Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dajmo si jih zmerit in primerjat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dajmo si jih zmerit in primerjat

    Glede na to, da je vsaka Xantia ki jo pogledaš na cesti drugače nastavljena (višina) predlagam, da vsak (ki se mu seveda ljubi) izmeri svojo, da malo primerjamo podatke in obnašanje v vožnji.
    Ker nimamo kanalov in je višina odvisna tudi od dimenzije in profila gum, predlagam, da spredaj in zadaj izmerite razdaljo med sredino platišča (radkape) in robom blatnika. Poleg napišite še podatke o vozilu, saj so različni letniki in tipi različno nastavljeni.
    Po moji oceni je večina Xantij (sploh karavanov) previsoko nastavljenih.

    Poleg tega pa me zanima kako bi se pravilno nastavilo višino povišanega položaja. Enkrat je tu gor nekdo, mislim da Alex, namreč napisal, da večina Xantij že iz tovarne pride napačno nastavljena.

    Vsa mnenja dobrodošla.
    Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

  • #2
    Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

    večina slovenskih xsantij je prenizkih, sploh zadaj!
    vprašaj andreja, ko mu jo je nemec nastavil je mela rit čist v luft

    Comment


    • #3
      Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

      Uradni podatki za višino so navedeni tukaj:
      http://www.citdoks.de/anleitung.php?cr_id=414

      Comment


      • #4
        Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

        Originally posted by garac
        večina slovenskih xsantij je prenizkih, sploh zadaj!
        vprašaj andreja, ko mu jo je nemec nastavil je mela rit čist v luft
        Neumnost!
        Sicer pa Nemec naštela ''od oka''
        Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

        Comment


        • #5
          Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

          ne bo držalo!
          nemec morda že naštela od oka, ima pa vse mere v glavi in ti jih tudi pove!

          Comment


          • #6
            Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

            Da ne bo dileme:
            Nemec je car in fant od fare!
            Ampak nima kanala, mer ne ve iz glave (vsaj za aktivo ne), in meritev izvaja s tračnim metrom tako da meri višino od tal do roba blatnika. Sploh pa mi je rekel, da mi lahko nastavi višino po želji, in da so okusi različni, tako da nastavlja ''od oka'' in po želji lastnika.

            Lepo smo zašli s teme, prosil sem forumaše če lahko opravijo meritve in malo primerjamo.

            Moja trditev, da je večina previsokih pa izhaja iz dejstva, da mora pri Xantii (če je tovarniško nastavljena) zadnji blatnik vedno pokrivati del gume (cca 1cm), večina na cesti pa je takih, da lahko med gumo in blatnik vtakneš prst. Sploh pa me zanima kako se štela višina spredaj.
            Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

            Comment


            • #7
              Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

              zdej bom pa prov pregledal, kako v prospektih izgleda!

              Comment


              • #8
                Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

                Kolikor vem, pri meni spodnji rob zadnjega blatnika malce pokriva zgornji rob kolesa, verjetno res tam kak slab 1cm. Gre pa za xantio II, letnik 2000 in 1,8i 16V. Bom pa doma še preveril. za spredaj ne vem, se mi pa zdi nekje normalna razdalja, kot pri večini drugih avtov.
                LP

                Comment


                • #9
                  Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

                  Izmerjeno!

                  spredaj kak mm čez 38 cm
                  zadaj 31 cm

                  po moje previsoko nastavljen karavan l 97, 1800 16v, gume 185, 65, 15

                  Tudi mene zanima primerjava višin, saj vsekakor vpliva na trdoto in pravilno delovanje vzmetenja.
                  Preprost preizkus približno pravilne nastavitve: sredina med max in min višino.

                  Glede nastavitve povišane višine, bi pa moral imeti drog dvižne ročice kabine pri vsakem višinskem regulatorju nastavitev dolžine. Če že v prvi povišavi avto dvigne do konca je drog potrebno skrajšati, saj vzmet povezana na stabilizator kljub dviganju (vrtenju stabilizatorja) ne uspe premagati sile droga(ki ima prav tako vzmet) in izključiti v. regultor.
                  No, vsaj tako je pri žabah , ampak saj v osnovi je vzmetenje isto .
                  Kot zanimivost, žaba ima 2 povišani višini.

