Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Rožlanje" sklopke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Rožlanje" sklopke

    Pozdravljeni.

    sem čisto nov na tem foromu zato se vam vnaprej opravičujem, če bom kaj pozabil navesti v svojem vprašanju. (nisem pa zaseledil da bi to temo že kdo imel)

    Vglavnem, imam citroena C8 L. 2008 2.0. HDI 136 PS (FAP) (ročni menjalnik) prevoženih 80.000 km (do 50.000 km je bil vožen vglavnem po centru mesta od 50.000 do 80.000 km pa večinoma relacije LJ - Portorož in nekaj mestnih voženj)

    do sedaj ni bilo večjih "težav" zamenjan je bil intercooler ker je prejšnji začel puščati olje, in servisi so bili redni na pooblaščenem servisu.

    Danes zjutraj pa je avto pri potisku pedala sklopke (čisto do konca) začel rožljati in tako je bilo tudi pri menjavnaji 1 in 2 prestave ko si potisnil pedal sklopke čisto do konca (ropot se sliši samo kadar je pedal čisto na koncu prej ne). Avto drugače normalno speljuje nič ne drsi in pospešuje v vseh prestavah enakomerno.

    Malo sem povprašal naokoli in pravijo, da naj bi šel potisni ležaj (morda je prišla voda do njega, tako pravijo) in ga bo potrebno zamenjati.

    Zanima pa me, če je res potisni ležaj in če je imel že kdo podobno težavo oz. kako jo je rešil in koliko stane taka zamenjava(uradni servis). Se mi splača zamenjati sklopko v celoti ko bo že enkrat menjalnik dol vzet, meni je sicer čudno da je težava nastopila že tako zgodaj (vsaj po kilometrih) saj je avto družinski in resnično ne divjamo z njim še manj pa kurimo sklopke oz. vlečemo kaj težkega, tako da se tukaj pač "tolažim" z dejstvom, da imam Citroena in ne Honde.

    Hvala za vaše odgovore in sugestije.
Working...
X