Announcement

Collapse
No announcement yet.

C5 Odpoved motorja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C5 Odpoved motorja

    Danes po dolgem času pa je začel nagajati tudi moj C5 2.0 16 V bencinc 115000 km.
    Po krajši vožnji grem na črpalko OMV, kjer tankam poln tank bencina (95). Peljem še par kilometrov, potem pa 50 metrov pred domom avto enostavno izgubi moč in ugasne. Na noben način ga nisem mogel več prižgati. Potisnem ga na parkirni prostor in pustim. Čez dve uri ponovno poskusim prižgat in nič. Računalnik ne pokaže nobene napake - zaganjač obrača a nič ( niti za malenkost noče kresnit ).
    Ima kdo kakšno idejo, kako se naj lotim problema???

  • #2
    Re: C5 Odpoved motorja

    filter za gorivo-filter mora biti prozoren ce je temnejse barve je zanic
    ,potopna crpalka-ko das kontakt slisis piskajoc glas ali pa kod kaca
    ,kabel za svecke-alternativno
    ali se vse bolj pomikam do bencina.
    Last edited by mrgaboj; 7th March 2011, 22:31. Reason: dodatek

    Comment


    • #3
      Re: C5 Odpoved motorja

      Danes sem ponovno poskusil. Zaganjač je obračal vendar motor ni niti zakašljal. Preveril sem še varovalko za črpalko goriva pod motorskim pokrovom, pa ta izgleda vredu. Ponovno sem poslušal zvoke pri vžigu. Občutek imam, da se res ne sliši enako kot prej ( nekaj manjka). Težko se je to odločiti saj se najprej sliši pumpa hidravlike pa pol še neki motorčki, en pisk-sikanje, za katerega sem menil, da je pumpa goriva pa imam občutek da manjka. Bega me edino, da sem imel vedno občutek da se je slišalo iz motorskega dela.
      Ali kdo ve kje točno je lokacija filtra za gorivo? Ali se da še kaj preverit na parkirnem prostoru?

      Comment


      • #4
        Re: C5 Odpoved motorja

        kokr mi je uspelo zbrskati po netu se filter nahaja pod avtom,nekje pri rezeorvarju je taka cilindricen izdelek poglej si
        Attached Files
        Last edited by mrgaboj; 8th March 2011, 22:21. Reason: popravilo

        Comment


        • #5
          Re: C5 Odpoved motorja

          Hvala mrgaboj, to sliko sem našel tudi sam vendar nisem vedel ali je filter pod vozilom ali pa mogoče kje v podu vozila - prtljažnika. Bom preveril in napisal kaj sem odkril.

          Comment


          • #6
            Re: C5 Odpoved motorja

            Danes sem spet imel malo časa, da sem pobrskal po avtomobilu. Ko sem dvignil zadnji desni sedež sem našel plastični pokrov. Ko sem ga odstranil sem našel tole:


            To je verjetno pumpa, ki črpa gorivo iz rezervarja. Preveril sem ali zašumi( deluje ) pri zagonu. Ko sem dal kontakt se je jasno slišalo šum delovanja. Nato sem zagnal motor, ki je celo enkrat zakašljal potem pa se je zaganjač vrtel v prazno. Ker nisem bil prepričan ali sem prav slišal sem vse skupaj takoj ponovil. Sedaj ni bilo več slišati ne šuma bencinske pumpa pa tudi motor ni nič zakašljal. Predvidevam, da šuma ni bilo, ker je bil tlak goriva še dovolj velik. Vse skupaj sem še tretjič ponovil čez približno pet minut in vse je bilo kot pri prvem poskusu. ( pumpa je zašumela, motor je enkrat zakašljal in konec ).

            Iz vsega tega malo upam, da pa je mogoče res samo zamašen filter za gorivo.

            No drugi možni vzroki ( ki sem jih zbral ) so še pokvarjen senzor obratov motorja ter počena ketna - jermen v motorju.

