Čav vsem skupaj !
V nedeljo ob 2h zjutraj moj XMček ni bil najbolj priden,
z mojo drago sva se vračala iz Kopra, kjer sva bila na večerji pri Franku iz Citroena ( uf kako dobra paštica s tartufi :xpimp: ) in lepo nekje pri Postojni sredi goste megle padejo obrati in mrmrmrmr in konec. Poskusim vžgati in malo zamelje in nič.
Moja hitra diagnoza - očitno motor ne dobi goriva, Jaz lepo vržem trikotnik na cesto in se lotim razdiranja, zadnjo klop stran, potem oba plastična pokrova in nato se lotim tolčenja po ohišju bencinske pumpe in čudež, avto dokler točem po njej začne delovati, ko preneham ugasne.
Potem lepo pokličem AMZS in kamion pride v samo čudežnih 15 min. Lepo avto naložimo gor in nas lepo zapeljeje do doma, jaz pa mu samo izročim kupon.
Takoj naslednji dan razdrem ohišje pumpe in vzamem vložek ven, ter grem v akcijo iskanja nove, seveda pri Citroenu stane zadeva nekje okoli 80 000, pri Anetu mi potem najde identično Boschjevo pumpo za BMW 525 i , ki se razlikuje samo po drugačnem konektorju za nekaj čez 30 000 . V tore zvečer jo vgradim in avto kresne kot nov.
Samo še to : prejšna pumpa je bila še prva torej je zdržala več kot 380 000 km .
V nedeljo ob 2h zjutraj moj XMček ni bil najbolj priden,
z mojo drago sva se vračala iz Kopra, kjer sva bila na večerji pri Franku iz Citroena ( uf kako dobra paštica s tartufi :xpimp: ) in lepo nekje pri Postojni sredi goste megle padejo obrati in mrmrmrmr in konec. Poskusim vžgati in malo zamelje in nič.
Moja hitra diagnoza - očitno motor ne dobi goriva, Jaz lepo vržem trikotnik na cesto in se lotim razdiranja, zadnjo klop stran, potem oba plastična pokrova in nato se lotim tolčenja po ohišju bencinske pumpe in čudež, avto dokler točem po njej začne delovati, ko preneham ugasne.
Potem lepo pokličem AMZS in kamion pride v samo čudežnih 15 min. Lepo avto naložimo gor in nas lepo zapeljeje do doma, jaz pa mu samo izročim kupon.
Takoj naslednji dan razdrem ohišje pumpe in vzamem vložek ven, ter grem v akcijo iskanja nove, seveda pri Citroenu stane zadeva nekje okoli 80 000, pri Anetu mi potem najde identično Boschjevo pumpo za BMW 525 i , ki se razlikuje samo po drugačnem konektorju za nekaj čez 30 000 . V tore zvečer jo vgradim in avto kresne kot nov.
Samo še to : prejšna pumpa je bila še prva torej je zdržala več kot 380 000 km .
Comment