Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C-ZERO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #2
    Re: Citroen C-ZERO

    VIDEO:
    http://www.youtube.com/watchv=6gAIOQ...layer_embedded

    Električni Citroën gre skozi življenje kot C Zero.
    Zero C je avtomobilski malček z elektromotorjem moči 47 kW in navora 180 Nm.Litij-ionske baterije se nahajajo v sredini avtomobila in se napolnijo na 220V vtičnico v šestih urah za vožnjo dolgo 130 kilometrov. Hitrost Zero C je 130 kilometrov na uro,100 kilometrov na uro pa doseže v 15 sekundah.
    V dolžino meri 3,48 metra in ima medosno razdaljo 2,55 metra.Ima 166 litrski prtljažnik,servovolan, ABS, ESP, električna okna, šest zračnih blazin in klimo kot standardno opremo.
    C Zero prihaja na trg v zadnjem četrtletju leta 2010.


    ČLOVEK SE UČI,DOKLER IMA MLADO UČITELJICO!bbb:
    Vsak tretji,ki bo težil na forumu, bo ustreljen.
    Dva sta že težila....!

    Comment


    • #3
      Re: Citroen C-ZERO

      še zurnal 24 ur interpretacija te novice

      Nič litrov goriva
      • Pariz

      Citroën predstavlja c-zero, s katerim širi ponudbo v razredu manjših vozil s 100-odstotnim električnim pogonom.





      Citroën c-zero

      Nič litrov bencina, nična emisija CO2, nič hrupa! To je c-zero. Novo mestno vozilo je bilo zasnovano za lažje premikanje po mestu: majhne zunanje dimenzije, hitro polnjenje in avtonomija, ki v celoti zadošča za vsakodnevno vožnjo.

      Vozilo deluje izključno na elektriko. Razpolaga s sinhronskim motorjem s trajnim magnetom, ki razvije moč 47 kW ali 64 KM CEE pri 3000 do 6000 vrt/min. Največji navor 180 Nm doseže v območju od 0 do 2000 vrt/min. Moč se prenaša na kolesa prek enostopenjskega reduktorja. Napajanje motorja zagotavljajo litij-ionski akumulatorji zadnje generacije, nameščeni na sredini vozila. Sestavlja jih 88 celic z zmogljivostjo 50 Ah (z močjo 16 kWh), ki zagotavljajo napajanje z napetostjo 330 V.

      Po zaslugi litij-ionske tehnologije so akumulatorske baterije lažje kot pri klasični tehnologiji, ki ponuja iste funkcije. Prav tako ni občutljiva na delna polnjenja, ki nič več ne zmanjšujejo življenjske dobe baterij. Polnjenje akumulatorskih baterij je enostavno: zadostuje, da priključite napajalni kabel v 220 V vtičnico. Za polno polnjenje je potrebnih šest ur. Poleg tega pa je možno v samo 30 minutah napolniti 80 odstotkov baterije prek zunanjega priključka z enofaznim tokom 125 A s 400 V in z močjo do 50 kW.

      Avtomobil zaženete tako, da obrnete kontaktni ključ in zvočni signal potrdi zagon motorja. Vožnja je popolnoma enaka kot pri kateremkoli drugem vozilu z avtomatskim menjalnikom. Klasični merilnik goriva nadomešča indikator napolnjenosti akumulatorske baterije.

      Po zaslugi medosne razdalje, ki znaša 2,55 metra, se ponaša s štirimi sedeži in prtljažnikom prostornine 166 litrov. Avtomobil s tihim delovanjem ponuja veliko opreme s področja varnosti in udobja: med drugim servovolan, varnostne sisteme ABS, ASR in ESP, električni pomik stekel, šest varnostnih blazin, samostojno enoto telematskega sistema za klic v sili in klimatsko napravo.

      Z dolžino 3,48 metra je prilagojen vožnji v mestu. Temu v prid priča tudi podatek o premeru obračalnega kroga, ki znaša 9 metrov. Najvišja hitrost je 130 km/h, z mesta do 100 km/h pospeši v približno 15 sekundah, od 60 do 90 km/h pa v 6 sekundah. Avtonomija je približno 130 km (po standardiziranih predpisih za kombinirano vožnjo), zato se je z njim mogoče podati tudi izven mesta.
      http://www.citroenar.net/

      Comment

      Working...
      X