Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilanca stroškov enega leta z XM V 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nisem vodil evidence okvar takrat še za xantie,ampak takole na hitro po spominu:

    pri prvi Hdi limuzini,stari približno 6 mesecev ,crknilo gretje oz.grelo je poleti in se ni dalo ugasnit,rešitev zamenjava računalnika oz.popravilo kontaktov od klime v garanciji,
    zatakne se ročka za žmigavce ,
    po približno 1 letu začne nekaj grozno ropotati spredaj pri motorju-odpade pokrov na vrhu motorja in plastični čepi ,ki ga držijo padejo nekam v motor,rešitev zamenjava 4 čepov,po 1 letu in pol začne ropotati nekaj v podvozju spredaj ,rešitev prej prodam avto preden ugotovijo na servisu kaj ropota."2x me še prej vmes pokličejo na nujno " izboljšanje kakovosti vašega vozila" prvič na zamenjavo tovarniško narobe vgrajenega zadnjega korektorja višine,drugič pa na pregled tesnenja common rail sistema.
    ( avto je bil v enem letu kar sem ga imel najmanj 6x na servisu)

    2.Xantia HDi break ,ko jo kupim staro 3 mesece začne po 1 mesecu cviliti v motorju,ugotovljena napaka v posodi za naftni filter-zamenjano v garanciji,po ene 2 mesecih se sam od sebe zamakne volanski obroč,crknejo prednji zvočniki od original avoradia,popravljeno v garanciji,
    po 7 mesecih se odlušči barva na pokrovu motorja in zadnjem odbijaču,odgovor servisne službe : za odbijač kriva avtopralnica,za pokrov golobji iztrebek...
    Plačam barvanje sam.
    Po malo manj kot 1 letu neha delovati daljinsko zaklepanje,potrebno ponovno reprogramiranje modula RF,vmes me še enkrat pokličejo na " izboljšanje kakovosti vašega vozila " vzrok tesnenje sistema za vbrizg goriva common rail,ugotovi se ,da so šobe premalo zategnjene.( kot da se že od prejšnih serij niso tega naučili ),
    po 1 letu in 2 mesecih pridem v garažo in vidim približno pol metersko lužo LHM pod zadnjim delom avta,vzrok pušča razdelilnik za ABS zadaj ,potrebna zamenjava ,komaj si izborim zamenjavo pod garancijo saj je popravilo drago.
    začne tudi cviliti volanski mehanizem in pedal sklopke,takrat popravijo tudi to.
    1 mesec kasneje ugotovim da je zadnji del avta občutno prenizek,potrebno je b nastaviti zadnji korektor višine.( nastavijo jo kasneje previsoko,tako da je potreben ponoven obisk servisa ter veliko pregovarjanja kaj je prava višina in kaj ne )
    Vmes začnejo tudi cviliti zavore.
    Po enem letu in pol ter 55 000 prevoženih km,začne obupno ropotati pri vožnji po slabem cestišču spredaj v podvozju.
    Ugotovimo ,da imajo prečniki stabilizatorjev veliko zračnost ( problem pri HDi avtih zaradi velike teže spredaj zelo trpi podvozje),strošek zamenjave cca 40 000 SIT,prej prodam avto.
    Avto je v enem letu in pol kar sem ga imel potreboval cca 8 obiskov servisa,od tega 6 nepredvidenih!

    To so problemi pri novih Xantijah kar se jih tako na hitro spomnem,našlo bi se pa še marsikaj,pa se sedaj ne spomnem.
    Cuore sportivo.....

    Comment


    • #17
      Hvala, Peter.

      No ja, Xantio si že kar nekaj časa želim, tako da zdaj verjetno ne bom več spreminjal odločitve. Vseeno pa moram priznat, da je moje navdušenje nad citroeni, nastalo po zaslugi GSA, pa tudi Vise, zadnje čase kar precej splahnelo.
      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

      Comment


      • #18
        Vse je odvisno koliko sreče si imel pri nakupu rabljenega avtomobila. Vsekakor znamka ni pomembna pri tem. Sam nisem imel večjih problemov z avtomobilom, je pa res, da bi bili določeni deli lahko bolj kvalitetni kot so, npr. izpušna cev,...

        Glede A6 bom pa rekel takole - sigurno da ni glih za primerjat z BX-om, glede primerjave z XM-om pa samo tole - ko bo A6 imel toliko elektronike kot XM potem se bo lahko pogovarjati v tej smeri. Če pa bi XM imel domnevno kvaliteto A6 in z vso opremo ki jo premore, bi stal verjetno za 2 A6. Vsekakor se mi spisek res ne zdi pretiran, glede na stanje avtomobila in števila prevoženih km. Primerljivo bi bilo primerjati avtomobila pri 350k km. Verjami da se ti avtomobili pri 150k km šele dobro ulavfajo.

        itaq,
        BX SEKCIJA CBF

        Iskanje smisla je v iskanju bistva...

