Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Veliki" servis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: "Veliki" servis

    Ja, valjda. Zakaj pa ne. Nerodno je v primeru, da pelješ na POOBLAŠČEN CITROENOV servis in ti opravijo servis z neoriginalnimi deli. Ampak to je spet druga zgodba. Navsezadnje vse dele ne delajo avtomobilska podjetja sama, temveč imajo kooperante kateri izdelajo določen del, nato pa vtisnejo LOGOTIP avtomobilskega podjetja za katerega je del narejen.
    Naprimer.....za BMW delajo neka tesnila v GUMARNI MARIBOR.


    Aja, da ne pozabim. Danes sem se pozanimal koliko bi prišel takšen servis na pooblaščenem servisu.....khmm...khhmm, če se niso zmotili 130.000,00 - 150.000,00 SIT. Ali je to možno?!
    Last edited by hadei; 14th December 2006, 17:59.
    Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

    Comment


    • #17
      Re: "Veliki" servis

      Eja... Za 150 jurjev že skoraj novega picasota dobiš...

      http://www.citroen-tuning-slo.com

      Comment


      • #18
        Re: "Veliki" servis

        je možno tako ceno dobit z org.deli,vendar men so tud neoriginale dali na pooblaščenem servisu,žig citroen,rač ,vse -stvar dogovora

        Comment


        • #19
          Re: "Veliki" servis

          Originally posted by Andrej New post replay
          Eja... Za 150 jurjev že skoraj novega picasota dobiš...
          Kaj moram napisat na katerem pooblaščenem servisu so mi to povedali?!.....Raje ne ;). Tudi meni se zdi pretirano vendar, če so mene "nategnili", sem jaz vas.

          MUKOTRPNI...se strinjam s tabo. Tudi meni so to ponudli na ne enem izmed pooblaščeni servisov, vendar so tudi s neooriginalnimi deli dražji kot pri "mojem" serviserju. Že pri urah imajo predpisan daljši čas servisa + višja cena dela.

          V glavnem za takšno veliko razliko v ceni NE GREM NA POOBLAŠČEN SERVIS, ker se po kvaliteti opravljenih storitev v ničemer ne razlikuje od NEPOOBLAŠČENIH SERVISOV. Se pa v ceni.
          Last edited by hadei; 14th December 2006, 21:18.
          Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

          Comment


          • #20
            Re: "Veliki" servis

            :scratchchin: pa še nekj v naših podjetjih se izdelujejo gume in jermena za avtomobile vseh znamk.Izdelava papoteka tako:Izdelujemo izdelek za.....,potem se pa zamenja napis na izdelku in naprej delaj za..............Na koncu izdelek za enega nemškega izdelka in korejskega izdelka v ceni hod 1:3, narejeni pa v SLO ,iz istega materijala in istih karakteristik ,samo z drugim imenom.Videno in delano.

            Comment


            • #21
              Re: "Veliki" servis

              Varijanta na servisu.Delo v računalnik+ 1 ura dela za pooblaščen servis na račun ,razlika pa na roko po drugi tarifi

              Comment


              • #22
                Re: "Veliki" servis

                :scratchchin:...hhmm...malo zahajamo iz teme ampak...

                Kar sem želel s tem postom je pač to, da je občutna razlika, če servis opravim na pooblaščenem servisu s originalnimi deli, kot na nepooblaščenem servisu z "nahbau" deli. To je vsota, ki presega nekaj bankovcev po 10.000,00 SIT.

                Dokler bom imel takšnega serviserja kot ga imam trenutno, NE BOM nikdar opravil servisa drugje, še posebej ne na pooblaščenem servisu.

                Za ta denar, ki sem ga "prišparal" imam plačana skoraj 2 naslednja normalna servisa. Eee...to pa ni kar tako...vsaj za mene ne.
                Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                Comment


                • #23
                  Re: "Veliki" servis

                  No vidiš...
                  Last edited by Andrej; 14th December 2006, 23:20.

                  http://www.citroen-tuning-slo.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: "Veliki" servis

                    Originally posted by jolbe New post replay
                    Nimam nobenega problema in sem napisal da je lepo da si prišel poceni skozi.
                    Zapičil sem se samo v tvoj ''žig v servisno knjigo'' ki v tem primeru ne pomeni nič.
                    "Original" žig v servisni ti pa prinese najmanj 20% več pri prodaji avta. Dej ne seri, servisne knjige so samo še za rit brisat uporabne.

                    Comment


                    • #25
                      Re: "Veliki" servis

                      Ja mogoče ste res ljudje malo naivni glede vsega tega.

                      Na internetu sem opazil C5 3.0 V6 ki se je prodaljal (Moj sedaj). Normalno sem prosil Petra (XM), da ga je šel pregledat. Avto je bil servisiran pri jerovšku. (servisna knjiga), pokličem jerovšku seveda mi je iz glave napumpal kaj je bilo z avtom kako pa kaj. Nič posebnega servisiran redno ter rihtan v pravem pomenu besede. V Servisni knjžici so vsi štempli tudi sedaj novi od Avto Citiy-a. Servisna knjiga je res mogoče malo tak tak ampak z računi pa je malo drugače. Če bom kdaj prodajal mojo zverino lahko grem do citiya kjer mi izpišejo vse kaj so delali na mojem avtu ker je zavedeno... To je to. Če nebi mel servisne pa kake finte bi še danes tam stal. Tile naši avti se ne prodaj kr tako, če pa je še sumljiv pol pa je še slabše...

