Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nakup XM-a mnenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nakup XM-a mnenja

    Pozdravljeni!
    Je minilo že kar nekaj časa, kar sem sodeloval tukaj! No, sedaj sem pa nazaj! Že nekaj časa imam xantio karavan in sem z njo zelo zadovoljen. Sedaj pa je situacija takšna, da bom potreboval še eno vozilo in resno razmišljam o XM-u. Seveda mora biti karavan! In ker so ti pri nas redkejši kot device v ukrajini sem se malo ozrl tudi preko meja naše dežele. Na nemških spletnih oglasnikih sem našel precej obsežno ponudbo, kjer se dobi vozilo z malo kilometri (100-120 tisoč) in letnik 97 ali 98 že za dokaj nizko ceno. Zanima me kateri motorji so priporočljivi in neproblematični za vzdrževanje. V xantii imam 1.8 16v in mi zadostuje. Glede na to, da je XM težji bi bila verjetno priporočljiva kakšna 2.0 izvedba? Kako je z dizli? Prosim vse ljubitelje (poznavalce) tega modela naj napišejo svoja priporočila, pomisleke, mnenja itd...

    LP

  • #2
    Re: Nakup XM-a mnenja

    Pozdravljen!

    Najprej si preberi malo stare poste v temi XM, kar se tiče bencinskih motorjev je optimalen motor 2.0 TCT ( 148 KM ), ki je izredno hvaležen tudi kar se tiče vzdrževanja in pa seveda relativno ugoden razred pri registracije,
    takoj za njim je pa seveda V6 12 V ( 170 KM ), ki je pa skoraj neuničljiv ( moj ima 400.000 km in ni bil nikoli odprt, pa tudi olja ne pije skoraj nič, videl sem že pri Jerovšku primerek iz l. 89 z 650.000 km, pa je tudi še tekel brez problema) in je po mojem skromnem mnenju najbolj primeren za avto kot je XM, saj je res zelo prožen in lahko si precej len pri prestavljanju v višjo prestavo.Tudi vzdrževanja ni dosti, saj ima verigo in ne jermen.Motor je zelo primeren tudi za vgradnjo plinske instalacije ( ima kovinski sesalni kolektor ) in po tem imas ceno km. nekje enako kot pri 2.1 TD!
    Porabo goriva računaj pri 2.0 TCT nekje od 9-12l, pri V6 ( po l. 95 ) približno enako.Motorje 2.0 in 2.0/16V pozabi saj je XM Break z njimi podhranjen in tudi poraba ni dosti manjša kot pri drugih dveh.

    Posebno poglavje so diesli: kar v redu je za mirne voznike 2.1 TD 12V, pri priganjanju se hitro pregreje in posledično prebije tesnilo na glavi.
    2,5 TD pa takoj pozabi saj je najbolj problematičen motor, kar ga lahko dobiš v XM u, skoraj pri vseh kar sem jih videl je počila glava motorje, kar povzoči velike stroške, motor je tudi glasen in pri njem računaj porabo med 7 in 9l. ).
    Pri dieslih je tudi problem dosti višja nabavna cena glede na bencince in ponavadi so tudi dosti skromneje opremljeni.

    Če te še kaj zanima o XM kar vprašaj, ker nekaj izkušenj imam, vozim 4 leta V6 letnik 97 .
    LP
    Peter
    Attached Files
    Cuore sportivo.....

    Comment


    • #3
      Re: Nakup XM-a mnenja

      Peter: Ravno to me je zanimalo! Hvala za izčrpne informacije!
      Ali imajo ti novejši letniki še kakšno "tipično slabost", kot so bile težave z elektroniko v starejših letnikih?

      Saj nakup se ne bo zgodil čez noč, ampak moram že sedaj zbirati informacije, da bom vedel pri čem sem. Ker druga izbira je pač še ena Xantia karavan ali pa volvo 850. Ampak, ker si želim spremembe, na fedre me pa ne mika preveč je "žaba" prva izbira.

      LP

      Comment


      • #4
        Re: Nakup XM-a mnenja

        jaz bi mogoče še pripomnil, da tudi 2.0 16V motor zelo lepo laufa, neproblematičen, pa za "normalnega" voznika čist dovolj, no mogoče se meni zdi samo, ker sem prej vozil dizelaša, glede uvoza se tudi sam zanimam in se mi zdi še njabolje it sam gor in pripeljat sam, najmanj stroškov in zajebancij, pač reskiraš tistih nekaj dni. Sicer pa dobri V6 tega letnika tudi v nemčiji kar držijo ceno :)
        lp

        Comment


        • #5
          Re: Nakup XM-a mnenja

          V6 ZPJ motor, niso več tako dragi v tujini, za cca. 4000-5000 EUR se dobi že kar lepega, ne pa seveda pričakovat, da imel tak avto res narejenih realnih. 120.000 km v 9 letih.
          Zgoraj sem tudi pozabil omenit eno vsaj zame veliko prednost in to je:
          D.I.R.A.V.I. volanski mehanizem, ki ga ima samo V6.
          Jaz z mojim nisem imel nikakršnih težav z električno napeljavo, saj ima XM mark II vse konektorje vodotesne in tudi mase so lepo pritrjene.
          Cuore sportivo.....

