Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ponovno debata o gumah ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Germanska duša kupuje C4 - HDI 1,6 90 KM!

    Originally posted by Andrej New post replay
    Jaz sem doma na pohorju plug pride zadnji do nas, večina se zjutraj pa zvečer vozimo po celem snegu nakar vsake tolko časa gremo skijat na Roglo ke oz lovrenca je 13 kilometrov po klancu. Imel sem gume:

    Hankook zimska (Xantia) prišel vedno kam sem hotel
    Alfa (Semperit sport grip) prišel vedno kam sem hotel
    Xsara (Nokian) prišel vedno kam sem hotel
    AX (spredaj kumho, zadaj kormoran) 4x4 kam češ
    C5 (Falken eurowinter) sicer lani nisem vozil po snegu letos bom (grem 3x na smučanje v tujino) bom poročal.

    Načeloma je vse v reklami so nianse v gumah ki pa jo mi navadni smrtniki skorajda ne čutimo... (moje mnenje).

    j
    SE PRIDRUŽUJEM TVOJEMU MNENJU. To so takšne male razlike, da mi "navadni" šoferji tega ne opazimo. Takšne stvari pridejo do izraza pri testiranjih in extremni vožnji. Sledeče pa je za nas roko na srce bolj oddaljena stvar.
    Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

    Comment


    • #17
      Re: Germanska duša kupuje C4 - HDI 1,6 90 KM!

      NO PA NAŽIGAJMO O GUMAH:

      1. Mehka guma se lima na asfalt - prva zapoved pri motorju, isto velja za avto!
      2. Če kupujete Michelinke Alpin sport (36 000 jurjev) al kaj za 4 leta, ker se ne obrabijo ste zgrešili point; jaz bom sicer po dveh letih kupil nove (mišelinke so še enkrat dražje pa 2% boljše) in bom imel grip in 15% več stroškov + frišne gume, vi pa trda postarana jajca....mogoče tudi kriv pleh!
      3. To bi bilo vse o gumah z moje strani
      4. God year ne kupim nikoli več! Jajca 1A!
      5. Mi bikerji vemo, da mora biti guma soft, da prime, dec pa hard, da jo do roba zdrgne in to je to! Resnica o avtu je pa tam nekje.....
      6. Testi lahko povedo veliko ali nič.... vse je v glavi tako kot sexs!

      Ja drug teden bomo pa zalivali novega Citrončka......vv::pp::

      Stari dobri Opel bo pa šel od hiše:cc:, dvomim, da bom imel še kdaj tako nekvarljiv avto, pač treba je s časom naprej!

      LP Marko

      Comment


      • #18
        Re: Germanska duša kupuje C4 - HDI 1,6 90 KM!

        Originally posted by drmare New post replay
        NO PA NAŽIGAJMO O GUMAH:

        1. Mehka guma se lima na asfalt - prva zapoved pri motorju, isto velja za avto!
        2. Če kupujete Michelinke Alpin sport (36 000 jurjev) al kaj za 4 leta, ker se ne obrabijo ste zgrešili point; jaz bom sicer po dveh letih kupil nove (mišelinke so še enkrat dražje pa 2% boljše) in bom imel grip in 15% več stroškov + frišne gume, vi pa trda postarana jajca....mogoče tudi kriv pleh!
        3. To bi bilo vse o gumah z moje strani
        4. God year ne kupim nikoli več! Jajca 1A!
        5. Mi bikerji vemo, da mora biti guma soft, da prime, dec pa hard, da jo do roba zdrgne in to je to! Resnica o avtu je pa tam nekje.....
        6. Testi lahko povedo veliko ali nič.... vse je v glavi tako kot sexs!

        Ja drug teden bomo pa zalivali novega Citrončka......vv::pp::

        Stari dobri Opel bo pa šel od hiše:cc:, dvomim, da bom imel še kdaj tako nekvarljiv avto, pač treba je s časom naprej!

        LP Marko
        Ti se šališ ali kaj?! Ti promerjaš avto z motorjem...:duh:. Tudi vsak "ne bajker" ve, da se mehka guma prijemlje asfalta.
        Glede na to, da nas je večina "normalnih" šoferjev, nam ni potrebno iti v neke extreme. V ovinke ga z avtom ne bom "polagal" tako, da....

