Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilanca stroškov enega leta z XM V 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alex
    replied
    Žal nisem bil zraven, tako da ti lahko povem, kako sem razumel njegov opis. Rekel je, da je nekje pri tanku ena plastična posoda, vezana na odzračevanje. Posoda naj bi bila iz dveh delov, ki so se na stiku, verjetno zaradi poletne vročine deformirali, pa so tam uhajali bencinski hlapi, ki so se čutili v kabini (najbolj, če si odprl okno). Sodeč po sliki bi lahko to bila št. 5, čeprav sem si to zamišljal nekoliko večje. Ni je zamenjal, ampak je zadevo uredil s silikonom.

    'Strokovni' mehaniki so trdili da je to pač normalno pri GS-ih in da se ne da nič narediti. K sreči je en njegov znanec tudi imel GS-a in mu je zagotavljal, da se pri njemu bencin nikoli ni čutil, pa se je enkrat sam spravil raziskat zadevo.

    Upam, da bo v pomoč.

    [Edited on 7-4-2003 by alex]

    Leave a comment:


  • Andrej
    replied
    Tisto o servisu Audija in Mercedesa je njegova govorica... Ne vem sigurno se ni zlagal...

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Če bi pa vsi mi bili radi gospodje in se vozili z limuzinami. Potem, ko je pa treba zadevo poservisirat, pa začnemo jokat in se izkaže, da nismo.

    Leave a comment:


  • skrt3
    replied
    butli, bi reku garac

    tisti, ki kupi avto za 8 mio in več nima kej praskat in se prčkat in se pizdit in pihat in jokat ipd...
    kdor si kupi tak avto je bog i batina in mu ni problem ga tankat, servisirat alpa ga pustit en teden pri mehaniku, da mu nabije 100 jurjev materiala in 50 jurjev dela...

    nauk te zgodbe:
    morš bit kreten, da kupiš tak avto in pol nimaš dnarja za ga vzdrževat...
    kaj šele, da si drzneš pihat, da kako so dragi deli in mehanik in bla ble blo blu...

    če bi si jz kupil C6 za nevemkolk mio tolarjev bi se mi prou jebalo za vse skupi... očitno mam dnar za vse male pizdarije in popravila ipd

    če pa hočete, da avto malo pije... da gledajo za vami... da je udoben... zanesljiv... da mate 90% popusta pri zavarovanju... da vas policaji redkokdaj kaznujejo... da se vozite not ko gospodje, mlade gospodične pa oke ven mečejo, ko grete mimo... da so deli poceni... delo poceni... in da mate eno goro ljudi, ki so pripravljeni vam pomagat... pol je rešitev na dlani... kupte si amija

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Ja, v tistem Audiju od kolega verjetno še ni veliko čeških delov, za razliko od novejših Audijev in Folksvagnov.

    Ah, ta elektronika. GSA je imel 6 varovalk, za Xantio ne vem, Alfa 156 ih pa ima 36, najmočnejša 70 A.

    Mene pa poleg Xantie še malo mika Toyota Avensis, samo to itak noben ne prodaja.

    Leave a comment:


  • bx_tge
    replied
    Vsekakor spet en post, v katerem se morem v celoti strinjati z Andrejem.

    Ampak tu je spet vse odvisno od sreče. Do nedavnega sem delal v podjetju, kjer vozni park sestavljajo prevsem Škode Octavije Combi in lahko ti rečem, da so zelo zadovoljni. Imajo dve Octavije Combi, ena je 1.8T in druga 2.0, prva ima prevoženih 130k km in nobenih problemov z avtom, ki je star sedaj 3 leta. Druga pa je stara 1 leto in ima za sabo nekaj nad 30000km in tudi ni nobenih problemov z njo, razen tega, da je nagajala klima, ki pa je bila vgrajena naknadno, ter da popije nekaj več olja, kot bi se za nov avto pričakovalo, drugi problemov ni, avtov pa se ravno ne špara.

