Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vprašanje o gs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vprašanje o gs

    Pozdravljeni

    Imam gs 1.2 pallas in bi nujno potreboval bočne letvice na vratih in pa,zadno desno luč(celo).Če se ne motim je imel pallas originalno na bokih spredaj kovinsko ploščico z napisom pallas,tudi to bi potreboval,če jo slučajno kdo ima. Zanima me tudi zakaj se mi hidravlika tako počasi dviga in spušča,sicer se mi zdi v redu vendar gre prepočasi gor in dol.

    Za vse informacije se vam zahvaljujem.

  • #2
    Re: Vprašanje o gs

    Za počasno dviganje/spuščanje je verjetno kriva kombinacija starega LHM (hidravličnega olja) in zapacanih korektorjev višine (eden za sprednjo, drugi pa za zadnjo os). Menjat LHM, če bo še vedno isto pa razdret in očistit korektorje - pri meni je pomagalo.

    ploščici sta dve, ena na levem boku, druga pa na zadnji havbi. Mogoče bi mel dve viška, moram pogledat v garaži. So pa pallasi modelnega leta 1979 ( od julija 1978) bili brez teh ploščic, zato pa so imeli na letvici zadnje havbe prav natisnjen napis Pallas. Kdaj je imel avto prvo registracijo ?

    lp,
    Rok

    Comment


    • #3
      Re: Vprašanje o gs

      GS se nikoli ne dviga prav hitro, tudi, če ji tiptop hidravlika, ker ima zelo malo pumpo. Zadnja luš se je ne dolgo nazaj na bolhi prodajla nova, mislim, da je bila desna. Moram pogledat, morda imam kakšno. Ploščica pallas mislim, da je bila tudi na sredinski konzoli. letve vrat, tiste s krom dodatkom pa sigurno nimam

      Comment


      • #4
        Re: Vprašanje o gs

        To imaš čisto prav, GS ima samo enobatno črpalko in res traja kako minuto, da se dvigne, ko je pritisk v hidravličnem sistemu padel.

        Ampak,cgs je verjetno mislil reagiranje na spremembe teže (ljudje v/iz avta). Tu pa mora hidravlika reagirat v nekaj sekundah (10-20) in ne v nekaj minutah (kot se zna dogajati pri zapacanih korektorjih).
        To je slika razstavljenega korektorja mojega avta:


        Ona luč na bolhi je že prodana.

        Gaši, da ti osvežim spomin in naredim lušte še dve slikci:
        Notranja ploščica


        zunanja ploščica:

        Comment


        • #5
          Re: Vprašanje o gs

          Moj pallas je letnik 1979 prva registracija je bila 29.6.1979,zakaj vas zanima?Moj gs se v primerjavi z nekim drugim gs super 1.3 ,ki sem ga opazoval,počasneje dvigne.Na spremembo teže v avtu se mi zdi da v redu reagera,samo ko dam hidravlko na najvišji nivo se prepočasi dvigne.Bom zamenjov lhm pa bom vidu kaj bo.Tisti pallas napis v kabini poleg menjalnika imam,potreboval bi nekaj takega kot ima tale na sliki zgoraj.Se mi pa zdi da moj originalno res ni imel takih kovinskih ploščic z pallas napisom ampak samo nalepko jaz namreč imam zamenjana vrata od prtlažnika,ki so od super 1.3 tako da ne vem.Doma imam letvice in zadno luč od GA in če jih kdo rabi samo se mi zdijo letvice grše od pallasovih.

          Comment


          • #6
            Re: Vprašanje o gs

            če je tvoj GS letnik 79, bi moral imeti napise kot sta opisala abraxas in garač. nekoliko boljše dviganje in počasnejše spuščanje (ob vžigu, ko je nekaj časa stal)dosežeš, če prezračiš hidravlični sistem - ob prižganem motorju nekoliko odviješ vijak na regulatorju (tam, kjer je privita centralna bunka). slišal boš, kako bo ven pihnil zrak. nato zategneš in nekajkrat ponoviš. za boljši učinek lahko vmes (ko je vijak zategnjen) nekajkrat pritisneš bremzo in dvigneš/spustiš avto. najpomembneje je itak, da ob spremembi obremenitve odreagira hitro in da se koliko toliko hitro dvigne, ko ga vžgeš. najvišji položaj se itak zelo redko uporablja. količino LHM preveriš tako, da ga daš v najvišji položaj in pogledaš merilec na posodi za LHM.
            LHM v vsakem primeru čimprej zamenjaj. če te še kaj zanima, vprašaj.

