Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilanca stroškov enega leta z XM V 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Peter
    replied
    Ja saj jaz še vedno pravim,da je Xantia odličen avto in je kar zanesljiv,samo vse te malenkosti kvarijo popolno sliko.
    Sploh si pa še bolj občutljiv ,če kupiš npr.novo Break HDi za 49 000 DM potem si pa vsaka dva tedna na servisu,kjer te pa obravnavajo kot da ti njih zafrkavaš.:P

    Leave a comment:


  • bx_tge
    replied
    Vse je odvisno koliko sreče si imel pri nakupu rabljenega avtomobila. Vsekakor znamka ni pomembna pri tem. Sam nisem imel večjih problemov z avtomobilom, je pa res, da bi bili določeni deli lahko bolj kvalitetni kot so, npr. izpušna cev,...

    Glede A6 bom pa rekel takole - sigurno da ni glih za primerjat z BX-om, glede primerjave z XM-om pa samo tole - ko bo A6 imel toliko elektronike kot XM potem se bo lahko pogovarjati v tej smeri. Če pa bi XM imel domnevno kvaliteto A6 in z vso opremo ki jo premore, bi stal verjetno za 2 A6. Vsekakor se mi spisek res ne zdi pretiran, glede na stanje avtomobila in števila prevoženih km. Primerljivo bi bilo primerjati avtomobila pri 350k km. Verjami da se ti avtomobili pri 150k km šele dobro ulavfajo.

    itaq,

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Hvala, Peter.

    No ja, Xantio si že kar nekaj časa želim, tako da zdaj verjetno ne bom več spreminjal odločitve. Vseeno pa moram priznat, da je moje navdušenje nad citroeni, nastalo po zaslugi GSA, pa tudi Vise, zadnje čase kar precej splahnelo.

    Leave a comment:


  • Peter
    replied
    Nisem vodil evidence okvar takrat še za xantie,ampak takole na hitro po spominu:

    pri prvi Hdi limuzini,stari približno 6 mesecev ,crknilo gretje oz.grelo je poleti in se ni dalo ugasnit,rešitev zamenjava računalnika oz.popravilo kontaktov od klime v garanciji,
    zatakne se ročka za žmigavce ,
    po približno 1 letu začne nekaj grozno ropotati spredaj pri motorju-odpade pokrov na vrhu motorja in plastični čepi ,ki ga držijo padejo nekam v motor,rešitev zamenjava 4 čepov,po 1 letu in pol začne ropotati nekaj v podvozju spredaj ,rešitev prej prodam avto preden ugotovijo na servisu kaj ropota."2x me še prej vmes pokličejo na nujno " izboljšanje kakovosti vašega vozila" prvič na zamenjavo tovarniško narobe vgrajenega zadnjega korektorja višine,drugič pa na pregled tesnenja common rail sistema.
    ( avto je bil v enem letu kar sem ga imel najmanj 6x na servisu)