    Zanimivo. Kupit Passata 1.8T z zelo dobro opremo (Highline) in z njimi narediti v štirih letih 60.000km, zagotovo ni racionalen nakup. Tak avto je zagotovo narejen za mnogo več kilometrov in za to, da je več na cesti, kot v garaži - ampak nakup je pač subjektivna odločitev vsakega kupca.

    Kar se japoncev tiče - tud tle je veliko odvisn od sreče, vsekakor pa njim kvaliteta več ali manj ni problem, problem pa je oblika in ergonomija, ki pa po mojem ni tisto kar bi lahko bilo.

    Tud mene zelo navdušuje Honda CRX VTI, sam problem je seveda cena in pa ponudba dobrih, ki je praktično ni.

    To da je servis za A8 3.7 dražji od S 320 , bi se dalo še razglabljat, za dele pa ne vem, vendar ti že veš in verjetno je res tako.

    Vedno je treba vzeti v zakup, da vsak avto potrebuje servis, vprašanje pa je če je vseeno ali ti vseskozi crkuje motor ali pa če ti crkujejo električni pripomočki (el. stekla, ogledala, sedeži, ABS,...)

    Drži pa tudi to, da česar v avtu ni, tudi crknit ne more !

    itaq,

    Leave a comment:


  • Andrej
    replied
    Ja tale moj stric ima S klaso in je 320 in sem že večkrat pisal glede problemov, ki jih jaz nisem pripisoval prej Mercedesu. Prej je imel A8 3.7 in ni bilo pol toliko problemov ampak delo in deli so bili skoraj polovico dražji. Vsak avto crkne, vsak avto ima porodne krče in takšni avti ki se v sloveniji veliko kupuje imajo probleme samo zato ker jih lastniki povedo drugi jih tak NE. Imam kolega, ima passata 1.8 T HIGHLINE letnik 99 in 60 000 KM prevoženih (malo), avto ni videl dežja kaj šele snega ker ima drugi avto (dostavni) in ima gostilno in malo časa in kaj pravi? NIKOLI V ŽIVLJENJU VEČ NEMCA zakaj? Zamenjal je že polovico avtomobila in kaj je največni point? Da na večinih zamenjanih delov piše gor MADE IN CEHOSLOVAKIA (škoda) in take brutalne stvari.. Kaj jaz vem... Ima xenonske luči in tudi pranje... 2 x v življenju je spral luči s tistim hudičem pa sta mu oba motorčka crknila (bila sta od škode), prej je imel njegov foter HONDO ono 4WD (space) in so mu iz honde pisali, da je serijska napaka na enem od čipu in naj se oglasi pri servisu, da mu ga zamenjajo (avto je bil takrat star 9 let.... in so ga zamenjali ZASTONJ!!! To je razlika in vse bolj se tudi jaz nagibam na Japonca in sedaj me nenormalno mika mazda 6 ker dobiš vrhunski avtomobil z neuničljivim motorjem in svetovnim izgledom za 4 mio kar bi dal pri WV 6 mio pri Audiju pa 7 mio in tu je point... Čim manj elektronike tem boljše in to je to, najboljše LAND Rover Defender ki ima 2 kabla: 1 luči, 2 brisalci, in to je to! In taki avto NIKOLI ne crkne!!! To je to!

    Leave a comment:


  • Peter
    replied
    Pa tudi točno vse vem kaj je bilo do sedaj menjano na avtu,saj sem imel vpogled v servisno zgodovino na sevisu CS v Kopru.:P

    Leave a comment:


  • Peter
    replied
    Ja samo to pri avtu za tak denar kot sem ga kupil jaz sem pričakoval razne okvare ...

    Pa se zelo dobro drži - zaenkrat?
    za naprej bomo pa videli .

    Andrej kakšno gumo pri motorju imaš v mislih?