                      Saj ko se boste enkrat napizdili boste malo drugače gledali. Moj kolega se je vredi nasral pa je to šola za vse nas ki ga poznamo.

                      http://www.citroen-tuning-slo.com

                      Comment


                      • #26
                        Re: "Veliki" servis

                        Kaj ti pa pomaga servisna, če so noter npr. štempeljni od AH Kranj? Bolje, da je sploh ne vidim ;) Ali pa pravljice o uvoženem avtu na lizing iz Italije, ki je bil oh in sploh servisiran tam okrog Neaplja. Poznam nekega strica, ki je šel za kakšen dan na hladno ko so ga dobili s polnim kovčkom bianco servisnih knjig in "originalnih" štempiljk. Še najbolj mu je bilo žal kovčka, ki so mu ga zaplenili.

                        Nateg je lahko s servisno ali brez, z računi ali brez. Edino kar šteje je, da kupiš poznan avto npr. od soseda ali da si sam maher oz. imaš kolega maherja, ki ve kaj gleda.

                        Svoje čase je obstajal neki Bašar v Kranju, kamor je (pred)prejšnji lastnik (prejšnji sem sedaj jaz) redno vozil XMa. Kljub temu, da je bil avto res fenomenalno ohranjen, pa se je izkazalo, da je tale Bašar menjal zgolj svečke in olje in je kljub njegovemu zagotovilu da gre za super truper avto pozabil pomenjati par malenkosti, ki so v končni fazi nanesle kakih 400k SIT preden je bil avto spodobno vozen.

                        Je pa res po dosedanjih izkušnjah s citroenovimi servisi, Jerovšek edini, ki ima pošten odnos in ve kaj dela. Zato si se tudi lahko zanesel na njegova zagotovila.

                        Avto se pa noben rabljen ne proda več kar tako, pa jih ima zagotovo polovica servisne knjige. To preprosto ni več argument za prodajo. Na Avtodelti v LJ si npr. pod servisno knjigo predstavljajo en in edini račun za popravilo pri 200k km, čeprav jih ima avto na števcu 130k.

                        Comment


                        • #27
                          Re: "Veliki" servis

                          XMOVC...tvoja usta so tudi kot rit. Samo sranje prihaja iz njih.
                          ANDREJ ima popolnoma prav, da je drugače, če kupuješ avto kjer so žigi registriranega servisa (pooblaščen ali nepooblaščen) in priloženi računi servisne hiše katero lahko pokličeš in vprašaš kako je z avtom.

                          Po tvojem moram počakat ali celo predlagat SOSEDU, da kupi takšen avto, da ga bom jaz potem želel kupiti od njega.....HAHAHA.
                          Ali pa, da vedno kupim nov avto.....pa ja.
                          Last edited by hadei; 15th December 2006, 13:54.
                          Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                          Comment


                          • #28
                            Re: "Veliki" servis

                            Prav je, da se varčno dela z denarjem.
                            Prav je, da gledamo pod prste mehanikom.
                            Prav je, da smo informirani o vrsti in kvaliteti rezervnih delov. Eden je dobro napisal kako nabijajo cene. Skoraj vsi filtri v avtih svetovnih znamk so slovenski (Donitovi). En kup delov je Boschevih (in ni treba, da plačamo isti del še enkrat dražje, če je z logom avt. proizvajalca). V Nemčiji so celo pričeli z akcijo, ki bo uzakonila, da je tak del enakovreden tistemu z nalepko avt. tovarne. Tudi renovirani deli imajo pri vgradnji na pooblaščenem isto garancijo, kakor novi. Pri nepooblaščenem malo težje.
                            Pooblaščeni je ponavadi dober za zaguljene zadeve (kjer so potrebni natančnejši načrti elektonike in elektrike, specialno orodje in znanje, ipd.), pa še to ne vedno.
                            (Normalne servise in vsa normalna opravila običajno itak naredim sam.)
                            Tukaj ni govora o vaških, kakor v enih debatah prej.
                            Naj živi zdrava konkurenca!
                            Nulla tenaci invia est via!

                            Comment


                            • #29
                              Re: "Veliki" servis

                              Bravo care....razumno razmišljaš. Tako kot jaz :biggrin:.
                              Poleg tega si navedel nekaj dejstev kdaj in zakaj opravit servis na pooblaščenem servisu. Se popolnoma strinjam s tabo glede zakompliciranih zadev, katere BI NAJ poznali na pooblaščenih servisih saj imajo načrte.

                              :c:...Milan.
                              Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                              Comment


                              • #30
                                Re: "Veliki" servis

                                Ja fantje, če lahko dodam svoje mnenje o pooblaščenih servisih, bi rad povedal, da
                                če že ne stojiš in svetiš zraven pri servisu, je tisti žig malo vreden.
                                jaz sem prodajal Renault Scenic z vsemi žigi in z računi servisov, pa se je kupec kljub temu obotavljal.
                                Kupil sem pa ta isti avto od pooblaščenega servisa v Ormožu, z vsemi zagotovili, da je avto oh in sploh, pa se je čez 50.000 km izkazalo to ni bilo res.

                                Lep pozdrav
                                Last edited by Žare; 15th December 2006, 18:50.

                                Comment

                                Working...
                                X