Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C8 Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citroen C8 Testi in Razni članki

    C8 - predstavitev
    Attached Files
    Last edited by GoX; 15th February 2006, 22:53.

  • #2
    Re: C8 - Testi in članki

    no, C8 ima pa res na forumu bolj malo ogledov. En zapis o 8mici
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Re: C8 - Testi in članki

      Še en zapis o trojčku
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Re: C8 - Testi in članki

        C8 ima moj bivši sošolec s faksa in se mi zdi, da je kar zadovoljen z njim.

        Je pa sodelavec od Polone zamenjal svojega Picassa za bratranca od C8 - Pežoja. Zakaj ni vzel citroena, ne vem.
        LP

        Comment


        • #5
          Re: C8 - Testi in članki

          ja vaj veš tito, morda so bili boljši pogoji, čudil bi se, če bi se odločil za fiat, ki je res grd, tudi lancia ni neka ljepota, pežo in citroen sta lepša. Pa saj niti ne veš kako bi jim rekel, dvojčki?dva laha, dva galca, trojčki, četverčki?
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Re: C8 - Testi in članki

            Ja to bi mel !!!
            Čeprav pa so znal povedat da so zadnji zici, torej druga in tretja vrsta nižji kot spredni in da se ne sedi boh ve kako dobr. Ne vem , morm probat da bom lohk govoru.
            Mi je pa una varianta z velikim števcem (ne uni trije od fičota) nekak najbolj všeč.
            Zanima me tud kako se obnesejo električna bočna vrata v večkratni vsakodnevni uporabi tako s strani mene kot recimo malih paglavcev, ki jim je kulsko k se vrata sama pelejo sm pa ke...
            Majo pa zgleda neko finto teli uvozniki glede štelanja kilometrov, namreč mal spremlam tele 8mice in zadnjič (ne more bit slučaj) na avto.net je mel od desetih osmic kar sedem števce med 81kkm in 87kkm. Letniki med 03 in 04. V glavnem grdo.

            Comment


            • #7
              Re: C8 - Testi in članki

              še C8
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Re: C8 - Testi in članki

                o uvodni besedi sploh nebi izgubljal besed. Na motornem pokrovi jez ne vidim oznake C8. Novinarji očitno jo?! Pa tudi vzroka zakaj je zraven govora o nemški avto industriji ne poznam
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Re: C8 - Testi in članki

                  Citroen C8 2.2 HDi 16V Exclusive Captain Chair
                  Direktorski razred
                  </SPAN>

                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%201V.jpg" target=_blank>Dolgo ime, mar ne? Kar malo težko si je zapomniti celotno ime vozila. Po vrsti: C8 je, kakor piše v prometnem dovoljenju, podaljšana limuzina. Exclusive je stopnja opreme vozila. Captain Chair pomeni, da je sedežev v vozilu le šest namesto sedem. 2.2 HDi 16V pa je prostornina in sistem delovanja motorja. Toliko o oznakah in imenu.

                  Ko sem prevzel testno vozilo, mi je prišlo na misel:"Avtobus". Na prvi pogled C8 izgleda velik. No, saj s svojimi 472 centimetri dolžine, metrom in 85 centimetri višine in širine res ni majhen. Je pa dokaj skladnih oblik, tako da velikost pravzaprav niti ne bode tako v oči. Testni C8 je bil "melisno" zlate barve. Tako piše v katalogu, ki so ga Citroënovci "nastavili" v predal pred sovoznikom. No, da vidimo notranjost! Šest sedežev v treh vrstah. Vsi sedeži so vzdolžno pomični, vsak ima svoj vzglavnik, vsak ima opore za komolce, vsi so oblečeni v svtlo rjavo usnje,vsak ima svoj tritočkovni varnostni pas, le voznikov in sovoznikov pa sta ogrevana in električno pomična.

                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%208V.jpg" target=_blank>Veliko električne pomoči
                  Električno pomičnih stvari je na tem avtu kar nekaj. Od standardno pomičnih ogledal in bočnih šip (mimogrede, vsa stekla imajo avtomatsko odpiranje in zapiranje ter varovalo zoper priprtje okončin) do električno pomičnih vseh treh (3) srešnih oken in, največje presenečenje naključnih mimoidočih, elektično odpiranje zadnjih bočnih drsnih vrat. Ta vrata lahko odprete z daljinskim upravljalcem, z gumboma nad notranjim ogledalom, z gumboma na "B" stebričkih ali s preprostim "pokljukanjem" na zunanjo ali notranjo kljuko. Na odpiranje ali zapiranje vrat vas opozori diskretno piskanje. Če se med vrati pri zapiranju pojavi ovira, elektronika to zazna in prekine proces zapiranja. Prstov pa vseeno ni prav dobro pozabiti med vrati. Kljub varovalnem sistemu zna dobro boleti!

                  Pripnite se, speljali bomo
                  se mi je utrnilo, ko sem zagnal 2.2 litrski turbodizelski motor. Ne me razumeti narobe! Motor ne zganja kakšnega "letelskega" hrupa! Nasprotno, kljub svoji dizelski zasnovi je v potniški kabini kulturno tih. Malo več dizelske glasbe se sliši zunaj. Če bi šel s C8 po gospode na letelišče, bi jih raje pričakal z ugasnjenim motorjem. Nekaterim dizelsko roprtanje pač ni všeč. Je pa motor med vožnjo zelo limuzinski. Največja moč, ki jo je sposoben razviti je 128 konjskih moči pri okroglih 4000 vrtljajih motorne gredi na minuto. Bolj obetajoč je navor, ki ga je <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%207V.jpg" target=_blank>za 314 Newton-metrov pri 2000 vrtljajih na minuto.<A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%206V.jpg" target=_blank> K takim rezultatom veliko pripomore garrettov polnilnik na izpušne pline s spremenljivo geometrijo lopatja turbine in največjim pilnilnim tlakom 1.1 bar. Pustimo teorijo! V praksi se izkaže, da motor solidno premika okrog 1.8 tone težak voz. Tovarna obljublja pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 12.6 sekunde in največjo hitrost 182 kilometrov na uro. Zakonsko omejeno hitrost na naših avtocestah C8 doseže z lahkoto. Tudi tja do 160 kilometrov na uro je vožnja udobna in skorj neslišna. Le poraba drastično poskoči. Na testu se je ustavila pri dobrih desetih litrih na 100 prevoženih kilometrov. Res pa je, da je bilo veliko testnih kilometrov nabranih v mestu, kjer se C8 zaradi svoje velikosti ne počuti ravno domače. Čisto drugače se počuti na avtocestah. Spodobno zmogljiv motor, udobni sedeži, dosti prostora za potnike, tempomat in avtomatska dvokanalna klimatska naprava naredita pot neutrujajočo.

