Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xantia cuka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Xantia cuka

    imam problem s xantijo bencin, 160000km 2.016V 2000 letnik, nikakor da rešimo ta problem, normalno zaloufa mrzel ali topel seveda brez gasa, dela normalno na 860rpm na mestu, ko dodaš gas takoj crkne, če takoj ko dodaš ne spustiš gas, kot da nebi dodalo bencin ampak samo zrak ko malo pritisneš gas in če takoj ne spustiš gas crkne in to je vse na mestu, vozit ne moreš, vse živo sem preverjal in nič uspeha

    dokler sem ga vozil pred tednom je šel do 5000 obratov motorja (kar že ni vredu) drugi dan do 4000 obratov in potem do 3000 in nasledni dan do 2000 obratov in če si dal malo več gasa se je zadušil (verjetno v lastnem zraku ki ga je pogoltnil in ni šel naprej v avspuh bi lahko rekel), a zdaj dela samo še brez gasa na mestu,
    a ima kdo kako rešitev v mislih, razmišljamo a je mogoče glavni računalnik bosch MP5.2 problem, mogoče je računalniku se kaj pobrkalo v mapah spominu pa bi treba nove mape da se mu naložijo???
    izmeril sem vse s testerom lexia3 ni napake, razen ko daš gas pa crkne si zapomne napako v leru in kao vbrizg injektori napaka, sicer je ni, tudi če laufa uro ali dve na mestu je vse ok
    kaj da mu še delam, da bi delala makina?????
    padlo mi je na pamet da je mogoče avspuh zabit premalo prepušča pline skoz, mogoče je katalizator se zabil, ne vem jaz to nisem nikoli videl nikoli imel kak podoben primer, slišal pa sem že neke take govorice naokoli včasih???
    pregledal vse senzorje, potenciometer vse ok in čisto, motorček prostega teka dober in čist, senzor toplote, bitrone, varovalke, releje, ventil hlapov, ventil na rampi od diz, pumpa goriva (preveril nisem pritisk pumpe, je pa menjana pa je isto kot prejšnja, ni razlike) svečke dobre čiste, cela vžigalna tuljava na svečkah skoraj nova, map senzor menjan, vse čisto, glavni računalnik kot nov, kontakti kot iz trgovine,
    danes čez dan bom auspuh losal da vidim če je kaj s katalizatorjem narobe, če bo potem normalno delal motor...
    hvala za kake nasvete izkušnje v takem primeru

    Pozdrav vsem na forumu

    Dule
    opazujem pregledujem

    Comment


    • #17
      Re: Xantia cuka

      Ponavadi cuka zaradi podtlačnega regulatorja. Zamenjaj ga, preden ti prevrta bat prerevna mešanica.

      Comment


      • #18
        Re: Xantia cuka

        aspuh bil problem, katalizator je bil cel, ampak luknjice 99% zamašene, ne vem zakaj do tega pride, brez katalizatorje (sem odstranil zadevo) laufa brez problema, mal daš gas in gre meter ogenj ven, torej bi tudi fino skurlo spucalo katalizator, sam ko je zabit je že prepozno, avto čist crkne če daš samo malo gasa, no sem zamenjal katalizator od druge xantie in dela na polno, zelo dobro zdaj vleče motor
        opazujem pregledujem

        Comment

        Working...
        X