        Comment


        • #19
          Ja saj jaz še vedno pravim,da je Xantia odličen avto in je kar zanesljiv,samo vse te malenkosti kvarijo popolno sliko.
          Sploh si pa še bolj občutljiv ,če kupiš npr.novo Break HDi za 49 000 DM potem si pa vsaka dva tedna na servisu,kjer te pa obravnavajo kot da ti njih zafrkavaš.:P
          Cuore sportivo.....

          Comment


          • #20
            Bx_tge: mislim da je edina elektronika, ki jo XM ima, tisti A6 pa ne, elektronika od hidroaktive. Ima ajnšpric, ABS, avtomatsko klimo, el. šipe, zice, ogledala in kaj jaz vem kaj še.

            Peter, razumem tvoje občutke. Sploh me ne preseneča, da vsake toliko kakšen lastnik novega avta zapelje v kakšno izložbo. Daš toliko denarja, potem pa jih moraš na kolenih prosti, da ti zrihtajo tisto, kar so pošteno plačal.

            Sicer sem od enega ata, zadnjič ko sem po enih opravkih bil v Seat leasingu, slišal podobne 'serviserske štorije' v zvezi z njegovim Polotom in servisom na Bravničarjevi ...
            Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

            Comment


            • #21
              Pero ti si sedaj kupil XM-a ki je bil last ene boljših firm v Sloveniji in sam bog ve kaj je bilo zamenjano in koliko so oni vložili že v ta avto in ti pojma nimaš in njih ni zanimalo ali pride del 10 jurjev ali 200 tisoč jurjev in koliko vem tudi tebe še čaka menjava gume na motorju ki ppride 100 000 SIT in ne vem, če sem prav povedal tak, da je to odvisno od koga avto kupiš in kdo ga je prej vozil in tvojega je samo ena oseba (šofer) ki je skoz enako vozil in naredil 300 000 KM in to je že en podatek ki ti veliko pove in imel je proste roke glede stroškov, njim je bilo vseeno koliko pride samo, da je avto izpraven in če je tak avto ki spada v višji razred in ki vsi vemo, da je križarka in koliko je prišel novi, da bi ti na vsakem ovinku crknu jih več nebi prodajali eno leto ne pa 10 ki je bil v prodaji. To so cestne križarke z vrhunsko tehnologijo, materijali in motorjem, ki mora zdržat milijon kilometrov (če se neguje) in to je to... Zakaj misliš, da je bil XM. tak drag glede na xantije? Matrijali, 2xudobje itd itd itd... In takšne avtomobile si niso kupovali ateji ki se v nedeljo peljejo v trgovino po kruh... To so bili avti ki so vedeli zakak so avti in so videli pol sveta in cest itd itd... To je to. Že Safranu se 100% boljše pelješ kot pa v Laguni... In tudi Safrane so imeli ljudje za gonit se mislim, da je naš še edini v Sloveniji z tako malo prevoženimi kilometri kot jih ima, če gledaš druge po oglasnikih imajo pribljižek ali več kot tvoj. To so avtomobili tapravi, drugo je razvajenost in še enkrat razvajenost. Mi imamo avto, da se v službo pelješ pa še kam na izlet, ne delaš pa vsakidan 2000 kilometrov tak kot nekateri pa jih nočejo delat ampak jih Morajo če hočejo prživet ker to služba zahteva... Moj stric ima križarko stara je 3 leta in ima 340 000 KM to ti lahko veliko pove in mu je vseeno koliko plača za servis in koliko mu avto pije pa ima glih tak 1000 problemov ki bi jaz za njih ubijal on jih sploh ne opazi.... To je to!

              http://www.citroen-tuning-slo.com

              Comment


              • #22
                Tale A6 je pa svinsko dobr opremljen. Vsekakor je elektronika bila problem prvih XM-ov, prenovljenih, takih kot ga ima Peter pa na več, vsaj tako menje sem si ustvaril glede na serviserje, ki so vsi po vrsti preklinjali prvo serijo XMov.

                Čisto tako, men je A6 (prvi, ki je nadomestil 100-ko) čist ušeč, pa še v verziji z 1.8 ga lahko dobiš, vprašanje pa je, če je to pametna izbira, za avto tega razreda. Sicer pa tudi pri A6 ni vse tako rožnato. Imam dva kolega, ki sta ga imela, pa tud nista bila 100% zadovoljna z njim. Eden je pač Audi fan in se sploh ne sekira, če mu kaj crkne, drugi pa je bolj racionalen in je uvidel, da nemci niso to, kar eni mislijo da so, pa je imel tudi BMW-ja in MB-ja in se sedaj vozi z velikim rabljenim francozom.