                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%2011V.jpg" target=_blank>Voznik je "car"
                  Kot voznik sem se v C8 počutil zelo dobro. Sedi se malo višje kakor v "navadnem" avtomobilu, da je pregled nad dogajanjem na cesti zelo dober. Zunanja vzvratna ogledala so velika, da je tudi preglednost nazaj solidna. Malo me je motilo, da izza volanskega obroča ni bilo videti, kje se prednji konec vozila začne oziroma konča. Treba si je pač izostriti čut za dolžino, da ne pride do kakšnih bližnjih srečanj z ovirami. Parkiranje ritensko je dokaj enostavno. Testni C8 je imel parkirne senzorje, ki so zaznali tudi drog prometnega znaka. Paziti je toraj treba le na širino vozila, na dolžino pazi elektronika. Tudi rajdni krog je dovolj majhen, da pri parkiranju ne izpadeš največji "štor". Komandne ročice so pri roki. C8 s tako opremo je imel kar štiri obvolanske ročice. Dve sta standardni pri skoraj vseh avtomobilih, "nestandardni" pa sta bili ročici za "daljinsko" upravljanje avtoradia in tempomata.

                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%204V.jpg" target=_blank>Merilniki na sredini armaturne plošče
                  Zadnje čase opažam, da čedalje več proizvajalcev merilnike vgrajuje tako, da lahko vsi potniki vidijo, kako hitro se premikajo. Je taka namestitev dobra? Kakor za koga in kakor kdaj. Mene ne moti. Na začetku je malo prazno pred volanom, potem pa se hitro navadim pogledovati na sredino. Malo zoprno je sicer voziti (recimo) taščo (naj mi vse tašče oprostijo), ki ti ob vsaki najmanjši prekoračitvi dovoljene hitrosti očita, da se je hočeš znebiti. Merilniki v C8 so dovolj preprosti in pregledni. Ponoči so osvetljeni v zeleni barvi, da rdeči kazalci pridejo lepo do izraza. Tudi dovolj informacij nudijo. Za kaj več je tu še potovalni računalnik, ki si deli prikazovalnik z radiem, upravlja pa se ga z gumbom na desni obvolanski ročici. Pred voznikom je le obokan nadstrešek z obilico kontrolnih lučk in števcem prevoženih kilometrov. Tam, kjer bi bili pri klasični postavitvi merilniki, je prostor našel predal.

                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%205V.jpg" target=_blank>Predalčkov in predalov ne manjka
                  Predala pred sovoznikom sta dva. Prvi je na vrhu armaturne plošče, drugi pa je na klasičnem mestu, je precej velik in osvetljen, notri pa je tudi izmenjevalnik zgoščenk. Priročno! Eden manjših predalčkov je pri prestavni ročici in izgleda kakor pepelnik. Pa se izkaže, da je peplnik drugje! Pod pepelnikom pa je ogromen, hlajen predal, ki sprejme do štiri pločevinke ali plastenke s pijačo. Nekaj uporabnega odlagalnega prostora je še na vseh vratih. Z drobnarijami torej ni težav. Kaj pa z večjimi kosi prtljage? Odvisno od števila potnikov v vozilu. Če je potnikov šest, ja prtljažni prostor dokaj majhen. Prtljago sicer lahko naložite na prehod med sedeže, vendar vam varnosti v prid to odsvetujem. Pri ostrem zaviranju ali, bog ne daj, nesreči lahko dobite v glavo zajeten kos prtljage z dokaj veliko hitrostjo. V takem primeru vas ne zavarujejo niti varnostne blazine, niti varnostne zavese po celi dolžini vozila, ki jih ima C8. Vkolikor ne prevažate šestih oseb, se da prtljažni prostor povečati z zlaganjem odvečnih sedežev in C8 lahko postane malodane dostavnik.

                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%202V.jpg" target=_blank>Tehnika in izdelava
                  Najslabši del vozila je menjalnik. To zapišem brez kaknčka slabe vesti. Menjalnik ima sicer zelo dobro izračunana razmerja posameznih prestav, vendar so gibi prestavne ročice predolgi in slabo definirani. Rado se zgodi, da namesto iz prve v drugo prestavite v četrto prestavo. Podvozje je naravnano na udobje, vendar je še vedno dovolj trdo, da si lahko privoščite kakšen malo hitrejši ovinek. Vozilo se sicer nagne, vendar kar zgledno leži na cesti. Bolj udobju so namenjene tudi dokaj visoke pnevmatike dimenzije 215/65 na zalih, 15-palčnih litih platiščih. Skoraj vsa električna pomagala so kljub 20000 prevoženim kilometrom testnega Citroëna delovala brezhibno. Sem ter tja je zatajil električni pomik stekla v zadnjih desnih vratih. Težava je bila v zapacanih konektorjih na desnem "B" stebričku, ki sem jo odpravil kar sam s krpo prepojeno s "kontakt sprejem". Tak sistem spojev elektrike je pred leti nagajal tudi v fiatovih Tipih. Napaka sicer ni velika, vendar se da skoraj zagotovo pogruntati kakšen drugačen sistem.

                  Ni za fižolovke prevažat!
                  Citroën C8 2.2 HDi 16V Exclusive Captain Chair ni med cenejšimi vozili. Osnovna cena za ta model znaša 8,3 milione slovenskih tolarjev. Z nekaj doplačilne opreme znate zanj odšteti blizu 9 milionov SIT-kov. Za družinski proračun kar veliko. Če ste oče (ali mati) štirih otrok bi vam tak avto prav prišel. Vendar za prevažanje otrok in žene (ali moža) usnja na sedežih ne potrebujete. Tako opremljen C8 je bolj primeren za prevažanje uglajenih gospodov, katerih zadnjica je razvajena na tak luksus.

                  Besedilo: Tomaž Novak
                  Foto: Miloš Milač



                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%209V.jpg" target=_blank>Z desnega sedeža Citroena C8
                  Ob pogledu na udobne usnjene sedeže in prostornost, ki jo daje Citroen C8, mi je bilo kar malo žal, da s šoferjem na vožnjo po Gorenjski, ki je nudila čudovite poglede na zasnežene hribe, nisva povabila še koga. Potovalnik s svojo exclusiv-no opremo nudi vsem šestim potnikom udobno vožnjo z dobro prilegajočimi sedeži, prostora za noge pa je toliko, da lahko med vožnjo tudi potelovadiš in tako prihraniš čas namenjen postankom na morebitnih daljših potovanjih. Kot voznici (ženski) mi je bil zelo povšeči zvočni signal za lažje parkiranje, ki se je vključil, ko se je avto približal oviri. Z menjalnikom nisva bila kompatibilna, pač pa me je navdušil lahkoten volan, ki je nudil tudi prijeten oprijem. Sredinsko vzvratno ogledalo je majhno, skoraj neuporabno, pač pa sta stranski zložljivi ogledali omogočali dober pogled na dogajanje zadaj. In še nekaj samo za dekleta – svoj make up boste v Citroenu C8 lahko opravile tudi v mraku, kajti ogledalce na senčniku ima lučko. Še P.S. za užaljene fante: Motor je dobro zvočno izoliran, tako da lahko pripravite nežno glasbo za svoja dekleta.

                  Metka Zabukovec



                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%2010V.jpg" target=_blank>Namesto limuzine
                  Anže Jamnik, novinar
                  Citroën C8 v svoji najbogatejši različici opreme, Executive Captain Chair, nudi vsaj toliko če že ne več udobja kot najbolj luksuzne limuzine. Šest posamičnih sedežev, izdatno oblazinjenih z usnjem, električno pomičnih v vse smeri in vsak s svojimi naslonjali za roke se izkažejo kot ena izmed najbolj udobnih alternativ potovanja z avtomobilom. 2,2-litrski turbodizelski motor, ki je bil vgrajen v testnem C8, se izkaže z dobrimi zmogljivosti in uglajenim delovanjem, čeprav pri večjih potovalnih hitrostih poraba goriva precej naraste, kar gre pripisati visoki enoprostorni karoseriji.