    2.Xantia HDi break ,ko jo kupim staro 3 mesece začne po 1 mesecu cviliti v motorju,ugotovljena napaka v posodi za naftni filter-zamenjano v garanciji,po ene 2 mesecih se sam od sebe zamakne volanski obroč,crknejo prednji zvočniki od original avoradia,popravljeno v garanciji,
    po 7 mesecih se odlušči barva na pokrovu motorja in zadnjem odbijaču,odgovor servisne službe : za odbijač kriva avtopralnica,za pokrov golobji iztrebek...
    Plačam barvanje sam.
    Po malo manj kot 1 letu neha delovati daljinsko zaklepanje,potrebno ponovno reprogramiranje modula RF,vmes me še enkrat pokličejo na " izboljšanje kakovosti vašega vozila " vzrok tesnenje sistema za vbrizg goriva common rail,ugotovi se ,da so šobe premalo zategnjene.( kot da se že od prejšnih serij niso tega naučili ),
    po 1 letu in 2 mesecih pridem v garažo in vidim približno pol metersko lužo LHM pod zadnjim delom avta,vzrok pušča razdelilnik za ABS zadaj ,potrebna zamenjava ,komaj si izborim zamenjavo pod garancijo saj je popravilo drago.
    začne tudi cviliti volanski mehanizem in pedal sklopke,takrat popravijo tudi to.
    1 mesec kasneje ugotovim da je zadnji del avta občutno prenizek,potrebno je b nastaviti zadnji korektor višine.( nastavijo jo kasneje previsoko,tako da je potreben ponoven obisk servisa ter veliko pregovarjanja kaj je prava višina in kaj ne )
    Vmes začnejo tudi cviliti zavore.
    Po enem letu in pol ter 55 000 prevoženih km,začne obupno ropotati pri vožnji po slabem cestišču spredaj v podvozju.
    Ugotovimo ,da imajo prečniki stabilizatorjev veliko zračnost ( problem pri HDi avtih zaradi velike teže spredaj zelo trpi podvozje),strošek zamenjave cca 40 000 SIT,prej prodam avto.
    Avto je v enem letu in pol kar sem ga imel potreboval cca 8 obiskov servisa,od tega 6 nepredvidenih!

    To so problemi pri novih Xantijah kar se jih tako na hitro spomnem,našlo bi se pa še marsikaj,pa se sedaj ne spomnem.

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Ja, kaj čmo.

    Sem pa za finto danes prosil kolega, tistega ki ima A6, da mi pove kako je kaj pri njegovem avtu. Tip je prej vozil Cliota (ima ga še - vozi ga žena) in Chromo, torej ni eden tistih, ki so od rojstva mahnjeni na nemške avte. S Chromo je bil precej nezadovoljen in je potem od ene svoje tete kupil Audija. Auto je letnik 94, takrat je imelo 140 tkm, zdaj okrog 200. Seznam okvar v treh letih in pol, odkar ga ima:

    - polomljen nosilec kompresorja (močno sumi, da so mu ga polomili v servisu). Cena novega 20.000 SIT
    - avto mu je to zimo nekajkrat cuknil (ni še peljal na servis)

    To je vse. Pravi da bo naslednji avto obvezno nemški, s tem da ne bo Opel.

    Leave a comment:


  • Andrej
    replied
    Na HDI.ji ni imel nič sicer je res ni imel dolgo ampak nič... V oni prej 2.0 16V pa ima skozi neke pripombe apak kaj češ ko se enkrat avto porihta potem gre fajn... Saj ti pravim to niso klasični avtomobili pa je treba marsikaj vzet v zakup...

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Saj vem, saj vem, star je 14 let. Zato tudi kupujem novejšega. Samo Peter me je pač ustrašil s tem, da je tudi na novi Xantii bilo treba vsake toliko kaj porihtat.

    Leave a comment:


  • Andrej
    replied
    Vzami v zakup, da je avto star ne vem 10, 11, 12 let in to je to kaj pa če maš novega pa ti vsaki mesec nekaj crkne??? Malo to poštudiraj... Jaz imam sedaj avto 2.5 leti in finta je v tem, da sem ga jaz sedaj toliko k sebi spravil da je tak kakeršen je ker prej je bil totalno zjahan in ona babnica ni vedela glih o čem gre... To je to!

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    No, ni slabo. Koliko časa jo pa imaš?

    Saj mi je jasno, da pač vsi avti imajo tovarniške napake ali znane probleme, kot so npr. tisti ležaji zadnjih rok, tefloni pri BX-ih, glavna gred pri 16V mašini in podobno. Dobro, to enkrat poštimaš, plačaš tistih 1000 DEM ali koliko pač je in potem upaš da bo mir za nekaj časa.

    Problem je v tem, da mene avto vsaka 2-3 meseca razveseljuje s problemčki, ki ne spadajo ne v kategorijo 'tovarniške napake' ne v kategorijo 'redno vzdrževanje'. Saj mi je bilo prve dve leti to v zabavo, po šestih sem se pa tega res že naveličal.

