Announcement

Collapse
No announcement yet.

GSA Pallas projekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GSA Pallas projekt

    Sem sredi resnih pogovorov o nakupu GSA 1.3 Pallas letnik 82 iz omejene serije Rally, ki je ni zabeležene nikjer na netu ali v drugih meni poznanih dokumentih. Omejena serija Rally naj bi vsebovala 700 vozil za Italjansko tržišče v znak neke zmage nad nečim (baje). Od navadnih Pallasov se razlikuje po plavi armaturki, alu. platiščih in morda še čim.

    Še nekaj fotk

    Lp Čojko
    sigpic

  • #2
    Re: GSA Pallas projekt

    Tale je pa od Vojkota, ane? Lep GSA :) Maš da prideš na Hydroraid z njim :)
    OK

    LP

    Citroënovc

    Comment


    • #3
      Re: GSA Pallas projekt

      mism kva? a rezerva tud feltne nima al kva? prodam feltno za gs (plehnato) cena akcijska 100€, veteranska zadeva, to je drago!

      Comment


      • #4
        Re: GSA Pallas projekt

        Uh, bolj kot razmišljam bolj sem v dvomih. Za jo zrihtat po mojih željah sem v končni fazi najmanj ob miljon.

        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Ja, res je od Vojkota.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Re: GSA Pallas projekt

          a to si računal še tule pa bicikl za 500jurjev na strehi?
          za milion mam pa že ds, cx al kaj podobnega, ne pa gs.
          a si bil tako navdušen nad tidto značko rally, da si hotel z njo na dirke?
          če jo boš kupil ti podarim eno plehnato feltno za gs

          Comment


          • #6
            Re: GSA Pallas projekt

            To so denarci za zrihtat avto v nulo. Koprskemu tajniku so zrihtali dobrega spačka za 1,7 MSIT.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Re: GSA Pallas projekt

              a boštjanov spak je končno fertik?
              ja sem slišal, da ena firma na štajerskem, ki se ukvarja z obnovo starih citroenov hoče 1.3m za obnovo spačka! HALLO! za ta denar kupim spačka, ko iz štacune, ne pa da svoj avto vozim k "strokovnjakom"
              če boš kako stvar sam naredil, ne pa vse dal mojstrom delat, boš mel avto kot praviš v nulo za pol tega denarja!

              Comment


              • #8
                Re: GSA Pallas projekt

                saj si mislil tajnika nk koper?

                Comment


                • #9
                  Re: GSA Pallas projekt

                  daj daj čojko
                  tolko dnarja nebi smel zapraviti na tem avtu, ki je zelo soliden glede na slike (pa tudi v živo se mi je zdel) . Mene je moj Pallas stal cca 450 jurjev z nakupom avta in novimi gumami vred. Skoraj pol tega dnarja je šlo za ličarja ( pri izbiri katerega sem se nategnil prvič in drugič), ti pa, če se prav spomniš, maš v žlahti profesionalca iz te stroke.
                  Moj avto je bil na začetku precej gnil, zamenjal sem vsa vrata, zadnje blatnike,prag,zadnjo havbo, sanke, pa še kako flikco tu in tam. Tale pa, glede na to da je iz Italije, kjer ne solijo cest, ne bi smel biti niti približno tako gnil. Je pa bil moj GS znotraj razen umazanega stropa ( ki ga ni mogoče več očistiti) po mojem res zgledno ohranjen, pa tudi mehanika je bila v solidnem stanju. Ne vem kaj si ti predstavljaš pod obnovo avta, če hočeš avto, ki bo dobesedno iz salona, se strinjam, to stane ogromno denarja. Ampak, nekatere sledi obrabe lahko vzameš kot patino, ki pa staremu avtu po mojem mnenju paše.
                  Ko pa avto enkrat začneš voziti, pa itak... za vsako mušico ki prileti na havbo dobiš živčni zlom, kaj šele kamenček :D
                  mene je kar groza prve buške, ki jo bo moj Pallas kasiral na parkirnem prostoru pred kakim nakupovalnim centrom...
                  kaj sem hotel s tem povedat, če imaš preveč zrihtan/ohranjen avto se na koncu ne moreš sproščeno vozit z njim. To pa spet nima smisla, da ga imaš samo za gledat ( no ja, vsaj meni ne )

                  pozdrav

                  Comment


                  • #10
                    Re: GSA Pallas projekt

                    Se podpišem!

                    Comment


                    • #11
                      Re: GSA Pallas projekt

                      Če ga vzamem bo bil na koncu kot iz salona, kar pomeni, da bo komplet mehanično obnovljen (vsa tesnilca, hidravlika, pretesnjen motor, ....), zamenjava desnega praga, obeh desnih vrat, verjetno tudi prtljažnik, prepeskan/cinkan, po potrebi povarjen ali z dodanimi novimi pločevinami, in prebarvan v original Bleu platine (M) AC 632, ki sta jo imela le letnik 82 in GS 72.
                      V notranjosti bi potreboval novo tapeciranje v čimbolj original materialu, le da je vzdržlivejši in boljših barv, da ne zbledi na soncu (sedeži in vrata). Če bi kje dobil plavo sredinsko konzolo bi jo tudi zamenjal, ker je ta precej popraskana. Pa tudi avtoradio iz tistega časa bi šel noter (seveda original - vsaj izgled).

                      To je to. Kakšne malenkosti bi že sam naredil, vendar nisem mehanik - za to bi imel Vojkota, glede karoserije pa mi je profesional žlahta že odpovedala sodelovanje. Saj jih razumem, da v profesionalni delavnici ne moreš odganjat sprotnih strank zato ker se vsaj dva tedna resno ukvarjaš na takem avtomobilu.

                      Uh, bomo videli.

                      Lp Čojko
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Re: GSA Pallas projekt

                        jebo žlahtu svoju!
                        no še zmeraj ti toplo priporočam, nauči se uporabljat 11kluč (pri citroenih nekoč najuporabnejši) vijaki M7, kupi si literaturo, poslikaj magari kako si razdrl (če si ne zapomneš) da boš znal skup zložit, fine nastavitve pa prepusti strokovnjakom, mehanske zadeve lahko vse zrihtaš sam

                        Comment


                        • #13
                          Re: GSA Pallas projekt

                          A ta je od Vojkota?
                          Tega pa nisem vedel.... Vsak teden ko grem mimo ga pogledam...najprej sem se čudil kaj je to lastnik tisto značko "rally" gor nalepil...Še s kolegi smo se smejali temu...zdej pa izvem da je to prav original Rally izvedba :-)

                          Vsak dan kaj novega izvem :-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: GSA Pallas projekt

                            sicer pa jest prodam bx wrc, v osnovi bx tzd, le da ma na artaturki nalepko wrc, zelo redek primer, edini na svetu, snežika bela barva, za 800 jurjev, za 2,5 miliona ga kupcu zrihtam, da bo ko nov

                            Comment


                            • #15
                              Re: GSA Pallas projekt

                              Projekt je propadel.

                              Odločilnih je bilo več dejavnikov; propadlo sodelovanje z žlahto, previsoka cena avtomobila in predvidevanje o prihodnjem pomanjkanju časa za take zadeve, kot je večurno ukvarjanje z avtomobilom.

                              Lp Čojko
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X