Announcement

Collapse
No announcement yet.

zamenjava zobatega jermena

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zamenjava zobatega jermena

    Pozdrav vsem. Imam Xsara Picasso 1,8 letnik 2001. Zanima me, ali je potrebno menjati zobati jermen pri 120.000 km, ali kasneje ? Zanima me tudi, kje se dobi ugodno materijal in kaj se menja pri tem posegu ?
    Hvala za informacije !pp::

  • #2
    zobati jermen

    Pozdrav vsem. Imam Xsara Picasso 1,8 letnik 2001. Zanima me, ali je potrebno menjati zobati jermen pri 120.000 km, ali kasneje ? Zanima me tudi, kje se dobi ugodno materijal in kaj se menja pri tem posegu ?
    Hvala za informacije !vv::

    Comment


    • #3
      Re: zamenjava zobatega jermena

      Pri moji Xsari (ni Piccaso) se jermeni menjajo na 120.000 km. Glede na to da imaš tudi bencinarja in je podoben letnik, mislim da imaš enako. Če še jermeni ni bil menjan nikoli potem je zdaj čas za to.

      Pri tem sem menja jermen, natezalec, olje, filter, svečke,... verjetno se še kaj najde... Tak servis te pride do 100 jurjev pri pooblaščenemu serviserju.
      Vroooom! - Merida 903 Road

      Comment


      • #4
        Re: zobati jermen

        yep na 120.000 je skrajni čas. Ponavadi pri tem posegu menjaš oba jermena (zobati in klinasti (klima, servo pumpa...) cena cca 8.000 SIT), zamenjaj še vodno pumpo (tudi če ne pušča) cena cca 6.000 sit. Če ti to dela kak majster oziroma če si dovolj majstra sam se ti splača zamenjat potem še tesnila na glavi motorja in pokrovu ventilov ter teflončke na ventilih.
        Slednje sicer ni nujno vendar ponavadi teflončki začnejo srat pri cca 140-150.000 km. pa če že razdiraš mašino je dobro da narediš še to.
        Master of disaster

        Comment


        • #5
          Re: zamenjava zobatega jermena

          ...in, če si že pri tem,pa menjaš še bate, pa menjalnik, pa....
          Zakaj bi vse menjaval. če vse dela BP.

          To je zdaj isto kot, da bi šel k doktorju po par šivov na roki, ker si se vrezal. Ampak, ker si že tam pa bi ti želel, da ti odstranijo še mandlje. Za vsak slučaj, ker te bodo prej ali slej jeba**.
          Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

          Comment


          • #6
            Re: zobati jermen

            Originally posted by Dr. MadMan New post replay
            se ti splača zamenjat potem še tesnila na glavi motorja in pokrovu ventilov ter teflončke na ventilih.
            Slednje sicer ni nujno vendar ponavadi teflončki začnejo srat pri cca 140-150.000 km. pa če že razdiraš mašino je dobro da narediš še to.
            Hahaha....neumnost leta!
            Tesnilo glave se NIKOLI ne menja preventivno. Narediš lahko več škode kot koristi. Tudi teflonov se ne menja če ne žre olja...
            Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

            Comment


            • #7
              Re: zamenjava zobatega jermena

              No saj pol pa tud jermena ne menjaj če ti ne poči.. boš pol zamenjal ko bo šel.:scratchchin:
              Master of disaster

              Comment


              • #8
                Re: zamenjava zobatega jermena

                Menjava dihtunge same ni nič posebnega. Problem nastane, ker je običajno treba poravnati glavo, to povzroči snemanje izpušnega kolektorja. Potem računaj, da kakšen vijak na kolektorju odtrgaš. Menjati moraš cevke za dovod olja, tenke črne plastične cevke, ki se težko dobijo. Če potem še najdeš predolge vijake, je potrebno menjati komplet vijakov za glavo. Če ne spihaš lukenj v bloku (voda/olje) ti blok poči. Itak je treba ponavadi še jermenico menjati, ki jo rado obrne. Zamenjaj jermene, zobatega in pasastega, rolce in šponarje pa vodno pumpo in se ne lotevaj glave po nepotrebnem. Preveri semering na gredi.

                Comment


                • #9
                  Re: zamenjava zobatega jermena

                  Zanimivo je videt,kako si nekateri predstavljajo vzdrževanje :bald:
                  Nekateri menjujete bit by bit,drugi bi pa najraj kr avto menjal :wink4:
                  Brez zamere..................
                  Contact....Ignition...Citroeeeennnnnnnn....

