Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen Xsara Picasso Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citroen Xsara Picasso Testi in Razni članki

    Nekoč je bil Xanae (francosko sanje), prekrasen konceptni enosprostorec z veliko posebnostmi, potem je nastal picasso, ki ni imel hidravlike, nasproti si odpirajočih vrat brez sredinskega stebrička ipd
    Picasso, oblikovno všečen si je našel ogromno kupcev tudi pri nas!

    Najprej xanae, lastne slike moram še poiskat, tole je z revije, ki jo imam v arhivu

    no en zapis slovenski o xanae sem našel, dodajam
    Attached Files
    Last edited by garac; 29th January 2006, 18:01.

  • #2
    Re: TESTI, ZAPISI O XSARA PICASSO

    Xsara Picasso 1.6i
    Attached Files
    Last edited by GoX; 15th February 2006, 23:06.

    Comment


    • #3
      Re: TESTI, ZAPISI O XSARA PICASSO

      Xsara Picasso 1.8i 16V Exclusive
      Attached Files
      Last edited by GoX; 15th February 2006, 23:08.

      Comment


      • #4
        Re: TESTI, ZAPISI O XSARA PICASSO

        In še se splača nakup rabljene xp?
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Re: TESTI, ZAPISI O XSARA PICASSO

          O tem smo že debatirali. Če imaš "suhi keš" (beri brez krede ali lizinga) se splača kupiti novega. Za cca 3.4 MIO SIT dobiš avto z 0 km in 2 letoma garancije, za 2.5 MIO SIT pa takega s 100 tisoč prevoženimi km in brez garancije. Odloči pa se seveda vsak zase. Kakorkoli - trenutno je to po moje BESTBUY.
          Življenje je takšno, kot si ga naredimo. Eni v Banovcih, drugi v službi, tretji pa ...:eclipsee_steering:

          Comment


          • #6
            Re: TESTI, ZAPISI O XSARA PICASSO

            6. julij 2004, Mitja Koželj

            Citroen xsara picasso 2.0 HDi exclusive
            Ljubezen do podrobnosti
            </SPAN>

