Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ponovno debata o gumah ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Ponovno debata o gumah ...

    Ja...saj vem, saj vem. Hvala kurc*, da sem se spametoval in nehal noret.:D
    Včasih sem mislil, da sem nonstop na "dirki". Kar nekaj. Pa, da bi vsaj imel dirkaški avto :jioka:. Preganjal pa sem 86 konjev....cccc.

    Zdaj pa je samo bolj "just cruis'n" :biggrin:. Uživaška vožnja brez nepotrebnega stresa. :sddttt: Pa še pri gumah bom prišparal.
    Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

    Comment


    • #32
      Re: Ponovno debata o gumah ...

      Moram še jaz pristavit nekaj...
      Pred nekaj dvema letoma sem obrabil uniroyalke, ki so bile čisto kul, vozil sem jih tudi eno poletje (zato predčasno zaključile kariero) in vzel lani dve Falken hs 437. Ni bilo nobenega testa nikjer na internetu, guma je zgledala kul, celo robove za zaščito platišč ima. Cena? Zelo ugodna (hvala andrej).
      No, z gumo nisem bil zadovoljen, ker sem pozimi celo spoznal lopatko, ki je prej nekaj let žalostno samevala v prtljažniku. Imel sem nekaj takih srečanj z njo, in vedno sem se ogrel - tudi ko pred gumo ni bilo več nič, se avto ni premaknil...
      Letos so se pojavili testi, ki za to gumo pravijo podobno, kot sem sam občutil.

      Sedaj sem vzel še dve savi S3 (za spredaj, falken zadaj), ki se je na testih izkazala za odlično, če gledamo samo vozne lastnosti, brez obrabe in glasnosti. Glede obrabe - velikorat se guma prej postara in kako drugače poškoduje, kot pa obrabi, tako da.... čakam na sneg (kje za vraga se skriva? smučke že mažemo!)

      Na cesti SE opazi razlika med dobro in slabo gumo - tudi z lopato, če ne drugače.
      Motoristi pa na pisti brez težav uničijo (te) en komplet v nekaj urah (seveda na robu) in gre 100 čukov..
      Last edited by CitroX; 17th November 2006, 17:47.
      - Ni težko biti svetovni prvak, če živiš v svojem svetu. -

      Comment


      • #33
        Re: Ponovno debata o gumah ...

        V letih 98-02 vozil razne gume od Barum, Kleber in Sava. In? Ja eskimo S2 so bile daleč in opazno boljše od onih. Saj kateri modeli barum in kleber so bili ni važno, pač neki cenejši. In pri obeh je bil volan čudno mehak, avto pa vse prej kot da bi hotel ravno. Čuden feeling. S Savo je bilo čisto drugače. Aja, one barum in kleber so grable le na nepluženem snegu. Tega imam zelo zelo malo.
        Lani pa sem na xsari dobil eskimo S3, staer 4 leta, 6mm profila. Razočaran da je joj. Kak je blo malo polzko, sneg na cesti, ali mokro je avto spredaj drsel. Kak sem dal malo po bremzi, pa normalno speljal - je šlo kar v prazno (razen na suhi cesti). Ne mislit da šinfam eskimo S3. To je preveč splošno. Rečem lahko le da eskimo S3, izdelane konec 2001 so po 4 letih in 6mm profila neuporabne.
        Ja, ja, eni bodo pametni, da je guma stara in ne vem kaj. Saj drži. Ampak prijela je nič. Lahk vam povem, da ko sem '96 nabavil katrco, mi je za zimo sosed šenkal mišelinke. Prevože so bile 700km (Stuttgart-Maribor) leta 1978, od takrat ostale na feltnah v temi ampak žal na toplem na podstrešju. Mislil sem si, da to je le začasno, da kupim neke pametne gume, ker letne so bile pa čist zlizane. No in tiste zimske so držale na vseh razmerah zime bolje kot tele 4 leta stare eskimo. Brez heca. Čeprav trde kot kamen, pri 120km/h se je v kabino slišalo kot pr ladi njivi. Res ne vem, kaj je bilo z mojimi eskimo S3 narobe. Morda je prejšnji lastnik kdaj s premehkimi vozil, pa jih je pregrel. ALi kaj vem kaj, v glavnem ful srečen sem bil, da sem se jih znebil.

