Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen Saxo Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2cv
    replied
    Re: Citroen Saxo Testi in Razni članki

    Citroen Saxo 1.4 VTS
    Cestni gokart
    Katero vozilo je majhno, hitro in okretno? Vsi bi takoj odgovorili gokard. Lahko je tako, lahko pa je tudi nova Citroenova verzija Saxoja, VTS. Avto narejen za mlade oz. tiste, ki imajo radi avto narejen s športnim pridihom, vsebuje vse, kar se od športnika zahteva, le nekaj ni več tako, kot je bilo.
    Besedilo: Andrej Mihelič
    Citroenove VTS izvedbe so do sedaj vsebovale vse potrebne spojlerje, širšo izpušno cev in na koncu tudi zmogljivejši motor. A vse se spreminja in tako je tudi tu, naš avto je vseboval 1.4 litrski motor, ki se ga v takem športniku ne pričakuje. Vendar pa ta motor ni slab, še zdaleč ne. Za 1.4 litrski motor s 75 konjskimi močmi potegne živalsko. Tudi pospešek od 0 do 100 km/h ni slab, znaša samo 11,2 sekunde. K temu mu verjetno pomaga njegova lahkotnost, saj tehta le slabih 840 kilogramov. Na avtocesti, možno tudi drugje, pa ga lahko priženete do 175 km/h. Kar se motorja tiče, mogoče ne spada v VTS izvedbo, a je še vedno za 1,4 litrov noro dober. Na zunaj je VTS drugačen od družinskega Saxoja, povsem drugačen. Je nižji s širšimi blatniki, širšo izpušno cevjo, odprtine za zrak so v sprednjem zračnem stabilizatorju večje, ima nižje ter širše gume in seveda samo en par vrat. Pravi športnik, v našem primeru obarvan v zlato barvo, privablja zasanjane poglede mladih. Tudi notri so Citroenovci VTS-u dodali športnost, vendar morda le ne tako izrazito kot na zunaj. Za tak avto se beli števci pričakujejo in pri tem ni težav, moti pa volan, ki bi bil lahko malce debelejši in nastavljiv po višini. Drugače pa je odličen elektrohidravlični servo, ki je pri visokih hitrostih dovolj trd za zanesljivo opravljanje vozila. Armatura je pregledna, a tudi ta ni doživela kakih korenitih sprememb, ki bi ji zelo prav prišle. Vsa v črni plastiki je dolgočasna in bi jo kaka srebrna letvica zelo poživila. Hitro pa se opazi še eno dejstvo, avto pri sovozniku nima velikokrat zelo potrebnega predala. Mogoče boste rekli, da ga športnik ne potrebuje, vendar vam bo šla ta pomanjkljivost hitro v nos. Čisto petko si zaslužijo školjkasti sedeži, ki v ovinkih odlično, povsem popolno opravljajo svoje delo. Pri še tako ostrem ovinku se vam ne bo treba bati, da bi vas odneslo s sedeža. Žal pa niso nastavljivi po višini, kar bo motilo tiste višje rasteče, ki bodo imeli volan dobesedno med nogami. Vendar z ostalim prostorom ni težav, saj ga je tako spredaj kot zadaj dovolj. Tudi prtljažnik ni majhen, za športni VTS je 265 litrov kar solidna velikost. Nenatančnost vas začne motiti pri menjalniku. Pravzaprav je na pogleda lep, srebrn in spada v ta avto, vendar pa ni tako učinkovit. Pri prestavljanju morate biti precej natančni in, da se ne oglasijo zobniki, morate prestaviti počasi in do konca pritisniti ročico v želeno prestavo. Neprimeren za "nedružinsko" vožnjo, vendar se morate tega navaditi, drugega vam ne preostane. Na tehniko z rahlim pritiskom na stopalko za plin med prestavljanjem se boste hitro naučili in potem ne bo več težav. In sedaj še vožnja. Ne govorimo mu zastonj cestni gokard. Z odlično vodljivostjo boste nadvse zadovoljni, saj se s tem avtom na cesti dobesedno igrate. Ravno to je najbolj navdušujoče, saj se na avto hitro navadite in ga obvladujete z neverjetno lahkoto. Podvozje je dodatno ojačeno, kar se za športnika spodobi, vendar je pri hitri vožnji skozi ovinke avto malce nemiren. Sprva vam iz ovinka odnese nos avtomobila, ko pa to popravite, pa je na vrsti zadek, vendar boste z pravilnim dodajanjem plina avto brez težav ohranili na cesti. Na pomoč pa lahko hitro pridejo ABS zavore, ki so tudi zadaj kolutne, kar izboljša zavorni učinek. Zopet pa morate paziti na zadek, saj postane ta ob močnem zaviranju zelo lahek. V glavnem se Saxo VTS zelo dobro odnese pri "navadni" vožnji, pri malo hitrejši pa postane neugodno preživahen. Saxo VTS je v vseh pogledih pravi športnik, ki navdušuje z svojo odlično in prijetno vožnjo. Vendar pa sem že na začetku omenil, da oznaka VTS žal ne zagotavlja popolnoma športnega motorja. Drugače pa bi moral biti avto všeč mladim, ki jim je v prvi vrsti pomemben športen izgled in poleg motorja odlična vožnja. Žal pa nekateri mladi "vsevedneži" še vedno sprašujejo samo za konjske moči, saj mislijo, da je to najpomembnejši podatek o avtomobilu. Ja, hudo se motijo!


    Vir avtomania kjer boste našli še več člankov in testov, če pa bo ša kakšen zaniiv ga objavimo.

    Leave a comment:


  • turtle
    replied
    Re: Citroen Saxo Testi in Razni članki

    Odličen vodič za predelavo saxo/p106 1.6 16v, žal v italijanščini

    http://www.passionesaxo.com/

    Leave a comment:


  • 2cv
    started a topic Citroen Saxo Testi in Razni članki

    Citroen Saxo Testi in Razni članki

    Prosimo obiskovalce da najdejo kakšen prispevek za to temo.
Working...
X