If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja res bo tri po novem dovolj. Pa ene verige v pritljažniku, ki jih imamo doma še od fička, pa še nikol niso bile namontirane
Taki glupi mamo zakon. Saj. Jaz bi oglobil tudi ljudi, ki poleti vozijo z zimskimi. Halo na -10 je imela intensa 7m krajšo pot od eskimo S3? Ja kolk odaljšo ima potem letna pri +30? Se pravi poleti je kup karambolov zaradi zimskih gum. Ja? 7m iz 100km/h na 0 ni malo. Danes je ta razdalja recimo cca 40m za osebna vozila, za večino novih manj. In tu 7m ni malo.
Jaz se še stalno z letnimi vozim okoli, saj še ni pravo vreme za zimske. Za policaja pa imam ketne (ki pašejo na to dimenzijo gume). Bom menjal na zimske, ko se shladi tudi če ne zapade sneg. Na gumi pa mi med drugim piše, da se tretira kot all season in north america. Pr nas v EU šteje za letno. Svašta. Ampak poleti sorazmerno dobro prime.
garač....bi te malo dopolnil....ne le da so ljudje v zimskih razmerah bolj previdni, tudi bistveno manj jih je takrat na cesti oz. z drugim prevoznim sredstvom
Andrej......čist se strinjam, da bi morali vsi imeti zimske gume gor seveda z zadost profila. Drugače pa po žepu. Ne pa da se pol eni zgovarjajo na to pa ne ono.
....prebral sem še da vsi v ljubljani menjajo gume okoli 1.maja. Jaz jih ne:-) Pa še neki je na tem. Letos če se prev spomnim sem zamenjal 20.3 in pol trepetal če bo še enkrat zapadel sneg. Mislim da bi se mogla ta meja kdaj zamenjati letne za zimske malo prestaviti ker že dolgo nismo imeli snega v tem času. Večkrat smo ga imeli v marcu kot v novembru.
Me pa zanima okoli teh temperatur nekaj.....vsi vemo da se gume med trenjem segrevajo. A kdo ve kako je pri tem? Verjetno je res da je zimska pri -5(recimo) boljša ko zjutraj spelješ recimo kot letna. Kaj pa ko se ogreje(trenje) recimo po 100km. Samo razmišljal sem pravega odgovora pa v moji glavi ne najdem.
Kaj v mislite o tem
Me pa zanima okoli teh temperatur nekaj.....vsi vemo da se gume med trenjem segrevajo. A kdo ve kako je pri tem? Verjetno je res da je zimska pri -5(recimo) boljša ko zjutraj spelješ recimo kot letna. Kaj pa ko se ogreje(trenje) recimo po 100km. Samo razmišljal sem pravega odgovora pa v moji glavi ne najdem.
Kaj v mislite o tem
Zimska pri nižjih temperatura prej doseže "delovno" temperaturo kot letna. Zato je po zimi boljša. Poleti pa zimske ni potrebno ogrevati in se ji z višanjem temperature slabšajo vozne lastnosti.
Tukaj je potrebno poudariti še tlak v penvmatikah. Zrak se pri višjih temperaturah segreva in širi, kar pomeni naslednje. Če imaš predpisan tlak npr 2.5 bara, gumo imaš napumpano na 2.6 in greš na dolgo pot AC, se kaj kmalu zgodi, da ni več pravega stika med gumo in podlago. Kar pomeni, da tekalna površina ne nalega pravilno na podlago in to je lahko usodno. Pa so na avtu lahko še ne vem kako dobre gume (po testu)....
Še nekaj testi so tudi za lase privlečeni oz. plačani ;-)
Se strinjam. Po moje ni za verjet testu, kjer smo zmerili da letna guma na suhem pri -7 bolje bremza od zimske, ker je zihr Sava ki proizvaja letne gume več plačala testerjem kot Sava ki proizvaja zimske
Predlagam, da verjamemo reklamam in tistem kar je napisal Odisej (predvsem tisto o tlaku 2.6 bar), ker se že od daleč vidi, da to nikakor ne more biti za lase privlečeno
Se strinjam. Po moje ni za verjet testu, kjer smo zmerili da letna guma na suhem pri -7 bolje bremza od zimske, ker je zihr Sava ki proizvaja letne gume več plačala testerjem kot Sava ki proizvaja zimske
Predlagam, da verjamemo reklamam in tistem kar je napisal Odisej (predvsem tisto o tlaku 2.6 bar), ker se že od daleč vidi, da to nikakor ne more biti za lase privlečeno.
ni za lase privlečeno, sem si izmislil...ker kaj bolj pametnega nisem imel za počet.... :-S
Bi lahko bilo nekaj na tem. V tej smeri pa nisem razmišljal. Hvala
(bemu sej v F1 res ogrevajo gume, pa zavite imajo skoz, ma bi mi lahko v bučo padlo pa mi ni:-)
Se oproščam:
Pr F1 morajo gume prej ogret, ker če bi pa z mrzlimi šli na progo, pa bi jih potem policaj ustavil bi sigurno še zahteval verige. Ampak F1 nima prtljažnika, pod zic jih tud ne gre vrečt,... zato pa morajo gume ogrevat.
:-) (dolgčas kaj morem).
Se oproščam:
Pr F1 morajo gume prej ogret, ker če bi pa z mrzlimi šli na progo, pa bi jih potem policaj ustavil bi sigurno še zahteval verige. Ampak F1 nima prtljažnika, pod zic jih tud ne gre vrečt,... zato pa morajo gume ogrevat.
:-) (dolgčas kaj morem).
Pa ti je res dolgcajt... :-)
No kljub temu da nekateri pljuvajo po Savi, sem jih namontiral in po 300km še vedno primejo! :-)
No, naša zakonodaja.....
predpisuje, da na gumi piše M+S, in je potem to super guma za sneg.
Samo kaj, ko očitno ni nekega predpisa, kdaj lahko ima guma M+S znak gor.
Na nivi imam ene italjanske nalite offroad gume, odlične za blato, za visok cel sneg še uporabne, na zvoženem snegu pa katastrofa. Ampak imajo M+S znak in so zakonsko gledano ustrezne. Tako ima večina gum za terence m+s oznako, čeprav za sneg niso primerne.
Zanimivo zmotno je tudi razmišljanje ljudi, ki me sprašujejo, zakaj sem ravno zdaj pozimi dal tiste gume dol iz avta, take "kramparce" pa ja morejo dobro it po snegu. :-)
Comment