                  <A href="http://www.bencin.com/novice/cgfx/Citroen%20C8%20test%203V.jpg" target=_blank>Citroen C8 – Dom, ki ga odpeljete s seboj
                  Mitja Koželj, novinar
                  Citroen C8 se ponaša z dobro lego na cesti, zato nikakor ne moremo govoriti o nerodnem in gugajočem se kombiju. Njegova lega je dolgo nevtralna, le pretiravati ne smemo. Plačilo za to je nekoliko trše vzmetenje, ki posredno nekoliko bolj »trese« potnike. Avtomobil je sicer kot naročen za vse tiste, ki potrebujejo obilo prostora, ki pa pri C8 ni le volumen sam po sebi, temveč udobna in funkcionalna soba na kolesih. Kamorkoli že greste z njim, povsod ste vsaj deloma doma. Celotno podobo zaokrožuje prepoznavna in lična oblika, ponekod pa tudi nekoliko površna izdelava.



                  Miloš Milač, urednik
                  Četvorčki so me navdušili že lani, ko so nas uniformirani vozniki prevažali po sejmišču pariškega avtomobilskega salona. Francozom je zopet uspelo ogromen potniški prostor zapakirati v lično in privlačno karoserijo in hkrati ustvariti tudi privlačno in udobno vzdušje v kabini. Skratka C8 je prijeten avto, še zlasti v različici CC, ki razvaja s posameznimi sedeži. Luksuz je tu na prvem mestu, tehnika žal na zadnjem, kar pomeni, da se tudi v C8 menjalnik zatika, da plastika neugledno škripa in, da so njeni stiki nenatančni. Glede varnosti pa brez pripomb, Euroncap je tudi C8 dodelil pet zvezdic.




                  vir internet
                  Citroen Bilten Forum
                  https://www.citroenbilten.com/
                  Gostovanje Domene Internet
                  https://www.bilten.net/
                  Mobing v Sloveniji
                  https://www.mobbing.si/
                  Družinski portal
                  https://www.drobnic.com/
                  https://www.drobnic.info/

                  Comment


                  • #10
                    Re: C8 - Testi in članki

                    Citroen C8 3,0i V6 avt. exclusive CC
                    Kliknite za povečavo

                    Med enoprostorci kot so citroen C8, peugeot 807 in fiat ulysse je odločilnega pomena pripadnost avtomobilski znamki, prava izbira pa se torej pričenja šele po tem. Vzemimo, da ste pripadnik (pripadnica) Citroena, torej ste za C8. Ne da bi se spuščali v prednosti bencinskih oziroma dizelskih različic, ostaja spet samo eno odločilno dejstvo: dizelska ponudba sega do 128 KM, bencinska pa se pri 158 KM šele pričenja. Potem ko to razčistimo in se odločimo naprimer za bencin, je na vrsti preračunavanje o tem, ali sedem milijonov za 2,2-litrski motor ali devet za trilitrskega avtomatika. Preizkusili smo slednjega, ki je za ta denar tudi "naj" opremljen.

                    Več fotografij ...

                    Zunanjost, notranjost
                    Karoserija, obarvana nekje med zlato in oranžno, je lično osvežena s platišči iz lahke litine, s pomičnim strešnim prtljažnikom, z bočnimi ročaji in z velikimi lučmi, vse to v enako svetlečem odtenku. Tri strešna okna (doplačilo) niso najbolj uporabna, ker se nobeno od njih ne da popolnoma odpreti, prav gotovo pa so dobra napoved za bogato in ugledno notranjost. Tej daje pečat šest v usnje oblečenih sedežev v treh vrstah, s "koridorjem vmes". Le ta poteka tudi med prednjima sedežema, ker je ročna zavora prestavljena na levo stran, vmesne konzole pa tako ali tako sploh ni.
                    Torej je na sredini precej prostora tudi za kakšno torbo. Kapitanski sedeži imajo več funkcij, poleg osnovnih so lahko mize, lahko se umaknejo tovoru, tako da se poklopijo in v naslednji stopnji postavijo pokonci. Sedeže druge in tretje vrste lahko enostavno in brez zatikanja odstranimo. V vodila jih lahko vstavimo tudi tako, da gledajo nazaj, zložene pa lahko razvrstimo v eno samo vrsto. Se pravi ni nujno, da jih puščamo doma v garaži. Prednja sedeža sta vrtljiva, med postopkom obračanja pa moramo malce prilagajati naklon naslonjala. Pri razporeditvi "piknik" gledata prednja sedeža nazaj, sedeža tretje vrste gledata naprej, tista v drugi vrsti pa poklopljena postaneta mizi. Ampak za tarok je vseeno malo težje, ker se nobenega sedeža v drugi vrsti ne da pritrditi na notranji vodili na sredini vozila. Najvišjo stopnjo udobja v C8 zagotavljajo, poleg sedežev in bogatega oblazinjenja, dvopodročna klimatska naprava, radio s CD izmenjevalnikom, hlajeni predal in uporabna odložišča, priročne avionske mizice, razsvetljava notranjosti ... Vstopanje v potniški prostor je udobno, na izbiro pa so štirje načini za pomik drsnih vrat (z daljincem, s stikaloma pri vozniku, s stikaloma pri potnikih zadaj ali pa s pomikom ročaja). Sedeža prve vrste sta nekoliko večja od ostalih štirih, ki so med seboj enaki. Kljub temu bodo potniki višjih postav v drugi vrsti sedeli dovolj udobno, v tretji vrsti pa bodo z glavo preblizu stropu. Za šest potnikov srednje rasti pa lahko trdimo, da je v vozilu dovolj prostora za udobno potovanje.
                    Kliknite za povečavo

                    Vozne lastnosti
                    Citroeni so bili pravzaprav vedno nekaj posebnega in tudi glede enoprostorca C8 velja, da se ga je treba v marsičem najprej navaditi. Ročna zavora naprimer ni na običajnem mestu med sedežema, ampak je na voznikovi levi strani. Če bo torej kdo učil svojega mladega nadebudneža kakšnih osnovnih vozniških spretnosti, naj ve, da bo moral najprej teči okoli avta in potem odpreti leva vrata, da bo lahko z ročno ustavil vozilo. Prestavna ročica je pomaknjena na gornji del osrednje konzole, kjer je lepo dosegljiva. Poleg je gumb za zimski program, vendar je ustrezni signal slabo viden in nevajeni voznik tudi ne ve, kje naj ga sploh išče. Tudi trije okrogli merilniki na sredini armaturne plošče izgledajo na prvi pogled pregledno, pa vendar se jih moramo navaditi. Če štirje kazalci od leve proti desni kažejo v nekem trenutku naprimer 25, 50, 40 in 50, ne moremo takoj uganiti, da gre po vrsti za vrtljaje, hitrost, litre goriva in temperaturo hladilne tekočine. Navaditi se je treba tudi na avtomatsko poklopljivi zunanji ogledali. Z njimi lahko kam podrsamo, takoj ko se po vključitvi kontakta postavijo v delovni položaj. Tudi z drsnimi vrati se lahko koga dotaknemo, naprimer vozila, ki je tesno parkiralo bližje našemu zadnjemu delu. Drsna vrata pač ne sežejo preveč na bočno stran, zato pa gredo daleč nazaj. Kot rečeno, se vsak voznik svojega citroena hitro privadi, kadar pa vozilo uporablja več ljudi, ali če se uporablja naprimer za izposojo, potem ne bo vsakomur vse že takoj jasno. Vožnja z "naj" opremljenim C8 je doživetje udobja, ki ga poleg notranjosti omogočata vzmetenje in variabilni servo volan. Elektronika in avtomatika poskrbita za dinamiko in za varnost, kjerkoli se C8 pelje. Na avtocestah pride prav tempomat, na podeželskih cestah se izkaže zanesljivo podvozje, ksenonski žarometi omogočajo dobro vidljivost ponoči, na splozkih podlagah delujeta ESP in ASR. Tudi parkiranje v mestih je kljub velikosti vozila enostavno, saj oprema exclusive vključuje tudi parkirne senzorje.
                    Kliknite za povečavo