        Če si ti sposoben vsako leto kupovat nove gume, ker si bajker in veš kako in kaj, potem izvoli. MALO PREDRAGI "ŠPORT" so vsakoletni nakup novih gum.

        Poleg tega je velika razlika med 2 kolesoma ali 4.

        Goodyear slabe?!?!?!? Pa ja. Na testih se izkažejo solidne, ti pa da so največje govno. Jajajooo...izgleda, da si večji strokovnjak od tistih kaj so jih testirali. Sicer jih osebno nisem vozil, vendar takšna firma kot je GOODYEAR ravno ne naredi gume popolnoma neuporabno.

        Testi povedo veliko, če si pismen. Tu ni sredine. Povedo tolko kolikor pokažejo instrumenti. Pffff...ss:.
        Last edited by hadei; 16th November 2006, 00:40.
        Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

        Comment


        • #19
          Re: Ponovno debata o gumah ...

          GY UG7 je perfektna guma - iz osebnih izkušenj.
          Je pa kot je Andrej rekel:
          Z Kleber na XM-u prišel vedno kamor sem hotel
          Z Pilot Alpin na C5 isto
          Segaj z Ultragrip 7 na BMW-ju isto.
          LP
          Xsara Picasso 2.0 Hdi 2002

          Comment


          • #20
            Re: Ponovno debata o gumah ...

            Jah sam malo je "bajkerjev" ki gumo porabijo do drata, v glavnem je bajker zdaj že vsak šminker, sploh pa so to desci, ki kot mulci niso imel dnarja, pol se jim pa na stara leta utrga. Če je guma pobrana samo po sredini je brez veze, da imaš motor. Mi je všeč št 41 se mi zdi, da je letos.

            Comment


            • #21
              Re: Ponovno debata o gumah ...

              Glede hitrostnega razreda, zimske gume so lahko dva hitrostna razreda nižje, kot je zahtevano v homologaciji.
              Torej, če je v homologaciji H, potem so zimske lahko T.

              Garač, glede bajkerjev in "bajkerjev" se strinjam. Včasih so bili motozbori, kot se reče, danes pa so vaške veselice, ali pa skomercializirani koncerti z visoko vstopnino. :-(
              Vsaka vas oz. vsak privatnik ima svoj motoklub.

              Drmare, katere moto gume so vredu na poledici? :-)
              V ponedeljek zjutraj sem nekaj plesal po lokalni cesti.

              S savo S3 sem do sedaj vedno prišel domov. Res, da sem jo imel do sedaj na majhnih avtih (uno, r5, saxo).
              Lani s Xantio pa je bilo nekaj problemov z Goodyear UG6, ampak UG6 so itak že po testih grajali glede snega.
              Bomo vidli letos, kaj bo s savo na xantiji.
              aja, nič mi ne koristi oh in sploh guma z majhno obrabo in super lastnostmi na mokri cesti, če v snegu ne pridem domov z njo.
              Bela Xantia Break X2 1.9TD Exclusive Automatique Hydractive, 1998
              Srebrna Xantia Berline X1 1.9TD SX Hydractive, 1996
              Rdeča Xantia Berline X2 3.0i V6 Activa, 1998 (na čakanju)

              Comment


              • #22
                Re: Ponovno debata o gumah ...

                Čeprav, čez ježevke jih pa ni. Sam škodao delajo na afaltu, pa optimalna zavorna pot mogoče ni ravno. Sva se pa nekega lepega dne s sosedom peljala s spačkom na vršič. Fantje tiščijo in umikajo avte s ceste, mi2 pa čakava. Ko jih končno umaknejo, gas, pa naprej.
                Nekaj podobnega sem doživel le še z priznam vw caravelle, ki je bla 4x4 na nemški avtocesti.

                Comment


                • #23
                  Re: Ponovno debata o gumah ...

