Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilanca stroškov enega leta z XM V 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilanca stroškov enega leta z XM V 6

    Stroški popravil in rednega vzdrževanja za XM V 6 1997 od 4.4.2002 - 4.4.2003 :

    Maj 2002 :
    zamenjava vodila in vzvoda zadnjega korektorja višine( prejšni izrabljen ),popravilo zlomljenega vodila za vzdolžni pomik voznikovega sedeža,nastavitev mehanizma brisalcev
    ( delo opravil servis J Grosuplje)
    skupaj = 11.000 SIT,

    Maj 02
    Menjava motornega olja in filtrov
    olje Total Activa 9000 7 l kupljen v Franciji
    = 8500 SIT,
    zračni+oljni filter(zamenjal sam z kolegom)
    =3300 SIT,

    Jun 2002 :
    Nakup gumba za odpiranje vratc avtoradia
    ( prejšni gumb izrabljen )
    = 7000 SIT,

    Jul 2002
    Zamenjava metlic brisalcev
    = 2800 SIT ( kupljeni orig.v Franciji).

    Avg 02
    Nakup rabljenih mehanizmov za pomik prednjih stekel z motorčki pri prekupčevalcu z deli v Celju
    ( otrgane zajle ),
    = 10.000 SIT,( zamenjal sam s kolegom)

    Avg 02 :
    Zamenjava motornega olja Total Activa 9000,zamenjava oljnega in zračnega filtra,
    polnjenje 4 vzmetnih krogel ,čiščenje posode in filtrov LHM olja,menjava centralne krogle Hidraktive spredaj z drugo napolnjeno .
    delo + material pri g.iz Šentilja
    skupaj= 29.000 SIT,

    Okt.2002 :
    Pranje hidravličnega sistema z raztopino Hidrurincage ( naredil sam s kolegom)
    tekočina kupljena v Franciji :
    =7.000 SIT

    Okt.2002
    Prva okvara :
    počila povratna cev LHM olja iz regulatorja v posodo z LHM,avto je bil vozen do servisa J v Grosuplju,istočasno so potem še zamenjali olje LHM in dali drugo cev
    delo+material skupaj: 19.000 SIT,

    Nov 2002
    Nakup novega ležišča s pokrovčkom codne tipkovnice za vžig avta in prednjih zavesic ,
    skupaj: 9.700 SIT,

    Feb 2003
    Zamenjava manšete leve volanske letve :
    = 1.400 SIT,
    zamenjava volanskih končnikov (imeli zračnost )z novimi original,( ni ponaredka)
    =12.000 SIT
    zamenjava prednjih zavornih ploščic z novimi Locheed
    =9.800 SIT,
    ( delo opravil kolega s mojo pomočjo ),

    Feb 2003
    Optika vozila pri AMZS,
    =4.880 SIT.


    Avto ima sedaj prevoženih blizu 350.000 km, v enem letu sem z njim prevozil skoraj 40.000 km,mislim da so stroški,ki sem jih imel z njim zanemarljivi glede na izredno vožnjo,ki mi jo nudi in pa vožen denar do sedaj vanj.(nakup+vzdrževanje).
    avto se je tudi izkazal kot zelo zanesljiv tudi na daljših poteh( Pariz,večkrat v Nemčijo,Italijo,Madžarsko..)

    Seveda pa XM z veliko km ni avto za vsakogar,imeti morate vsaj malo električne in mehanične žilice in pa obvezno kakšnega prijatelja mehanika,ki vam no priskoči po potrebi na pomoč,ker če boste avto vozili na pooblaščene servise boste bankrotirali,.

    Paziti je treba tudi pri nakupu nadomestnih delov in vedno poiskati najbolj ugodno varianto.
    Izkazalo se je tudi,da originalni deli niso vedno tudi najdražji.

    Pozabil sem omeniti tudi nakup enega kompleta gum in platišč,samo to morate itak vzeti v obzir pri vsakem avtu,tako kot bencin in registracijo ter zavarovanje.

    Upam ,da sem bil v pomoč kakšnemu bodočemu lastniku XM a.

    CITROEN - JOI"DE VIVRE !!!!
    Cuore sportivo.....

  • #2
    Ni slabo za luxuzen avto z veliko kilometri .
    Jest bi nekoč vozil dizel :) takega brez turbo ;) .Sem itak manijak za kaj razsšraufat če se kaj znuca.