                    Zmogljivosti, poraba
                    Konj je več kot dvesto, zato C8 s trilitrskim motorjem tudi potegne čez dvesto. Pospeševanje je uglajeno, saj gre za dobrih 1800 kg teže, vendar se med vožnjo odločno čutita moč in navor. Avtomatski menjalnik deluje mehko in večinoma prestavlja neopazno. Kadar je potreba po naglem pospeševanju, je bolj primerno, če vzame voznik "avtomatiko" v svoje roke in si sam izbere ustrezno prestavo. Prestavna razmerja so primerno izbrana, tako da se na avtocesti pri hitrosti 130 km/h motor v četrti prestavi vrti s 3425 vrtljaji, v območju največjega navora (3750 vrt./min) pa se C8 pelje s hitrostjo 142,35 km/h. Tak prenos po eni strani omogoča tiho vožnjo pri potovalnih hitrostih, po drugi strani pa zagotavlja dobro odzivnost motorja tudi pri visokih hitrostih. Če pogledate nazaj naše teste vozil citroen C8 (marca in oktobra 2003), lahko primerjate med seboj podatke o zmogljivostih. Posebej očitne so razlike v porabi goriva po standardiziranih meritvah, seveda pa so velike razlike tudi glede povprečne porabe med našimi testiranji (C8 2,2 HDi - 8,2 l/100 km; C8 2,2 SX - 12,9 l/100 km; C8 3,0 avt. - 15,5 l/100 km).
                    Kliknite za povečavo

                    Cena, tekmeci
                    Veliki enoprostorci, ki naj bodo tudi hitri, morajo razpolagati z veliko moči, se pravi z večjo delovno prostornino. Če postavimo hitrost 200 km/h kot kriterij, potem moramo poleg ponudbe citroena vzeti v obzir še celo vrsto proizvajalcev. Lancia (phedra), Peugeot (807), Renault (espace) ter Ford (galaxy) in Volkswagen (sharan) nudijo bencinske in dizelske motorje z delovno prostornino od 2,8 do 3,5 litra. Zmogljivosti teh vozil segajo od 205 do 225 km/h, cenovno pa so razporejeni med osmimi in enajstimi milijoni. Zaradi manjše delovne prostornine, slabših zmogljivosti in seveda tudi zaradi nižje cene pa iz primerjave odpade v začetku teksta omenjeni fiat ulysse, ki je sicer zasnovan skupaj s citroenom in peugeotom.

                    Besedilo: Aleš Črnivec
                    Fotografije: Aleš Črnivec, Mateja Pivk, Miha Merljak
                    Kliknite za povečavo