            Kaj bi si mislil eden najslavnejših umetnikov vseh časov ob pogledu na avtomobil, ki nosi njegovo ime? Veliko vprašanje, nesporno pa drži, da je xsara picasso v veliki meri drugačna od drugih. Čeprav ji rahla prenova ni vrnila začetnega šarma in spogledljivosti, ostaja precej samosvoja, njena oblikovna drznost pa ji na srečo ni odvzela vseh tistih praktičnih prednosti, ki jih tako cenijo mlade ali malo starejše družine. Preizkusili smo jo z najbogatejšim paketom opreme »exclusive« in že rahlo ostarelim turbodizelskim motorjem.
            Prenova je prinesla malo sprememb
            Ob prenovi je xsara picasso dobila nove odbijače, ki jih pri paketu opreme exclusive krasijo kromirani profili, malce drugačen pokrov motorja, ki se na videz neprekinjeno dviguje v strešni rob in nove žaromete iz prosojnega stekla. Spremenjena je tudi maska motorja z novim hišnim znakom, zadek s precej položnim zadnjim steklom pa je razen drugačnih luči praktično nespremenjen. Kljub letom tako picasso ostaja svež in na pogled prijeten avtomobil, ki sicer ne obrača pogledov, pa tudi pretirane ravnodušnosti ne.
            Obilo prosotra za družinske podvige
            Medosna razdalja, ki meri 2750 mm, je »kriva« za prostorno in prilagodljivo notranjost. V drugi vrsti so nameščeni trije vzdolžno pomični ( za 14 cm) sedeži, ki jih lahko posamično odstranimo iz vozila. Picasso, kot običajno za enoprostorce, nima sredinskega grebena, kar omogoča enostaven prehod med obema vrstama in veliko olajšanje ob tovorjenju daljših kosov prtljage. Sedeži so sicer dovolj široki, sprednja sta opremljena tudi z oporo za roke, vendar odločno premehki in nudijo le skromno bočno oporo. Slabost je tudi na spodnjem robu vetrobranskega stekla nameščeni dežni senzor, ki moti pogled naprej. Po drugi strani je ergonomija stikal, nameščenih na dvobarvni armaturni plošči, zelo dobra, picasso pa se lahko pohvali tudi z velikim številom odlagalnih prostorov, ki se priročno nahajajo vsevprek, tudi v spodnjem delu sredinske konzole. Predal pred sovoznikom je klimatiziran, drugi pa se nahajajo tudi v dnu, v naslonjalih, v prtljažniku pa celo zložljiva plastična košara, ki jo pri Citroenu imenujejo »modubox«. Družinsko naravnanost potencira ogromen prtljažnik z nizkim nakladalnim robom, ki meri od 550 do 2128 litrov.
            Xsara picasso je umirjen sopotnik
            Enoprostorska zasnova avtomobila pogojuje pokončno sedenje z dobrim pregledom nad okolico in lahkoten vstop v vozilo. Položaj za volanom je zadovoljiv, malce privajanja zahteva le sredinsko nameščeni kombiniran instrument, ki je sicer lepo viden iz vseh smeri. Picasso ne sodi v kategorijo dinamičnih avtomobilov, je mehkejši, predvsem družinski sopotnik. Od tod mehko podvozje, ki z lahkoto gladi tudi krajše in večje grbine, kar po drugi strani narekuje počasnejše premagovanje ostrih ovinkov, saj se v nasprotnem primeru karoserija občutno nagne na stran. Ob pretiravanju nos sili navzven, kar pa z lahkoto odpravi malce občutnejši zasuk volanskega obroča. 2.0-litrski dizelskemu vrstnemu štirivaljniku s 66 kW/90 KM, ki jih doseže pri 4.000 vrt./min se leta sicer že močno poznajo, vendar z njim picasso za družinske potrebe ostaja dovolj dobro motoriziran. Navora (205 Nm pri 1.900 vrt./min) bi lahko bilo za tako prostornino občutno več, zato je včasih potrebno kar močno pritiskati na plin, kar se pozna pri večji porabi (testno povprečje 6,8 l). 1.300 kg suhe teže motor do hitrosti sto km/h požene v 12,6 s, končna hitrost pa znaša 175 km/h. Ročni petstopenjski menjalnik bi lahko bil precej bolj natančen.
            Še vedno dober nakup
            Xsara picasso 2.0 HDi exclusive s ceno 4.620.000 SIT je torej prava izbira za tiste, ki potrebujejo prostoren in varčen družinski avtomobil. Številne zanimive rešitve, samosvoj dizajn in ljubezen do podrobnosti dajejo avtomobilu zelo osebno noto, česar ne bodo cenili le ljubitelji francoskih štirikolesnikov. Čeprav avtomobil kljub prenovi ni izgubil vseh pomanjkljivosti, zna na mnogih področjih prepričati, med drugim tudi z bogato opremo v paketu »exclusive«. Ta med drugim zajema samodejno klimatsko napravo, dežni senzor štiri varnostne blazine, povsod tritočkovne varnostne pasove, pritrdišča Isofix, ABS, tempomat, CD predvajalnik, meglenke, 15-palčna kolesa in številne malenkosti, ki jih potniki odkrivajo še nekaj časa po nakupu.
            Foto: Miloš Milač, Mitja Koželj
            Citroen Bilten Forum
            https://www.citroenbilten.com/
            Gostovanje Domene Internet
            https://www.bilten.net/
            Mobing v Sloveniji
            https://www.mobbing.si/
            Družinski portal
            https://www.drobnic.com/
            https://www.drobnic.info/

            Comment


            • #7
              Re: TESTI, ZAPISI O XSARA PICASSO

              Citroën Xsara Picasso 2.0 HDi Exclusive (2004)



              Ne glede na končni vtis, ne glede na njegove dobre in slabe strani: to je eden tistih avtomobilov, ki jih lahko vzljubiš. Mu nadeneš ljubkovalno ime.

