Announcement

Collapse
No announcement yet.

A mi paše?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: A mi paše?

    ej, čojko, tole sem med mojimi slikami našel GSA majo čehi
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Re: A mi paše?

      Fenomenlano lepa sta :)

      Všeč mi je droben detaljček na okviru tablice :) (pri nas verjetno lahko to zaradi splošne neorganiziranosti in prepirov sanjamo ali se motim?)
      OK

      LP

      Citroënovc

      Comment


      • #18
        Re: A mi paše?

        Ok, malo o avtu iz naslovnice, ker če ne mu bo zgnil tam za blokom.

        Avto je spomladanski iz leta 74 in ga je kupil en gospod iz Ljubljanskega konca, ki ga je vozil res občasno in ga imel skozi v garaži. Z njim je prevozil cca. 50 Tkm (danes ima ta gospod spodobnih 83 let). Verjetno potem ko je nehal vozit je avto stal ene 10 let v njegovi garaži. V teh 50 Tkm dobi je podrsal sovoznikova vrata, ki so jih tudi popravili. Pred enimi štirimi leti ga je dal sinu (jih ima preko 40) iz Ljubljane, ki ga je imel dve leti (negaražiran). V tem času se mu je enkrat mudilo iz LJ proti KP in ga je teral po AC. Ker je imel gor zimsko zaščito pred motorjem ga je zaribal. Motor je potem dal kao obnovit enemu zraven Kranja, vendar jih tip obnavlja tako, da mu ti pustiš tvoj motor, on pa ti da drugega obnovljenega. Žal se je izkazalo, da je ta motor tudi zjeban in dela le po treh cilindrih in pije ful. Tale sin je tudi imel manjši karambolček in je zato sam klepal in barval oba prednja blatika. Pred skoraj dvemi leti ga je za 50 jurjev prodal temu fantinu iz Slovenj Gradca, ki ga je kupil zato ker je "odbit avto". Vozil ga je dobro leto, potem pa ga je začel prodajat najprej za 250, sedaj pa za 150 jurjev.
        Tale GS ima torej zelo dobro osnovo, odličen v notranjosti (popolnoma lep prvi volan), vendar bi rabil drug motor in ljubitelja, ki bi ga res lepo kleparsko in ličarsko obnovil (cca. 500 jurjev).

        Zadnje čase žal opažam, da bi radi vsi na teh GS-ih blazno zaslužili. Ponavadi so to mlajši možje, ki so tak avto dobili pred leti napol za šenk, se malo igrali šraufarije in ličarije, danes pa hočejo velike vsote denarja. A kupcev za take žal ni.

        Še bolj šokantno je to, da se večina takih ima za ne vem kakšne ljubitelje, Citroenarje in ljudi, ki jim ohranjanje tehnične dediščine veliko pomeni.

        Keš pičke!

        Branko iz MS tudi že več kot pol leta prodaja svojega za 400 jurjev, pa zgleda, da bo bolj trda. Sicer ne vem kakšen je, vendar tudi če je v nulo ohranjen bo zelo težko dobil ta denar.

        Lp Čojko
        Last edited by Čojko; 2nd February 2006, 20:28.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Re: A mi paše?

          ja z večino napisanega bi se kar strinjal... Vsi bi radi zaslužili, ampak večinoma si tega ne zaslužijo. To zame tudi ni nobeno ljubiteljstvo.

          Kdor je avto kupil/dobil za džabe, ga peljal k mehaniku na servis, mogoče kupil nove gume in dišečo smrečico, po pošti naročil certifikat in ga po pol leta prodaja za dvakratnik vloženega dnarja... taki preprodajalec mojega dnarja pač ne bo videl.

          Če je oni GS v SG taki... v enem letu mu pač ni mogla zrasti vrednost iz 50 na 250 jurjev... in verjetno tudi ni 5x boljši kot pred letom.

          Comment


          • #20
            Re: A mi paše?

            ... in na drugi strani imaš pičkice, ki bi rade za džabe kupile v nulo ohranjen ali porihtan avto.
            pravilno si ugotovil, da za obnovo povprečnega GS potrebuješ 500 000, ampak večina še vedno raje kupi za 30 000 in vloži 500 000, kot pa kupi za recimo 300 000 in vloži 100 000 za boljši končni rezultat. nekateri smo oboje že preizkusili in dobronamerno ponudit nekomu dober avto, v katerega je vloženo veliko dela, ker meniš, da ga bo ohranjal naprej za moje pojme ni nobeno zaslužkarstvo. drugo je seveda, če za džabe kupljen avto čez nekaj mesecev prodajaš za ogromno več denarja.
            in še nekaj je dejstvo: dobro ohranjenih poceni GSov od prvih lastnikov počasi zmanjkuje, ko jih večina pristane v rokah citroenarjev ali "citroenarjev", se cena občutno dvigne - primer spačka, pa tudi žabe si dobil kakih 10 let nazaj še zastonj.

            Comment


            • #21
              Re: A mi paše?

              Je greh če iščeš dobro ohranjenega GS/GSA Pallas z ogromno opreme, ki je bil le redno in zelo vestno vzdrževan, po možnosti Francoskega za cca. 250 jurjev, ki bi ga tehnično obnovil v nulo, notranjost ravno tako in vse pretapeciral, ter čez kako leto vsega podrl prepeskal, poklepal/zamenjal kose, zaščitil in pobarval v originalno barvo, ter ga potem imel za zmeraj? Služil bi za nedeljske izlete.