        Zdaj ravno iščem katere kupit. In vidim, da se da zelo ugodno dobit 2 leti stare kvalitetne gume. Vseeno bom spraskal za nove, ene izmed tistih, ki so bile na testih med boljšimi.

        Aha, pa še to kar je spraševal tist, ki je odprl temo:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Wheel_a...what_they_mean

        V prvih dveh tabelah maš vse:
        - obremenitveni razred (kolko kg je lahko max obremenitev ene gume),
        - hitrostni razred.
        I feel Citroënic
        ---------------
        Lp, David

        Comment


        • #34
          Re: Ponovno debata o gumah ...

          Najbolj pomembno je, da so vse 4 gume enake. Po možnosti poleg istega leta izdelave še približno enako znucane! To je izrednega pomena, celeo veliko bolj kot to, da kupiš bolje ocenjene gume.

          Zaradi zadaj še "dobrih" S2 in spredaj novih S3 se je Clio dvakrat vrtel sredi cest ob malem nalivu (že pred leti).

          Lp Čojko
          sigpic

          Comment


          • #35
            Re: Germanska duša kupuje C4 - HDI 1,6 90 KM!

            Originally posted by hadei New post replay
            T

            Goodyear slabe?!?!?!? Pa ja. Na testih se izkažejo solidne, ti pa da so največje govno. Jajajooo...izgleda, da si večji strokovnjak od tistih kaj so jih testirali. Sicer jih osebno nisem vozil, vendar takšna firma kot je GOODYEAR ravno ne naredi gume popolnoma neuporabno.

            Testi povedo veliko, če si pismen. Tu ni sredine. Povedo tolko kolikor pokažejo instrumenti. Pffff...ss:.
            Jaz sem kar pismen, goodyear sem vozil, ti pa ne zato izvoli in verjemi testom! Nisem strokovnjak, sem en navaden Marko, ti pa nisi sposoben dojeti, da je to moje osebno mnenje, zato ti vračam sekret ss:, jaz se pod svoje izjave upam podpisat kadar hočeš!

            LP Marko

            Comment


            • #36
              Re: Ponovno debata o gumah ...

              A bo naš Sava-expert kaj pokomentiral moje v prejšnjem postu opisane eskimo S3, ki niso prjele niti v snegu, niti v mokrem pozimi? :-)
              Last edited by GoX; 18th November 2006, 21:26.
              I feel Citroënic
              ---------------
              Lp, David

              Comment


              • #37
                Re: Germanska duša kupuje C4 - HDI 1,6 90 KM!

                Originally posted by drmare New post replay
                Jaz sem kar pismen, goodyear sem vozil, ti pa ne zato izvoli in verjemi testom! Nisem strokovnjak, sem en navaden Marko, ti pa nisi sposoben dojeti, da je to moje osebno mnenje, zato ti vračam sekret ss:, jaz se pod svoje izjave upam podpisat kadar hočeš!

                LP Marko
                Auuu...vidi frajera kako se je razpištoljio. Nič sikiriki :prijtelja:....jaz še vedno pravim, da sodoločeni ljudje usposobljeni za to drugi za ono. Tako so tudi tisti, ki testirajo gume. Ne vem kaj ti poklicno počneš vendar dvomim, da si strokovnjak za gume. Če si kot majhen skuril par gum na APN 6, še vedno ne pomeni, da se spoznaš. Mogoče pa tvojemu prejšnjemu avtu niso ustrezale gume. Saj veš kako je v F1....gume ne ustrezajo šasiji bolida. ;)


                Aja............LP, Daniel
                Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                Comment


                • #38
                  Re: Ponovno debata o gumah ...