              Morda njegova zunanjost res ni več zadnji hit mode, je pa še vedno prijazen. Še bolj lahko vzljubite notranjost: je zanimivih, pestrih oblik, predvsem pa (še posebej, če je takšna kot v testnem Picassu) topla - barvno in v prenesenem pomenu besede.

              Kdor ’pade’ na položaj sedenja, ki je za osebni avtomobil opazno povišan, bo nedvomno zadovoljen. Vozniku odmerjen prostor je toliko visok, da je vanj lahkotno sedati, pa tudi potem je položaj prijeten za vožnjo, vštevši lego prestavne ročice in volanskega obroča.

              Na merilnike, ki so nameščeni v sredino armaturne plošče, se je treba navaditi, kar ne terja posebnih predpriprav, je pa potem pogled nanje manj težaven kot na ’klasičen’ položaj pred volanskim obročem. Njihova grafika je čista in lahko berljiva, še vedno pa tam ni merilnika vrtljajev.




              Verjetno je najbolj smotrna motorizacija dvolitrski turbodizel s tehniko skupnega voda in z neposrednim vbrizgom. Motor je zelo dober: ima neizrazito, praktično nezaznavno turboluknjo, zato z nizkih in s srednjih vrtljajev potegne enakomerno ne glede na vklopljeno prestavo.

              Tudi navora je dovolj, glede na skupno maso avtomobila ter na njegove aerodinamične lastnosti pa mu zmanjkuje moči. V praksi to pomeni, da posebej divjati z njim ni mogoče; avtocestno omejitev skupaj z navzgor dodano toleranco (razen na dolgih vzponih) zlahka vzdržuje in če ni gostega prometa, se odlično izkaže tudi na cestah izven naselij, tudi če se te vzpenjajo proti alpskim prelazom.

              Ob dobrih zmogljivostih pa zmore biti tudi varčen, saj mu ob priganjanju nismo uspeli izmeriti več kot 8,2 porabljena litra dizelskega goriva na 100 kilometrov, z (našo) ’nežno’ nogo pa je pristal tudi pri dobrih šestih litrih.

              Malo manj je navdušil menjalnik; življenje z njim je sicer povsem lahkotno, če od njega ne zahtevate preveč - gibi ročice so dokaj dolgi, ne ravno natančni in brez dobre povratne informacije, pa tudi hitrost ni njegova odlika. Tudi zato takšen Piki nima večjih športnih ambicij.

              Navsezadnje je njegovo težišče precej visoko (in vse, kar iz tega sledi), podvozje je v celoti naravnano bolj na udobje, pa tudi volan je daleč od športnega značaja. Jasno je, da Piki ni brez napak, je pa vseeno zelo prijazen do voznika in potnikov, zato velja še vedno dobro razmisliti o njem. Še posebej s takšnim motorjem.


              Vinko Kernc
              Foto Saša Kapetanovič

              Citroën Xsara Picasso 2.0 HDi Exclusive

              Citroen Slovenija
              Osnovni model: 19.278,92 EUR
              Testno vozilo: 19.616,93 EUR

              Moč: 66 kW (90 KM)
              Pospešek: 14,5 s
              Največja hitrost: 175,0 km/h
              Povpr. poraba: 5,5 l/100 km

              Cene avtomobilov pred letom 2007 smo preračunali v evre po centralnem tečaju 239,64 tolarja za evro.



              TEHNIČNI PODATKI
              Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1997 cm3 - največja moč 66 kW (90 KM) pri 4000 vrt/min - največji navor 205 Nm pri 1900 vrt/min Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 185/65 R 15 H (Michelin Energy) Mase: prazno vozilo 1300 kg - dovoljena skupna masa 1850 kg Zmogljivosti (tovarna): največja hitrost 175 km/h - pospešek 0-100 km/h 14,5 s - poraba goriva (ECE) 7,0/4,6/5,5 l/100 km

              MERE
              Zunanje mere: dolžina 4276 mm - širina 1751 mm - višina 1637 mm - prtljažnik 550-1969 l - posoda za gorivo 55 l



              NAŠE MERITVE
              T = 15 °C / p = 1015 mbar / rel. vl. = 53 % / Stanje kilometrskega števca: 6294 km

              Vozne lastnosti
              Pospeški (s)
              0-100 km/h: 13,9
              402m z mesta: 19,0 (116 km/h)
              1000m z mesta: 35,1
              (149 km/h)

              Prožnost (s)
              50-90 km/h (IV./V.): 11,7 (IV.)
              80-120 km/h (V./VI.): 17,4 (V.)