                    Citroen C8 3,0 V6 avt. exclusive captain chaircena: 9.155.000 SIT, razred: veliki enoprostorci, oblika: enoprostorec, pet vrat, šest sedeževMotorbencinski, šestvaljni V-oblike, vodno hlajeni, štiriventilska tehnika, elektronsko večtočkovno vbrizgavanje; variabilno krmiljenje ventilov; delovna prostornina: 2946 cm3, premer x hod batov: 87 x 82,6 mm, kompresijsko razmerje: 10,9:1; največja moč: 150 kW (208 KM) pri 6000 vrt./min; največji navor: 285 Nm pri 3750 vrt./min; količina olja v motorju: 6,0 lPrenos močisamodejni 4-stopenjski menjalnik, sekvenčno ročno prestavljanje, zimski program; hitrosti v posameznih prestavah pri 1000 vrt./min v km/h: I. 10,05; II. 18,45; III. 27,33; IV. 37,96; pogon na prednji kolesi, SR sistem proti spodrsavanju pogonskih kolesPodvozjespredaj: MacPhersonova prema s trikotnimi vodili in s stabilizatorjem; zadaj: podaljšana vodila s prečnim torzijskim drogom; spredaj in zadaj: vijačne vzmeti in teleskopski hidravlični blažilniki; ESP sistem za nadzor stabilnosti vozilaKrmilni sistemvariabilni servo volan, število zavrtljajev: 3,1; krog obračanja med stenama: 12,1 m; med robniki: 11,62 mZavorni sistem, kolesazavorni koluti, sprednja dva prisilno hlajena, ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči, pomoč pri zaviranju v sili, pnevmatike: michelin pilot alpin 215/65 R16, platišča iz lahke litineMere, mase, prostorninedolžina: 4726 mm, širina: 1854 mm, višina: 1856 mm, medosna razdalja: 2823 mm, prostornina prtljažnika: 228 - 480 l glede na pomik sedežev v tretji vrsti, 1160 l brez sedežev tretje vrste, 2948 l brez sedežev druge in tretje vrste; prostornina posode za gorivo: 80 l, masa praznega vozila: 1837 kg, največja dovoljena masa: 2540 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 205 km/h; pospešek 0-100 km/h: 10,2 s; poraba goriva v l/100 km: 15,8 (mesto) / 9,0 (odprte ceste) / 11,5 (kombinirana vožnja); povprečna poraba na testu: 15,5 l/100 km; avtonomija glede na normno kombinirano porabo: 695 km; emisija CO2: 275 g/kmVarnosttritočkovni varnostni pasovi na vseh sedežih, v prvi in drugi vrsti nastavljivi po višini, pirotehnični zategovalniki in omejevalniki zatezne sile, vzglavniki na vseh sedežih pomični po višini, v prvi vrsti pomični po naklonu, spredaj čelni prilagodljivi zračni blazini, možnost izklopa desne blazine, dve stranski blazini v prednjih sedežih, dve varnostni zavesi na vsaki strani v drugem in tretjem stebričku, isofix pritrdišča v drugi vrsti sedežev; ocena Euro NCAP: 5 zvezdicNotranjostNotranjost - voznik: 4-kraki usnjen volan nastavljiv po osi in po višini, ogrevan sedež električno pomičen vzdolžno, nastavljiv po naklonu in po višini, spomin za dve nastavitvi (tudi za vzvratni ogledali), ročna nastavitev v predelu križa, ročno zavrtljiv sedež okoli navpične osi, naslonjalo za desno roko, opora za levo nogo, luči z dvojno optiko, samodejni brisalci, avtomatska zatemnitev notranjega vzvratnega ogledala, merilnik tlaka v pnevmatikah, tempomat, pomoč pri parkiranju, potovalni računalnik, možnost kratkotrajnega izklopa ESP / ASR, električni pomik ogrevanih in preklopnih zunanjih ogledal z smerokazi v ohišju, avtomatski preklop ob zaklepanju vozila, električni impulzni pomik bočnih stekel z varovanjem proti priprtju, električno odpiranje drsnih vrat s stikali pod stropom ali z daljinskim upravljalcem, avtomatsko in ročno zaklepanje notranjosti med vožnjo, blokada odpiranja oken, trije okrogli merilniki nad sredino armaturne pološče za osnovne štiri podatke, polkrožni zaslon pred volanskim obročem za kontrolne lučke, za celotne in parcialne kilometre, za delovanje samodejnega menjalnika, zgornji zaslon na osrednjem delu armaturne plošče za potovalni računalnik, radio, uro in zunanjo temperaturo, spodnji zaslon za ločeno avtomatsko uravnavanje temperature, zvočni opozorilniki za pozabljen ključ v kontaktni ključavnici, za prižgane luči, za nepripet voznikov pas, indikator nivoja olja in vzdrževanja, svetlobni opozorilnik za nepripet pas, za ročno zavoro in opozorilo "stop" za takojšnjo prekinitev vožnjeNotranjost - potniki: pomikanje drsnih vrat s stikaloma ali ročno, prednji desni sedež ogrevan, električno nastavljiv in zavrtljiv za 180 stopinj, vsi sedeži pomični vzgolžno in po naklonu, opremljeni z naslonjali za roke, poklopni, navpično postavljivi in odstranljivi sedeži druge in tretje vrste, možnost zlaganja vseh sedežev v eno vrsto, možnost obrnjene namestitve sedežev druge in tretje vrste, avionski mizici za sedežema prve vrste, osvetljeni ogledalci na senčnikih, poklopno ogledalce za nadzor potniškega prostora, radio s CD predvajalnikom, izmenjevalnik v sovozniškem predaluPrtljažnik: osvetljen, pokrit s polico, pomik vseh sedežev ali njihova odstranitev za povečanje volumna, zaščitna mreža za prtljagoOdložišča: hlajen osvetljen sovoznikov predal za zaklenit s predeljenim pokrovom, predal pod sovoznikovim sedežem, pas za pritrditev prtljage pod sovoznikovim sedežem, odprt predal za dokumente in zemljevide pod volanom, predal pod osrednjim delom armature, predala s pokrovom na levi in desni strani armaturne plošče, manjši predal z okroglim pokrovčkom poleg prestavne ročice, žepi v vratih s košem za smeti, žepa za prednjima sedežema, letalski mizici za prednjima sedežema, dva odprta predala in dva utora za plastenko v tretji vrsti, po dva utora za pijačo na hrbtnem delu sedežev druge in tretje vrsteKlima: dvopodročna klimatska naprava, regulacija ogrevanja oziroma zračenja v potniškem delu, tri strešna okna z dvostopenjskim odpiranjem (doplačilo), električni impulzni pomik stekel v prvi in drugi vrsti z varovanjem proti priprtju, okni v tretji vrsti za izmaknit, protiprašni filter, zatemnjena stekla (doplačilo)Ostala oprema: daljinsko centralno zaklepanje, alarmna naprava (doplačilo), elektronska blokada motorja, pomična prečna strešna prtljažna nosilca, 12-voltna vtičnica pod vozniškim sedežem, pokrov za radioDodatna oprema preizkušenega vozila: trojno strešno okno (330.000 SIT), alarm z dodatnim zaklepanjem (70.000 SIT), temno tonirana stekla (30.000 SIT), kovinska barva (99.000)Garancija2 leti splošnega jamstva, 3 leta jamstva za lak, 12 let jamstva zoper prerjavenje, 2 leti jamstva pomoči na cesti
                    vir siol
                    http://avtomoto.siol.net/default.asp...04032210432364
                    Citroen Bilten Forum
                    https://www.citroenbilten.com/
                    Gostovanje Domene Internet
                    https://www.bilten.net/
                    Mobing v Sloveniji
                    https://www.mobbing.si/
                    Družinski portal
                    https://www.drobnic.com/
                    https://www.drobnic.info/

                    Comment


                    • #11
                      Re: C8 - Testi in članki

                      Citroen C8 2,2 SX
                      Kliknite za povečavo

                      V primerjavi z že preizkušeno različico Captain Chair s šestimi ločenimi fotelji v treh vrstah, je petsedežni C8 predvsem družinski avtomobil. kot pravi veliki enoprostorec se dobrika predvsem s prilagodljivostjo.

                      Več fotografij ...Test: citroen C8 3,0 V6 avt. exclusive CCTest: citroen C8 2,2 HDi exclusive CC

                      V notranjosti
                      C8 je sodoben veliki enoprostorec. Je prostoren. Počutje spredaj sedečih je odlično, položaj za volanom zelo dober, med vožnjo pa voznika moti predvsem dvodelna armaturna plošča z merilniki na sredini in prikazovalnikom za opozorilne lučke tik pred volanom; posebej ta drugi občasno po nepotrebnem "ukrade" pogled v napačno smer. Notranjost je sicer prijetno urejena, sedeži so kljub ozkosti razmeroma udobni, še zlasti, če na njem sedijo otroci. Moč jih je tudi poljubno premikati po kabini, recimo namestiti v tretjo vrsto (dokupiti se da tudi še dva sedeža in jih naprimer puščati doma v garaži), slabost pa je, da to opravilo ni ravno enostavno, saj se sedeži precej zaitkajo. Enostavno jih je premikati po dolžini, to že, da pa bi jih odstranili iz avtomobila, se morate pa precej potruditi. Prtljažnik? Če je v vozilu le pet sedežev, je ogromen, v primeru sedežev v tretji vrsti pa le še pogojno zadovoljiv. Ampak, v tem so si enoprostorci tako ali tako enaki.
                      Kliknite za povečavo

                      Vozne lastnosti
                      Vožnja s C8 je izredno umirjena, udobna. Užitek se je peljati, užitek ga je peljati... Sploh je to odličen avtomobil za avocestna potovanja, kjer se avtomobil tudi pri previsokih hitrostih obnaša izredno zanesljivo, suvereno. Razumljivo pa avtomobil zaradi nagibanja ni primeren za divjanje čez ovinke, pa čeprav je res, da je tudi v tem pogledu C8 eden boljših enoprostorcev. Pohvalimo še vodljivost.
                      Kliknite za povečavo

                      Zmogljivosti, poraba
                      Zdi se, da je bencinski motor manj ustrezna izbira. Pač, če hočeš udobje, rabiš navor... In C8 je naravnan na udobje, zato mu bolj pristoji prožen dizelski HDi. Je pa res, da 160 KM tudi ni kar tako in vendarle dopušča nekaj več dinamike v vožnji. Ob tem pa morate biti v avtu sami, saj si težko predstavljamo sopotnika, ki bi ob tem užival. Poraba: seveda ni nizka: okoli 14 litrov na sto kilometrov.
                      Kliknite za povečavo

                      Cena, tekmeci
                      Citroën C8 ima že v osnovi tri tekmece, tri druga enako zasnovana vozila: fiata ulysse, lancio phedro in peugeota 807. Fiat se dobrika predvsem manj zahtevnim glede zmogljivosti in opreme, peugeot pa je skoraj enako ocenjen kot citroën - odločite se na podlagi nakupnih pogojev in na priljubljenost znamke v vaših očeh. Tu pa je tekmec, prav tako svež izdelek, ki ima dve plus točki prednosti pred četvorčki. Gre za renault grand espace - ima veliko panoramsko strešno okno, ki v notranjost pošilja več svetlobe kot trije majhni šibedahi v C8, je pa tudi daljši, zato je bolj prikladen za postavitev treh vrst sedežev. Tak daljši enoprostorec je recimo tudi chrysler grand voyager. Osvežena, a ne čisto nova sta mazda MPV in kia carnival, tu je tudi toyota previa. Ve pa se: dobro se prodajajo tudi trojčki vw sharan/seat alhambra/ford galaxy.