    Če misliš nosilce motorja-te so bili že menjani,prav tako tudi šobe vbrizga,pa izpušni kolektor,katalizator....
    Samo to vse spada v redno vzdrževanje avta po tolikih km.

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Glede tistega Audija, vsekakor ni nepomembno to, da ga je kolegova teta kupila in tudi servisirala v Nemčiji. Ženska je precej premožna in verjetno ni šparala na servisu. Zaradi tega je tudi dobro opremljen.

    Seveda je dosti tudi odvisno od sreče. Ni pa rečeno niti da se naslednje leto ne bo 10 stvari naenkrat pokvarilo.

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    To je vse res.

    Če bi moja sredstva bila neomejena, bi si kupil S klaso ali pa Phaetona in bi mi bilo povsem vseeno če na vsakem rednem servisu zamenjajo delov v vrednosti pol avta.

    Žal moja sredstva, tako kod sredstva mislim da vseh na tem forumu, niso neomejena. Zato tudi tele debate in primerjave.

    Vsekakor, zdaj vem več kot prej, kljub temu da nimamo vsi ravno enako mnenje.

    Leave a comment:


  • bx_tge
    replied
    Se strinjam z Andrejem o tem, da so ti avtomobili narejeni za tiščanje in so namenjeni veliko kilometrom.

    Sicer pa poznam enega z XM-om V6 24V, pa je res skoraj da več na servisu kot ne, no tako hudo ni, ampak kadar sem bil na servisu - pa ne z svojim BX-om, ampak kar tako, sem ga srečal tam. Je pa res, da je tist avto že gorel in vprašanje v kakšnem stanju so lajtnge :(

    Ni vse zlato kar se sveti.

    Leave a comment:


  • bx_tge
    replied
    Tale A6 je pa svinsko dobr opremljen. Vsekakor je elektronika bila problem prvih XM-ov, prenovljenih, takih kot ga ima Peter pa na več, vsaj tako menje sem si ustvaril glede na serviserje, ki so vsi po vrsti preklinjali prvo serijo XMov.

    Čisto tako, men je A6 (prvi, ki je nadomestil 100-ko) čist ušeč, pa še v verziji z 1.8 ga lahko dobiš, vprašanje pa je, če je to pametna izbira, za avto tega razreda. Sicer pa tudi pri A6 ni vse tako rožnato. Imam dva kolega, ki sta ga imela, pa tud nista bila 100% zadovoljna z njim. Eden je pač Audi fan in se sploh ne sekira, če mu kaj crkne, drugi pa je bolj racionalen in je uvidel, da nemci niso to, kar eni mislijo da so, pa je imel tudi BMW-ja in MB-ja in se sedaj vozi z velikim rabljenim francozom.

    Torej ne zagovarjam nobenega od teh dveh avtomobilov, samo se mi zdi, da ti vseeno pričakuješ, da so avtomobili tega ranga praktično nepokvarljivi, kar pa je na žalost daleč od realnosti.

    Pri 6-8 let starih ladjah z 350k km, so takšne okvare verjetno pričakovane in glede na to, da niso vse direktno pomembne za varnost in zanesljivost vožnje, je vsekakor seznam kar kratek, je pa res, da je bil Petrov XM tako zelo dobro servisiran, da bi težko našel podobno serviseranega kjerkoli v Evropi :D šalo na stran, malo pa je že na tem.

    Pa še nekaj bednih avtov za primerjavo:

    Fiat Uno v času med 97.000km in 141.000km je bilo zamenjano poleg rednih servisov:
    - el.pumpa za gorivo,
    - sklopka,
    - komplet z razdelilno glavo,
    - fuč je štarter (predviden za zamenjavo)
    - nekajkrat odpovedal, zaradi elektronike - samo njeno muhasto delovanje,
    - malenkosti, kot so sežgani kontakti za luči, centralno zaklepanje, ... (avto letnik 93.)

