Announcement

Collapse
No announcement yet.

MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

    odlicno avtodom ki mu je ime c6
    ::OOOog:
    Om tat sat

    Comment


    • #17
      Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

      Se ne strinjam. Seveda so breaki in. Funkcionalni. Predvsem praktični. Danes je prostornost bivanja (v hiši ali avtu) velikega pomena. Tudi sam sem vesel vsakega breaka. Pozabljate da se v limuzinah poslovnega sveta sedi "najbolje" ravno na zadnji klopi. In da luksuzni avti so vedno vsi prostorni v kabini in prtljažniku, high-tech opremljeni. V luksuznem avtu poslovnega sveta ne voziš ti ampak tvoj šofer. Ti si na zadnjih sedežih. In na zadnjem sedežu karavana pa res ni takega udobja, kot v limuzini. Kater visok državnik, bančnik,... se je pa kdaj v karavanu vozil? Amerika je domovina karavanov (pustimo zdaj oplovega car-a-vana). Pa ste kdaj kako filmsko zvezdo, igralca, pevca... vidli, da bi se s karavanom pripeljal? Ne ga lomit. Ampak pravim vam, da luksuz in karavan nikoli nista hodila z roko v roki. A je tako težko razumet? Pa kaj če je bil XM break. So ga pač sfalili. Pa tudi oblikovno nikoli ni dosegel skladnosti oblike od limuzine. Kolk ljudi iz visokih krogov pa se je vozilo v xm brejku? Nihče. V luksuz limu je zadnja klop cesarska. Spredaj in v prtljažniku pa sluga, oz. šofer dela, oz. si žuli roke. In ne more bit ta delavski prtljažnik delit prostora z cesarskim zadnjim oddelkom. Dajte si enga maybacha pogledat. Citroen hoče s C6 ponudit nekaj v stilu maybacha, saj s svojo drugačnostjo nastopa kot posebnež. Pa ne da bi ga zdaj hotel z maybachom primerjat, ker sta to različna svetova. Ne moremo ga pa spet kar postavit ob bok bmw 7 ali S klasi. Ker bmw-ji so vsi oblikovno enaki od zunaj in znotraj (saj so zelo lepi, da ne bo pomote). Tudi mercedesi si to enakost zelo delijo. C6 pa je oblikovno posebnež, individualist in to mu daje eno posebno mesto (čeprav za petino cene maybacha). In menim (glede na konkurenco v avtomobilskem svetu) da tega posebnega mesta ne bi bilo pametno podret s karavanom. C5 break odlično izpolnjuje to vlogo velikega karavana.

      Če že hočejo delat velike avte po volumnu potem je tu razred SUV. In ko že omenjate brejke: DS, CX in XM so po (ne samo mojem) mnenju zelo lepi in tistega časa oblikovalsko fenomenalni avtomobili. Ampak da mi ja ne bo kdo rekel, da so karavanske izvedbe le teh boljše. DS karavan, prav tako CX sta škatli, prelepo limuzino spremenita v avto za zidarje. Ne vem no, a sem edini tu gor s takim mnenjem?

      Se ne vprašate zakaj ni karavanov pri Mercedes S, BMW 7, Audi A8, VW phaeton, Opel signum, Volvo S80, Lexus...? To je luksuzni razred in tja ga hočejo pr C postavit. In avto moraš na koncu prodat, noben marketing ne bo podpisal projekta, če ni prepričan v prodajne števlike. In v luksuz razredu se karavani preprosto (še) ne prodajajo.
      Ko kdo omeni da so karavani in: pa ja ne kdo misli da accord ali avensis karavana predstavljata luksuz? Accord je športno eleganten avto, avensis-van pa družinski-zanesljiv avtomobil. In na teh področjih pohodita C6. C6 je luksuz, eminenca, image. In tu karavanov (še) ni. V športnih avtih ja, v luksuzu ne. Ker se ne bodo prodajali. No money $$$.

      Tu karavanski prtljažnik nima kaj iskat (klikni weiter na Bild3):
      http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0...197445,00.html

      In čeprav na zunaj eminenten, pa znotraj C6 bistveno manj luksuzen proti prejšnjemu (sier ja pa razlika v ceni cca 6x):
      http://a332.g.akamai.net/f/332/936/1....int.2.500.jpg

      Udobje je na zadnji klopi:
      http://fcarz.tripod.com/Mercedes/S/merc_s_09.jpg

      @tct: seveda so lepi, ampak ravno firme, ki jih naštevaš nobenega svojega luksuz avta ne delajo v karavanu. C6 pa je luksuz avto Citroena. Saj že skoz vem na kateri točki se krešemo. Na vprašanju kam je C postavljal svojo šestico. Če pogeldaš po goli ceni, potem so res Bmw5, accord, passat ipd. blizu in le ti imajo karavanske variante. Ker pa menim da je C svojo 6-ko hotel ponudit tistim, ki bi sicer ravno zmogli kupiti S-klaso ampak hočejo drugačnost, posebnost, nastop, image, za precej manj cene - zato C6 sam uvrščam med luksuz avte. Tam pa karavanov ni.