                  Comment


                  • #10
                    Re: zamenjava zobatega jermena

                    moj picasso 1,6 bencinar ima menjavo na 120.000 km. sicer sem zamenjal pri 110.00.Menjava jermenov,napenjalcev,filtri,olje,spr.diski in zav. iloščice,filanje klime,menjava dihtunge na pokrovu ventilov...po moje da sem vse naštel 82.000k avgusta 2005.Preventivno menjaš vodno pumpo(samo zaradi dodatnih stroškov v primeru da ti pozneje crkne,)glede na to da je cca 5k in tesnilo pokrova ventilov.dihtunga pokrova ventilov je pri men vsaj 1x letno za zamenjat ker rata mokra od olja.Nevem ali je to zaradi moje vožnje glede na to da mam staro 1,6 mašino od 90 KM in ker ga ne šparam ker je itak avto len pa če hočem mal pospeškov mu moram ven dušo potegit.

                    zaradi tega se mi tudi poraba giblje med 9,5 in 10,5 l predvsem mestna vožnja.drgač pali in vozi, dela kot urca edin mal konjov bi rabil za občasno...emotions2

                    Comment


                    • #11
                      Re: zamenjava zobatega jermena

                      Originally posted by tct New post replay
                      Menjava dihtunge same ni nič posebnega. Problem nastane, ker je običajno treba poravnati glavo, to povzroči snemanje izpušnega kolektorja. Potem računaj, da kakšen vijak na kolektorju odtrgaš. Menjati moraš cevke za dovod olja, tenke črne plastične cevke, ki se težko dobijo. Če potem še najdeš predolge vijake, je potrebno menjati komplet vijakov za glavo. Če ne spihaš lukenj v bloku (voda/olje) ti blok poči. Itak je treba ponavadi še jermenico menjati, ki jo rado obrne. Zamenjaj jermene, zobatega in pasastega, rolce in šponarje pa vodno pumpo in se ne lotevaj glave po nepotrebnem. Preveri semering na gredi.
                      Dodaš še filtre in to je to.
                      Citroen kot citroen:prijtelja:

                      Bojim se, da res ne bo zadnji!

                      Comment


                      • #12
                        Re: zamenjava zobatega jermena

                        Pozdrav vsem! Sem nabavil materijal in to mislim da kar ugodno. Potrebno je zamenjat:zobati jermen, 2x natezalec, vodna črpalka in mikro jermen. za materijal sem dal 25.000,oo sit. Mislim da je kar ugodno, glede na informacije pooblaščenih servisov, kjer naj bi bil materijal okrog 80.000 sit.

                        Comment


                        • #13
                          Re: zamenjava zobatega jermena

                          Ma pusti pooblaščen servis. Samo nabijajo cene na isto kvalitetno robo kot si jo ti kupil pri nepooblaščenem prodajalcu avtodelov.
                          Navsezadnje ti tudi pri pooblaščenem servisu zmontirajo kakšen banana del kot CITROEN-ov.

                          Poceni si nabavil robo...lepo, lepo.
                          Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                          Comment


                          • #14
                            Re: zamenjava zobatega jermena

                            Meni je na 1,8 Picassoju poleti Dolinar (Ljubljana) zamenjal zobati in mikro jermen, napenjalce, vodno črpalko in še hladilno tekočino za 63.000 sit z računom. Bil je cenejši od neuradnih mehanikov, kar me je presenetilo, saj sem preveril še vsaj pri treh. Sem pa menjal jermene pri 85.000 km, ampak je bil avto strar več kot pet let. Sicer so pri Jerovšku v Grosuplju rekli, da se jermeni menjajo na 10 let, a sem vseeno zamenjal, da bo za ta čas, ko bom avto imel, brez skrbi. Je pa res, da je mikro jermen tu in tam malo cvilil, pa tudi Dolinar je rekel, da je bil razpokan.


                            LP Jure

                            Comment


                            • #15
                              Re: zamenjava zobatega jermena

                              Tudi jaz sem imel podobne izkušnje okoli neuradnega serviserja (da ne rečem vaškega), ki me je hotel nategniti za 100% v primerjavi s pooblaščenim. Prvi bi menjal vse kar je potrebno in "za vsak slučaj" še 4x več. Material bi seveda nabavil sam (po vsej verjetnosti z lepim rabatom) in pri tem 2x zaslužil. Odšel sem k pooblaščenemu - narejeno tako kot treba, dobil 10% popusta na delo in material, žig in GARANCIJO. Še danes mi ni žal, da sem se tako odločil. Tudi v prihodnje se bom tako.
                              Življenje je takšno, kot si ga naredimo. Eni v Banovcih, drugi v službi, tretji pa ...:eclipsee_steering:

                              Comment

                              Working...
                              X