No pa je le napočil čas, da tudi jaz končno najdem avto po mojem okusu. To je že moja 3-ja Xsara v 2 letih oz. 5 mesecih, saj imam le toliko časa izpit.
Lansko leto sem z očetom kupil Xsaro 2.0HDI 90KM Exclusive. Bila je letnik 2003, imela samo 60.000km in je bila odlično ohranjena - nič praskic, udrtin ipd., notranjost kot nova, uglavnem težko bi našel lepšo. Takrat sva sicer dala tudi kar nekaj denarja, vendar je bil avto kot se šika (sem tudi poznal lastnika).
Letos junija sem opravil izpit in sem bil vesel, ker me je doma čakal dober avto. 2. septembra sem se odpravil zjutraj od doma, da opravim še zadnji del mature. Šel sem še po kolega. Zgodila se je nesreča še predno sem prišel do kolega. "Norec" je iz stranske ceste zapeljal direktno pred mene in sem se dejansko jaz zaletel v njega
. Še dobro da je prec priznal krivdo in da nobenemu ni bilo nič. Avto je bil kajpak ocenjen na totalko
.
Potem sva z očetom kupila Break 2.0HDI Exclusive. On se je kar zapičil v to Xsaro, jaz sem mu rekel naj dobro pogleda (sicer je dal veliko avtov skozi). Lepo ohranjena, nekaj napakic tam in tam - samo 41.000km. Super ohranjen avto je rekel lastnik. Tudi servisiran je redno, je rekel. Po 2 dneh sem opazil, da nekaj cvilijo zavore. Bile so čisto zanič - toliko o rednem servisu. Avto je bil prodan naprej za isti denar. Sam bog ne ve kaj je bilo še narobe z njim - z očetom sva se strinjala, da je bilo sigurno kaj zlagano. Tudi turbina je spučala neke čudne zvoke.
No do prejšnjega tedna sem iskal novo Xsaro in jo tudi našel. Lastnik je bil neki starejši gospod, ki se pozimi sploh ni nič vozil. Samo 30.000km je naredil z njo. Sicer je še malo slabše ohranjena zunanjost - se malo popravi s poliranjem in malo barve. Nostranjost je potrebna nekaj globinskega čiščenja, kar ni problem. Je pa to 109 konjska Xsara, ki jo je v limuzinski izvedbi dobiti zelo težko, kaj šele s tako malo kilometri. Dokupil sem še nove gume Sava Eskimo (ta najnovejši model), ki so edine dovolj ugodne - dobre pa so tudi dovolj. Drugo leto pride na vrsti tudi poliranje in
. Dokupiti moram tudi nove letne gume (razmišljam o Bridgestone Turanza) in še ene lite feltne. Originalne mi ne dišijo preveč, bom pa sigurno dal gor 15 colske, ker so že te gume drage, kaj šele 16 ali 17 colske. Ozvočenje pa pride na vrsto kasneje - ni budgeta. Čez nekaj kilometrov tudi kakšen čip tuning, to pride v poštev, ko odkupim avto od očeta.
Sam pri sebi upam, da bo tole srečen avto. Saj veste kaj pravijo, v tretje gre rado
.
Slikce postam malo kasneje.
Lansko leto sem z očetom kupil Xsaro 2.0HDI 90KM Exclusive. Bila je letnik 2003, imela samo 60.000km in je bila odlično ohranjena - nič praskic, udrtin ipd., notranjost kot nova, uglavnem težko bi našel lepšo. Takrat sva sicer dala tudi kar nekaj denarja, vendar je bil avto kot se šika (sem tudi poznal lastnika).
Letos junija sem opravil izpit in sem bil vesel, ker me je doma čakal dober avto. 2. septembra sem se odpravil zjutraj od doma, da opravim še zadnji del mature. Šel sem še po kolega. Zgodila se je nesreča še predno sem prišel do kolega. "Norec" je iz stranske ceste zapeljal direktno pred mene in sem se dejansko jaz zaletel v njega


Potem sva z očetom kupila Break 2.0HDI Exclusive. On se je kar zapičil v to Xsaro, jaz sem mu rekel naj dobro pogleda (sicer je dal veliko avtov skozi). Lepo ohranjena, nekaj napakic tam in tam - samo 41.000km. Super ohranjen avto je rekel lastnik. Tudi servisiran je redno, je rekel. Po 2 dneh sem opazil, da nekaj cvilijo zavore. Bile so čisto zanič - toliko o rednem servisu. Avto je bil prodan naprej za isti denar. Sam bog ne ve kaj je bilo še narobe z njim - z očetom sva se strinjala, da je bilo sigurno kaj zlagano. Tudi turbina je spučala neke čudne zvoke.
No do prejšnjega tedna sem iskal novo Xsaro in jo tudi našel. Lastnik je bil neki starejši gospod, ki se pozimi sploh ni nič vozil. Samo 30.000km je naredil z njo. Sicer je še malo slabše ohranjena zunanjost - se malo popravi s poliranjem in malo barve. Nostranjost je potrebna nekaj globinskega čiščenja, kar ni problem. Je pa to 109 konjska Xsara, ki jo je v limuzinski izvedbi dobiti zelo težko, kaj šele s tako malo kilometri. Dokupil sem še nove gume Sava Eskimo (ta najnovejši model), ki so edine dovolj ugodne - dobre pa so tudi dovolj. Drugo leto pride na vrsti tudi poliranje in

Sam pri sebi upam, da bo tole srečen avto. Saj veste kaj pravijo, v tretje gre rado

Slikce postam malo kasneje.
Comment