              Največja hitrost: 171 km/h (V. prestava)

              Poraba goriva (l/100 km)
              skupno testno povprečje: 7,2

              Zavorna pot m
              od 100 km/h: 41,1
              (AM meja 42,0)
              Attached Files
              Citroen Bilten Forum
              https://www.citroenbilten.com/
              Gostovanje Domene Internet
              https://www.bilten.net/
              Mobing v Sloveniji
              https://www.mobbing.si/
              Družinski portal
              https://www.drobnic.com/
              https://www.drobnic.info/

              Comment


              • #8
                Re: TESTI, ZAPISI O XSARA PICASSO

                Citroen xsara picasso 1_8

                Citroën je od nekdaj veljal za izdelovalca posebej domiselno oblikovanih avtomobilov. Spomnite se spačka, spomnite se žabe, pomislite na novega malčka C3 ...




                A redko so ti avtomobili že z imenom vabili, naj jih pogledamo. Ime Picasso pa že samo po sebi vzbudi zanimanje. In tako kot so dela tega slikarja nekomu všeč, drugemu ne, je tudi s xsaro picasso. Ampak, da picasso ni le še eden avtomobil na cesti, to prizna vsakdo. Testna vožnja odkrije še druge vrline: avtomobil je prostoren, uporaben, udoben, in dobro se vozi. Ker je cena dokaj ugodna, razumljivo osvoji veliko število kupcev.




                V notranjosti


                Xsara picasso je srednje veliki enoprostorec, predstavlja alternativo kombilimuzinam spodnjega srednjega razreda. Če so te kombilimuzine v prvi vrsti še vedno bolj namenjene le voznikom in voznicam, klop pa je bolj redko zasedena, pa je picasso kot enoprostorec namenjen pogosti vožnji z otroci na zadnjih sedežih. To pomeni, da se spredaj sedi udobno - moti kvečjemu dejstvo, da volanski obroč ni nastavljiv tudi po globini (k sreči ni pretirano položen) in mora zato voznik vozilo sedeti nekoliko "preblizu" - zadnji trije sedeži pa so z ozkimi sedali in nizkimi naslonjali primerni predvsem za otroke. Prtljažnik je ogromen: 550 litrov. Tu je še nakupovalni voziček modubox, ki ga lahko med vožnjo uporabite tudi kot odlagališče, predalov pa je v notranjosti dovolj (še najbolj uporaben je tisti pod sredinsko konzolo, ki je tudi hlajen).




                Vozne lastnosti


                Kot se za enoprostorec spodobi, tudi xsara picasso ni športno navdihnjen avtomobil. Njegova naloga je predvsem razvajanje z udobjem. Pa vendarle se dá s to xsaro tudi nekoliko bolj dinamično voziti: lega je dobra, kljub občutnemu nagibanju karoserije. Vodljivost je dobra, v pretiravanjih se avtomobil odziva predvidljivo. A naj ne bo pomote: dinamika je picassojeva dodana vrednost - v osnovi je to samo udobju namenjen avtomobil.




                Zmogljivosti, poraba


                1,8-litrski motor s 117-imi konjskimi močmi je višji del bencinske ponudbe (obeta se dvolitrski bencinec). Ker smo v picassoja vstopili z mnenjem, da take sorte avtomobilom zaradi več navora bolj pristoji dizelski motor, smo bili presenečeni. Motor je uglajen, umirjen, navduši pa tudi z dobrimi pospeški in voljo do bolj dinamične vožnje. Odlično se ujema z menjalnikom. Menimo, da ta motor ustreza temu avtomobilu. Poraba je razumska: osem litrov pri umirjeni in enajst pri hitri in mestni vožnji, v povprečju devet.




