Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilanca stroškov enega leta z XM V 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    butli, bi reku garac

    tisti, ki kupi avto za 8 mio in več nima kej praskat in se prčkat in se pizdit in pihat in jokat ipd...
    kdor si kupi tak avto je bog i batina in mu ni problem ga tankat, servisirat alpa ga pustit en teden pri mehaniku, da mu nabije 100 jurjev materiala in 50 jurjev dela...

    nauk te zgodbe:
    morš bit kreten, da kupiš tak avto in pol nimaš dnarja za ga vzdrževat...
    kaj šele, da si drzneš pihat, da kako so dragi deli in mehanik in bla ble blo blu...

    če bi si jz kupil C6 za nevemkolk mio tolarjev bi se mi prou jebalo za vse skupi... očitno mam dnar za vse male pizdarije in popravila ipd

    če pa hočete, da avto malo pije... da gledajo za vami... da je udoben... zanesljiv... da mate 90% popusta pri zavarovanju... da vas policaji redkokdaj kaznujejo... da se vozite not ko gospodje, mlade gospodične pa oke ven mečejo, ko grete mimo... da so deli poceni... delo poceni... in da mate eno goro ljudi, ki so pripravljeni vam pomagat... pol je rešitev na dlani... kupte si amija
    Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

    Comment


    • #32
      Če bi pa vsi mi bili radi gospodje in se vozili z limuzinami. Potem, ko je pa treba zadevo poservisirat, pa začnemo jokat in se izkaže, da nismo.
      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

      Comment


      • #33
        Tisto o servisu Audija in Mercedesa je njegova govorica... Ne vem sigurno se ni zlagal...

        http://www.citroen-tuning-slo.com

        Comment


        • #34
          Žal nisem bil zraven, tako da ti lahko povem, kako sem razumel njegov opis. Rekel je, da je nekje pri tanku ena plastična posoda, vezana na odzračevanje. Posoda naj bi bila iz dveh delov, ki so se na stiku, verjetno zaradi poletne vročine deformirali, pa so tam uhajali bencinski hlapi, ki so se čutili v kabini (najbolj, če si odprl okno). Sodeč po sliki bi lahko to bila št. 5, čeprav sem si to zamišljal nekoliko večje. Ni je zamenjal, ampak je zadevo uredil s silikonom.

          'Strokovni' mehaniki so trdili da je to pač normalno pri GS-ih in da se ne da nič narediti. K sreči je en njegov znanec tudi imel GS-a in mu je zagotavljal, da se pri njemu bencin nikoli ni čutil, pa se je enkrat sam spravil raziskat zadevo.

          Upam, da bo v pomoč.

          [Edited on 7-4-2003 by alex]
          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

          Comment


          • #35
            Ojla!

            Tista skica ni najboljša, posodica s št. 5 je v resnici dvakrat tako široka kot cev, tako da je verjetno to to. Bom kar poskusil srečo s silikonom.

            pozdrav,
            rok

            Comment


            • #36
              Ojla, Abraxas,

              problem zna biti v gumijastih cevkah, ki povezujejo vse te razne posode. Preperijo in potem tam skozi uhajajo hlapi. Sicer pa: ce ti tece ven med tankanjem, potem ti najbrz kaj bencina stece v blatnik in potem to tam hlapi in podtlak vlece hlape v kabino, kadar imas odprto okno.

              Alex: mogoce bo pa treba pozabiti na Xantio in kar kakega GA ubosti, dokler jih se ni zmanjkalo... (-:
              Problemi in stroski bodo minimalni in voznja bo carska. Bo pa pozimi rjavel.

              Pa se o avtih in stroskih vzdrzevanja: po mojem pac ni tako, da si avte za 8 milijonov kupujejo taki, ki si jih dejansko lahko privoscijo. OK, so izjeme, ampak veliko tega je na kredit, lastniki si pa pac leta dolgo trgajo od ust. In potem cvilijo, kako je vzdrzevanje drago.
              Moja filozofija je, da za pleh pac ne dam vec kot 10% svojih sredstev; kar pomeni, da bi si avto za 8 milijonov *mogoce* kupil takrat, ko bi jih imel pod palcem 80. In niti dneva prej. Folk pa pocne ravno obratno: marsikdo si avto kupi, ko ima komaj 10% potrebnih sredstev.

              LP, Jure

              Comment


              • #37
                Ja, res vsakič, ko se zapeljem s fotrovim GA-jem, dobim solzne oči. Vseeno, če bi nabavil enega zase, bi taka rešitev imela kar nekaj pomanjkljivosti. Razen tega, z udobjem v Xantiah, ki sem jih peljal, sem bil povsem zadovoljen (razen tistih s HA2, ki so me nekoliko razočarale).

                Bi pa rekel, da tvoje ugotovitve okrog "8-miljonskih avtov" kar dobro držijo.
                Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                Comment


                • #38
                  Malo sem listal po zadnji številki Avto magazina. Tam je bila tema glede kvarljivosti avtov, ki se je sklicevala na vir Reliability Index. Malo sem pobrskal, in na www.reliabilityindex.com, gre za nek angleški site, dobiš kar zanimive podatke. Na hitro sam jih nekaj nametal v preglednico. Žal legend kot so GS ni notri.

