Announcement

Collapse
No announcement yet.

GSA Pallas projekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mustang_fan
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    Ve kdo za dober manjalnik za GS l.79? Kar se pa tice radija ki bi dobro zgledal v GS-u, priporocam Marantz (srebrn), prvi radio z digi skalo, l.78, na ebaymotors.de se pojavi vsaj 2x na mesec, cena do 100EU... D

    Leave a comment:


  • tomaž
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    karavan čaka, da bo čas, gsa je res od vojkota (se je takoj oglasil), oranžni pa že dobro leto počiva v garaži:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Citroenovc
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    Točno ja - ti si še enega GS Karavan d.d.-jaš :)

    Amipick je Vojko, ane?

    Ti, OK, sej pravijo, da papirp renese vse, pa da na fotkah se da vse fotošopat - ampak deluje kar precej OK tudi za na razstave :)

    Ti - a oranžni Club je še v dnevni uporabi ali kako?

    Se še spomnim, ko sem ga popeljal en krog - đast bjuuutiiifullll ekspiriens :)

    Leave a comment:


  • tomaž
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    citroenovc, hvala - manjka še 0,5 GSbreaka 1.serije. ta avto pa sem pred dobrimi tremi leti kupil od amipicka in izvira iz nekega italijanskega avtoodpada, kljub temu pa je bil zelo dobra osnova za rihtat - ne za razstave, ampak za nekaj let vsakodnevne uporabe. tako sva z mikijem (no, predvsem on) mehaniko zrihtala v nulo, ga temeljito zaščitila, barvanje je bilo zelo nizkoproračunsko, zice je preoblekel marulek, manjka mu še par detajlov, sprednji odbijač je še vedno sposojen ... doslej sem prevozil 25000 (skupaj ima samo 112000 prevoženih), dela odlično.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: GSA Pallas projekt

    pa bicikl!

    Leave a comment:


  • amipick
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    Čojko,saj ti je žlahta povedala,zate je Xsara in konecdd: .Ne išči veterana,ker kar ti iščeš lahko najdeš le v sanjah-odlično in poceni.Pri nas tega ni ,kaj pa Francija?Rihtaj Xsaro in čez 20let bo unikat primerek!Tomaž,kje si pa najdel tako lep avtek,nekam znan se mi zdi!?:scratchchin:

    Leave a comment:


  • Citroenovc
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    O jebela - lep :c:

    Saj verjetno si že kaj o tem pisal - ampak kje si pa ga našel? Verjetno uvoz ali kako?

    Lep, res lep ... pišuka ...

    a sem že rekel, da je lep :xnotworthy:

    Ti, kolk Limonc pa maš ti trenutno? GSA, GS, XM ... Respect!

    Leave a comment:


  • tomaž
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    malo za lušte delat ena slikca od mojega GSA pallas:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ZarA
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    Čojko, saj si še mlad. Boš pa katero drugo priliko zagrabil. Ali pa redno rihtaš svojo xsaro, ki bo čez 20 let tudi biser, kot danes 2cv. No, kot recimo 2cv ne bo nikol, ampak vseen bo pristen oldtimer.

    Leave a comment:


  • Čojko
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    Projekt je propadel.

    Odločilnih je bilo več dejavnikov; propadlo sodelovanje z žlahto, previsoka cena avtomobila in predvidevanje o prihodnjem pomanjkanju časa za take zadeve, kot je večurno ukvarjanje z avtomobilom.

    Lp Čojko

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: GSA Pallas projekt

    sicer pa jest prodam bx wrc, v osnovi bx tzd, le da ma na artaturki nalepko wrc, zelo redek primer, edini na svetu, snežika bela barva, za 800 jurjev, za 2,5 miliona ga kupcu zrihtam, da bo ko nov

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: GSA Pallas projekt

    A ta je od Vojkota?
    Tega pa nisem vedel.... Vsak teden ko grem mimo ga pogledam...najprej sem se čudil kaj je to lastnik tisto značko "rally" gor nalepil...Še s kolegi smo se smejali temu...zdej pa izvem da je to prav original Rally izvedba :-)

    Vsak dan kaj novega izvem :-)

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: GSA Pallas projekt

    jebo žlahtu svoju!
    no še zmeraj ti toplo priporočam, nauči se uporabljat 11kluč (pri citroenih nekoč najuporabnejši) vijaki M7, kupi si literaturo, poslikaj magari kako si razdrl (če si ne zapomneš) da boš znal skup zložit, fine nastavitve pa prepusti strokovnjakom, mehanske zadeve lahko vse zrihtaš sam

    Leave a comment:


  • Čojko
    replied
    Re: GSA Pallas projekt

    Če ga vzamem bo bil na koncu kot iz salona, kar pomeni, da bo komplet mehanično obnovljen (vsa tesnilca, hidravlika, pretesnjen motor, ....), zamenjava desnega praga, obeh desnih vrat, verjetno tudi prtljažnik, prepeskan/cinkan, po potrebi povarjen ali z dodanimi novimi pločevinami, in prebarvan v original Bleu platine (M) AC 632, ki sta jo imela le letnik 82 in GS 72.
    V notranjosti bi potreboval novo tapeciranje v čimbolj original materialu, le da je vzdržlivejši in boljših barv, da ne zbledi na soncu (sedeži in vrata). Če bi kje dobil plavo sredinsko konzolo bi jo tudi zamenjal, ker je ta precej popraskana. Pa tudi avtoradio iz tistega časa bi šel noter (seveda original - vsaj izgled).

    To je to. Kakšne malenkosti bi že sam naredil, vendar nisem mehanik - za to bi imel Vojkota, glede karoserije pa mi je profesional žlahta že odpovedala sodelovanje. Saj jih razumem, da v profesionalni delavnici ne moreš odganjat sprotnih strank zato ker se vsaj dva tedna resno ukvarjaš na takem avtomobilu.

    Uh, bomo videli.

    Lp Čojko

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: GSA Pallas projekt

    Se podpišem!

    Leave a comment:

Working...
X