Announcement

Collapse
No announcement yet.

štiri leta s picassojem - plusi / minusi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • štiri leta s picassojem - plusi / minusi

    Xsara picasso 1,6 hdi l.07 prevoženih 72.000 km
    Na kratko plusi minusi, končna ocena!

    plusi:
    - majhna poraba (5,3-5,5 l/100)
    - dovolj prostora (za štiričlansko družino) s trugo na strehi
    - dokaj nizki vzdrževalni stroški
    - avto te ne sili v hitrejšo vožnjo

    minusi:
    - pelje se za en drek (zato je dobila tud plus, da te ne sili v hitrejšo vožnjo in plus pri porabi in še gume lahko dlje trajajo)
    - obilica čričkov
    - zanič radio in ozvočenje
    - pri 50.000 km menjava sklopke (???)
    - pri 70.000 kiomerih menjava zavornih diskov in pakn (???)
    - pogrešam pritekline sodobnih avtov (indikator prestavljanja ali če hočete ECO vožnje (kar še pripomore k zmanjšanju porabe), USB...)
    - pogrešam obratomer (tudi pripomore k zmanjšanju porabe)
    - grdo požira neravnine na cesti
    - nagibanje v ovinku
    - ...


    Končna ocena:
    mislim, da naslednji stavek pove vse: picassoja ne bi kupil še 1x in komaj čakam dan, ko se ga znebim.
    Seveda nastane problem, ko začneš gledat za novim avtom (lahko tudi rabljenim) in ugotoviš, da za piksno ne dobiš nič, za karkoli konkretnega pa moraš dat vsaj okoli 20 kEUR.

    In se sprijazniš in voziš piksno naprej.

    Lep pozdrav
    Attached Files
    http://7seven.blogspot.si - oldschool motorji in avti, tattooji, bejbe, pinstriping, izbrana muzika in videi

  • #2
    Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

    Zanimivo razmišljanje. Sicer se glede avtomobilov držim gesla "vsakemu svoje", ampak bi vseeno dodal nekaj pomislekov.

    Sem lastnik XP bencin 1.6, letnik 2002, ravno prejšnji teden je presegel 150.000 km. Pred njim sem imel kar nekaj avtomobilov, nazadnje Vectro in Golfa. Sem se pa tudi službeno nekaj prevozil v VW Golfu Variantu VI 2.0TDI in Toyoti Auris 1.4D. Pa še kot sopotnik v Touranu 1.9TDI.

    XP je prišel na tržišče leta 1999 in je imel za tiste čase solidno opremo: serijski ABS, 4x airbag, gretje ogledal... Obratomer je bil dodatna oprema, ki se jo je dalo vgraditi, se pa strinjam da bi lahko bil serijski, sploh pri boljši opremi.

    Potrdim lahko obilico čričkov in zanič zvočnike (radio nimam serijski).

    Glede menjave sklopke in zavor ne bom sodil, ker ne poznam tvojega načina vožnje. Možno, da gre dejansko za slab material. Se pa take stvari dogajajo tudi pri dražji konkurenci.

    Vsekakor je vožnja v XP precej bolj udobna kot npr. v Golfu ali Touranu, se pa posledično slabše drži ceste. Ampak glede na namembnost avta, se mi zdi dober kompromis. Čisto mimogrede: Pri zgoraj omenjenih Golfu in Touranu je pregnila zadnja havba. Golfa sem se znebil, Touranu pa so jo menjali na servisu na kulanco. Moj devet let star XP nima nikjer pikice rje.

    Moj sklep je: XP se je prodajal praktično nespremenjen 11 let. V tem času so le zamenjali paleto motorjev, oprema pa je ostala skoraj ista (pustimo parkirne senzorje in ESP za doplačilo...). Razvoj v avtomobilizmu je šel v tem času krepko naprej, kar potrjuje njegov naslednik C4 Picasso, ki ima vse dobrote, ki jih pri XP pogrešaš. Seveda pa ima tudi ceno, ki je primerljiva s konkurenco. XP je ob koncu prodaje stal nekje 12 - 13kEUR in je bil v segmentu malih enoprostorcev cenovno brez konkurence. XP ne moreš enakovredno primerjati s sedanjimi avti. Če pa ga primerjaš z enoprostorci njegovega časa (Scenic 1.gen, Zafira 1.gen...), pa je popolnoma na nivoju.