            Se pravi naslednje kar bom preveri je filter goriva. Zanima me ali lahko to naredim kar na parkirnem prostoru?
            Baje je nekje pod vozilom blizu rezervarja. Je že kdo to delal? Ima kdo kakše napotek....

            Comment


            • #7
              Re: C5 Odpoved motorja

              Po današjem testu zgleda, da je nekaj narobe z pumpo. Čeprav zašumi potisne ven le približno 1 cm3 bencina potem neha. Elektrika na pumpi zgleda vredu črpa pa skoraj nič. Se pravi grem iskat črpalko za gorivo.
              Ima še kdo kakšno idejo??
              Kje naj vprašam za črpalko po ugodni ceni?? ( Maribor)

              Comment


              • #8
                Re: C5 Odpoved motorja

                http://www.herkules.si/index.php?productID=33768
                poglej si link boljse pa je rabljena

                Comment


                • #9
                  Re: C5 Odpoved motorja

                  Bodi previden pred nakupom pumpe in nepotrebnimi stroški. Mislim, da pumpe ne delajo v nedogled na prazno. Primer - ko sem na skoraj novem avtomobilu poskusil izprazniti bencin tank, sem na pumpo nataknil cev in kanto - optimistično. Ko sem dal kontakt je "pljunil" le malo oz nič bencina. Ob vsakem kontaktu je tako zanič črpanje ponovil, bencina pa ni bilo vsega skupaj nič . Naj omenim, da je avto sicer deloval brezhibno.

                  Comment


                  • #10
                    Re: C5 Odpoved motorja

                    Ojoj zdaj sem že nisem več prav prepričan kako je z to pumpo. Ravno tako kot tebi se meni obnaša črpalka za gorivo. Pljune malo ali pa nič goriva. Po drugi strani pa bi naj pumpa pri vezavi 12 V na njo dala pritisk okrog 3.6 bara. Moja mislim da tlaka res ne ustvari in samo nekaj brni v prazno. Bom moral res še enkrat preverit.

                    Comment


                    • #11
                      Re: C5 Odpoved motorja

                      No pa je zadeva rešena.
                      Pa še kronologija... Ponovno sem priklopil črpalko direktno na 12V ( uporabil sem vtičnico med prednjima sedežema . Ker kljub očitnemu delovanju motorčka črpalke ni priteklo več kot občasno par kapljic bencina sem odšel iskat novo črpalko za gorivo. Staro sem pred tem vzel iz rezervarja in jo malo pregledal, ter rezervar začasno improvizirano zapr. Najcenejšo pumpo sem s popusti dobil pri Avtoroma za 150€ . Žal je prva, ki sem jo dobil, imela polomljene zobce nosilca plovca, druga pa je bila vredu. Preden sem zaštartal sem preveril še delovanje na 12V direktno in pri tem snel cevko za gorivo v motorskem prostoru. Takoj po zagonu je začela črpati gorivo v kantico... (tako bi z lahkoto izpraznil tank :)) Ko sem namestil cevko nazaj na motor in dal kontakt je avto vžgal v prvem poskusu in dela brez problemov še sedaj.
                      Še za razmislek: Edini verjetni razlog za prenehanje delovanja črpalke med vožnjo se mi zdi, da je bil zamašen-blokiran mehanski "presostat", ki deluje kot varnostni ventil na povratnem vodu v rezervoar. S tem je črpalka delala ves čas pod obremenitvijo v tlačnem delu. Tako je s časom popustil prenos motorčka na turbino (pobralo zobce, ali pa je popustila os -žal ne vem kakšna je konstrukcija znotraj črpalke) in se je električni motorček začel obračati v prazno.

                      Na koncu pa najpomembnejše - zahvala vsem sodelujočim v tej nitki z idejami in nasveti saj sem dejansko z vašo pomočjo popravil avto z 150€, lahko bi pa se zelo hitro z drugačnim pristopom cena podvojila ali potrojila.

                      LP!

                      Comment

                      Working...
                      X