              Dodaten vložek od 0,6 do 1 MSIT.

              Lp Čojko
              sigpic

              Comment


              • #22
                Re: A mi paše?

                Mater ste čudni.
                Pravite, da je 400.000 SIT ze res lepo ohranjenega GS preveč, če pa kupite razvalino za 100.000 in vložite še nadaljnih 1,000.000 za obnovo in pri tem še obilico živcev to se pa potem splača. Vsi bi radi imeli GS po ceni izpred 15 let. Glejte kake cene dosegajo in se tudi prodajajo fičaki. Zakon ponudbe in povpraševanja. Ne me narobe razumet. Ne prodajam mojega GS zaradi zaslužkarstgva. Ker so finance omejene in če bi GS-ko prodal bi kupil enega CX iz tujine.

                Comment


                • #23
                  Re: A mi paše?

                  Jah, ta debata se lahko vleče še 15 let, pa sej je 2cv že 100x napisal... kot kupec ti ponudim najmanj, ti kot prodajalec boš hotel čimveč... zdej se pa zmeni, če ti uspe...

                  Čojko, ti pa kr išči idealnega GS-a za 250 jurjev... seveda si tudi sam želim, da ti uspe... se boš pa načakal in mogoče mogoče te tud mine in boš dal raje 250 jurjev za thule in bicikl
                  Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

                  Comment


                  • #24
                    Re: A mi paše?

                    Sej ni problem 250 jurjev. Če dobim takega GSA kot ga želim - kvalitetno restavriranega dam takoj 700 ali 800 jurjev. Dejstvo je da takega pri nas NI. Mogoče je kje v tujini, vendar je tam cena takega od 1,2 do 1,8 MSIT (predvsem je to odvisno od letnika).

                    Sicer pa je tako, da ceno določa trg. Eno je prodajat, drugo je prodat.

                    Kaj naj reče potem tale tip http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=618313
                    Vidite kaj se danes dobi za 500 jurjev?

                    Lp Čojko
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Re: A mi paše?

                      čojko, vsekakor ti želim čim boljši nakup za čim bolj ugodno ceno. če boš dovolj vztrajen, se bo gotovo kaj našlo. in če boš našel res dobro ohranjenega, ne bo potreboval nobene restavracije, peskanja, klepanja in tapeciranja, saj bo s tem samo izgubil originalnost. če je barva dobro ohranjena, je po moje bolje spolirat morebitne praske in ohranjat originalno, kot iti v ličarsko obnovo, saj ti nobeden ličar ne bo naredil tako kot tovarna. tak avto je samo temeljito za poservisirat, zaščitit votle dele in dno pa ti lahko služi še nadaljnjih 20 let. za to boš potreboval, odvisno od stanja avta, količine lastnega dela in cene mehanika, od 200 do 400000.
                      za po moje zelo pošteno ponudbo (eden najboljših gs prve serije od tistih nekaj, ki sploh še so v slo, v 5 letih vloženega veliko dela), si ne dovolim oznake keš pička ali zaslužkar (če ni bilo namenjeno meni, spreglej).
                      ponudbo umikam, če želiš, ga lahko kljub temu prideš pogledat, ravno danes grem mimo. več jih boš videl, bolje jih boš poznal, bolj vedel kaj želiš in verjetno bolje kupil.
                      tisti BMW je pa itak iz povsem drugega filma.

                      lep pozdrav, tomaž

                      Comment


                      • #26
                        Re: A mi paše?

                        Uh smo se zapeli. Popolnoma brez potrebe. Bo potrebna širša razlaga, da si pridemo na jasno.

                        Bom kasneje (zdaj je prelepo dopoldne za sedet za računalnikom) odprl novo temo v kateri bom podrobneje razložil kaj hočem, zakaj hočem ravno to in zakaj mi nekatere druge variante ne dišijo. Kot sem nekje zgoraj že omenil sem preveč picajzlast.

                        Do takrat si lahko temeljito preberete tole, kjer zelo lepo in pošteno opisuje GS-e.

                        @Tomaž, keš pička ni letelo nate, saj verjetno imaš res enega najlepših prvih GS-ov, ki pa žal ni več avtentičen (že samo 5 stopenjski menjalnik uniči vso avtentičnost) in je zaradi tega na trgu starodobnikov veliko izgubil na sami vrednosti avtomobila. Pustimo zdaj to, saj bom podrobneje razložil zakaj mi ne pride v poštev tvoj GS ali GS od Brankota.

                        Lp Čojko
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Re: A mi paše?

                          če se odločiš za tujino

                          http://www.quaidejavel.com/annonces/...gb.php?Type=GS

                          Comment


                          • #28
                            Re: A mi paše?

                            ja, čojko, malo smo zapeli in po mojem občutku stvari tudi nekako razčistili. saj sam veš, kako smo ljudje občutljivi glede lastnih avtov, tako da pardon, če je zaradi napačnega razumevanja padla kaka težka z moje strani. glede 5p menjalnika razmišljam podobno, kot ti in ga v tako star avto ne bi več vgradil. je pa odlična opcija, če GSa veliko uporabljaš (kot sem ga sam), saj precej prišparaš pri gorivu, voziš lahko hitreje z zmernimi obrati ... seveda pa je stvar tudi reverzibilna.

                            lep pozdrav in dober nakup.

                            Comment

                            Working...
                            X