                Opremljenost, varnost


                Opremski paket exclusive pomeni bolje opremljenega citroëna. V tako označenem picassoju dobite čelni in stranski zračni blazini za spredaj sedeča, ABS, ne pa tudi ESP-ja (na voljo za doplačilo). Sicer pa je v tem paketu samodejna klimatska naprava že serijska, dobite tudi tempomat in omejevalnik najvišje hitrosti ... V primerjavi z SX sta v exclusive zadnja dva stranska sedeža dolžinsko pomična, nasploh pa je notranjost zaradi "lepih" barvnih kombinacij in mehkih materialov pri tem paketu malce "lepša" (serijski paket za lepši izgled). Nakupovalni voziček modubox, ki lahko služi tudi namesto mreže v prtljažniku je na voljo že pri cenejših variantah. Xsara picasso 1,8 exclusive je od SX dražja za dobrih dvesto tisočakov - to ceno odtehta že samo klimatska naprava - izbira tega dražjega paketa se tako splača.

                Cena, tekmeci


                S 3,9 milijona tolarjev je xsara picasso 1,8i 16V exclusive dovolj ugodno "ocenjena". Ne smemo pozabiti, da nekateri srednje veliki enoprostorci stanejo mnogo več kot štiri milijone, sploh če so toliko opremljeni, kot ta xsara. Verjamemo, da jo veliko kupcev izbere že samo zaradi zanimive oblike, a vendar picasso navduši še vsaj s prostornostjo. Je pa namenjen samo družinam z največ tremi otroci. Bolj številčnim se utegneta bolj prikupiti naprimer fiat mulipla ali pa opel zafira.




                Citroën xsara picasso 1,8i 16V exclusivecena: 3.906.000 SIT, srednje veliki enoprostorci, enoprostorec, 5 vrat, 5 sedeževMotor in prenos močibencinski, vrstni, štirivaljni, štirje ventili na valj, prostornina: 1749 ccm, največja moč: 85 kW (117 KM) pri 5500 vrt/min, največji navor: 160 Nm pri 4000 vrt/min, pogon na prednji kolesi, petstopenjski ročni menjalnikMere in masadolžina: 4276 mm, širina: 1751 mm, višina: 1637 mm, medosna razdalja: 2760 mm, prostornina prtljažnika: 550 l, masa praznega vozila: 1320 kg, prostornina posode za gorivo: 54 lZmogljivostinajvečja hitrost: 190 km/h, pospešek 0-100 km/h: 10,8 s, poraba goriva (EU): 7,7 / 5,9 / 10,8 l/100 km, povprečna poraba goriva na testu: 9,0 l/100 kmOpremljenostčelni zračni blazini spredaj, stranski varnostni blazini spredaj, okenski zračni blazini, ABS, EBD, Isofix priključki, električno pomična stekla in ogledala, samodejna klimatska naprava, potovalni računalnik, samodejni brisalci, avtoradio s CD predvajalnikom ...Servisni intervali, garancija1 leto splošnega jamstva, 3 leta garancije na barvo, 12 let jamstva zoper prerjavenje, 1 leto jamstva pomoči na cesti, redni servis vsakih 20.000 kilometrov

                Miha Merljak
                Foto: Miha Merljak
                Citroen Bilten Forum
                https://www.citroenbilten.com/
                Gostovanje Domene Internet
                https://www.bilten.net/
                Mobing v Sloveniji
                https://www.mobbing.si/
                Družinski portal
                https://www.drobnic.com/
                https://www.drobnic.info/

                Comment


                • #9
                  Re: TESTI, ZAPISI O XSARA PICASSO

                  četrtek 08.07.2004, 13:04
                  Citroen xsara picasso 2,0 HDi

                  Xsara picasso že osem let zapeljuje z jajčasto in skoraj simetrično obliko prednjega in zadnjega dela.




                  Kljub starosti je avto še vedno zanimiv, malce pa ga je bilo kljub vsemu potrebno polepšati. Testni picasso je bil deležen zadnjih lepotnih popravkov, ki so opazni na prednjem delu, pa tudi kakšen kromirani dodatek ga je naredil bolj vpadljivega.