    Comment


    • #3
      No ja. Tale seznam problemčkov, če izvzamemo tisto, čemur bi rekli 'redno vzdrževanje', je precej podoben tistemu na mojem BX-u, ki je sicer približno dvakrat starejši, a ima dvakrat manj kilometrov. Ali pa seznamu na XM-u od tistega mojega znanca, ki je po letih in kilometrih nekje vmes med temi dvemi.

      Ali je veliko ali ne, je očitno stvar osebne, subjektivne presoje. Meni recimo ni všeč, da me avto vsaka 2 meseca razveseli z novim problemčkom. Bi me pa sigurno manj motilo, če bi imel svojo garažo in mi ne bi bilo treba šraufati na parkirišču pred blokom, kjer skoraj noben več ne šraufa svoj avto, pa se počutim kot tazadnji Ćefur. Petru se količina problemo zdi sprejemljiva. Kakšen tretji pol stvari ne bi porihtal, ampak bi jih kar pustil tako kot so, pa bi rekel 'nobenih problemov, avto pelje'. Vsak pač doživlja po svoje.

      Objektivno gledano, seznam 'letnih problemčkov' na moji bivši Visi, na fotrovem GS-u in na kolegovem A6 je bistveno krajši. Ne ponujajo pa takega udobja, to je res.

      Peter, nismo pa zvedeli, kaj je bilo s tistim motorčkom, ki šprica vodo na šoferšajbo. V tem seznamu ga ne omenjaš.
      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

      Comment


      • #4
        Ah tisto smo samo spihali s kompresorjem,je bila samo cevka zamašena.

        Če pa primerjam XM s toliko km pa novo Xantio za 6x višjo ceno ,se je tudi na Xantii HDi vsake 3 mesece pojavilo kaj za popravit.

        Ker mene obupno moti,če je kaj narobe na avtu,če kaj npr.ne dela.In jaz vse sproti popravljam.
        Na mojem XM u dela popolnoma vse,O.K.
        občasno noče delati avtomatski pomik desnega ogledala navzdol ko daš v rikverc.,da lažje parkiraš ob robniku.
        ( bom zrihtal tudi to ko bom imel čas).
        Cuore sportivo.....

        Comment


        • #5
          Jaz sem pa živel v upanju, da bo, ko kupim Xantio, problemčkov bistveno manj. Zgleda da ne bo. Vseeno, upanje še živi ...

          No, bomo videli, Peter, kako bo naprej.

          Citroenovc, saj se strinjam s teboj. Ampak, tudi jaz sem na BX-u najprej porihtal vse, kar je bilo za porihtat. Pa sem mislil da bo za nekaj časa mir. Ampak ne, novi problemčki se redno pojavljajo, mene pa tudi moti, če so na avtu stvari ki ne delajo.
          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

          Comment


          • #6
            Moram omeniti ,da je bilo s mojo prvo Xantio ,ki sem jo imel veliko več problemov kot s XM om ,pa je bila ko sem jo kupil stara 3,5 leta in imela realnih 78 000 km.

            Če kupuješ Xantio kupi obvezno fazo 2 !!!
            Cuore sportivo.....

            Comment


            • #7
              Bom pa še za primerjavo podal seznam problemčkov na GA v prvih 12-tih letih /140 tkm (tisti del vem na pamet, ker sem še živel pri fotru; spustil sem menjave olje in filtrov, ter 2 problema, ki so jih povzročili nestrokovni serviserji):

              - 3. leto: v kabini se čuti vonj bencina. Serviserji trdijo da je to normalno. Problem je rešil foter sam kakšnih 10 let pozneje, ko se je naveličal vohat bencin (neka plastična posoda za odzračevanje tanka bencina)
              - 5. leto: zamenjane bunke
              - 6. leto: čiščenje sistema in nov LHM
              - 7. leto: zamenjane ene dihtunge na motorju, ki so puščale olje (standarden problem pri GS-ih); preventivno zamenjan akumulator (Vesna)
              - 8. leto: zamenjana sklopka, ki je začela drseti, platine in razdelilna kapa
              - 9. leto: nafilane bunke. Priviti vijaki voznikovega in sovoznikovega sedeža, ki tovarniško niso bili dobro priviti
              - 10. leto: zamenjana ena vzmet v ključavnici voznikovih vrat, ki se ni hotela več zakleniti
              - 11. leto: stikalo 'ekonometra' nima dober kontakt. Problem rešen tako, da smo ga 'za vedno vklopili' s kosom žice
              - 12. leto: zamenjana manšeta na levem sprednjem kolesu. Zamenjana usnjena manšeta na ročici menjalnika

              To je to. Približno enaka količina problemov se je pojavila v naslednjih desetih letih. Imam občutek, da so na BX-u, Xantii in XM-u problemi dosti bolj pogosti. Se motim?