                Torej ne zagovarjam nobenega od teh dveh avtomobilov, samo se mi zdi, da ti vseeno pričakuješ, da so avtomobili tega ranga praktično nepokvarljivi, kar pa je na žalost daleč od realnosti.

                Pri 6-8 let starih ladjah z 350k km, so takšne okvare verjetno pričakovane in glede na to, da niso vse direktno pomembne za varnost in zanesljivost vožnje, je vsekakor seznam kar kratek, je pa res, da je bil Petrov XM tako zelo dobro servisiran, da bi težko našel podobno serviseranega kjerkoli v Evropi :D šalo na stran, malo pa je že na tem.

                Pa še nekaj bednih avtov za primerjavo:

                Fiat Uno v času med 97.000km in 141.000km je bilo zamenjano poleg rednih servisov:
                - el.pumpa za gorivo,
                - sklopka,
                - komplet z razdelilno glavo,
                - fuč je štarter (predviden za zamenjavo)
                - nekajkrat odpovedal, zaradi elektronike - samo njeno muhasto delovanje,
                - malenkosti, kot so sežgani kontakti za luči, centralno zaklepanje, ... (avto letnik 93.)

                Alfa 155 1.7TS - v 60k km ni crknilo čisto nič ( stanje ob nakupu 27.000km, ob prodaji 87.000km)

                G.olf 4 1.4i, nov, zaenkrat nič (prevoženih 12.000km, edina pripomba - zelo slaba lega na cesti).

                C. Xsara 1.4i, nova, (prevoženih 34.000km), nobenih izrednih servisov in okvar.

                C. BX: (l.91, od 156.000km ->197.000)
                - elektronika vžiga (Bosch)
                Druge stvari so bile pričakovane (srednji lonec, akumulator)

                itaq,
                BX SEKCIJA CBF

                Iskanje smisla je v iskanju bistva...

                Comment


                • #23
                  Se strinjam z Andrejem o tem, da so ti avtomobili narejeni za tiščanje in so namenjeni veliko kilometrom.

                  Sicer pa poznam enega z XM-om V6 24V, pa je res skoraj da več na servisu kot ne, no tako hudo ni, ampak kadar sem bil na servisu - pa ne z svojim BX-om, ampak kar tako, sem ga srečal tam. Je pa res, da je tist avto že gorel in vprašanje v kakšnem stanju so lajtnge :(

                  Ni vse zlato kar se sveti.
                  BX SEKCIJA CBF

                  Iskanje smisla je v iskanju bistva...

                  Comment


                  • #24
                    To je vse res.

                    Če bi moja sredstva bila neomejena, bi si kupil S klaso ali pa Phaetona in bi mi bilo povsem vseeno če na vsakem rednem servisu zamenjajo delov v vrednosti pol avta.

                    Žal moja sredstva, tako kod sredstva mislim da vseh na tem forumu, niso neomejena. Zato tudi tele debate in primerjave.

                    Vsekakor, zdaj vem več kot prej, kljub temu da nimamo vsi ravno enako mnenje.
                    Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                    Comment


                    • #25
                      Glede tistega Audija, vsekakor ni nepomembno to, da ga je kolegova teta kupila in tudi servisirala v Nemčiji. Ženska je precej premožna in verjetno ni šparala na servisu. Zaradi tega je tudi dobro opremljen.

                      Seveda je dosti tudi odvisno od sreče. Ni pa rečeno niti da se naslednje leto ne bo 10 stvari naenkrat pokvarilo.
                      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                      Comment


                      • #26
                        Ja samo to pri avtu za tak denar kot sem ga kupil jaz sem pričakoval razne okvare ...

                        Pa se zelo dobro drži - zaenkrat?
                        za naprej bomo pa videli .

                        Andrej kakšno gumo pri motorju imaš v mislih?

                        Če misliš nosilce motorja-te so bili že menjani,prav tako tudi šobe vbrizga,pa izpušni kolektor,katalizator....
                        Samo to vse spada v redno vzdrževanje avta po tolikih km.
                        Cuore sportivo.....

                        Comment


                        • #27
                          Pa tudi točno vse vem kaj je bilo do sedaj menjano na avtu,saj sem imel vpogled v servisno zgodovino na sevisu CS v Kopru.:P
                          Cuore sportivo.....