          Comment


          • #6
            Re: Nakup XM-a mnenja

            A ta variabilni servo imajo vsi V6 XMi, ali je odvisno še od paketa opreme oz. kaksne dodatne oznake?

            LP

            Comment


            • #7
              Re: Nakup XM-a mnenja

              MIslim, da so imeli vsi V6 navadni 12 in 24 ventilici.

              Comment


              • #8
                Re: Nakup XM-a mnenja

                Sej V6 so večinoma vsi z najboljšim paketom opreme, tak da imaš vse kar potrebuješ. hehe
                lp

                Comment


                • #9
                  Re: Nakup XM-a mnenja

                  D.I.R.A.V.I. sistem imajo samo XMi z motorjema V6 ZPJ ( 2975 ccm3 SFZ in po l.95 2963 ccm3 UFZ, tega imam jaz ) in ZPJ4 ( izredno problematičen 24V 200 KM motor, zgrešene konstrukcije ) .
                  Zadnji izdelan XM z DIRAVIJEM je bil izdelan jun. 1997, po tem datumu je bil kasneje na voljo samo nov tip motorja V6 24 V ( 194 KM ) ES9J4 XFZ, ki nima več verige in s starim motorjem nima nič skupnega.
                  /( enak motor so vgrajevali v Xantio in pa še danes rahlo spremenjenega v C5 ).
                  Cuore sportivo.....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nakup XM-a mnenja

                    Jest imam pa DIRNI.ME sistem, pa sem tudi čisto zadovoljen. Pero, kaj šimfaš čez 2.0 motor, meni je popolnoma dovolj. Nismo vsi taki divjaki ;)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nakup XM-a mnenja

                      hehehe ... ja sam povej še, kaj vse si moral skoz dat, da si se razdivjačil :P ;)

                      no roko na srce - 2.0i motor je za tole ladjo res že zelo na meji (me zanima kako je delovala kombinacija 82KM 2.1d 12V dizla ali 108KM 2.o carb motorja ...) ... Osebno se tudi držim načela, da je idealen izbor klasičen 12V šestak z 167KM .... 200KM je jama brez dna, novejši je tudi zakopliciran tam, kjer stari ni bil ...
                      Dizli pa - preveč problemov ...
                      2.0i TCT ... Kaj pa vem - vozil ga še nisem - ampak zna bit zanimiv izbor ...
                      136KM 2.0i 16V mi pa predstavlja osnovo, na katero bi sam ciljal ... Samo je pa tako da so pa to običajno SX opremljeni - pa zakaj ne bi doplačal bore malo več pa olastninil šestaka Exclusive :)))))
                      OK

                      LP

                      Citroënovc

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nakup XM-a mnenja

                        verjetno zato, ker olastniniš še nekaj več sto jurjev za zavarovanje? :)
                        Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nakup XM-a mnenja

                          Da je avto kolikortoliko "normalen" za vozit oz. že lahko malo bolj športno voziš je minimum razmerje 10:1 (teža/KM). XM ima 1,5 tone, kar pomeni, da vse kar je pod 150 KM je bolj šfoh.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nakup XM-a mnenja

                            OK, ker sem glih v zadnjih dveh dneh naredil 600km z mojim 121KM XM-čkom vam lahko povem, da sem bil na avtocesti med hitrejšimi z potovalno hitrostjo 130-150km/h(večina ki me je prehitevala je šibala nad 180km/h, s temi pa itak nimaš kaj tekmovat), na lokalnih cestah itak voziš 90/100 nekje v povprečju, če hočeš koga res v škarje prehitet pač šaltaš v 3. da te cukne ko potegne, za vse ostalo pa je še ta motor premočen. Jaz nevem zakaj bi človek kupoval V6 za vsakodnevno vožnjo, razen če nima res dobrih prihodkov, več troši(ja bojo spet eni rekli, da troši enako kot 2.0.), več stroškov z registracijo, dražje servisiranje. Na koncu se pa itak pelješ kot vsi ostali, lepo in udobno. Sej nepravim, da nebi mel V6, še kako, samo mel bi tudi DS, pa CX, pa 2CV za poleti........

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nakup XM-a mnenja

                              @Vlado ko boš naredil vsaj 100 km s V6 boš takoj videl, da so vsi ostali 4 cilindraši jajca. Živ primer je Andrej!

                              121KM bencina in XM - saj te vsak Berlingo ali pa Picasso HDI 90KM pelje scat. Je pa res, da zadostujejo za vožnjo po predpisih.

                              Lp Čojko
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X