              [Edited on 6-4-2003 by alex]
              Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

              Comment


              • #8
                Ja samo tudi kasnejsi avti so imeli 10x več stvari ,ki se lahko pokvarijo....
                Cuore sportivo.....

                Comment


                • #9
                  Se strinjam, normalno. Ampak, refilanje klime spada nekako v redno vzdrževanje avta, enako kot menjava olja ter še nekaterih stvari, ki jih ni v tistem mojem seznamu (zavorne obloge, izpušni lonci, zobati jermen ...). To ne štejem. Mislil sem samo na tisto,kar se je 'pokvarilo'.

                  Po drugi strani, manšete, vodila sedežev, mehanizem za odpiranje oken, mehanizem korektorjev, povratne cevke hidravlike pa ima tako GS kot XM.

                  Če se še komu ljubi, naj napiše še svoj seznam. Saj bi tudi jaz napisal seznam za svoj avto, ampak se bojim da bi zmanjkalo prostora na Citroenbiltenforum strežniku ...
                  Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                  Comment


                  • #10
                    JAZ:

                    Sem že napisal (zamenjava glavne gredi) (napaka v materijalu L1993) sedaj nova, olje filtri..., volanska ključavnica, končnik stabilizatorja (desni), menjava zadnjih lagerov na rokah (normalno), drugo pa vse sam, aja sedaj še menjava sprednjih zavornih diskov z ploščicami... Mislim, da ni tak hudo glede na to, da avto ni klasičen... in da naredim mnogo kilometrov...

                    http://www.citroen-tuning-slo.com

                    Comment


                    • #11
                      No, ni slabo. Koliko časa jo pa imaš?

                      Saj mi je jasno, da pač vsi avti imajo tovarniške napake ali znane probleme, kot so npr. tisti ležaji zadnjih rok, tefloni pri BX-ih, glavna gred pri 16V mašini in podobno. Dobro, to enkrat poštimaš, plačaš tistih 1000 DEM ali koliko pač je in potem upaš da bo mir za nekaj časa.

                      Problem je v tem, da mene avto vsaka 2-3 meseca razveseljuje s problemčki, ki ne spadajo ne v kategorijo 'tovarniške napake' ne v kategorijo 'redno vzdrževanje'. Saj mi je bilo prve dve leti to v zabavo, po šestih sem se pa tega res že naveličal.
                      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                      Comment


                      • #12
                        Vzami v zakup, da je avto star ne vem 10, 11, 12 let in to je to kaj pa če maš novega pa ti vsaki mesec nekaj crkne??? Malo to poštudiraj... Jaz imam sedaj avto 2.5 leti in finta je v tem, da sem ga jaz sedaj toliko k sebi spravil da je tak kakeršen je ker prej je bil totalno zjahan in ona babnica ni vedela glih o čem gre... To je to!

                        http://www.citroen-tuning-slo.com

                        Comment


                        • #13
                          Saj vem, saj vem, star je 14 let. Zato tudi kupujem novejšega. Samo Peter me je pač ustrašil s tem, da je tudi na novi Xantii bilo treba vsake toliko kaj porihtat.
                          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                          Comment


                          • #14
                            Na HDI.ji ni imel nič sicer je res ni imel dolgo ampak nič... V oni prej 2.0 16V pa ima skozi neke pripombe apak kaj češ ko se enkrat avto porihta potem gre fajn... Saj ti pravim to niso klasični avtomobili pa je treba marsikaj vzet v zakup...

                            http://www.citroen-tuning-slo.com

                            Comment


                            • #15
                              Ja, kaj čmo.

                              Sem pa za finto danes prosil kolega, tistega ki ima A6, da mi pove kako je kaj pri njegovem avtu. Tip je prej vozil Cliota (ima ga še - vozi ga žena) in Chromo, torej ni eden tistih, ki so od rojstva mahnjeni na nemške avte. S Chromo je bil precej nezadovoljen in je potem od ene svoje tete kupil Audija. Auto je letnik 94, takrat je imelo 140 tkm, zdaj okrog 200. Seznam okvar v treh letih in pol, odkar ga ima:

                              - polomljen nosilec kompresorja (močno sumi, da so mu ga polomili v servisu). Cena novega 20.000 SIT
                              - avto mu je to zimo nekajkrat cuknil (ni še peljal na servis)

                              To je vse. Pravi da bo naslednji avto obvezno nemški, s tem da ne bo Opel.
                              Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                              Comment

                              Working...
                              X