Announcement

Collapse
No announcement yet.

NOVI C5 uradno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NOVI C5 uradno

    eh majko mila.... kakšni citroenovci pa ste? fotke se po netu valajo, tu pa niti muks.... evo, nova tema, novemu lepotcu na čast!







  • #2
    Re: NOVI C5 uradno





    linki na OGROOOOMNE verzije zgornjih fotk:

    http://www.citroen.no/file.asp?File=...dres/X7002.JPG
    http://www.citroen.no/file.asp?File=...dres/X7005.JPG
    http://www.citroen.no/File.asp?File=...dres/X7004.JPG
    http://www.citroen.no/file.asp?File=...dres/X7008.JPG
    http://www.citroen.no/File.asp?File=...dres/X7011.JPG
    http://www.citroen.no/File.asp?File=...dres/X7010.JPG
    http://www.citroen.no/File.asp?File=...dres/X7009.JPG

    in ene par malih:





    avto je padavica in prav nič ne spominja na tiste grozne prve špijune! v bistvu je tak lep, da bi ga še brez hidravlike mel!

    Comment


    • #3
      Re: NOVI C5 uradno

      No, ni slabo

      Na zunaj mi je všeč. Malo so križali Citroenove linije z Audijem in BMW-jem in dobili kar v redu videz

      Če citiram unega iz Dela, materiali v notranjosti so imenitnejši kot pri prejšnjem modelu (karkoli že to pomeni). Gumbi pred menjalnikom tudi več ne zgledajo tako ceneni kot pri P407 in C6. Pa armaturka tut več ne spominja na Daewooja izpred dveh generacij. Pa zgleda da bomo končno pri Citroenu dobili ene normalne zice (sicer s fotk je še težko sklepat).

      Odlično je poskrbljeno za ventilacijo - zračnik pred voznikom je videti velikosti 3x3 cm, pa tut tisti pred sovoznikom niso videt veliko večji. Pa tudi gumb za 4 žmigavce je fajn postavljen (moraš nafehtat sovoznika da ga pritisne)
      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

      Comment


      • #4
        Re: NOVI C5 uradno

        Me pa neki zanima ...

        Kaok bo s hidravliko na temu avtu??

        Prišla je ena informacija, da bo hidravlika samo pri najmočnejših dizlih in bencinarjih???

        Comment


        • #5
          Re: NOVI C5 uradno

          Originally posted by drugmirko New post replay
          [avto je padavica in prav nič ne spominja na tiste grozne prve špijune! v bistvu je tak lep, da bi ga še brez hidravlike mel!

          Lahko ga boš imel tudi brez hidravlike!
          Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

          Comment


          • #6
            Re: NOVI C5 uradno

            Originally posted by Lorus New post replay
            Prišla je ena informacija, da bo hidravlika samo pri najmočnejših dizlih in bencinarjih???
            Jaz sem tudi nekaj takega prebral (prva informacija je sicer bila, da hidravlike sploh ne bo). Sicer bi jaz s kakšno pnevmatiko samo zadaj, kot pri Picassoju, tudi bil zadovoljen
            Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

            Comment


            • #7
              Re: NOVI C5 uradno

              Čez hidravliko je ni ...

              V moji Piksni (1. gen) kar pogrešam hidravliko iz Xantie ...

              Tako da C5 brez hidravlike/pneumatike bi bili brez veze ...

              Comment


              • #8
                Re: NOVI C5 uradno

                Ja kolk bo pa tole dolgo (karavan npr.).Izgleda kot 7m.
                Zakaj vsako debato uničite z nekimi hidravlikami al kaj.Pa sej to so osebni avtomobili, ne pa bagerji...
                2 krat Xsara Picasso:tosem:

                Comment


                • #9
                  Re: NOVI C5 uradno

                  Že limo je carski... ampak break je pa adijo pamet!

                  Vse pohvale Citroenu za obliko!

                  Comment


                  • #10
                    Re: NOVI C5 uradno

                    Končno avto za pogledati in tudi voziti.
                    Prilepite za primerjavo zraven slike prvih C5. Takoj bo vidno zakaj je zaštekala prodaja.
                    PS: Po XM sem hotel Citroena. C5 je odpadel brez da bi sedel vanj, C6 pa zaradi kritik na tem forumu in ker so "zajebali" prtljažnik. V tolažbo je ženin C4, ki je dovolj "čuden" Citroen in je žena zaljubljena vanj.
                    Nulla tenaci invia est via!

                    Comment


                    • #11
                      Re: NOVI C5 uradno

                      Žal zgleda ne bo verzije s petimi vrati. Ne vem zakaj so se odločili za ta korak, dosti jih ne bo kupilo avta glih zaradi tega
                      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                      Comment


                      • #12
                        Re: NOVI C5 uradno

                        Je*i ga. Bomo pač Breaka kupli :)

                        lalan:
                        Hidravlika je pač pojem pri Citroenu, kaj češ..... eni mamo radi tudi bagre pa buldožerje.

