Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prigode s Prestigem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prigode s Prestigem

    Ojla,

    no, takole je bilo.

    V torek se odpeljem s Prestigem na Brnik in od tam z letalom na Škotsko. V petek ponoči (ob 00:15) priletim nazaj. Do doma še dobra ura vožnje, zjutraj pa zgodnje vstajanje in pot na hidroraid.

    Ampak Prestige noče vžgat! Krasen zaključek poti...

    Štarter fino vrti motor, ki pa ne kresne. Preden spraznim akumulator, mi prideta na pomoč dva prijazna gasilca in prineseta velik akumulator prav za take primere. Še vedno nič. Ni iskre. Sumim vžigalne tuljave, ki sem jih pred par tedni menjal. Morda je kakšna kar takole na hitro crknila. Ali pa senzor vžiga na vztrajniku. Opazimo eno skurjeno varovalko, ampak jo premostimo, pa še vedno nič.
    Ker je sredi noči, se mi ne da več mozgat, pa še brez orodja, opreme in delov, zato po pol ure brez napredka pokličem in zbudim svojega zlatega brata, AM, ki me čez uro in pol pride iskat. Doma sem ob pol štirih, vstanem pa ob pol osmih.

    Včeraj popoldne sva šla z AM spet na Brnik, dobro oborožena z deli, inštrumenti in kabli. Ko po 100km vožnje prideva tja in ko parkiram poleg Prestiga, se tisti trenutek domislim: ključi! Seveda sem jih pozabil doma, kar je pač spet še en dokaz popuščanja in krčenja mojih ubornih možganskih kapacitet. AM postane bled in zavije z očmi.
    200 kilometrov in 2 uri in pol kasneje sva spet na Brniku.
    Najprej zamenjam tisto skurjeno varovalko, potem pa za volan in obrnem ključ. Jasno, da Prestige kresne v sekundi... Pa ne zaradi varovalke, doma sem jo za test spet vzel ven in je prav tako vžgal.

    CX-i so pač muhasti; po mojem imam nekje eno vprašljivo komponento, ki v 98% primerov deluje, včasih pa zašteka. Tako da bom v naslednjih dneh vse, kar ima zvezo z vžigom, dobro pregledal. Ključavnica, senzor na vztrajniku, distributor, tuljave, kabli, za vsak primer tudi svečke. Mogoče je tudi elektronika za vžig...

    Ker je nazaj grede Prestiga vozil AM, sem si ga lahko vso pot ogledoval v ogledalu in si mislil: "Matr je tole fajn videt na cesti!" (-:
    Zadnjih 20km je pa AM vozil prvi: od zadaj je pa Prestige malce smešen, ker ima zadnja kolesa precej bolj skupaj kot sprednja...

    LP, Jure

  • #2
    Jurea, me veseli, da si "dnevno sobo" varno pripeljal domov;).
    Poznam ta feeling, ful je fajn sedeti v enem drugem avtu, nekdo pa tvojga vozi, pol se ti pa tak fajn zdi

    ajde, do nasl. snidenja;)

    Comment


    • #3
      Ojla,

      @Garac, kje si pa bil, a si se vračal s kakšnega plezanja v Kamniških alpah?

      @Andrej, ZX16V: ja, do zdaj se mi je še z vsakim avtom, ki sem ga kupil, prvih nekaj 10 tisoč km dogajalo, da so bile kake občasne težavice. Piksna je recimo težko vžigala v vlažnem vremenu. Zdaj pa že leta dolgo gre brez vsakega problema. GSX je po kakem letu dni spustil LHM na asfalt pred blokom, kjer sem takrat stanoval. Zdaj pa že leta kar gre in gre. Pallas je lani zatrokiral zaradi skurjenega kontakta na kapi distributorja, enkrat pa zaradi nekvalitetno izdelanih platin (vgrajenih 1 mesec). Prestige ima pa tudi očitno svoje muhe, ki jih bo treba poloviti.

      Ampak počasi se pa to vse poštima in potem ni več nobenih omembe vrednih težav.

      LP, Jure

      Comment

      Working...
      X