    Comment


    • #3
      Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

      Lepo je takole prebrat kaksno mnenje. sam bi dodal tole v svojih 2 letih (predvsem bom primerjal konkurencna vozila):

      +- poraba 6 - 6.5 (2.0 66kw hdi)

      + pelje se slabse kot xantija:), a je se vseeno mehkejsi kot touran in c-max (sploh prestavljanje v touranu je podobno yugotu, v c-maxu je dosti boljse in podvozje ima c-max dobro ceprav pri obeh nabija)
      + crickov je manj kot v c-maxu
      + motor, ceprav imam star tip, deluje bolj gladko kot 1.9 pri touranu, c-maxov pa je itak 1.6 16v hdi od PSA in deluje se lepse.
      + izboljsav sodobnih avtov ne pogresam in sem tak avto tudi iskal (brez DMF, FAP, nakiceni zarometi...) saj je s tem lahko vec stroskov kot koristi
      + prostornost je v XP najboljsa (c-max najslabsa). to se najbolj izkaze pri prevazanju majhnih otrok.
      + jaz imam sicer serijsko vgrajen dodaten grelec kabine (kar je imel tudi c-max), pri touranu pa pride prej poletje preden se kabina segreje
      + preprosto in poceni vzdrzevanje (c-max je bil ful zakompliciran in drag za vzdrzevanje)

      - glasna notranjost
      - ozvocenje je v XP najslabse
      - pogresam obratomer in USB radio
      - pogresam zadek kot ga ima touran in c-max, da bi imel vecji prtljaznik
      - tudi pri moji so bile menjane komplet zavore se pred 100kkm, vendar takrat se nisem bil jaz lastnik:)
      - ce sem res pikolovski, pogresam mehkejsi volan in sklopko

      xpja ne bom vec kupil ker takrat ko bo moja v pokoju tudi rabljenih verjetno ne bo vec, razen ce jo prej razbijem. sicer pa je to hvalezno zivince.

      Comment


      • #4
        Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

        Prvazaprav se lahko podpišem pod vse kar sta napisala. Sam sem pred picasojem imel štiri avtomobile, katro, kanguja, ax-a in cliota. Na nobenem od njih nisem menjal diskov niti sklopke, pa sta imela tako kangoo kot clio čez 100.000 km. Plus od kar imam xpja, imam tudi otroka, vožnjo sem umiril na raven upokojencev, zato pa sem jezen na avto.

        Imam tako službo, da vozim vse žive nove avtomobile. Novi c-max (tudi focus) ima za moje pojme daleč najboljši kompromis med udobjem in športno vožnjo. Neravnine na cesti pobira fantastično, v ovinkih pa nagibanja praktično ni. Kljub temu bi za prevažanje malčka raje izbral S-maxa, ki je z nastavljivim podvozjem IVDC boljša in še prostornejša izbira. Vemo kakšno ceno ima (30k+).

        Kot sem zapisal že v prvem postu, bom še nekaj časa preživel z xpejom. SPomladi bom menjal gume in planiram natakniti tudi 16-palčna platišča. Vem, da ne bo nič bolje, le lažje bom shajal z avtom. Konec koncev od točke a do b nas pripelje zanesljivo in naj tako tudi ostane.

        lp
        a.
        http://7seven.blogspot.si - oldschool motorji in avti, tattooji, bejbe, pinstriping, izbrana muzika in videi

        Comment


        • #5
          Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

          Tudi meni je crknil potisni ležaj na sklopki pri 50000 km in sem zamenjal sklopko, kar je svojevrsten rekord (pred tem Hyundai Lantra, menjava sklopke pri 150000 km). Kar se prostornosti tiče imam direktno primerjavo z novo Škodo Octavio karavan, kjer sta me otroka v avtomobilski sedežih veselo brcala v hrbet, ker je tako malo prostora v kabini. V XP-ju tega ni. Kabina je zelo prostorna.

          Je pa res, da je kljub močnejšemu 110KM motorju to najbolj dolgočasen avto, tako da sem se tudi jaz popolnoma umiril. če pa me že prime, da bi malo "potegnil" me pa hrup v kabini spomni na to, da to ni pametno početje.

          Akustika je v originalu bila na nivoju papirnate trobente (no, saj so membrane originalnih zvočnikov res papirnate) in sem jo že zdavnaj zamenjal (radio je še original + xcarlink + macrom zvočniki).

          Vzdrževanje ni drago, dokler ne prideš do čudnih okvar (pred kratkim ročica smernikov: 260EUR + delo=500EUR; sem sam popravil skoraj zastonj).