                      Besedilo in fotografije: Miha Merljak
                      Kliknite za povečavo


                      Citroen C8 2,2 SXcena: 6.626.000 SIT, veliki enoprostorci, enoprostorec, 5 sedeževMotorbencinski, 4-valjni, vrstni, štirje ventili na valj, prostornina: 2230 cm3; premer x gib batov: 86 x 96 mm; kompresijsko razmerje: 10,8:1; največja moč: 116 kW (158 KM) pri 5650 vrt./min; največji navor: 217 Nm pri 3900 vrt./minPrenos močipogon na prednji kolesi, petstopenjski ročni menjalnik, prestavna razmerja: I. 3,25; II. 1,78; III. 1,19; IV. 0,9; V. 0,73; R 3,15; končni prenos 4,64; hitrost v V. prestavi pri 1000 vrt./min: 34,8 km/hPodvozjeSpredaj: posamične obese, prednja prema pseudo Mac Pherson s trikotnimi vodili, vijačne vzmeti, teleskopski hidravlični blažilniki in stabilizacijski drog; Zadaj: zadnja prema s podaljšanimi vodili in prečnim torzijskim drogom, vijačne vzmeti, teleskopski hidravlični blažilnikiKrmilni sistemvariabilni servo ojačevalnik, število zavrtljajev volana: 3,18, obračalni krog med pločniki: 10,92 mZavorni sistem, kolesaZavorni koluti na vseh štirih kolesih, spredaj hlajeni, podtlačni servoojačevalnik, antiblokirni sistem ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči EBD, sistem pomoči pri zaviranju v sili, pnevmatike: 215/65 R 15 H (michelin pilot primacy), lahka platiščaMere, mase, prostorninedolžina: 4726 mm, širina: 1854 mm, višina: 1856 mm, medosna razdalja: 2823 mm; prostornina prtljažnika, merjeno do vrha sedežnih naslonjal: od 225 (če sta sedeža nameščena v tretji vrsti in povsem nazaj) preko 480 (ko sta zadnja sedeža povsem naprej) do največ 2948 litrov; prostornina posode za gorivo: 70 l; masa praznega vozila: 1681 kg, nosilnost: 719 kg, dovoljena masa vozila: 2400 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 196 km/h, pospešek 0-100 km/h: 10,7 s, poraba goriva: 12,9 (mesto) / 7,8 (odprte ceste) / 9,7 (kombinirana vožnja), povprečna poraba na testu: 12,9 l/100 km, avtonomija glede na normno kombinirano porabo: 722 km, emisija CO2: 231 g/kmVarnosttritočkovni pasovi na vseh sedežih z zategovalniki in omejevalniki zatezne sile; vzglavniki na vseh sedežih, spredaj nastavljiva po višini in naklonu, drugje samo po višini; spredaj čelni zračni blazini, spredaj stranski zračni blazini za zaščito trupov voznika in sovoznika, varnostni zavesi za zaščito glav vseah stranskih potnikov; ocena varnosti po Euro NCAP: 5 zvezdicNotranjostNotranjost - voznik: opora za levo nogo, voznikov sedež nastavljiv po dolžini, višini in naklonu naslonjala, nastavljiva ledvena opora, po višini in nagibu nastavljiv vzglavnik; štirikraki usnjen volanski obroč nastavljiv po višini in globini; upravljalec radia in tempomata ob obroču; zunanja ogledala električno nastavljiva in sklopljiva (tudi ogrevana); notranje vzratno ogledalo samodejno zasenčeno; usnjena prestavna ročica; prednja dva sedeža dvostopenjsko ogrevana in vrtljiva za 180 stopinj - obračanje je nelahkotno, zahteva veliko dodatnih pomikov sedeža, pri tem pa mora biti ročna zavora spuščena (ročica levo od sedeža); predala pod prednjima sedežemaNotranjost - potniki: v drugi vrsti so trije samostojni (in po dolžini pomični) sedeži, ki jih je moč poljubno nameščati po zadnjem delu potniške kabine; možnost prekucnenja naslonjal in odstranitve; mizice na naslonjalih prednjih sedežev; predali v drsnih vratih, premičen koš za smeti; vstop v zadnji del preko električno pomičnih stranskih drsnih vrat (stikala na daljincu, spredaj na stropu, na B-stebričkih, ali s potegom kljuk), ročno pomične zavese za vsa stekla v zadkuPrtljažnik in odložišča: velikost prtljažnika odvisna od položaja sedežev; pokrivalo prtljažnika; rezervno kolo na dnu prtljažnika; zaklenljiv in hlajen predal pred sovoznikom; predala na vrhu armaturne plošče; odprti predali v vratih, v naslonjalih prednjih sedežev...Klima: samodejna klimatska naprava, ločeno nastavljiva za levo in desno polovico, dodatni ventilatorji za zadaj sedeče z neodvisnim uravnavanjem hitrosti, električno pomična stekla v sprednjih in stranskih drsnih vratih, gretje prednjih sedeževOprema: potovalni računalnik (prikaz razdalje, trenutne in povprečne porabe, povprečne hitrosti, zaloge goriva) z opozorilnikom previsoke hitrosti; daljinsko centralno zaklepanje; avtoradio z enojnim CD predvajalnikom ter obvolanskim upravljalcemDodatna oprema preizkušenega vozila: tempomat; pomoč pri vzratnem parkiranju; gretje prednjih sedežev; daljinsko centralno zaklepanje; trojno strešno okno; kovinska barvaGarancija2 leti splošnega jamstva, 3 leta jamstva za lak, 12 let jamstva zoper prerjavenje, 2 leti jamstva pomoči na cesti
                      vir siol
                      http://avtomoto.siol.net/default.asp...03103013232864
                      Citroen Bilten Forum
                      https://www.citroenbilten.com/
                      Gostovanje Domene Internet
                      https://www.bilten.net/
                      Mobing v Sloveniji
                      https://www.mobbing.si/
                      Družinski portal
                      https://www.drobnic.com/
                      https://www.drobnic.info/

                      Comment


                      • #12
                        Re: C8 - Testi in članki

                        Citroen C8 2,2 HDi exclusive CC

                        Citroën C8 zelo navduši z udobjem - v tem avtomobilu se je prijetno voziti. Toda različica exclusive CC pri C8 pomeni najbolj bogato obloženega enoprostorca, ki je zaradi šestih kapitanskih sedežev v treh vrstah bolj kot družinski uporabi namenjen službenim potovanjem do šestih "direktorjev".
                        Kliknite za povečavo

