Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ponovno debata o gumah ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Ponovno debata o gumah ...

    Aja, pa se kar se Savinih gum tice.

    Ze res da sem kar velik patriot, ampak ti kranjski zvarki pa niso za nikamor.

    Ze S2 je bila (na P106) samo v snegu dobra, pa ostalo zalost, letne Sava Perfekta so pa navaden drek. Tako slabe gume se v zivljenju nisem imel. Po 14.000 km ni od njih ostalo nic, zdrzale so slabega pol leta na Xsari ... (ta avto sem imel 5 let, pa so vse ostale gume zdrzale po cca. 25.000 km).

    Comment


    • #47
      Re: Ponovno debata o gumah ...

      Kaj pa vem...veliko je odvisno od voznika (kako se guma obnaša) in pa od dimenzije. Jaz imam zimske že tretje leto S3 (iste) pa lahko rečem da so super...po snegu si tako car, za mokro pa tako z nobeno ne smeš pretiravat.
      Letne pa Sava nima nobene dobre...vse so zanič.

      Comment


      • #48
        Re: Ponovno debata o gumah ...

        Bom pa še jaz malo zabluzil in se ponovil.

        Sava Efekta = Defekta (zanič)
        Sava S2 guma brez silice in je bila ena srednja žalost vendar še vedno boljša guma za pozimi kot Efekta za poleti.
        Sava S3 je kar solidna guma oz. razmerje kvalita/cena je zelo ugodna. Še posebej za tiste voznike, ki od gume ne zahtevajo preveč in ne prevezijo ogromnega števila kilometrov. Teh pa je danes v sloveniji največ - kot Sava S3 gum!

        Na mojem službenem Cliotu so mi zamenjali letne Bridgestonke EVO300 z zimskimi Sava S3 in moram priznat, da vsaj v suhem kot mokrem vremenu pri višjih temperaturah držijo kar precej slabše od letnih Bridgestonk. Bomo videli kako bodo prenašale nizke temperature in sneg.

        Lp Čojko
        sigpic

        Comment


        • #49
          Re: Ponovno debata o gumah ...

          Originally posted by Odisej New post replay
          Kaj pa vem...veliko je odvisno od voznika (kako se guma obnaša) in pa od dimenzije. Jaz imam zimske že tretje leto S3 (iste) pa lahko rečem da so super...po snegu si tako car, za mokro pa tako z nobeno ne smeš pretiravat.
          Letne pa Sava nima nobene dobre...vse so zanič.
          :c:

          :c:

          :c:

          Comment


          • #50
            Re: Ponovno debata o gumah ...

            Dr mare danes si mi imel možnost na 4 oči povedat o bajkerjih. Pa bi bil moj odgovor še vedno enak. To je tema o gumah in ni mi treba nikomur plačevat, da mi premakne temo. O bajkerskih gumah piši na onem forumu (si dal gor en link) To je avtomobilistični forum s poudarkom na vozilih citroen. O hobijih seveda lahko pišeš pod temo hobiji oz šport in prosti čas.
            Sicer pa obstaja kup forumov, jer danes lahko sodelujemo od gasilcev, motoristov, raznih sekt, do foruma pašne skupnosti in lahko sodeluješ po mili volji, če ti le čas dopušča.
            Smo pa danes tudi o C4 kakšno rekli, pa o gumah, pa s C6 nas je Tomy popeljal...

            Comment


            • #51
              Re: Ponovno debata o gumah ...

              Je imel toliko skurjene gume, da ni mogel prit...cccc. Nič ne razumeš bajkerjev.
              Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

              Comment


              • #52
                Re: Ponovno debata o gumah ...

                Originally posted by Čojko New post replay
                Na mojem službenem Cliotu so mi zamenjali letne Bridgestonke EVO300 z zimskimi Sava S3 in moram priznat, da vsaj v suhem kot mokrem vremenu pri višjih temperaturah držijo kar precej slabše od letnih Bridgestonk. Lp Čojko
                Čisto normalno. Zimska guma ni za take temperature kot so sedaj....

                Comment


                • #53
                  Re: Ponovno debata o gumah ...