          Pod črto je pa dokaj zanesljiv, cenovno ugoden hlapček za vse naše družinske zahteve. Komaj čakam, da bo v proračunu kaj sredstev za menjavo :) Do takrat pa bo še kar nekaj let moral služiti.


          Lp,

          Abakus

          Comment


          • #6
            Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

            moj picasso je pravkar napolnil 3 leta.Motor 1.6 16v.Prevoženih 20.000km in nobenih težav(vsaj za zdaj) razen odlepljene gume okoli sp.šipe.Imam nekaj pripomb na avto: slab lak barve(če greš mem njega je popraska),slaba in površna sestava, len in dokaj požrešen motor,premajhen prtljažnik (zaradi same oblike)...in par stvari bi se še našlo.Da ne kritiziram preveč ima i veliko dobrih lastnosti: višje sedenje, lažji vstop in izstop iz avta, prostor na zadnjih sedežhih,udobje(razen v ovinkih ko ga malo pritisneš), poceni vzdrževanje....
            Pred temu sem lastil Octavio karavana 2.0 elegance, razlika je velika.Octavia je precej bolj kakovostno narejena,pleh oz. lak je bolj trd,prtljažnik velik,pospeški, lega na cesti... marsikaj se najde.Če bi mi finance dopuščali bi obdržal tudi octavio.

            Ampak ko pomislim da sem za 12.000€ dobil nov avto je investicija dobra, vendar bi bilo fajn kakšno menjavo nardeit...do takrat pa picsna veselo skače

            Comment


            • #7
              Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

              Pozdravljeni.

              Pa da zapišem še moje izkušnje.

              Imam pikasoja 2.0 hdi letnik 2003 z 240000km.

              Avto res precej slabo pospešuje, tudi črički prepevajo vsak dan na veliko v njem. Notranjost avta pa je kakršna je. Plastična, pena pod sedeži se je začela drobiti, pozimi se kabina počasi segreje. Sam avto pa pali pri -20 kot bomba:))

              Z avtom sem do sedaj imel zelo malo, ampak res zelo malo stroškov. Redni servis na 20kkm + jermene pri 170kkm. Menjal sem sprednje diske + ploščice, sprednje roke, pumpico za nafto v rezervoarju (100evr) in to je to!
              Nebene menjave sklopke, turbine.... Mogoče imam srečo, ker naredim precej kilometrov po AC. Mogoče me presenečenja še čakajo...
              Namen ga imam zvozit do 300kkm. Pol ga pa bom upokojil...

              Ta avto je pač že nekaj let nazaj preprosto povozil čas. Ko se s tem sprijazniš lepo shajaš z njim. Še posebej pa, ko vidiš kolege kako menjavajo sklopke, pa turbine (oktavije), ti pa sam filtre in olje:)). Nasmeh na obrazu mi poda tudi povprečna poraba med 5.5-5.8.

              Če bi se še enkrat odločal bi ga še enkrat kupil.

              LP

              Comment


              • #8
                Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

                Še moje izkušnje:

                Sem lastnik pikase 2001letnik, 1.8, bencinar, 150300km, 2 lastnik, v lasti 3leta in 8mesecev.
                1 lastnik imel velik servis (menjava jermenov, vodne pumpe..)

                Od kar sem sam lastnik jaz naslednji stroški: (deli+delo skupaj)
                - vsako leto menjava olja, filtrov
                -2009 menjava diskov in zavornih ploščic (120eur)
                -2011/6 -menjava svečk, bencin filtra in ostalih filtrov, olja (150eur)
                -2011/8- menjava prednje in zadnje lamda sonde (250eur)
                -2011/12 - menjava sklopke (270eur)
                - popravilo pragov (že tema v forumu)
                - pa še kakšne "malenkosti" - stop stikalo,nosilec zadnjega brisalca,obloga menjalne ročice,ključavnica prtljažnika (okoli 100eur)

                zamenjat še moram mikrostikalo v prtljažniku
                problem pri pranju stekel ?

                Drugače avto še vedno dobro služi, poraba velika po mestu, na odprtem še kar ok, črički v kabini, len motor....

                Vozil ga bom dokler bo šel....

                Comment


                • #9
                  Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

                  Še moj Pikasl:

                  letnik 2004 letnik, 2.0Hdi, dizl, Exclussive, 130.000 km, 2 lastnik, v lasti od 2005 (30kKM).

