Announcement

Collapse
No announcement yet.

Težava s temperaturo hladilne tekočine in "pregrevanjem"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Težava s temperaturo hladilne tekočine in "pregrevanjem"

    Pozdrav,

    nagledanega imam Picassoja, vendar me strašno muči ena zadeva. Pojavlja se čudna napaka pri kazalniku temperature hladilne tekočine. Zdajšnji in obenem prvi lastnik pravi, da je bila težava že kak mesec prej in je zato pred 14 dnevi menjal termostat, nato naj bi bilo OK. Vendar stvar ne dela pravilko in ker lahko potencialno nakazuje na kak resen problem v prihodnosti, bi zelo rad vedel, pri čem sem.

    Bom šel v detajle: pri zagonu avta in mirovanju smo počakali toliko, da je motor dosegel zadostno temperaturo za kroženje hladilne tekočine, skratka ventilator je začel delovati. Nivo tekočine je bil zadosten, se je pa po odprtju pokrova slišal "psssk", torej očitno zadeva nekje ne tesni oz. uhaja? Kar me je zmotilo v tem stanju je, da je kazalnik temperature na armaturki ostal na "nuli" oz. na krogecu, ni se pojavila nobena izmed črtic, ki nakazujejo delovno temperaturo.

    Sledi testna vožnja, par km mešano, hitrost 50-70 km/h. Po speljevanju in hitrem pospeševanju do 130 km/h in zmanjšanju na 100, se naenkrat iz pikice temperatura dvigne preko vseh štirih črtic na rdeče polje in zapiska. Stop lučke ni bilo. Kmalu ustavimo, ugasnemo, počakamo par minut, ventilator tačas dela praktično na polno. Peljemo še 2-3 km nazaj do doma, umirjeno, vendar kazalnik temperature kaže enako - "nula".

    Avto je Xsara Picasso, 2.0 HDi, 90 KM, letnik 2003.

    Skratka, prosim za kak komentar ali mnenje, jutri pa pokličem še mehanika oz. Citroen servis.

  • #2
    Re: Težava s temperaturo hladilne tekočine in "pregrevanjem"

    Picasso 1.8 16v, letnik 2001
    Prve parkrat se mi je to (nenaden dvig temperature - na indikatorju - do stropa in STOP signal) zgodilo prejšnjo zimo na poti iz Celovca, obakrat na praktično istem mestu (! dobro, drugič sem že vedel, kje se bom ustavil) ob spustu z Ljubelja. Sledilo je 10-min čakanje in potem je sklenil, da je sedaj vse OK in dal mir do doma. Mir se je nadeljeval čez poletje, to zimo pa je Pablo prekosil samega sebe in mi počitek predlagal na vsaki >20km dolgi poti. Na servisu so zamenjali senzor, ampak sta dva. Menjava prvega ni pomagala, zato so v naslednji iteraciji ... ponovno naložili programsko opremo. Sedaj je zaenkrat ok, vedeti pa ne morem :-)

    Na servisu so zatrdili (ampak seveda, odgovornost ostane na meni), da nenaden dvig pomeni napako senzorja; počasen (ampak ta počasen ni zelo počasen, par sekund za črtico) pa dejanske težave. Ventilator potem tuli k zmešan, naprej pa se nisem spuščal.

    Comment


    • #3
      Re: Težava s temperaturo hladilne tekočine in "pregrevanjem"

      Hvala. Se morda spomniš, je ob nenadnem skoku temperature bil kazalec prej na delovni temperaturi? Ker tukaj je stvar ta, da se po kazalniku mašina sploh ne ogreje - čeprav ventilator že začne delati.

      Comment

      Working...
      X