                  Ja, zanimivo je to, da če se temperatura zniža samo za 6-7 stopinj, se pa zimske in letne gume popolnoma prelevijo in postanejo zimske bistveno boljše od letnih

                  Seveda če verjameš reklamam
                  Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                  Comment


                  • #54
                    Re: Ponovno debata o gumah ...

                    to kako se obnašajo gume (nove) letne in zimske lahko vsak poiskusi.
                    letna pri -10 je trda in nima oprijema, zimska pri +30 je pa radirka in spet nima oprijema in se pošteno zvija.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Ponovno debata o gumah ...

                      Hja, ni glih enostavno delat poskuse, ker malo kdo premontirava gume pri -10 in +30 da bi lahko primerjal
                      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                      Comment


                      • #56
                        Re: Ponovno debata o gumah ...

                        Aaaa stari sekaš. Znanost. :-)
                        A se še spomnite, da so pred leti "biseri" govorli, da imajo zimsko letne gume, ker gor piše M+S in da jih lahko celo leto vozijo? Jaz poznam kar nekaj takih ljudi, ki seveda danes vedo da temu ni tako. Ampak Yuga še ni tako daleč in zablode še niso pozabljene.

                        In dokler so temperature še v +, (+7 bodo hoteli nekateri slišat), pa so zimske gume boljše od letnih v glavnem na snegu in snežni brozgi pa poledeneli cesti. V mokrem in suhem pa so letne bistveno boljše, seveda s temperaturami v plusu. Jasno da ko je enkrat-, pa -10... je letna pretrda. Ampak zelo pogosto ima cestišče par stopinj plusa in je suho kot poper. Takrat je letna guma boljša, ali pa vsaj nič ne zaostaja za zimsko. Samo tak je v evropi. Pr nas ne, ker pr nas s 15.11. letne naenkrat nočejo več prijet. Aja, obstaja trik, da letne primejo: ketne daš v prtljažnik.
                        I feel Citroënic
                        ---------------
                        Lp, David

                        Comment


                        • #57
                          Re: Ponovno debata o gumah ...

                          Ni mi pa jasno od kod ta temperatura +7. Gume se pač med seboj precej razlikujejo, tudi ena letna od druge in ena zimska od druge in letna proizvedena letos od podobne letne pred desetimi leti. Ampak iz leta v leto beremo da je +7 glih tista magična številka, ko letne naenkrat ratajo tako slabše od zimskih. Zanimivo, ane
                          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                          Comment


                          • #58
                            Re: Ponovno debata o gumah ...

                            Originally posted by alex New post replay
                            Ampak iz leta v leto beremo da je +7 glih tista magična številka, ko letne naenkrat ratajo tako slabše od zimskih. Zanimivo, ane
                            Čisto odvisno od gume...letna effecta pri +30 je še vedno slabša ok katerekoli zimske :-))))


                            Šalo na stran....sam se recimo pri +10 ali pa +5 v dezju veliko raje vozim z UG7(zimska) kot pa recimo z F1(letna)......obe goodyear.

                            Pa še nekaj je pri nas slovenčkih (večina)..če sem dal za gume 70 jurjev so te najboljše :-)
                            Last edited by Odisej; 20th November 2006, 15:16.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Ponovno debata o gumah ...

                              Originally posted by alex New post replay
                              Ni mi pa jasno od kod ta temperatura +7. Gume se pač med seboj precej razlikujejo, tudi ena letna od druge in ena zimska od druge in letna proizvedena letos od podobne letne pred desetimi leti. Ampak iz leta v leto beremo da je +7 glih tista magična številka, ko letne naenkrat ratajo tako slabše od zimskih. Zanimivo, ane
                              Od kod 7? Čisto preprosto -

                              7 je pravljično število.
                              - Ni težko biti svetovni prvak, če živiš v svojem svetu. -

                              Comment


                              • #60
                                Re: Ponovno debata o gumah ...

                                Ne vem zakaj 7, ampak v praksi (vsaj kar se tiče S3) drži, da pod to mejo postane zelo dobra. Pri višjih temp pa drsi (predvsem na dežju)!
                                Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

                                Comment

                                Working...
                                X