                  Originally posted by ZarA New post replay
                  Lani pa sem na xsari dobil eskimo S3, staer 4 leta, 6mm profila. Razočaran da je joj. Kak je blo malo polzko, sneg na cesti, ali mokro je avto spredaj drsel. Kak sem dal malo po bremzi, pa normalno speljal - je šlo kar v prazno (razen na suhi cesti). Ne mislit da šinfam eskimo S3. To je preveč splošno. Rečem lahko le da eskimo S3, izdelane konec 2001 so po 4 letih in 6mm profila neuporabne.
                  Ja, ja, eni bodo pametni, da je guma stara in ne vem kaj. Saj drži. Ampak prijela je nič.
                  Vse odgovore si podal že sam..... in še moji dodatki:

                  STARE 4 LETA - takoj kupiti nove!
                  6 mm profila - eden je pisal da grejo S3v eni sezoni (tu ni logike)!

                  Vozil sem že nešteto gum in lahko rečem, da so nove več ali manj vse OK, za stare pa ne dam roke v ogenj - za moje pojme je guma stara 4 leta že za odpis! (moje mnenje, nikomur ga ne vsiljujem)!


                  Za primer naj vam povem, da na motorju s 4 leta starimi gumami delaš samomor (eni ga seveda z novimi gumami ampak pustimo to).....MOJE MNENJE JE, da z avtom ni bistveno drugače! Če varčujete je OK ampak potem ne kriviti za vse gume in iskati razloge ne vem kje! Važen je seveda tudi stil in hitrost vožnje v danih razmerah!

                  Nebi rad pametoval, ampak pri motorju točno vem, kje so moje meje, meje motorja in kaj dopuščajo gume! V življenju sem skuril že kar nekaj gum na motorju in avtu in lahko rečem, da nove primejo vse - stare so pa ze en K***C! (to sem napisal že drugič, le kaj mi je)!

                  Guma je guma in po 4 letih je vsaka stara! Potem pa tako, kot sem napisal ali po dveh letih menjaš in imaš nove, ali kupiš 1X dražje in po štirih letih voziš stara trda jajca!

                  Odloča se vsak sam kaj in kako bo vozil! Fantje jaz cenim vaše mnenja in izkušnje, samo malo več tolerantnosti morate imeti. Jaz zadeve preberem in potem iz skupka informacij izoblikujem opcijo, ki meni ustreza, svoje ideje pa ne prodajam za zveličavne, zato poudarjam, da je to samo moje osebno mnenje!

                  Z gumami v tej temi sem jaz zaključil, bom pa še kaj napisal, ko bo sneg in bom imel praktične izkušnje s C4 in S3! Verjetno bi moral kupiti S4 :scratchchin:!

                  Garač, koliko si plačal moderatorju, da je snel tvojo izjavo o smrtnih žrtvah med motoristih...... a je že v novi temi!

                  LP Marko
                  Last edited by drmare; 19th November 2006, 07:50.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Germanska duša kupuje C4 - HDI 1,6 90 KM!

                    Originally posted by hadei New post replay
                    Auuu...vidi frajera kako se je razpištoljio. Nič sikiriki :prijtelja:.... Če si kot majhen skuril par gum na APN 6, še vedno ne pomeni, da se spoznaš.
                    Aja............LP, Daniel
                    Prvi stavek mi veliko pove o tvojih tolerancah - ne pozabi provokator si ti, ko pa si dobil odgovor pa Vidi frajera!

                    Na APN gum skoraj ni mogoče skuriti (sem ga vozil ene 10 let)!
                    Ni skrivnost, da sem ing. strojništva in res je, nisem strokovnjak za gume, imam pa svoje izkušnje in eno pravilo!

                    VSAKA STARA GUMA JE ZANIČ GUMA! (zame je zgornja meja 4 leta)!

                    Moderator - čistilna akcija!

                    Comment


                    • #40
                      Re: Germanska duša kupuje C4 - HDI 1,6 90 KM!

                      Originally posted by drmare New post replay
                      Prvi stavek mi veliko pove o tvojih tolerancah - ne pozabi provokator si ti, ko pa si dobil odgovor pa Vidi frajera!

                      Na APN gum skoraj ni mogoče skuriti (sem ga vozil ene 10 let)!
                      Ni skrivnost, da sem ing. strojništva in res je, nisem strokovnjak za gume, imam pa svoje izkušnje in eno pravilo!

                      VSAKA STARA GUMA JE ZANIČ GUMA! (zame je zgornja meja 4 leta)!

                      Moderator - čistilna akcija!

                      Gre skurit...verjami.

