If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Test Citroena GS
Hvala Dancem za prispevke
Mogoče to naredi dober vtis na nas slovencelje in dobimo še kdaj kako revijo prispevek, v uredništvo ali na forum.
Citroen sodi med redke tovarne, ki nove modele rojevajo le počasi, toda tudi med redko tovarne, v katerih se še rojevajo nove ideje in ne stremi le za tehnološko popolnostjo. Tako je leta in leta spala na lovorikah, prejteih za model DS in 2 CV in se zadovoljila s tem, da je bolj ali manj spreminjala in izpopolnjevala ta dva modela. Toda za tovarniškimi zidovi so iniženirji skrivoma pripravljali nov smodnik.
Citroen GS (1971)
Pri Citroenu so posebneži. V nasprotju z izkušnjami ostale avtomobilske industrije so se omejili na dve vrsti avtomobilov: na pritlikavce in velikane. Med obema skupinama so namreč avtomobili srednjega razreda in prav ti so zlata jama za proizvajalce. Citroen je torej pretrgal tradicijo in to s tipom GS, ki je avto srednjega razreda.
Francozi imajo citroene in Brigitte Bardot. Našobljena punca še zmeraj rada pokaže, kako jedre prsi ima, vseh rojstnih dni pa ne zmore več prikriti. Kako naj se potem to posreči avtomobilom, če se ne posreči ženski!?
Tako največje kot najmanjše citroene je nagrizel čas in leto 1970 je bilo puder čez gube: malo žabo so pripravili na velik skok.
Zdaj, ko se petičneži vozijo že v najnovejših citroenih CX, vemo: skok je uspel. Gospodična Bardot se bo starala sama.
Citroën GS 1220 club (1975)
Namesto, da bi začel s hvalo, kako bliskovito se nam vrtijo kilometri na števcu supertestnega avta, kar takoj povem, da smo z njim prevozili le povprečno po 5000 kilometrom na mesec, torej od letošnjega januarja manj, kot je debela Zemlja. Pri "Avtu" nas je dostikrat manj kot avtomobilov, ki jih preskušamo in ker ne znamo vrteti dva volana naenkrat, gre trpežnosti preskus počasneje, kot bi sodili po dolgih poteh, ki jih prevozijo naši vozniki.
Puder čez gube je pomagal: velike želje so se mali žabi uresničile. Citroen GS, prvi iz nove vrste citroenov je dober avto. To zapišem po 50 000 prevoženih kilometrih. In kot kaže, se Brigitte Bardot ni zmenila za naše opravljanje njenih let (v lanski 6.številki, na začetku supertesta), ampak si je za 41. rosjtni dan kupila ravno tak avto. Sama sebi. Je že tako, da z leti puder ne zaleže več.
Pred glavnimi vrati frankfurtskega avtomobilskega salona smo - z živo rumeno in črno obrobljeno "malo žabo" - poskrbeli za mini svetovno premiero. Potem smo, kolegi kolegom, izjavili za tisk: "To je Cimosov izum, made in YU!" In smo ponosno prsiluhnili mnenju, češ da je celo privalčnejši od Citroenovih originalov...
testa si zaradi napake na avtomagzin straneh nismo mogli ogledati,če je kdo uspel oz ga ima doma naj to prosimo doda
Comment