      @amipick: ja seveda, pol pa bomo meli še S klaso rešilca, pa lexus rešilca,... Fant ne mešat pojmov, kam kaj spada! Če pa mislijo tudi pri citroenu, da je C6 navadna gara, potem pa naj le naredijo iz njega karavana, pa rešilca, pa še tovorno različico brez sedežev in stekel zadaj, jih bodo še cestarji imeli lepe oranžne...

      Tisti, ki navijate za C6 break: dajte utemeljit, zakaj je po vaše to dobra poteza? Ker do zdaj ni še nihče kaj argumentiral drugače, kot da se le njemu osebno dopadejo karavani. Svet denarja ima svoja pravila.

      P.S.
      Še stalno je to le moje mnenje, :-) Pa tudi jaz imam ful rad Citroën z vso njegovo zgodovino vred.
      Last edited by ZarA; 6th April 2006, 23:59.
      I feel Citroënic
      ---------------
      Lp, David

      Comment


      • #18
        Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

        @ZarA - OK, tvoja utemeljitev je enostavna - top model ene tovarne naj bo zgolj limuzina - ker je to prestižno. OK, fajn.

        Pozabljaš pa nekaj - žal C6 NI avtomobilski razred BMW 7, MB S, A8, Jag XJ, kaj šele Bentley, Maybach, RR ...
        Cenovno, velikostno, opremsko, ipd je postavljen ob bok Jaguar S type, BMW 5, MB E, A6, ... In večina teh modelov IMA karavansko različico - in zapovrh vsega so to kar popularen izbor kupcev ....

        Torej - ker so že tako veliki Francozi zadnji 10-15 let zelo slabo prodajani avtomobili (se bojim, da je zadnji uspešni Francoz bil 605, pa pred njim CX, R25, itd) - zakaj bi si še dodatno žagal vejo in ponudil premalo izvedenk??

        To da vidiš ti Chiraca&Co v C6/p607/Vel-Satis je zgolj in samo zato, ker so Francozi dovolj patrioti, da znotraj Francije se državniki in gospodarstveniki prevažajo v domačih avtomobilih ... Ko grejo taisti v tujino se pa prevažajo v premijskih limuzinah drugih proizvajalcev ...

        Žal ... Pa sem zelo velik ljubitelj in zaljubljenec v Citroëne - ampak to zg so pa gola dejstva ...

        Btw - edino kar me tolaži je, da je največji Citroën (DS, CX, XM, in upam da tudi C6) vseeno vedno po luksuzu, udobju, prostornosti, .... največji in top med francoskimi avtomobili - in so jih običajno rangirali nekam vmes med avtomobile tipa Bmw5 in Bmw7 ...
        OK

        LP

        Citroënovc

        Comment


        • #19
          Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

          @citroenovc: se strinjam z čisto vsakim odstavkom ki si ga napisal. In vem, da v očeh mnogih C6 niti ob bok bmw5, MB E... ne pride. Žal. Pa tud sam sem vesel, da je citroen nekako na vrhu francozov. :)

          Ni pa moja utemeljitev ta, da naj bo top model le limo. Taka je utemeljitev proizvajalcev :) Saj v soboto bom pa C6 prvič v živo videl v celju. (pol pa v jok pa na drevo) :)
          Last edited by ZarA; 7th April 2006, 00:08.
          I feel Citroënic
          ---------------
          Lp, David

          Comment


          • #20
            Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

            @zara

            Pa kaj streljaš in pišeš romane o tvoji nerazumljivosti do visokorazrednih karavanov. Potemtakem sklepam, da si nisi nikoli prebral kake knjige o boginji, koeficientu upora(cx-u), xm-u. Nekako se mi zdi, da samo poveličuješ tisto hipijevsko zvezdico, realne slike citroena pa ne vidiš.

            Comment


            • #21
              Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

              osebno sem za prestižnega karavna, morda lepšaega, kot ja ta na sliki, ampak veskakor se povsem strinjam z amipickom. Morda predela kakega C6 tudi tisser?

