Announcement

Collapse
No announcement yet.

OLDCIT AXEL ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OLDCIT AXEL ....

    Tole smo našli na netu lepo bi bilo če bi kakšen lastnik opisal še lastne izkušnje s tem vozilom.

    Začetki

    Nekatere prototip (in koncu proizvodnje)

    V Oltcit bilo romunsko znamko, rojen leta 1977 v sodelovanju s Citroen (ime izhaja ravno iz "Olt", da se regija, v kateri se tovarna nahaja, in "Cit", kratica "Citroen"; obvestila tudi znamke , with "O", da obloge simbol francoskih vozil). Ta avto je bil precej redek v zahodni Evropi že, ko je bil proizveden; zdaj je pravi relikvija iz preteklosti čas! Se spomniš tega? Ok, če se ne spomnite, je ta stran vsebuje vse o tej čudni avto, ki je sodobna karoserije, ampak tudi staro zračno hlajeni motor z nasprotno bati.



    Začetki



    V tem letu, s blagoslov od Ceausescu je diktatura, sodobnega obrata za izdelavo majhnih avtomobilov je bila zgrajena v mestu Craiova. Leta 1981 je dokončno model cames v proizvodnji, in je bil imenovan Oltcit "kluba", najbolj znan kot Citroen "Axel" ta zadnja apoen je bil rezerviran za izvoz (dve slike zgoraj, v drugem pic je mogoče za prikaz " Oltcit "poimenovanje v bližini tablice z avtom).



    V Oltcit "Klub" izhaja iz Citroen "Y-2" projekt iz leta 1972 (prvi pic zgoraj), na začetku spoznala za "vizum": motor je 4-valjev "flat" za Citroen GS, zračno hlajeni . Ampak, za dokončno različico "Vizumski", je bilo sklenjeno, da se v 4-line SOHC vodno hlajeni motor iz Peugeot "104" (bolj moderna), po fuzije Peugeot in Citroen v PSA skupine. Vendar pa je "Y-2", projekt ni bil opuščen, in je bilo odločeno uporabiti za nov avtomobil za vzhodni trgi: Oltcit. V Oltcit "Klub" / Citroen "Axel" ohrani, če se načrt "Y-2", tudi opustitve s torziji barih (vizumski namesto novejšo McPherson sistema); motorji so bili flat-twin 650 cc. (36 KM) osnovne različice se "vizum", zračno hlajeni, ki izhajajo iz "2 CV" motor), in pavšalne štiri 1100/1300 cc. (57 in 63 KM) od Citroen "GSA". Zato, čeprav je podobnost s "vizum" je Oltcit imeli popolnoma drugačne floorpan in motorjev. Kakorkoli že, ni bilo drugih komponent v skupni z "vizum": steklo, armaturna plošča itd V drugem pic zgoraj črpanja iz "Axel" (preberite tudi ta stran o Oltcit).



    Zasnova, navdihuje za "vizum" (vendar s samo tremi vrati), je bila moderna za to obdobje, s Cx = 0,36. Čeprav motor je zastarela (in hrupno, ker je ventilator za zračni hladilni sistem), avto je imel dobre predstave (nad 160 km / h za 1.3) hvala za nizke teže in dobre aerodinamične. Za armaturno ploščo je "satelitski sistem" je tipična za Citroen v'70-80, s skupinami gumbe na strani volana. V porabo goriva je bila visoka, saj je zastarela zasnove motorja (ventilator za zračni hladilni sistem absorbira z visoko stopnjo moči). The "Axel" (v prvem in drugem pics zgoraj, 650 in 1.3) je bilo prodano s srednje uspeh v Franciji, v Italiji, v zadnjem obdobju uvoz, je bila prodana samo v tuceta exemplars na mesec ... V tretjem in četrtem pics, dva rally različice je Axel, namenjenih za Romune shodi: če ne gre kot Delta Integrale, vendar je bilo to najboljše razpoložljive na obdobje!



    Vendar pa je bilo dovolj Neravan avtomobil (ali vsaj tako se zdi): Italijanski pregled "Quattroruote" spoznal test 100.000 km s Kapuljača zaprti, brez težav. To je čudno: zakaj AX 1100 o moji sestri, sodobnejši in proizvedene v Franciji, je, saj je nakup, težave za uplinjanje in vžig ( "prehranjevanja" je alternator in morje goriv)? Zgoraj, je komercialno in pick-up tovornjaka različice, pridobljeni ... žaganje streho, brez podaljšanja avto!).



