Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen Mehari ter ostali derivati serija A Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citroen Mehari ter ostali derivati serija A Testi in Razni članki

    A ima kdo kakega?

    Lp Čojko
    sigpic

  • #2
    Re: Testi in članki o Meharijih

    ja brez skrbi, da ima!

    tole je bil jetijev mehari, ni bil ravno originalen, ampak prevozil je pa kar nekaj, od belgije spa 95ndo endendama nl nekaj let kasneje
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Re: Testi in članki o Meharijih

      pa še originalen
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Re: Testi in članki o Meharijih

        tkole bi tud jst 1x, potem ko bom imel rostfrei podovzje
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Re: Testi in članki o Meharijih

          vir: HRVAŠKI CITROEN PORTAL

          Zgodovina modela Mehari!

          MEHARI: 1968. - 1987. Petak, 16 Prosinac 2005
          1967. godine francuska firma SEAB iz Bezonsa blizu Pariza specijalizirana za preradu plastike izradila je prvi prototip laganog plastičnog vozila. Ponudili su ga Renaultu koji je taj projekt odbio. Nakon toga na šasiju 2CV-a stavljen je metalni okvir i karoserija od lakirane ABS plastike (Acrylnitril-Butadien-Styrol) i motor iz Dyane 6. Tako je nastao Mehari, novi Citroënov bestseller. Dizajnirao ga je Jean-Louis Barrault. 16. svibnja 1968. na golf terenu New Golf de Deauville održana je promocija za novinare koju je vodio direktor odjela za odnose s javnošću Jacques Wolgensinger. Izloženo je 8 različitih varijanti Meharija kako bi pokazali polivalentnost novog Citroëna. Novinari su bili fascinirani novim konceptom vozila koji će, povijest će pokazati, mnoge automobilske marke kopirati pa tako i Renault no niti približno uspješno. Na Pariškom salonu iste godine održana je svjetska premijera Citroëna Dyane 6 Mehari. Ime Mehari je bio francuski naziv za jednogrbu jahaću devu simbolizirajući tako istovremenu teretnu i zabavnu namjenu vozila. Bio je zamišljen kao vozilo za razonodu ali i teretne namjene koji će biti jednostavan za održavanje i koji će lako savladavati teren. Nudio se samo u verziji sa 4 sjedala i u tri boje-crvenoj, zelenoj i bež.

          Prvi Mehari može se prepoznati po zaobljenim uglovima vjetrobranskog stakla, pravokutnim prednjim žmigavcima, stražnjim žmigavcima smještenim između dva mala na boku vozila i lancu umjesto vrata. Motor iz Dyane 6 imao je 602 ccm i 28 KS a 1969. snaga je povećana na 28,5 KS. U rujnu 1969. predstavljena je i verzija sa dva sjedala a od prosinca Mehari se nudi i u narančastoj boji. Prva generacija Meharija proizvodila se do početka 1970. u 13 461 primjeraka.

          Druga generacija ima novu masku i okrugle žmigavce sa 2CV-a smještene kraj farova, ugrađuju se bočna vrata, promijenjena su stražnja vrata i okrugli žmigavci se nalaze na zadnjem dijelu vozila. U unutrašnjosti su drugačiji otvori za zrak, dva su dodana na same krajeve ploče s instrumentima, dodan je pokazivač temperature ulja. Kao doplata nude se centrifugalno kvačilo, uređaj za pranje stakla i zaštita od krađe. U travnju 1971. čelični okvir prednjeg stakla zamijenjen je aluminijskim sa pravokutnim uglovima i serijski se može i preklopiti, ENAC tvrdi krov i bočne stranice nude se kao opcija. Iste godine Mehari se počinje prodavati i u Americi. USA verzija ima velike prednje farove i drugačiji stražnji kraj. 1972. je predstavljena vojna verzija koja je činila oko 8% ukupne proizvodnje, a od jeseni se ugrađuje drugačiji rasplinjač, filter zraka i rezervoar od 25 litara (umjesto 20). 1974.-a je rekordna godina u kojoj je proizvedeno 13 910 Meharija. U jesen 1974. Mehari dobiva novu instrument ploču (gumbi umjesto prekidača na povlačenje) i smeđi volan. S godinama su se uvodile i nove boje. 1976. umjesto crvene uvodi se zelena boja. Druga generacija proizvodila se do 1977. u 87 774 primjeraka. Bilo je to najuspješnije doba Meharija.

          Comment


          • #6
            Re: Testi in članki o Meharijih

            iz revije yooung timer
            Attached Files

            Comment


            • #8
              Re: Citroen Mehari ter ostali derivati serija A Testi in Razni članki

              Originally posted by Čojko New post replay
              A ima kdo kakega?

              Lp Čojko
              Pa še eden je tu.
              LP
              T
              Attached Files

              Comment


              • #9
                Re: Citroen Mehari ter ostali derivati serija A Testi in Razni članki

                Lep ko šus. Je tega Mare delu?
                Obvezno bunki na "šaltheblih" menat v prave barve.

                Comment


                • #10
                  Re: Citroen Mehari ter ostali derivati serija A Testi in Razni članki

                  Delal se je pri maretu, ja.
                  Sam mare je preveč na poti, da bi lahko sam, pol pa je.
                  Šasija je njegovo delo, plastika moje, sestavljanje šasije in motorja skupaj.
                  Na žalost ne dela skoraj nič več :-(
                  Sam še kilometri na šleparju.

                  Comment


                  • #11
                    Re: Citroen Mehari ter ostali derivati serija A Testi in Razni članki

                    Ja žal res.

                    Bunke na šaltheblih pa le zameni. Detajli štejejo...

                    Comment

                    Working...
                    X