                  Zunanjost, notranjost


                  Ni sprememb v naklonu pokrova motorja in vetrobranskega stekla. Z bočne strani si sledijo trikotno okno, veliko okno prednjih vrat, veliko okno zadnjih vrat in spet trikotno okno. Simetrija! Notranjost ponuja ločene sedeže, tisti v drugi vrsti so med seboj enaki, sicer pa so manjši od prednjih. Potnikov zadaj širina sedal niti ne moti, so pa naslonjala bolj primerna za nižje rasti. Kot družinski avto, v katerem se zadaj prevažajo otroci, je picasso prostoren enoprostorec. Med vožnjo ali med postanki prideta prav avionski mizici oziroma miza iz prevrnjenega srednjega sedeža. Držal za pijačo in prostora za namestitev plastenk je za večjo žejno družbo, zaprtih predalov, kamor nepovabljeni pogledi ne sežejo, pa je pet. Med prednjima sedežema je prostoren razmak, ker tam ni vmesne konzole. Prestavna ročica je pomaknjena navzgor, pa tudi ročna zavora je tik ob vozniškem sedežu. Instrumenti so pomaknjeni na sredino, tako da imata voznik in sovoznik pred seboj simetrično oblikovan prostor za odlaganje. Posrečeno Citroenovo domislico predstavlja večnamenski plastični zaboj, ki je lahko varno pritrjen v prtljažniku, lahko se zloži ali pa ga nakupovalci uporabljajo kot voziček z nosilnostjo 18 kg. Seveda pa je picasso primeren tudi za večje tovore. Kakšen enprostorec pa bi bil, če se ne bi dalo sedežev druge vrste tudi odstraniti!




                  Vozne lastnosti


                  Vožnja s picassojem je mehka, lahkotna in udobna. Če boste s tem avtom poizkušali dirkati, ne bo vse skupaj ničemer podobno. Podvozje je sicer primerno stabilizirano, tudi ceste se kar trmasto drži, ampak v bolj nagnjenem položaju. Le-ta pa družinskemu enoprostorcu ne pristoji preveč. Prednji naslonjali sta dovolj usločeni, bolj kot sedali, na zadnjih sedežih pa ni kakšnega posebnega oprijema. Navzgor pomaknjena prestavna ročica je vozniku pri roki, kljub temu da je kratka, pa ima predolge hode. Položaj za vzvratno je skoraj preblizu sovozniškemu stegnu. Voznik v picassoju pogreša merilnik vrtljajev, ne zaradi rdečega polja, ampak zaradi spodnjega območja vrtljajev in zaradi območja največjega navora. Za volanskim obročem so kar štiri konzole, poleg običajnih dveh, s katerima ponavadi upravljamo luči, brisalce in smerokaze, sta dodani tudi stikali za radio in za tempomat. Pri vključitvi slednjega bi se lahko prižgal kakšen kontrolni napis ali vsaj kontrolna lučka. Hupa bi lahko imela malo bolj odzivno stikalo, saj je iz nje težko izvabiti dvakratni "bi-bip". Piskajoči opozorilnik je tečen, kadar pustiš ključ v ključavnici, zaradi nepripetega pasu pa ostane tiho. Aja, če bi slučajno ponoči potrebovali rezervno kolo: nikar ne puščajte navodil za uporabo vozila doma, sicer nikoli ne boste našli orodja za demontažo rezervnega kolesa - stvar je skrita v pokrovu predala pod nogami zadaj desno.