                          Comment


                          • #28
                            Ja tale moj stric ima S klaso in je 320 in sem že večkrat pisal glede problemov, ki jih jaz nisem pripisoval prej Mercedesu. Prej je imel A8 3.7 in ni bilo pol toliko problemov ampak delo in deli so bili skoraj polovico dražji. Vsak avto crkne, vsak avto ima porodne krče in takšni avti ki se v sloveniji veliko kupuje imajo probleme samo zato ker jih lastniki povedo drugi jih tak NE. Imam kolega, ima passata 1.8 T HIGHLINE letnik 99 in 60 000 KM prevoženih (malo), avto ni videl dežja kaj šele snega ker ima drugi avto (dostavni) in ima gostilno in malo časa in kaj pravi? NIKOLI V ŽIVLJENJU VEČ NEMCA zakaj? Zamenjal je že polovico avtomobila in kaj je največni point? Da na večinih zamenjanih delov piše gor MADE IN CEHOSLOVAKIA (škoda) in take brutalne stvari.. Kaj jaz vem... Ima xenonske luči in tudi pranje... 2 x v življenju je spral luči s tistim hudičem pa sta mu oba motorčka crknila (bila sta od škode), prej je imel njegov foter HONDO ono 4WD (space) in so mu iz honde pisali, da je serijska napaka na enem od čipu in naj se oglasi pri servisu, da mu ga zamenjajo (avto je bil takrat star 9 let.... in so ga zamenjali ZASTONJ!!! To je razlika in vse bolj se tudi jaz nagibam na Japonca in sedaj me nenormalno mika mazda 6 ker dobiš vrhunski avtomobil z neuničljivim motorjem in svetovnim izgledom za 4 mio kar bi dal pri WV 6 mio pri Audiju pa 7 mio in tu je point... Čim manj elektronike tem boljše in to je to, najboljše LAND Rover Defender ki ima 2 kabla: 1 luči, 2 brisalci, in to je to! In taki avto NIKOLI ne crkne!!! To je to!

                            http://www.citroen-tuning-slo.com

                            Comment


                            • #29
                              Vsekakor spet en post, v katerem se morem v celoti strinjati z Andrejem.

                              Ampak tu je spet vse odvisno od sreče. Do nedavnega sem delal v podjetju, kjer vozni park sestavljajo prevsem Škode Octavije Combi in lahko ti rečem, da so zelo zadovoljni. Imajo dve Octavije Combi, ena je 1.8T in druga 2.0, prva ima prevoženih 130k km in nobenih problemov z avtom, ki je star sedaj 3 leta. Druga pa je stara 1 leto in ima za sabo nekaj nad 30000km in tudi ni nobenih problemov z njo, razen tega, da je nagajala klima, ki pa je bila vgrajena naknadno, ter da popije nekaj več olja, kot bi se za nov avto pričakovalo, drugi problemov ni, avtov pa se ravno ne špara.

                              Zanimivo. Kupit Passata 1.8T z zelo dobro opremo (Highline) in z njimi narediti v štirih letih 60.000km, zagotovo ni racionalen nakup. Tak avto je zagotovo narejen za mnogo več kilometrov in za to, da je več na cesti, kot v garaži - ampak nakup je pač subjektivna odločitev vsakega kupca.

                              Kar se japoncev tiče - tud tle je veliko odvisn od sreče, vsekakor pa njim kvaliteta več ali manj ni problem, problem pa je oblika in ergonomija, ki pa po mojem ni tisto kar bi lahko bilo.

                              Tud mene zelo navdušuje Honda CRX VTI, sam problem je seveda cena in pa ponudba dobrih, ki je praktično ni.

                              To da je servis za A8 3.7 dražji od S 320 , bi se dalo še razglabljat, za dele pa ne vem, vendar ti že veš in verjetno je res tako.

                              Vedno je treba vzeti v zakup, da vsak avto potrebuje servis, vprašanje pa je če je vseeno ali ti vseskozi crkuje motor ali pa če ti crkujejo električni pripomočki (el. stekla, ogledala, sedeži, ABS,...)

                              Drži pa tudi to, da česar v avtu ni, tudi crknit ne more !

                              itaq,
                              BX SEKCIJA CBF

                              Iskanje smisla je v iskanju bistva...

                              Comment


                              • #30
                                Ja, v tistem Audiju od kolega verjetno še ni veliko čeških delov, za razliko od novejših Audijev in Folksvagnov.

                                Ah, ta elektronika. GSA je imel 6 varovalk, za Xantio ne vem, Alfa 156 ih pa ima 36, najmočnejša 70 A.

                                Mene pa poleg Xantie še malo mika Toyota Avensis, samo to itak noben ne prodaja.
                                Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                                Comment

                                Working...
                                X