                      KAR SE TIČE STAROSTI GUM SE POPOLNOMA STRINJAM S TEBOJ. STARA GUMA NE VELJA, KER SE JI SPREMENIJO LASTNOSTI. IN TO NA SLABŠE...SEVEDA.
                      Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                      Comment


                      • #41
                        Re: Ponovno debata o gumah ...

                        Zakaj pa ne bi mogel gume skurit z APN-jem. Za to vedet pa res ne rabiš biti inžinir.
                        Za vse ostalo se pa itaq ve da je tako.
                        Citroen kot citroen:prijtelja:

                        Bojim se, da res ne bo zadnji!

                        Comment


                        • #42
                          Re: Ponovno debata o gumah ...

                          Originally posted by Jerry New post replay
                          Zakaj pa ne bi mogel gume skurit z APN-jem. Za to vedet pa res ne rabiš biti inžinir.
                          Za vse ostalo se pa itaq ve da je tako.
                          Ja za to res ni potrebno biti ing. ampak, da uničiš gume na temu brencelnu je potrebno malo več časa (leto, dve, tri), pol je pa guma že stara in spet smo pri naši zgodbi! Na mojem motorju zdržijo gume 10 000 km, in to je ravno eno leto! Vedno frišne...., komplet pa stane isto kot za avto (rang S3 Sava)!

                          Nekako, kar ne morem nehat......

                          LP Marko
                          Last edited by drmare; 19th November 2006, 10:16.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Ponovno debata o gumah ...

                            Pa kaj je s tabo. Odloči se že enkrat.

                            V glavnem lahko jih uničiš in basta. Zdaj pa na kakšen način pa itaq nima veze.
                            Citroen kot citroen:prijtelja:

                            Bojim se, da res ne bo zadnji!

                            Comment


                            • #44
                              Re: Ponovno debata o gumah ...

                              Originally posted by Jerry New post replay
                              Pa kaj je s tabo. Odloči se že enkrat.

                              V glavnem lahko jih uničiš in basta. Zdaj pa na kakšen način pa itaq nima veze.
                              A kaj je z mano - nič vse OK, sem v fazi pričakovanja! Pa kerga še zanima APN!

                              Comment


                              • #45
                                Re: Ponovno debata o gumah ...

                                Eh, ja. Kaj naj vam clovek napise.

                                Jaz osebno tezav z gumami nimam, ker mi se noben komplet ni zdrzal vec kot 2 sezoni (raje manj). Pac guma je zato da se obrabi in zamenja in to je to. Zdaj bom dal na C5 eno sezono vozene Michelin Alpin A2+, ki imajo se cca. 5 mm profila (en par pa 4 mm) in to je to. Zacetek marca pa romajo k vulkanizerju in pridejo nove letne ...

                                Imam pa od prejsnjih vozil kar nekaj izkusenj s starimi pnevmatikami in lahko samo potrdim nekatera vasa opazanja.

                                4 leta stare gume so naredile svoje - tudi ce je se dovolj profila, stran z njimi, ce imate kaj radi sebe in svoj pleh. Saj lahko ste karseda previdni vozniki, a vcasih vas kaj preseneti (kamen, srna, otrok, luknja na cesti itd.) in takrat pac nimas kaj. Z dobrimi (novimi) gumami bi se resil, s starimi pa bos nekam odjadral (kanal, drug avto, drevo ...).

                                Nima smisla sparati na gumah. Guma je edino kar vas drzi na cesti. In dobra guma mora biti na avtu. Tako je to.

                                Domaci vozni park ima sledece:
                                C5
                                Bridgestone Turanza ER300 letne (so na koncu, marca nove)
                                Michelin Alpin A2+ zimske (se do marca)

                                P106
                                Kumho letne (mehke, zelo dobro gredo po dezju!, zadovoljen)
                                GY UG6 zimske (stare eno sezono, zelo dobre v vseh pogojih)

                                Domaci P106 dela cca. 7.000 km na leto, od tega 2-3 v zimskem casu, kar seveda pomeni, da bodo gume v stirih letih naredile vsega 10.000 km. A potem dobi nove, ker se s staro gumo pac ni za igrati na cesti.

                                Comment

                                Working...
                                X