                        V notranjosti
                        C8 spada med velike enoprostorce, zaradi visoke stopnje opreme te poslovne različice tudi med luksuzne enoprostorce. Direktorji se lahko v tej različici udobno namestijo in preždijo v avtu tudi dolge proge. Seveda se najbolje sedi spredaj, kajti sedeži so vselej zelo blizu tal in se zato sedi z "dvignjenimi nogami". K sreči se dá tudi zadnje sedeže vzdolžno premikati in tako stopnjo udobja prilagajati. Sedeži pa nikakor niso enostavni za odstranjevanje - da gredo iz ležišč, jih je treba postaviti v pravilno pozicijo, ki pa jo je zelo težko najti (premikati je potrebno tudi sosednje "stole") - mi smo se dolgo trudili, a na koncu kljub vsemu izgubili voljo. C8 CC zaradi tega ni prilagodljiv enoprostorec, ni dovolj praktičen. Takšna različica tudi ni družinsko uporabna zaradi majhnega prtljažnega prostora, če so potniki razkomoteni. Ni kaj, C8 CC je namenjen direktorski, ne pa družinski ali delavski rabi.
                        Kliknite za povečavo

                        Vozne lastnosti
                        Je pa vožnja s C8 izredno umirjena, udobna. Užitek se je peljati. Užitek ga je tudi peljati, sploh po avocestah in nezavitih daljavah. Malenkostno moti čuteč piš vetra, lahko pa zvok vetra pojačate z odprtjem treh strešnih oken (pozor, odprejo relativno majhno površino) in si privoščite pol-kabrioletske užitke. Ne paše pa takemu avtomobilu ovinkarjenje; nagibanja ni toliko, kot smo ga bili navajeni pri nekdanjih enoprostorcih, a kljub vsemu se čuti, da je C8 velik avtomobil.
                        Kliknite za povečavo

                        Zmogljivosti, Motor
                        2,2-litrski štrivaljni turbodizel se zdi razumna izbira. Je uglajen in tih. Če ste zelo zelo razvajeni, potem si boste zaželeli še nekaj več navora, oziroma, da bi ta vlekel v še nižjih legah. V nekaterih situacijah - recimo pri številnih ovinkih in v klanec - se namreč velika masa pač pozna. A rešitev bi bila kvečjemu še kak večji dizel ... Zadovoljni smo s porabo goriva, ki se v povprečju giblje okoli osem litrov.
                        Kliknite za povečavo

                        Tekmeci
                        Citroën C8 ima že v osnovi tri tekmece, tri druga enako zasnovana vozila: fiata ulysse, lancio phedro in peugeota 807. Fiat se dobrika predvsem nezahtevnim glede zmogljivosti in opreme, lancie pri nas še ni, peugeot pa je na skoraj enako ocenjen kot citroën - odločite se na podlagi nakupnih pogojev in na priljubljenost znamke v vaših očeh. Tu pa je tekmec, prav tako svež izdelek, ki ima dve plus točki prednosti pred četvorčki. Gre za renault grand espace - ima veliko panoramsko strešno okno, ki v notranjost pošilja več svetlobe kot trije majhni šibedahi v C8, je pa tudi daljši, zato je bolj prikladen za postavitev treh vrst sedežev. Tak daljši enoprostorec je recimo tudi chrysler grand voyager. Osvežena, a ne čisto nova sta mazda MPV in kia carnival, tu je tudi toyota previa. Ve pa se: dobro se prodajajo tudi trojčki vw sharan/seat alhambra/ford galaxy.

                        Besedilo in fotografije: Miha Merljak
                        Kliknite za povečavo


                        Citroën C8 2,2 HDi exclusive CCcena: 8.313.000 SIT, veliki enoprostorci, enoprostorec, 5 vrat, 6 sedeževMotordizelski, štirivaljni, vrstni, neposredno vbrizgavanje pod visokim tlakom (skupni vod), turbopolnilnik z variabilno geometrijo, hladilnik polnilnega zraka, štiriventilska tehnika, po dve izravnalni gredi, štirje ventili na valj, prostornina: 2179 cm3, premer x gib batov: 85 x 96 mm, največja moč: 94 kW (128 KM) pri 4000 vrt/min, največji navor: 314 Nm pri 2000 vrt/min, filter sajastih delcevPrenos močipetstopenjski ročni menjalnik, prestavna razmerja: I. 3,8; II. 1,78; III. 1,12; IV. 0,8; V. 0,68; R 3,15; pogon na prednji kolesi, elektronski nadzor stabilnosti ESP s sistemom proti zdrsu pogonskih koles ASRPodvozjeSpredaj: posamične obese, prednja prema pseudo Mac Pherson s trikotnimi vodili, vijačne vzmeti, teleskopski hidravlični blažilniki in stabilizacijski drog; zadaj prema z dvojnimi prečnimi vodili, stabilizatorZadaj: zadnja prema s podaljšanimi vodili in prečnim torzijskim drogom, vijačne vzmeti, teleskopski hidravlični blažilnikiKrmilni sistemvariabilni servo ojačevalnik, število zavrtljajev volana: 3,25, obračalni krog med pločniki: 11,20 mZavorni sistem, kolesaZavorni koluti na vseh štirih kolesih, spredaj hlajeni, podtlačni servoojačevalnik, antiblokirni sistem ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči EBD, sistem pomoči pri zaviranju v sili, pnevmatike: 215/65 R 15 H (michelin pilot primacy), lahka platiščaMere, mase, prostorninedolžina: 4726 mm, širina: 1854 mm, višina: 1856 mm, medosna razdalja: 2823 mm; prostornina prtljažnika, merjeno do vrha sedežnih naslonjal: od 225 (ko sta zadnja sedeža povsem nazaj) preko 480 (ko sta zadnja sedeža povsem naprej) do največ 2948 litrov; prostornina posode za gorivo: 70 l; masa praznega vozila: 1825 kg, nosilnost: 680 kg, dovoljena masa vozila: 2505 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 182 km/h, pospešek 0-100 km/h: 12,6 s, poraba goriva: 12,6 (mesto) / 10,1 (odprte ceste) / 7,4 (kombinirana vožnja) l/100 km, povprečna poraba goriva na testu: 8,2 l/100 km, avtonomija glede na porabo pri kombinirani vožnji: 946 km, emisija CO2: 199 g/kmVarnostčelni zračni vreči spredaj, stranski zračni vreči za zaščito trupov spredaj, varnostni zavesi za zaščito glav potnikov v vseh treh vrstah, zategovalnika in omejevalnika zatezne sile varnostnih pasov na prednjih sedežih, zategovalnika varnostnih pasov za sedeža v drugi vrsti, ISOFIX priključki na na zadnjih sedežih, opomnilnik pripenjanja varnostnega pasu za voznikaNotranjostNotranjost - voznik: usnjen voznikov sedež električno nastavljiv po dolžini, višini in naklonu naslonjala, možnost shranjenja treh nastavitev (shranijo se tudi nastavitve zunanjih ogledal); ročno nastavljiva ledvena opora, po višini in nagibu nastavljiv vzglavnik; štirikraki usnjen volanski obroč nastavljiv po višini in globini; zunanja ogledala električno nastavljiva in sklopljiva (tudi ogrevana); notranje vzratno ogledalo samodejno zasenčeno; usnjena prestavna ročica; prednja dva sedeža dvostopenjsko ogrevana in vrtljiva za 180 stopinj - obračanje je nelahkotno, zahteva veliko dodatnih pomikov sedeža, pri tem pa mora biti ročna zavora spuščena (ročica levo od sedeža); predala pod prednjima sedežemaNotranjost - potniki: v zadku štirje usnjeni "kapitanski" sedeži (širši od osnovnih in z oporami za roke) s po višini nastavljivimi vzglavniki; vzdolžni pomik, možnost prekucnenja naslonjal in odstranitve (v testnem C8 so se sedeži zelo zatikali, vodila so bila ponekod že zvita, zato nam sedežev ni uspelo vzeti iz avtomobila); mizice na naslonjalih prednjih sedežev; predali v drsnih vratih, premičen koš za smeti; vstop v zadnji del preko električno pomičnih stranskih drsnih vrat (stikala na daljincu, spredaj na stropu, na B-stebričkih, ali s potegom kljuk), ročno pomične zavese za vsa stekla v zadkuKlima: samodejna klimatska naprava, ločeno nastavljiva za levo in desno polovico, dodatni ventilatorji za zadaj sedeče z neodvisnim uravnavanjem hitrosti, električno pomična stekla v sprednjih in stranskih drsnih vratih, gretje prednjih sedeževOprema: potovalni računalnik (prikaz razdalje, trenutne in povprečne porabe, povprečne hitrosti, zaloge goriva) z opozorilnikom previsoke hitrosti; tempomat; ksenonski žarometi za zasenčeno in dolgo luč (samodejno vklopljivi); pomoč pri vzratnem parkiranju; samodejni prednji brisalci; daljinsko centralno zaklepanje; avtoradio z enojnim CD predvajalnikom in zunanjim CD izmenjevalnikom ter obvolanskim upravljalcemDodatna oprema testnega vozila: trojno strešno okno, kovinska barvaGarancija2 leti splošnega jamstva, 3 leta jamstva za lak, 12 let jamstva zoper prerjavenje, 2 leti jamstva pomoči na cesti