    Leave a comment:


  • Andrej
    replied
    JAZ:

    Sem že napisal (zamenjava glavne gredi) (napaka v materijalu L1993) sedaj nova, olje filtri..., volanska ključavnica, končnik stabilizatorja (desni), menjava zadnjih lagerov na rokah (normalno), drugo pa vse sam, aja sedaj še menjava sprednjih zavornih diskov z ploščicami... Mislim, da ni tak hudo glede na to, da avto ni klasičen... in da naredim mnogo kilometrov...

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Se strinjam, normalno. Ampak, refilanje klime spada nekako v redno vzdrževanje avta, enako kot menjava olja ter še nekaterih stvari, ki jih ni v tistem mojem seznamu (zavorne obloge, izpušni lonci, zobati jermen ...). To ne štejem. Mislil sem samo na tisto,kar se je 'pokvarilo'.

    Po drugi strani, manšete, vodila sedežev, mehanizem za odpiranje oken, mehanizem korektorjev, povratne cevke hidravlike pa ima tako GS kot XM.

    Če se še komu ljubi, naj napiše še svoj seznam. Saj bi tudi jaz napisal seznam za svoj avto, ampak se bojim da bi zmanjkalo prostora na Citroenbiltenforum strežniku ...

    Leave a comment:


  • Peter
    replied
    Ja samo tudi kasnejsi avti so imeli 10x več stvari ,ki se lahko pokvarijo....

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Bom pa še za primerjavo podal seznam problemčkov na GA v prvih 12-tih letih /140 tkm (tisti del vem na pamet, ker sem še živel pri fotru; spustil sem menjave olje in filtrov, ter 2 problema, ki so jih povzročili nestrokovni serviserji):

    - 3. leto: v kabini se čuti vonj bencina. Serviserji trdijo da je to normalno. Problem je rešil foter sam kakšnih 10 let pozneje, ko se je naveličal vohat bencin (neka plastična posoda za odzračevanje tanka bencina)
    - 5. leto: zamenjane bunke
    - 6. leto: čiščenje sistema in nov LHM
    - 7. leto: zamenjane ene dihtunge na motorju, ki so puščale olje (standarden problem pri GS-ih); preventivno zamenjan akumulator (Vesna)
    - 8. leto: zamenjana sklopka, ki je začela drseti, platine in razdelilna kapa
    - 9. leto: nafilane bunke. Priviti vijaki voznikovega in sovoznikovega sedeža, ki tovarniško niso bili dobro priviti
    - 10. leto: zamenjana ena vzmet v ključavnici voznikovih vrat, ki se ni hotela več zakleniti
    - 11. leto: stikalo 'ekonometra' nima dober kontakt. Problem rešen tako, da smo ga 'za vedno vklopili' s kosom žice
    - 12. leto: zamenjana manšeta na levem sprednjem kolesu. Zamenjana usnjena manšeta na ročici menjalnika

    To je to. Približno enaka količina problemov se je pojavila v naslednjih desetih letih. Imam občutek, da so na BX-u, Xantii in XM-u problemi dosti bolj pogosti. Se motim?

    [Edited on 6-4-2003 by alex]

    Leave a comment:


  • Peter
    replied
    Moram omeniti ,da je bilo s mojo prvo Xantio ,ki sem jo imel veliko več problemov kot s XM om ,pa je bila ko sem jo kupil stara 3,5 leta in imela realnih 78 000 km.

    Če kupuješ Xantio kupi obvezno fazo 2 !!!

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Jaz sem pa živel v upanju, da bo, ko kupim Xantio, problemčkov bistveno manj. Zgleda da ne bo. Vseeno, upanje še živi ...

    No, bomo videli, Peter, kako bo naprej.

    Citroenovc, saj se strinjam s teboj. Ampak, tudi jaz sem na BX-u najprej porihtal vse, kar je bilo za porihtat. Pa sem mislil da bo za nekaj časa mir. Ampak ne, novi problemčki se redno pojavljajo, mene pa tudi moti, če so na avtu stvari ki ne delajo.

    Leave a comment:

Working...
X