                  Zmogljivost, poraba


                  Pred časom smo vozili picassoja z dvolitrskim bencinskim motorjem in samodejnim menjalnikom. Že takrat smo se spraševali ali naj gre takšen avto res na bencin. Po preizkusu HDi-ja trdimo, da je dizel edina razumna odločitev. Ampak saj veste, kako je z različnimi vozniškimi razumi. Z dizlom se težko "zastrupiš", z bencinom pa mimogrede. Torej, s HDi-jem v enoprostorcu se po mestu lahko voziš s porabo 6,5 litra na 100 kadar hočeš. In ker se takšno vozilo ponavadi ne kupuje za uživanje med pospeševanjem in za škripanje okoli ovinkov, so dizelske zmogljivosti več kot zadostne. Pod 13 sekund do 100 in 175 km/h sploh ni slabo in je povsem primerljivo s spodaj nevedenimi konkurenti. Poleg tega deluje motor zelo uglajeno, tudi pri najnižjih vrtljajih vam zlepa ne bo ugasnil, kar se sicer rado dogaja pri bolj "našpičenih" turbodizlih. Pa še tole: števcu za hitrost lahko kar zaupate, saj se zlaže samo za dobre tri odstotke.





                  Cena, tekmeci


                  Picassoji so pri nas na voljo v cenovnem razponu od 3,7 pa do 4,7 milijona SIT, pri čemer je od testne različice z dvolitrskim turbodizlom in z opremo exclusive dražji samo 2,0i avtomatik. Konkurenca se v tem času večinoma ubada s parom sedežev tretje vrste, kar bo ponujal tudi naslednik picassoja, sedem sedežev pa za zdaj že imajo sveži renault grand scenic, volkswagen touran, toyota corolla verso in starejša opel zafira ... Šest sedežev nudi prenovljena fiat multipla, ko pa primerjamo srednje enoprostorce z le petimi sedeži, se soočimo še s fordom focusom C-max in seatom alteo, ki svoje kupce prepričujeta s športnimi voznimi lastnostmi. Podobno stara kot picasso je recimo tudi mazda premacy ...