                  Zdaj se dobi Trayal po 5990 SIT, ajde v vrsto. Kar nekaj izkušenj imam z zimskimi gumami, pomembna razlika je nastala, ko so začeli vgrajevati Silico, ki mehča gumo pri nizkih temperaturah. Tako so zdaj zimske gume nepogrešljive in letne pozimi neuporabne in obratno. S Savo sem bil navkljub ostalim mnenjem in relativno hitrejši obrabi kar zadovoljen. Kar nekaj sezon so mi služile, v snegu so celo nadpovprečne. Snega je pri nas malo. Potem sem imel Toyo, ki so bile malo trše, pa zelo dobre tudi na nemških avtocestah. Michelin Alpin1 in zdaj vozim Alpin2 so podobne, le novejše imajo take zobe, ki so tišji. Verjetno nobeden od nas ne pride niti do roba zmogljivosti, to se tudi pozimi ne izplača. Jaz pozimi počasneje speljujem in bolj rahlo vozim. Z dež so pa vse zimske gume slabe.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ponovno debata o gumah ...

                    Edini problem silice v tekalni plasti je prevodnost, zato te posledično rukne, ko stopiš iz avta. Seveda bi se dalo rešit menda z bromom, a je strupen in se ga ne sme uporabljati. Žal je možakar, ki je pri nas to obvladal pred leti umrl na službenem pikniku

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ponovno debata o gumah ...

                      Ne vem, mogoče so moje semperitke in njena silika kaj drugačne, ampak vsekakor majo še en problem, in ta je da slabše držijo od letnih, v vseh pogojih razen kadar je sneg

                      Tako da bom počakal z menjavo dokler ne bodo napovedali sneg
                      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ponovno debata o gumah ...

                        Sam vedno dajem gor savo. Edini problem je velika obraba pri višjih temperaturah in katastrofalen oprijem na dežju. Ker imam homologirane samo gume hitrostnega razreda W, kupujem savo H. Na snegu odlična, teče perfektno (lepše od marsikatere letne) in preverjeno prenese hitrosti do 240km/h brez pretirane obrabe ali opazno slabšega nadzora nad vozilom (se pa opazi da jo malo bolj zvija- morda tudi zato ker vedno kupim 185 ker imam dodatne feltne).
                        Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ponovno debata o gumah ...

                          Imel savo S3 pa mi je v snegu odnašalo zadnji konec. Na kosovni odvoz pa sem jih postavil takoj, ko sem na rahlo zasneženi cesti pri počasni vožnji obrnil avto več kot je bilo potrebno. Po domače odneslo mi je zadnji konec in narahlo sem pribil v robnik. Z avtom vse ok. ampak gume so pa šle papa. :mada: Zdej imam gor Kleber Krisalp 3 in morm rečt da sem zelo zadovoljen. Testiral sem jih lani v dveh snežnih zametih na relaciji (60 km) in me niso niti za sekundo pustile na cedilu :xnotworthy: na cestah: hudo zasnežena avtocesta, malo boljša regionalka, katastrofalna lokalna cesta. Tudi na mokrem so kar zadovoljive. Vozim po predpisih +/- 10%, avto je pa Ax, 1.1i
                          Da PIMP daddy A.:xnotworthy:

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ponovno debata o gumah ...

                            Ne me jeba*...TCT, SAVA ti je služila par sezon?!

                            Jaz sem jih pa uničil v eni :D:(....beehh beda. So pa res AH in OH po snegu :biggrin:.
                            Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                            Comment


                            • #29
                              Re: Ponovno debata o gumah ...

                              Jaz osebno tudi nisem imel nobenih težav s Savo po snegu. Zdržala mi je tudi dovolj tko, da sem zadovoljen. Upam, da bo tako tudi v prihodnje.

                              Prej sem prebral, da mora guma zdržati vsaj 4 leta. Reku bi maksimalno 4 leta ker potem vsaka rata trda.

                              lp
                              Citroen kot citroen:prijtelja:

                              Bojim se, da res ne bo zadnji!

                              Comment


                              • #30
                                Re: Ponovno debata o gumah ...

                                Originally posted by hadei New post replay
                                Ne me jeba*...TCT, SAVA ti je služila par sezon?!

                                Jaz sem jih pa uničil v eni :D:(....beehh beda. So pa res AH in OH po snegu :biggrin:.

                                Sava meni zdržala eno sezono na pikasu hdi + 3 sezone na 200 konjski Xantiji...tako da...
                                Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

                                Comment

                                Working...
                                X