If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Na zunaj mi je všeč. Malo so križali Citroenove linije z Audijem in BMW-jem in dobili kar v redu videz
Če citiram unega iz Dela, materiali v notranjosti so imenitnejši kot pri prejšnjem modelu (karkoli že to pomeni). Gumbi pred menjalnikom tudi več ne zgledajo tako ceneni kot pri P407 in C6. Pa armaturka tut več ne spominja na Daewooja izpred dveh generacij. Pa zgleda da bomo končno pri Citroenu dobili ene normalne zice (sicer s fotk je še težko sklepat).
Odlično je poskrbljeno za ventilacijo - zračnik pred voznikom je videti velikosti 3x3 cm, pa tut tisti pred sovoznikom niso videt veliko večji. Pa tudi gumb za 4 žmigavce je fajn postavljen (moraš nafehtat sovoznika da ga pritisne)
Prišla je ena informacija, da bo hidravlika samo pri najmočnejših dizlih in bencinarjih???
Jaz sem tudi nekaj takega prebral (prva informacija je sicer bila, da hidravlike sploh ne bo). Sicer bi jaz s kakšno pnevmatiko samo zadaj, kot pri Picassoju, tudi bil zadovoljen
Ja kolk bo pa tole dolgo (karavan npr.).Izgleda kot 7m.
Zakaj vsako debato uničite z nekimi hidravlikami al kaj.Pa sej to so osebni avtomobili, ne pa bagerji...
Končno avto za pogledati in tudi voziti.
Prilepite za primerjavo zraven slike prvih C5. Takoj bo vidno zakaj je zaštekala prodaja.
PS: Po XM sem hotel Citroena. C5 je odpadel brez da bi sedel vanj, C6 pa zaradi kritik na tem forumu in ker so "zajebali" prtljažnik. V tolažbo je ženin C4, ki je dovolj "čuden" Citroen in je žena zaljubljena vanj.
Karavana v moji garaži vsekakor ne bo, 4V mi pa tudi nekako ne paše.
Brez hidravlike bi pa še nekako preživel. Sicer iz teksta v Delu ni jasno, a gre za variante klasično podvozje (s fedri) / hidravlično podvozje HA3+, ali pa za varianto klasično hidravlično podvozje (HA3) / hidravlično podvozje HA3+
Glede na stari C5 je tale avto prava bomba. Notranjost je doživela napredek - preskok svetlobnega leta, vsaj meni deluje tako! Zunanja oblika - meni dopadljiva! Če bo cena v okvirih sedanjega modela potem bo to prva liga! Glede na napredek pri tem modelu je nekako razumljivo, da morajo dobiti noter razliko v ceni.....pa čeprav na račun hidravlike! Ali se bo račun izšel pa bodo odločili kupci..... kot vedno!
Paleta Citroenovih vozil se vztrajno prenavlja. Zadnja in zelo pomembna pridobitev je začuda zamudila frankfurtski avtomobilski salon, a zato morda toliko bolj vpadljivo udarila v času, ko se v Evropi nič kaj posebnega ne dogaja. Novi C5 v limuzinski in karavanski izvedbi naj bi mešal štrene uspešni in sodobni konkurenci srednjega razreda. A kot je za francosko znamko z znakom trikotnih zobnikov značilno, bo C5 izstopal po zaslugi prepoznavne in domiselne oblike ter zanimivih tehničnih rešitev. Z novim C5 so pri Citroenu uvedli tudi nove standarde razvoja in izdelave, ki naj bi zagotovili odlično kakovost in zanesljivost.
Uglajenost in eleganca
Čeprav bi morda od Citroena pričakovali kaj bolj v slogu C3 ali C6, je novi C5 opazno bolj "normalen" in zelo skladen avtomobil. Njegovo obliko je precej natančno napovedal koncept C5 airscape. Tako v limuzinski kot karavanski izvedbi se novinec ponaša s pohvalno skladnostjo, poudarjeno eleganco in celo opazno dinamiko. Za citroena deluje nenavadno izrazita vbočena linija preko boka in mišičasto poudarjeni blatniki. Svojstveni detajli seveda niso smeli izostati, tako so prednje in zadnje luči dovolj nenavadne, da oznanjajo svoje poreklo. Limuzina pa je po zastavonoši C6 povzela tudi vbočeno zadnje steklo.
Prijetnost prostora
Potniški prostor novega C5 se oddaljuje od aktualnih modelov te znamke, saj je videti opazno bolj urejen, manj avantgarden in elegantnejši. Sredinska konzola je lahno obrnjena proti vozniku in napolnjena s številnimi gumbki. Njihova množičnost se nadaljuje tudi na volanu s fiksnim sredinskim delom druge generacije. Videz preglednih merilnikov je zasnovan po zgledu na letalske. Kazalec merilnika hitrosti in vrtljajev po skali potuje samo na zunanji strani, kar omogoča, da je notranji del merilnikov zapolnjen z zasloni. Položaj zračnih rež so izraziteje ločili na voznikove in sovoznikove, za občutek prestiža pa po kabini razporedili kromirane detajle in kakovostne materiale.
Citroen za dinamične voznike
Čeprav smo bili doslej pri Citroenovih limuzinah vajeni poudarjanja udobja, pelje novi C5 v športnejše vode. Ponujali ga bodo v kombinaciji s tremi bencinskimi in štirimi dizelskimi motorji. Nenavadno se zdi, da bodo osnovnejše izvedbe posajene na klasično vzmetenje, medtem ko bodo boljše pridobile opevano in tradicionalno hidravliko. Vzmetenje hydractive 3 plus aktivno spreminja delovanje vzmetenja in blaženja glede na vozne okoliščine. Poleg ohranjanja konstantne oddaljenosti od tal to omogoča tudi maksimalno udobje in dinamiko glede na dano situacijo. Ob dodelanem podvozju bo za varnost poskrbel serijski elektronski nadzor stabilnosti vozila in sedem zračnih blazin. Nadaljnji dve bodo ponudili za doplačilo.
Comment