                  - 1x letno menjava olja, filtrov, ...
                  - menjava diskov in zavornih ploščic pri 80kKM??? Ponovno tresejo ko sto mat, ...
                  - menjava motorčka zadnjega brisalca
                  - u nulo znucana mašeta manjalne ročice - to še čaka da najdem pravega mojstra
                  - u nulo znucan volan - ne vem kaj ima Citro za eno usnje (kurji leder) že od 60kKm imam volan kot stari TAM-ič pri 500kKM
                  - ne zagreješ ga po mestu nikak

                  No ja to je to. Ima dobre in slabe strani.

                  Comment


                  • #10
                    Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

                    Originally posted by zoki74 New post replay
                    - ne zagreješ ga po mestu nikak
                    a tu mislis motor ali kabino?
                    tudi moj je exclusive pa ima serijsko vgrajen dodatni grelec na cevi med termostatom in pecko. tako mi zacne toplo pihat ze po 2 minutah. preveri ce imas vse ok.

                    Comment


                    • #11
                      Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

                      Pozdravljeni!
                      Moj je 2.0 HDI letnik 2000 prevoženih ima nekaj čez 280 000 kilometrov in ima še prvo sklopko!V tem času,se pravi v 11 letih sem menjal samo AGR ventil,črpalko goriva v rezervoarju pa seveda potrošni material:1x diske,3x ploščice zadnje pakne pa seveda redne servise sem opravil-doma.
                      Avto je presegel vsa pričakovanja za svojo ceno!

                      Comment


                      • #12
                        Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

                        Zdravo...
                        Dve leti sem že lastnik XP 1.6 bencinar, letnik 2007, 50.000km
                        Menjal sem že...

                        -ABS senzor
                        -motorček za pranje stekel
                        -stabilizator amortizerja
                        -desni volanski končnik
                        -levi premnik
                        -lučke v armaturki
                        -nosilec motorja se je "odšraufal", da je pri speljevanju in pospeševanju pokalo ko hudič
                        -v območju desnega sprednjega kolesa mi nekaj ropota, če zapeljem čez rahle grbine (sliši se kot nekakšna plastika, ki nekam tolče), kar pa še nobeden avtomehanik ni uspel pogruntati, tako da sem odnehal. (čakam da stran pade, pa bom videl kaj je :))
                        -manšeta prestavne ročice je že strgana
                        -menjam za Opel Zafiro 1.8 bencin. :)

                        Moram reči, da sem nad XP zelo razočaran.
                        Prej sem vozil Renault Scenic, pa sem imel pol manj problemov, pravzaprav jih sploh nisem imel, pa je imel avto 150.000km.

                        Vesele praznike vsem skupaj in čim manj "šraufarije"!

                        Comment


                        • #13
                          Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

                          Da ne odpiram nove teme, na koliko km/let se dela velik servis na 1.6. 16v in 2.0 hdi motorjih.

                          Comment


                          • #14
                            Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

                            Mislim da 260.000
                            Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

                            Comment


                            • #15
                              Re: štiri leta s picassojem - plusi / minusi

                              Še moje mnenje glede XP: 1,8 bencinar, kupil sem jo 2005, drugi lastnik, imela je 71.000 km. Skoraj takoj sem moral menjati katalizator, sprednje diske in levo roko. Menjati je bilo potrebno tudi vse štiri amortizerje, zadnji lonec, črpalko za vodo za pranje stekel in pakne. Opravljen je bil tudi veliki servis, da "malih" ne štejem. Prodal sem jo, ko je imela 11 let in pol ter 177.000 km. Kljub naštetim popravilom (se lahko spomnim še kakšnega...), lahko ta avto le pohvalim Smo štiričlanska družina, a nam v avtu ni nikoli zmanjkalo prostora. Vožnja je bila sicer lena in bolj kot ne počasna, a je bila vsaj varna, vsekakor pa udobna. Podvozje je bilo pri koncu že zelo mehko, potrebno je bilo tudi dotakati olje, a to ne spremeni dejstva, da sem bil z avtom izredno zadovoljen. Morda je moj razlog za zadovoljstvo tudi v tem , da smo doma imeli veliko Citroenov: Ami, Diana, Visa, soproga ima C3, brat XP, jaz pa sem presedlal na C4GP.

                              Kakor koli že, vožnja z XP mi je bila, kljub naštetim popravilom, ki pa se mi niso zdela predraga (zdelala ga je tudi toča, a ni bil kasko zavarovan) udobna, varna in prijetna.

                              Lepe praznike vsem,

                              Jure

                              Comment

                              Working...
                              X