                        vir siol
                        Citroen Bilten Forum
                        https://www.citroenbilten.com/
                        Gostovanje Domene Internet
                        https://www.bilten.net/
                        Mobing v Sloveniji
                        https://www.mobbing.si/
                        Družinski portal
                        https://www.drobnic.com/
                        https://www.drobnic.info/

                        Comment


                        • #13
                          Re: C8 - Testi in članki

                          . april 2004, Anže Jamnik

                          Citroen C8 3,0i V6 avt. CC exclusive
                          Luksuzna potovalna križarka
                          </SPAN>

                          Veliki enoprostorci se na potovanjih glede udobja lahko povsem primerljivo kosajo ali celo presegajo luksuzne limuzine, v kombinaciji z močnimi motorji pa so jim povsem kos tudi glede zmogljivosti. Enega takih smo tudi preizkusili, saj se citroen C8 3,0i V6 avt. CC exclusive namreč ponaša ravno s temi vrlinami, vrhunskim udobjem ter močnim in zmogljivim motorjem.
                          V6 motor z 204 KM
                          Najmočnejši motor v citroenu C8, 3,0-litrski šestvaljni V6, razvije največjo moč 204 KM pri 6.000 vrtljajih in največji navor 285 Nm pri 3.750 vrtljajih na minuto. Ob značilnem šestvaljnem bobnenju avtomobil tako doseže največjo hitrost 205 kilometre na uro, številko sto pa kazalec na merilniku hitrosti doseže v 10,2 sekunde. C8 je tako s tem pogonskim agregatom več kot solidno motoriziran, a poraba goriva ob tem doseže tudi 15 litrov na sto kilometrov. Tako so ob 80-litrski posodi za gorivo postanki na bencinskih servisih precej pogosti, kar še posebej pride do izraza na daljših potovanjih.
                          Lena štiristopenjska avtomatika
                          Menjalnik je avtomatski z možnostjo ročnega pretikanja, a zaradi le štirih stopenj motorju ukrade nekaj moči. Ob ročnem oziroma sekvenčnem menjavanju prestav je njegova hitrost solidna, medtem ko je popolna avtomatika precej lena, še posebej ob do dna pritisnjeni stopalki za plin in menjavanju v višjo prestavo oziroma ob tako imenovanem kick-downu. Sicer ustreza umirjeni vožnji, a ob odločnih pospeševanjih in prehitevanjih si za svoje opravilo vzame preveč časa.
                          Razkošna potniška kabina
                          V povezavi z V6 motorjem oprema exclusive razvaja z udobjem, ki ga zaznamuje šest posamičnih usnjenih sedežev, popolnoma nastavljivih, ogrevanih, izdatno pomičnih in opremljenih s svojimi naslonjali za roke. Tudi ostala oprema je bogata in ob popolni aktivni in pasivni varnosti razvaja še s tremi električno pomičnimi strešnimi okni (doplačilo) in prav tako električno pomičnimi bočnimi drsnimi vrati. Velja pa omeniti, da vrata niso opremljena z varovalom, tako da težka vrata in močan mehanizem znajo povzročiti neljube poškodbe neprevidnih potnikov, na primer otroških rok.
                          Lep, prostoren, nekoliko površno izdelan
                          Sama oblika citroena C8 je sorodna ostalim trem članom štiričlanske družine. Z enim stavkom, avtomobil je lep, prostoren, a nekoliko površno izdelan. Sprednji del je eden izmed privlačnejših z dvojno hišno puščico na sprednji maski in velikimi, navzgor zavihanimi žarometi. Visoke pokončne zadnje luči obdajajo velika (in težka) vrata prtljažnega prostora, ki ga oblikovno zaokrožuje kromirana kljuka pod registrsko tablico. Notranjost je izdelana iz kvalitetnih materialov in oblečena v kakovostno blago, sedeži pa so izdatno oblazinjeni s svetlim usnjem.
                          Turbodizel je racionalnejši nakup
                          Najmočnejši, najprestižnejši in najdražji citroen C8, V6 exclusive, velja 9,16 milijona slovenskih tolarjev. Postreže z bogato opremo in razkošnim vzdušjem v kabini, poleg tega pa tudi s solidnimi zmogljivostmi. Vendar se zaradi njegove potovalne usmerjenosti zdi bolj smiseln nakup različice s turbodizelskim motorjem, ki je z enako opremo pol milijona tolarjev cenejša, obenem pa so tudi kasnejši stroški goriva in zavarovanj precej nižji.
                          Foto: Miloš Milač
                          Citroen Bilten Forum
                          https://www.citroenbilten.com/
                          Gostovanje Domene Internet
                          https://www.bilten.net/
                          Mobing v Sloveniji
                          https://www.mobbing.si/
                          Družinski portal
                          https://www.drobnic.com/
                          https://www.drobnic.info/

                          Comment


                          • #14
                            Re: C8 - Testi in članki

                            MA C8 J UD VLKIH ENOPROSTORCU NRBULŠ.Š PUSEBI MI JE UŠEČ N AVTO.NET UN KU MA 3 ŠIBEDAHE.O PRC BI GA MEU!

                            Comment


                            • #15
                              Re: C8 - Testi in članki

                              ola,lastniki c8 2,2 hdi kakšno imate kaj porabo?

                              Comment

                              Working...
                              X