                  L.P !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

                    Se moram dopolniti !

                    Ker drog ob povišaniju višine sprednji regulator potiska zadnji pa vleče v odprt položaj, ga je potrbno spredaj skrajšati, zadaj pa podaljšati.
                    Enak učinek ima le delen premik ročice kabine.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

                      Ne spomnim se, da sem napisal, da so Xantie pri nas večinoma tovarniško prenizke, je pa res da je bila moja in še ena ki sem jo pred tem probal

                      Bi se pa upal trdit, da jih večina nima pravilno nastavljenega povišanega položaja in se dvignejo do konca.

                      Pravilna višina je pri vseh citroenih točno na polovici med najvišjim in najnižjim (mislim da velja tudi za Activo, ker sem premeril fotko iz prospekta in pride enako). Svojo sem nastavil okrog 0.5 cm nižje od tega spredaj in zadaj

                      Če je nižje, se bolj čutijo končniki in je avto deluje trše in nekoliko manj udobno, se pa zato nekoliko manj nagiba v ovinkih. Če je višje, pa ravno tako ni v redu ker na večjih grbinah vzmetenju zmanjka hoda (to se sicer vedno čuti spredaj tudi če je vse v redu, ko povoziš tavelik ležeč policaj z več kot cca 30 km/h - nekje na koncu sprednji del hecno klecne - enako tudi na dveh C5 ki sem jih vozil - nehidroaktivnem in hidroaktivnem - pač posledica mehkega vzmetenja). Zaradi tega ni priporočljivo vozit z večjo hitrostjo v povišenem položaju (tudi če je nastavljen tako kot treba - če ni pa sploh)
                      Last edited by alex; 20th August 2006, 22:19.
                      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

                        Alex, pravim da si nekoč napisal da je tovarniško napačno nastavljen povišan položaj, ne pa normalen. To mi je ostalo v spominu, ker se tudi meni zdi vzmetenje na štirih preizkušenih Xantiah v povišanem položaju neuporabno za kakršnokoli vožnjo, saj se zdi kot da bo avto razpadel (popolnoma isto kot na max. višini. Predlagam da se enkrat pozabavamo s tem in si jih pravilno nastavimo.

                        Ali si višino spredaj tudi nastavljal sam?
                        Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

                          Ja, vse sem sam nastavil

                          Višina v normalnem položaju ni problem (če maš kanal). Še najbolj enostavno je tako, da losaš objemko na stabilizatorju, avto z roko postaviš na željeno višino, in zategneš nazaj. Če iz prve ne bo tako kot hočeš, bo iz druge ali tretje

                          Povišan položaj je pa trd oreh. Sem moral kar nekaj časa eksperimentirat ter potem v vožnji sprobat, če je v redu. Nastavlja se z objemkam na kocu palic, ki vodijo z ročke, vendar je treba res na milimeter zadet položaj, ki da v redu rezultat. Najbolje bi jih bilo predhodno vzet dol in malo povečat luknje, v katerih se giblje tista palčka, ki pelje na mehanizem korektorja, ker tovarniško je zelo na knap in težko za nastavit

                          Naj bi pa povišan položaj bil okrog 4 cm nad normalnim
                          Last edited by alex; 21st August 2006, 09:11.
                          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

                            Torej se višina sprednjega konca naštela avtomatično ko spremeniš višino zadnjega pri objemki?
                            Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dajmo si jih zmerit in primerjat

                              Ne, ne, vsak konec štelaš posebej. Vse skupaj torej 4 objemke (2 na stabilizatorjih, nekje po sredi, 2 na koncih tiste palice ki pelje z ročke - tiste malo drugače zgledajo). Pri activi maš spredaj še eno dodatno objemko za regulator nagiba
                              Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                              Comment

                              Working...
                              X