              Comment


              • #22
                Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

                Pozabite C6 ne bo nikoli narejen v karavanski izvedbi.
                Tudi dobička ne bo naredil po moje nikoli PSA, letna kvota bo nekje 20.000 primerkov, ma že to da so sploh naredili ta avto je uspeh.
                Cuore sportivo.....

                Comment


                • #23
                  Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

                  @gigo:
                  Ločnice so tanke. Visokorazreden, luksuzen. Moja nerazumljivost? Ja firme svojih luksuz avtov ne delajo karavanov. Še stalno moja nerazumljivost? Seveda če pa gledaš da je c6 avto blizu bmw 5, potem je karavan upravičen. Toda bmw ima višje avte za luksuz, kjer ni karavana. Enako ostali proizvajalci.

                  Knjige o ds, cx, xm? Še nisem, ker v mb v nobeni knjižnici kaj takega ni (sem iskal). Sem pa zato priden bralec internet strani in člankov o citroenu.

                  Tist tvoj tretji stavek se ti pa res samo zdi. Veš o citroenu me zanima od leta 1878 ko se je André Gustave rodil. Samo požiram andrejevo zgodovino od cca 1911 naprej pa do cca 1960 (DS še vštet): zobniki, avtomobilska tovarna, prvi patenti, all steal avto, elastično vpetje motorja, predhodnik samonosne karoserije, pogon spredaj, vrsta rekordov, disk zavore, hidropnevmatika, dizajn... in seveda mnoge izvirne ideje, zaradi katerih je C 2x zaradi svojih vizij bankrotiral (traction in cx). O kaki hipijevski zadevi ni govora. In mi rečeš da ne razumem citroena. :-(

                  Stvar o C6 je diskutaiblna. Primerna za kak klepet ob pivu. Jaz razumem tvoje stališče. Ti mojega tudi. C6 je pa lep avto. :-)
                  I feel Citroënic
                  ---------------
                  Lp, David

                  Comment


                  • #24
                    Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

                    @zara

                    Me veseli, da si si prebral kak strip oz pogledal v kake slovenske novice o zgodovini zobnikov. Tvojega stališča pa še dolgo ne bom razumel!

                    Comment


                    • #25
                      Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

                      ne se razburjat fantje, nekdo bi imel break, drugi ne, mnenja so različna, itak ga nikoli ne bo, to temo sem bolj za hec odprl, sem slučajno našel slikco na netu (bolj slab izdelek).

                      Comment


                      • #26
                        Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

                        upanje pa nam le ostane,saj so XM-a tudi naredili v le 294.451 primerkih,v šestih letih proizvodnje je pa luč sveta ugledal tudi break.
                        mon,votre,AMI

                        Comment


                        • #27
                          Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

                          ja ne vem ..
                          Če ne drugega bi bila break varianta spet idelana za spremnjevalen avte ..
                          za kolesarsko dirko po franciji tur de france.. al kako se reči so pred fiati očas prevladovali xm i break ...

                          glede na to da noče tma noben več delat raj postopajo štrajkajo
                          zborujejo ponoč norijo in sežigajo vozila ki so na cest (avtov ne ker so po garažah) ne vem če bodo francozi nardil še kaj ..

                          pa itak se da sedaj mlade in nadebudne na hitro odpustit...

                          Francija je samo malo večja slovenija (vse ostalo velja isto za nas)
                          Citroen Bilten Forum
                          https://www.citroenbilten.com/
                          Gostovanje Domene Internet
                          https://www.bilten.net/
                          Mobing v Sloveniji
                          https://www.mobbing.si/
                          Družinski portal
                          https://www.drobnic.com/
                          https://www.drobnic.info/

                          Comment


                          • #28
                            Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

                            Tale C6 pa res ne gre v prodajo. Le zakaj. Kar se pa brejka tiče, pa mi niti ni tako slab. Saj roko na srce, kateri citroen je pa na zunaj lep, razen tanovega C5, ki se je pa blazno približal Audijevi 4-ci? Pa še tu so me razočarali z njegovo majhno notranjosto napram starejši verziji. In pa da ne omenjam to, da francozi ne poznajo sinhro rikverc.
                            Citroën je avto, za katerega moraš imeti "manuals". Vendar je vožnja pravi užitek.

                            Comment


                            • #29
                              Re: MORDA PA KDAJ RES C6 BREAK

                              Se že vnaprej opravičujem, ker je tole prastara tema, pač malo brskam in berem.... Čisto zgoraj nekje je bilo omenjeno da je bil XM največji evropski karavan. Popravek, ta naziv nesporno pripada bolj ali manj znanemu Švedu z oznako "960 estate". Res pa je da jih je pri nal bila prava redkost videti na cesti.

                              Comment

                              Working...
                              X