga danlopa, tretja je gudjerka, četrta pa bog ve kaj. Ne vem, če je osnova vseh teh gum enake kvalitete in lastnosti, tako potem v bistvu lahko vožiš štiri različne gume z enakim profilom. Ali se mogoče motim?
                      - Ni težko biti svetovni prvak, če živiš v svojem svetu. -

                      Comment


                      • Re: Ponovno debata o gumah ...

                        Jaz mam tut malo čuden občutek zdaj ko sem dal gor zimske gume. Čeprav niso nove. Zgleda da tudi stare čez poletje fašejo en konzervans ... Ampak danes se mi zdi da že bolje primejo kot včeraj. Čez 2-3 dni se bom pa že čisto navadil na nje. Všeč mi je da je volan lažje vrtet
                        Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                        Comment


                        • Re: Ponovno debata o gumah ...

                          Eno je občutek zaradi zimske gume - precej drugače, ko zamenjaš...
                          Nove so pa še posebaj "zanimive", verjetno pa tudi ležanje brez uporabe tudi kaj prinese.
                          Všeč volan vrtet? Hmm. Pri zaviranju imaš občutek, da gume trga...
                          - Ni težko biti svetovni prvak, če živiš v svojem svetu. -

                          Comment


                          • Re: Ponovno debata o gumah ...

                            Ja, pri bremzanju tudi moje precej godrnjajo, tako da skoraj preglasijo škripanje zavornih oblog na zadnjih bremzah ...
                            Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                            Comment


                            • Re: Ponovno debata o gumah ...

                              Originally posted by salatöl New post replay
                              No, naša zakonodaja.....
                              predpisuje, da na gumi piše M+S, in je potem to super guma za sneg.
                              Samo kaj, ko očitno ni nekega predpisa, kdaj lahko ima guma M+S znak gor.
                              Na nivi imam ene italjanske nalite offroad gume, odlične za blato, za visok cel sneg še uporabne, na zvoženem snegu pa katastrofa. Ampak imajo M+S znak in so zakonsko gledano ustrezne. Tako ima večina gum za terence m+s oznako, čeprav za sneg niso primerne.

                              Zanimivo zmotno je tudi razmišljanje ljudi, ki me sprašujejo, zakaj sem ravno zdaj pozimi dal tiste gume dol iz avta, take "kramparce" pa ja morejo dobro it po snegu. :-)
                              No M+S guma ima lahko tudi še snežinko zraven in potem je to ustrezna guma za sneg. Recimo Continental ima za terence obe izvedenki - M+S in M+S in snežinka.
                              Razlike so ogromne. V lanskem testiranju revije Quatroruotte je bilo pri bremzanju iz 100 na uro na o razlike več kot 40m pri nekemu terencu (mislim da Mercedes ML).
                              LP
                              Xsara Picasso 2.0 Hdi 2002

                              Comment


                              • Re: Ponovno debata o gumah ...

                                Se pravi mud+snow brez snežinke pravzaprav pomeni, da guma ni primerna za sneg (pri ternecih) ? Ali je tamo S kaj drugega (sand ali kaj pa vem kaj) ?
                                Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                                Comment

                                Working...
                                X