                  Citroen xsara 2,0 HDi exclusivecena: 4.620.000 SIT, enoprostorci, srednji enoprostorec, pet sedežev, pet vratMotordizelski, prečno nameščen, štirivaljni, vrstni, dva ventila na valj, neposredni visokotlačni vbrizg preko skupnega voda, turbinski polnilnik, prostornina: 1997 cm3; premer x gib batov: 85 x 88 mm; kompresijsko razmerje: 18:1; največja moč: 66 kW (90 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 205 Nm pri 1900 vrt/min; količina olja v motorju: 4,3 l, količina hladilne tekočine: 5,8 lPrenos močipogon na prednji kolesi, 5-stopenjski ročni menjalnik; prestavna razmerja: I. 3,45; II. 1,87; III. 1,15; IV. 0,82; V. 0,66; R. 3,33; končni prenos: 3,79; hitrost v V. prestavi pri 1000 vrt./min: 45,5 km/hPodvozjesamonosna karoserija; spredaj: MacPhersonovi vzmetni nogi s trikotnimi vodili, vijačne vzmeti; zadaj: vzdolžna vodila s torzijsko vzmetjo; spredaj in zadaj: teleskopski blažilniki, stabilizatorjaKrmilni sistemprogresivni servo volan, prenos z zobato letvijo, število zavrtljajev volana: 3,22; krog obračanja: 11,5 m med pločniki in 12 m med stenamiZavorni sistem, kolesaspredaj prisilno hlajena koluta, zadaj zavorna bobna; ABS zavore; pnevmatike: michelin 185/65 R15, kovinska platišča z okrasnimi pokroviMere, mase, prostorninedolžina: 4276 mm, širina: 1751 mm, višina: 1637 mm, medosna razdalja: 2760 mm; prostornina posode za gorivo: 60 l; prostornina prtljažnika: 550 - 2128 l; masa praznega vozila: 1300 kg, največja dovoljena masa: 1850 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 175 km/h; pospešek 0-100 km/h: 12,5 s; poraba goriva: 7 l/100 km (mesto) / 4,6 l/100 km (odprte ceste) / 5,5 l/100 km (kombinirana vožnja), povprečna poraba na testu: 6,9 l/100 km; akcijski radij pri kombiniranem ciklusu: 1090 km; emisija CO2: 147 g/kmVarnosttritočkovni varnostni pasovi na vseh sedežih, prednja dva nastavljiva po višini, pirotehnični napenjalnik pasov in omejevalnik zatezne sile na prednjih sedežih; vzglavniki na vseh sedežih nastavljivi po višini, prednja dva tudi po naklonu; čelni in stranski zračni blazini za voznika in sovoznika, možnost deaktiviranja sovozniške čelne varnostne blazine, pritrditve za otroške sedeže isofix zadajNotranjostNotranjost - voznik: servo volan z usnjenim obročem nastavljivim po višini, štiri ročice za volanom, poleg osnovnih funkcij tudi za tempomat in upravljalec radia, sedež nastavljiv poleg osnovnih pomikov tudi po višini in v ledvenem delu, prestavna ročica petstopenjskega menjalnika pomaknjena navzgor, vzvod ročne zavore tik ob vozniškem sedežu, opora za levo nogo, pomičen naslon za roko, tempomat, omejevalec hitrosti, meglenke, dnevne luči, električni pomik in poklop zunanjih ogledal, električna nastavitev višine žarometov, električni pomik vseh stekel z blokado (varnostno na vozniški strani), zaklepanje notranjosti med vožnjo, dva ločena zaslona na sredini armaturne plošče za prikaz skupnih in dnevnih kilometrov, za temperaturo in gorivo, za digitalni prikaz hitrosti, za radio in CD predvajalnik, za uro, datum, zunanjo temperaturo in za potovalni računalnik, poseben zaslon na sredinski konzoli za nastavitev ogrevanja, prezračevanja in za avtomatsko klimatsko napravo, zvočni opozorilnik za pozabljene prižgane luči in za ključ v kontaktni ključavnici, opozorilni izpis za odprta vrata, prtljažnik in za ročno zavoroNotranjost - potniki: pet ločenih sedežev, naslon za roko na sovozniškem sedežu, zadnji sedeži vzdolžno pomični z nastavljivimi naslonjali, poklopni in odstranljivi, radio RDS s CD predvajalnikom, dve lučki za osvetlitev kabine, dve bralni lučki, osvetljeni ogledali v senčnikih, trije ročaji pod stropomKlima: avtomatska klimatska naprava, električni pomik vseh stekel, zastor ob zadnjem steklu, atermično vetrobransko steklo, tonirana stekla, filter za cvetni prah Odložišča: osvetljen hlajen predal pred sovoznikom s pokrovom oblikovanim za očala, za pisalo in z dvema utoroma za pijačo, dva pokrita predala v tleh za prednjima sedežema, zaprt predal pod prestavno ročico, predal pod prednjim desnim sedežem, miza na hrbtni strani srednjega sedeža druge vrste z utoroma za pijačo, odlagalni prostor preko celotne armature, žepa in avionski mizici za prednjima sedežema, predali v vratih oblikovani za namestitev plastenk, odprtina pod volanom, po dve obešalni kljuki za sedežema in ob držalih na stropuPrtljažnik: osvetljen, pokrit s trdo polico, v notranjosti zložljiv plastični zaboj pritrjen na bočno steno, uporaben tudi kot voziček z obremenitvijo do 18 kg, zaščitna mreža s štirimi pritrdilnimi rinkami, dve obešalni kljuki na bočnih straneh in ena na hrbtni strani srednjega sedeža, 12-voltna vtičnica, rezervno kolo standardne velikosti z jeklenim platiščem nameščeno od spodaj, osnovnemu orodju dodana klinasta podložka Ostala oprema: daljinsko centralno zaklepanje, blokada zagona motorjaDodatna oprema preizkušenega vozila: kovinska barva (81.000 SIT)Garancijadve leti splošnega jamstva, dve leti jamstva pomoči na cesti, dvanajst let jamstva zoper prerjavenje, redni servis vsakih 20.000 km oziroma vsaki dve leti

                  Aleš Črnivec
                  Foto: Miha Merljak in Aleš Črnivec
                  Citroen Bilten Forum
                  https://www.citroenbilten.com/
                  Gostovanje Domene Internet
                  https://www.bilten.net/
                  Mobing v Sloveniji
                  https://www.mobbing.si/
                  Družinski portal
                  https://www.drobnic.com/
                  https://www.drobnic.info/

                  Comment

                  Working...
                  X