Pozdrav,
nagledanega imam Picassoja, vendar me strašno muči ena zadeva. Pojavlja se čudna napaka pri kazalniku temperature hladilne tekočine. Zdajšnji in obenem prvi lastnik pravi, da je bila težava že kak mesec prej in je zato pred 14 dnevi menjal termostat, nato naj bi bilo OK. Vendar stvar ne dela pravilko in ker lahko potencialno nakazuje na kak resen problem v prihodnosti, bi zelo rad vedel, pri čem sem.
Bom šel v detajle: pri zagonu avta in mirovanju smo počakali toliko, da je motor dosegel zadostno temperaturo za kroženje hladilne tekočine, skratka ventilator je začel delovati. Nivo tekočine je bil zadosten, se je pa po odprtju pokrova slišal "psssk", torej očitno zadeva nekje ne tesni oz. uhaja? Kar me je zmotilo v tem stanju je, da je kazalnik temperature na armaturki ostal na "nuli" oz. na krogecu, ni se pojavila nobena izmed črtic, ki nakazujejo delovno temperaturo.
Sledi testna vožnja, par km mešano, hitrost 50-70 km/h. Po speljevanju in hitrem pospeševanju do 130 km/h in zmanjšanju na 100, se naenkrat iz pikice temperatura dvigne preko vseh štirih črtic na rdeče polje in zapiska. Stop lučke ni bilo. Kmalu ustavimo, ugasnemo, počakamo par minut, ventilator tačas dela praktično na polno. Peljemo še 2-3 km nazaj do doma, umirjeno, vendar kazalnik temperature kaže enako - "nula".
Avto je Xsara Picasso, 2.0 HDi, 90 KM, letnik 2003.
Skratka, prosim za kak komentar ali mnenje, jutri pa pokličem še mehanika oz. Citroen servis.
nagledanega imam Picassoja, vendar me strašno muči ena zadeva. Pojavlja se čudna napaka pri kazalniku temperature hladilne tekočine. Zdajšnji in obenem prvi lastnik pravi, da je bila težava že kak mesec prej in je zato pred 14 dnevi menjal termostat, nato naj bi bilo OK. Vendar stvar ne dela pravilko in ker lahko potencialno nakazuje na kak resen problem v prihodnosti, bi zelo rad vedel, pri čem sem.
Bom šel v detajle: pri zagonu avta in mirovanju smo počakali toliko, da je motor dosegel zadostno temperaturo za kroženje hladilne tekočine, skratka ventilator je začel delovati. Nivo tekočine je bil zadosten, se je pa po odprtju pokrova slišal "psssk", torej očitno zadeva nekje ne tesni oz. uhaja? Kar me je zmotilo v tem stanju je, da je kazalnik temperature na armaturki ostal na "nuli" oz. na krogecu, ni se pojavila nobena izmed črtic, ki nakazujejo delovno temperaturo.
Sledi testna vožnja, par km mešano, hitrost 50-70 km/h. Po speljevanju in hitrem pospeševanju do 130 km/h in zmanjšanju na 100, se naenkrat iz pikice temperatura dvigne preko vseh štirih črtic na rdeče polje in zapiska. Stop lučke ni bilo. Kmalu ustavimo, ugasnemo, počakamo par minut, ventilator tačas dela praktično na polno. Peljemo še 2-3 km nazaj do doma, umirjeno, vendar kazalnik temperature kaže enako - "nula".
Avto je Xsara Picasso, 2.0 HDi, 90 KM, letnik 2003.
Skratka, prosim za kak komentar ali mnenje, jutri pa pokličem še mehanika oz. Citroen servis.
Comment