                        Jaz na zadku breaka vidim tudi nekaj Subaruja :)
                        Sicer pa ko ga vidim na cesti povem kaj več o tem ali mi je všeč ali ne.

                        Comment


                        • #13
                          Re: NOVI C5 uradno

                          Karavana v moji garaži vsekakor ne bo, 4V mi pa tudi nekako ne paše.

                          Brez hidravlike bi pa še nekako preživel. Sicer iz teksta v Delu ni jasno, a gre za variante klasično podvozje (s fedri) / hidravlično podvozje HA3+, ali pa za varianto klasično hidravlično podvozje (HA3) / hidravlično podvozje HA3+
                          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                          Comment


                          • #14
                            Re: NOVI C5 uradno

                            Glede na stari C5 je tale avto prava bomba. Notranjost je doživela napredek - preskok svetlobnega leta, vsaj meni deluje tako! Zunanja oblika - meni dopadljiva! Če bo cena v okvirih sedanjega modela potem bo to prva liga! Glede na napredek pri tem modelu je nekako razumljivo, da morajo dobiti noter razliko v ceni.....pa čeprav na račun hidravlike! Ali se bo račun izšel pa bodo odločili kupci..... kot vedno!

                            LP

                            Comment


                            • #15
                              Re: NOVI C5 uradno

                              Paleta Citroenovih vozil se vztrajno prenavlja. Zadnja in zelo pomembna pridobitev je začuda zamudila frankfurtski avtomobilski salon, a zato morda toliko bolj vpadljivo udarila v času, ko se v Evropi nič kaj posebnega ne dogaja. Novi C5 v limuzinski in karavanski izvedbi naj bi mešal štrene uspešni in sodobni konkurenci srednjega razreda. A kot je za francosko znamko z znakom trikotnih zobnikov značilno, bo C5 izstopal po zaslugi prepoznavne in domiselne oblike ter zanimivih tehničnih rešitev. Z novim C5 so pri Citroenu uvedli tudi nove standarde razvoja in izdelave, ki naj bi zagotovili odlično kakovost in zanesljivost.

                              Uglajenost in eleganca

                              Čeprav bi morda od Citroena pričakovali kaj bolj v slogu C3 ali C6, je novi C5 opazno bolj "normalen" in zelo skladen avtomobil. Njegovo obliko je precej natančno napovedal koncept C5 airscape. Tako v limuzinski kot karavanski izvedbi se novinec ponaša s pohvalno skladnostjo, poudarjeno eleganco in celo opazno dinamiko. Za citroena deluje nenavadno izrazita vbočena linija preko boka in mišičasto poudarjeni blatniki. Svojstveni detajli seveda niso smeli izostati, tako so prednje in zadnje luči dovolj nenavadne, da oznanjajo svoje poreklo. Limuzina pa je po zastavonoši C6 povzela tudi vbočeno zadnje steklo.

                              Prijetnost prostora

                              Potniški prostor novega C5 se oddaljuje od aktualnih modelov te znamke, saj je videti opazno bolj urejen, manj avantgarden in elegantnejši. Sredinska konzola je lahno obrnjena proti vozniku in napolnjena s številnimi gumbki. Njihova množičnost se nadaljuje tudi na volanu s fiksnim sredinskim delom druge generacije. Videz preglednih merilnikov je zasnovan po zgledu na letalske. Kazalec merilnika hitrosti in vrtljajev po skali potuje samo na zunanji strani, kar omogoča, da je notranji del merilnikov zapolnjen z zasloni. Položaj zračnih rež so izraziteje ločili na voznikove in sovoznikove, za občutek prestiža pa po kabini razporedili kromirane detajle in kakovostne materiale.

                              Citroen za dinamične voznike

                              Čeprav smo bili doslej pri Citroenovih limuzinah vajeni poudarjanja udobja, pelje novi C5 v športnejše vode. Ponujali ga bodo v kombinaciji s tremi bencinskimi in štirimi dizelskimi motorji. Nenavadno se zdi, da bodo osnovnejše izvedbe posajene na klasično vzmetenje, medtem ko bodo boljše pridobile opevano in tradicionalno hidravliko. Vzmetenje hydractive 3 plus aktivno spreminja delovanje vzmetenja in blaženja glede na vozne okoliščine. Poleg ohranjanja konstantne oddaljenosti od tal to omogoča tudi maksimalno udobje in dinamiko glede na dano situacijo. Ob dodelanem podvozju bo za varnost poskrbel serijski elektronski nadzor stabilnosti vozila in sedem zračnih blazin. Nadaljnji dve bodo ponudili za doplačilo.

                              Comment

                              Working...
                              X