    Alfa 155 1.7TS - v 60k km ni crknilo čisto nič ( stanje ob nakupu 27.000km, ob prodaji 87.000km)

    G.olf 4 1.4i, nov, zaenkrat nič (prevoženih 12.000km, edina pripomba - zelo slaba lega na cesti).

    C. Xsara 1.4i, nova, (prevoženih 34.000km), nobenih izrednih servisov in okvar.

    C. BX: (l.91, od 156.000km ->197.000)
    - elektronika vžiga (Bosch)
    Druge stvari so bile pričakovane (srednji lonec, akumulator)

    itaq,

    Leave a comment:


  • Andrej
    replied
    Pero ti si sedaj kupil XM-a ki je bil last ene boljših firm v Sloveniji in sam bog ve kaj je bilo zamenjano in koliko so oni vložili že v ta avto in ti pojma nimaš in njih ni zanimalo ali pride del 10 jurjev ali 200 tisoč jurjev in koliko vem tudi tebe še čaka menjava gume na motorju ki ppride 100 000 SIT in ne vem, če sem prav povedal tak, da je to odvisno od koga avto kupiš in kdo ga je prej vozil in tvojega je samo ena oseba (šofer) ki je skoz enako vozil in naredil 300 000 KM in to je že en podatek ki ti veliko pove in imel je proste roke glede stroškov, njim je bilo vseeno koliko pride samo, da je avto izpraven in če je tak avto ki spada v višji razred in ki vsi vemo, da je križarka in koliko je prišel novi, da bi ti na vsakem ovinku crknu jih več nebi prodajali eno leto ne pa 10 ki je bil v prodaji. To so cestne križarke z vrhunsko tehnologijo, materijali in motorjem, ki mora zdržat milijon kilometrov (če se neguje) in to je to... Zakaj misliš, da je bil XM. tak drag glede na xantije? Matrijali, 2xudobje itd itd itd... In takšne avtomobile si niso kupovali ateji ki se v nedeljo peljejo v trgovino po kruh... To so bili avti ki so vedeli zakak so avti in so videli pol sveta in cest itd itd... To je to. Že Safranu se 100% boljše pelješ kot pa v Laguni... In tudi Safrane so imeli ljudje za gonit se mislim, da je naš še edini v Sloveniji z tako malo prevoženimi kilometri kot jih ima, če gledaš druge po oglasnikih imajo pribljižek ali več kot tvoj. To so avtomobili tapravi, drugo je razvajenost in še enkrat razvajenost. Mi imamo avto, da se v službo pelješ pa še kam na izlet, ne delaš pa vsakidan 2000 kilometrov tak kot nekateri pa jih nočejo delat ampak jih Morajo če hočejo prživet ker to služba zahteva... Moj stric ima križarko stara je 3 leta in ima 340 000 KM to ti lahko veliko pove in mu je vseeno koliko plača za servis in koliko mu avto pije pa ima glih tak 1000 problemov ki bi jaz za njih ubijal on jih sploh ne opazi.... To je to!

    Leave a comment:


  • alex
    replied
    Bx_tge: mislim da je edina elektronika, ki jo XM ima, tisti A6 pa ne, elektronika od hidroaktive. Ima ajnšpric, ABS, avtomatsko klimo, el. šipe, zice, ogledala in kaj jaz vem kaj še.

    Peter, razumem tvoje občutke. Sploh me ne preseneča, da vsake toliko kakšen lastnik novega avta zapelje v kakšno izložbo. Daš toliko denarja, potem pa jih moraš na kolenih prosti, da ti zrihtajo tisto, kar so pošteno plačal.

    Sicer sem od enega ata, zadnjič ko sem po enih opravkih bil v Seat leasingu, slišal podobne 'serviserske štorije' v zvezi z njegovim Polotom in servisom na Bravničarjevi ...

    Leave a comment:

Working...
X