            Comment


            • #7
              Re: Vprašanje o gs

              ob menjavo lhm še ščisti komplet sistem, drugače ne dosežeš prav veliko.Smo se že nekaj menili tukaj gor o skupinski nabavi čistila, pakiran je po 5l skupaj. Če se nas več zbere, več je možnosti, da jo kenex uvozi, sicer jo nabavimo kje drugje
              @abraxas, muči me, kje imam tisto z konzole, to zadno imam nalimano na omari, ampak ziher sem, da imam obe.

              Comment


              • #8
                Re: Vprašanje o gs

                Zanima me še,če je res da je dobro za hidravliko in da ni tako obremenjena,če je avto ko dalj časa stoji v garaži dvignjen na klocne,torej da ko je hidravlikana najvišjem položaju se spodi nekej podloži da se avto ne sposti al kako to gre,za gume vem da je bolš da so u zraku za hidravliko pa ne vem.Vem pa da ima cx opcijo hidravlke da se ga spusti popolnoma na tla.Za tole čistilo sem pa tud jez zainteresiran,kam se ga pa da to a med LHM tekočino al kam?

                Comment


                • #9
                  Re: Vprašanje o gs

                  lhm, ven, čistilo noter, voziš ene 1000 km, gnojnico spustiš ven in spet nafilaš sistem z lhm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vprašanje o gs

                    cgs, za klocne ti težko odgovorim, vem pa, da nobeden od lastnikov GS, ki jih poznam (nekateri se res spoznajo na avto v nulo), tega ne dela. kar se tiče gum je najbolje, da imaš še en komplet starih na platiščih in jih pred recimo prezimovanjem avta zamenjaš.
                    je kdo že probal to čistilo za hidravliko? zanima me, če očisti tudi tako sranje, kot je na abraksasovi sliki.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vprašanje o gs

                      Meni osebno se zdijo klocni neumnost, kar se tiče šparanja hidravlike. Ko pritisk v hidravličnem sistemu pade, se membrane v vzmetnih kroglah stisnejo ob steno neglede na položaj avta. Tako da, kar se hidravlike tiče, je pač vseeno. Je pa mogoče v vlažni garaži boljše, da je avto dvignjen, da je pod njim več zraka in večja možnost prepiha.

                      CGS, očitno si slišal precej "strokovnjakov" za hidravliko, pa naj te je ne bo strah, na GSu je hidravlični sistem preprost, robusten in zanesljiv. Če avto ni bil zanemarjen ( in se po lajtengah namesto zelenega olja pretaka črno sranje, kot je bilo to na mojem avtu), potem menjaj LHM, napolni krogle, preveri stanje lajteng(po 25 letih zna biti kaka rjasta, predvsem na zadnjem delu avta), preveri gumijaste cevi in menjaj membrano hidravlične črpalke, pa se ne sekiraj. Tudi jaz sem se kot novopečen lastnik GSa sekiral s stvarmi ala zakaj tak hitro dol pade, zakaj se tako počasi dviga itd, po petih letih vožnje brez hidravličnih problemov pa se ne sekiram več.

                      garač, če rabiš znakec za zbirko, jaz ga skoraj sigurno imam. Si za kako menjavo?

                      lp Rok

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vprašanje o gs

                        pallas imam, manjka mi se mi zdi gsx,. pismo sem ga pač prodal z avtom vred

                        @cgs, če nimaš o svojem avtu navodil, ti lahko tele slikce sitema vzmetenja pripnem gor

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vprašanje o gs

                          Navodila za uporabo sicer imam sam bi rabu še kšno drugo literaturo o servisiranju gs-ke al neki podobnega če ma kdo.LHM morm pa res zamenat k je kr rjavkaste barve že.Sam ne vem še kje se spusti stara lhm ven verjeten kje na podnu al kaj.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vprašanje o gs

                            Če se ne motim je čistilo za LHM kupil in uporabil uporabnik Peter na svojemu XM-u, mu pa je takoj za tem začelo puščat. Razlog? Nesnage, ki so se nabirale v ceveh oz. sistemu so tvorile nekako oblogo na zelo dotrajanih mestih in tako preprečevale izhod LHM-a.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vprašanje o gs

                              knjigo je prodajal ne dolgo nazaj en fant, jo je hotel gigo kupit, pa je bila že prodana (žal)

                              Comment

                              Working...
                              X