                  Upam da se ne boste kakšni spet zapičili v tole, ker spet nočem nič dokazovati, pač gre za nekakšno statistiko, ki jo je treba jemati z rezervo. Vseeno bi pa sklepal naslednje:

                  - XM in BX se ne zdita ravno vzor zanesljivosti
                  - Passat ni boljši od Xantie
                  - Golf ni boljši od Xsare, pa celo niti od Brava
                  - zanesljivost avta je v grobem obratno proporcionalna velikosti, čeprav vsi pričakujejo obratno
                  Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                  Comment


                  • #39
                    Pa tudi to, da je Xantia l.98 manj zanesljiva od Xantie l.95 se mi zdi mal iz trte izvito. Vsekakor statistika za jemati z rezervo - grem pogledat kakšni avti so še bolj nezanesljivi kot XM in BX - me prav zanima.

                    itaq,
                    BX SEKCIJA CBF

                    Iskanje smisla je v iskanju bistva...

                    Comment


                    • #40
                      Kolikor vidim, je indeks okvar izračunan po nekakšni formuli, v kateri upošteva in starost in kilometre in število dni izven pogona in ceno servisa. Zato sem napisal tudi ostale podatke (ki jih v podobni, samo bolj obimni tabeli v Avto magazinu niso). Tam piše bolj podrobno.

                      Xantia '95 je dobila nižji indeks od '98 očitno zaradi manjših stroškov servisa kljub višji starosti in približno enakem številu dni izven pogona.

                      Seveda, ne kvarijo se vsi avti enako, tudi če so isti letnik, zato te številke treba vzeti bolj za orientacijo. Hotel sem pravzaprav povedati, da citroen v kompaktnem in srednjem razredu niti ne zaostaja za razvpito nemško konkurenco (zadnje čase se sprašujem, zakaj je na avtosejmu toliko Passatov karavanov, zadnji model, večinoma TD).
                      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                      Comment


                      • #41
                        Zdravo fantje

                        Zdaj imam pol leta Xantio II Hdi in sem naredil skoraj 20.000 km, tako da ima zdaj skupaj 65.000 km. V skoraj 20.000 km, sem imel edini strošek desni brisalec, ker mi ga je nekdo z kleščami odlomil.

                        Zaenkrat zelo zadovoljen z njo, sploh s motorjem, po lebdenju pa prisegam na očetovega XMa, ker je le razred za sebe. Ampak ko pa grem 1 krat na 14 dni tankat, potem pa takoj pozabim na XMa :))

                        Čez 14 dni mam servis pri TJ in bova vidla kaj bo treba menjat. Vidim sprednje zavorne ploščice, olje, filtri pa mislim da nič drugega.

                        Lp, Dejan

                        Comment


                        • #42
                          Za enkrat imam to v planu,če le ne bom imel kaj nujnega v službi, se bom oglasil verjetno skupaj z Rogy-jem. Komaj čakam, da vidim Xma,ostale makine in lastnike seveda :)

                          Comment


                          • #43
                            Jaz in Citroenovc&ostali pridemo z XM om v nedeljo zjutraj in ostanemo do pon.pop.:P
                            Cuore sportivo.....

                            Comment


                            • #44
                              Bilanca stroškov drugega leta z XM V 6

                              Stroški od 4.4.03-do danes :
                              ( stroški popravila prometne nesreče niso vključeni )


                              30.4.03
                              servis na 350.000 km pri Metro AS Lj.
                              menjava: olje ( prinesel sam iz Francije Total Activa 9000 7 l ), oljni filter,bencinski filter,zračni filter, 6x svečke s tremi elektrodami original, drobni potrošnji matrial in delo:
                              = 25.600 SIT.

                              30.5.03
                              Avto postane "trd" očitno je nekaj narobe s hydractivo( proxia seveda ne pokaze nič ) , po 6 urnem iskanju na Metroju in pregledovanju el.shem se ugotovi krivca
                              popolnoma oksidiran konektor v levem prednjem pragu, ki povezuje zadno sredinsko kroglo s el. regulatorjem s računalnikom.
                              Zamenjava konektorja in resetiranje računalnika+delo
                              = 18.600 SIT

                              konec junija 03
                              preventivna zamenjava termostata
                              = 6.000 SIT

                              julij 03
                              zdi se mi da klima slabo hladi - pregled sistemapri Modrem levu , vendar je vse v redu, freona je dovolj.
                              =2.400 SIT



                              september 03
                              zdi se mi , da je krogla na regulatorju prazna, polnjenje pri Novaku:
                              =2500 SIT

                              2.10.03
                              Cvilit začne mikro jermen klime, obenem zamenjamo še jermen alternatorja
                              material in delo
                              = 6.600 SIT.

                              11.11.03
                              Na varu začne puščati ekspanzijska posoda, preventivno zamenjam še tipalo višine vode v njej in pa pokrovček;
                              = 17.000 SIT.

                              6.12.03 nesreča in se ne vozim do 5.3.04
                              takrat mi naredijo v Grosupljem se servis na 366.000 - nič posebnega samo menjava olja in filtra, drugo vse O.K.
                              Motor prede kot mucek.

                              Zdaj imam 369.000 km in ni se pokazala se nobena napaka.



                              [Edited on 31-3-2004 by Peter]

                              [Edited on 13-1-2005 by Peter]
                              Cuore sportivo.....

                              Comment


                              • #45
                                Uh sem pozabil- ležaje zadnjih rok je bilo potrebno zamenjati zaradi prometne nesreče maja, ko se mi je en idiot zaletel bočno zadaj v vrata .
                                Popravilo in menjavo lezajev je placala zavarovalnica.
                                Sama menjava lezajev in puš, ter par podložk prišla drugače cca 21.000 SIT.

                                [Edited on 31-3-2004 by Peter]
                                Cuore sportivo.....

                                Comment

                                Working...
                                X