    Nekatere prototip (in na koncu je Citroen proizvodnje)



    Zgoraj, nekateri prototip realiziran neodvisno od Oltcit (brez Citroen's help): od leve, v redu, a Dobrohotan cabrio različica, a manj Dobrohotan petih vrat (romunskih oseb, z modrostjo, ki se uporablja ta prototip samo ukrasti zadnje Brisalica , kakor je vidno na sliki ...), in zanimiv koncept car realiziran v pozno'80s, ki jo je pripravilo italijansko-švicarski oblikovalec Franco Sbarro. Ta zadnja, ne glede na futurističen videz (vendar zelo kvadrat!), Je vedno na zračno hlajeni motor od Citroen "GSA" (vsaj tako sem prebral): zapravi trdo delo! V vsakem primeru se ti prototipi, čeprav njihovi skrajni preprostosti, nikoli ni šel v proizvodnjo.



    In to (zgoraj) se zadnji različici je Oltcit "kluba", proizvedeno do polovice leta'90 (vendar brez Citroen brand), z nepomembnimi spremembami odbijačev. Od leta 1994 je Oltcit spremenila ime v "Rodae", in proizvaja modele Daewoo podlagi licence ( "Matiz", "Nexia", "Espero" in drugi). Vendar pa je nedavna kriza na korejskem znamke, daje senco o usodi romunske tovarne (kot poljske znamke FSO). Čas je diktator Nicolae Ceauşescu, in tovarne kot ogledalo na nacionalni ponos, so opravili že nekaj let.



    Nekatere pic sprejeti od romunske Avtomobili straneh, Citroenet
    Attached Files
    Citroen Bilten Forum
    https://www.citroenbilten.com/
    Gostovanje Domene Internet
    https://www.bilten.net/
    Mobing v Sloveniji
    https://www.mobbing.si/
    Družinski portal
    https://www.drobnic.com/
    https://www.drobnic.info/

  • #2
    Re: OLDCIT AXEL ....

    Leta 1977, v Craiova, gradnja je ultra moderni industrijski tovarno za mala litrage avtomobili začeli. Na podlagi pogodbe s francosko družbo Citroen, družba Oltcit (njeno ime izvira iz županije Olt in Citroen) je bil ustvarjen. Proizvodnega procesa Oltcit Avtomobil je bil zasnovan na ravni iz leta 1978, vrh tehnologijo, vendar zaradi nekaterih zamud, proizvodnjo začel leta 1982. Vrsta se je proizvajala v treh izvedbah: Club, posebna in Axel 12 TRS (za izvoz). Nadgradnje pridobljenih iz Vizumske vrsto Citroen družbe, in je bil trener tipa z dvema vrat in hayon. To je bila skupna za vse različice, vendar pa je oprema ravni razlikovale. Vsi tipi motorjev so bile zgrajene na boksar raztopine, ki se z zračnim hlajenjem.
    Posebni - ekonomičen tip. Motor je imel dveh jeklenkah, 652 ccm, 34 KM, 120 km / h, 5.7 l porabe, in je opremljena s preko elektronskega vžiga. Ta tip je bil umaknjen iz proizvodnje, se po nekaj letih, zaradi zmanjšane zahteve.
    Club - osnovni tip. Njen motor je 4 cilindri, 1129 ccm, 56 KM, 149 km / h, 6,7 l porabo. Prav tako je bilo zgrajeno kot pick-up različico. Na TIB bil razstavljen prototip Oltcit Cabrio. A štiri vrata prototip imenovan Oltina bil tudi razstavljen na TIB'89. A fastback odmor prototipa na podlagi Oltcit je bila narejena z Sbarro. Po letu 1989, ime Oltcit kluba je bil opuščen, in ime podjetja postala Oltena. Ta tip še naprej biti izdelani do pogodbe z Daewoo (Oltena je ime spremenjeno v Rodae) Družba je bila podpisana, in je šel skozi obraz-dvigala in je opremljen z 1300 cc motor in menjalnik, 5 hitrosti.
    Axel 12 TRS - vrste, namenjene za izvoz (1299 cc in 5 vrtljajev menjalnika). Razlikuje od drugih različic s predstavami in dotacij.

    za prevod smo uporabili google če ima kdo čas je lektoriranje dobrodošlo

    Drugače so pa v domvini naredili tudi razne izpeljanke:

    slike z neta
    Attached Files
    Citroen Bilten Forum
    https://www.citroenbilten.com/
    Gostovanje Domene Internet
    https://www.bilten.net/
    Mobing v Sloveniji
    https://www.mobbing.si/
    Družinski portal
    https://www.drobnic.com/
    https://www.drobnic.info/

    Comment

    Working...
    X