Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C5 Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citroen C5 Testi in Razni članki


    .................................................. ........................................



    9. januar 2006, Domen Jerančič

    Citroën C5 3.0 V6
    Tehnologija udobja
    </SPAN>
    Citroën ohranja svojo dinamičnost in pri tem nikoli ne pozabi, da že vse od začetka petdesetih let prejšnjega tisočletja vztraja pri inovativnem razvoju svojih avtomobilov. Pa naj bo to komu všeč, ali pa tudi ne. Nedvomno pa je iz dokaj »neugledne družbe« prav z zadnjimi tehnološkimi smernicami in drznim konceptom stopil korak naprej. Tudi po zaslugi prenovljenega modela C5.
    To »inteligentno« vozilo za dolge razdalje, ki v enem združuje stil, prostornost notranjosti in zmogljivosti, se v višjem srednjem razredu vozil meri z bolj ali manj ugledno konkurenco (mondeo, passat, mazda 6, avensis, primera, laguna) in tistih iz Azije. V nobenem pogledu pa C5 ne gre primerjati s konkurenco (tisti iz Azije niso merodajni), saj so se pri Citroënu nekoliko zdramili in odpravili vse stilske »kikse« modela C5. Najverjetneje so se po odzivu kupcev kar nekaj časa tolkli po glavi, potem ko so ugotovili, da bi bil že njegov predhodnik lahko prodajni hit. Zadetek v polno!
    C5 se ne pojavlja v štirivratni obliki, kot bi sicer lahko pričakovali avtomobila z vrha limuzinske ponudbe, saj limuzinski zadek intiligentno skriva peta vrata, z njihovo uporabnostjo vred. Prenova je doletela tudi sprednji del vozila, retro maska, uporaba kroma in futuristične luči po novem bolj ustrezajo podobi Citroëna, kjer si drzen francoski dizajn in tehnologija že od samih začetkov podajata roki. Tudi v notranjosti te C5 z udobjem popelje do vrhucev. Izbrana uporaba materialov, pregledni analogni in digitalni merilniki, udobni sedeži z naslonom za roke, dvopodročna klimatska naprava, digitalni zaslon za nadzor parkiranja in cel kup elektronskih pripomočkov z obsežno osrednjo konzolo na čelu. Slednja ni preveč v koraku s časom in tehnološka dovršenost C5 kar nekoliko zbledi. Napaka, ki jo bodo ob osvežitvi modela nedvomno opazili in odpravili. O prostornosti in uporabnosti prostora v C5 sploh ni potrebno razglabljati, saj že dejstvo o »skritih petih« vratih pove vse.
    Nekoliko bolj športno navdihnjeni C5 z ekskluzivno opremo poganja trilitrski šestvaljnik z zasnovo v obliki črke V, nadvse udobno vožnjo pa nadgrajuje šeststopenjski avtomatski menjalnik. Štiriindvajset ventilski pogonski agregat z oznako 3.0i, ki je izšel iz motorja 3.0i, s katerim je opremljeno tudi vozilo C8, razvije zmogljivih 210 KM (152 kW) pri 3750 vrtljajih na minuto in kar 285 Nm navora. Z novim sistemom krmiljenja odmične gredi za dovajanje goriva, kjer razdelilni sistem z nenehnim variabilnim krmiljenjem ventilov (VVT) omogoča optimalno polnjenje zgorevalnih komor ne gleda na število vrtljajev motorja, ta prenovljeni motor deluje izjemno prožno in se poleg tega ponaša še z mehkobo šestvaljnika. V menjalniku se nedvomno skriva športni duh Citroëna, saj se pod krinko športnega programa sicer zelo udobnega menjanja prestav skriva prava zver.
    Vožnja s C5 je udobna. Tudi po zaslugi hidroaktivnega vzmetenja, ki omogoča nastavitev trdote in višine podvozja. Udobje notranjosti ter prožnost šestvaljnika v kombinaciji s pametnim menjalnikom te popelje na nepozabno popotovanje. Sliši se kot v oglasu, a med udobnim sedenjem v naslonjaču in igranjem z vso možno čudežno tehnologijo ob volanskem obroču, vožnja neskončno hitro mine. Še hitreje pa mine s pomočjo »skritega«potenciala šestvalnjika, uporabe športnega programa avtomatskega menjalnika in naravnanjem podvozja na športno. Tedaj C5 postane zverina, ki se kljub zajetni teži (1600kg) presenetljivo dobro obnese tudi med ovinki.
    Zaradi limuzinske medosne razdalje mu bolj odgovarjajo hitri in dolgi ovinki. Kadar se spozabiš na cestne omejitve ali pa na avtocesti v ogledalu zagledaš naduteža z levim smerkoazom, tedaj le pohodiš plin in se po sistemu »kick-down« odlepiš od večine najosnovnejših modelov bavarcev, audijev, lagun in podobne preopevane navlake. V ogledalu še ujameš začuden par oči in izgineš v daljavi. Malce zoprno je le, da po vsej verjetnosti slej ko prej zaviješ na bencinsko črpalko. Udobje zmogljivosti nekaj stane, to je popolnoma jasno. C5 namreč razvije končno hitrost pri 230 km/h, z mesta do 100 km/h pa potegne v 8,6 sekunde. In preprost matematični račun upoštevajoč trilitrsko delovno prostornino, štiri ventile na valj, vrtljaje in športno naravnan menjalnik se popolnoma izide; poraba ob brezglavi vožnji je vrtoglavih 13,7 litra na 100 prevoženih kilometrov. Zato se v C5 raje prepustiš odličnemu audio sistemu, se udobno zlekneš v »naslanjač« in preigravaš z vso obvolansko tehnologijo. Medtem naletiš še na tempomat in porabo spraviš na 12,2 litra, kar se ekonomsko povsem izide z udobjem in zmogljivostjo tega formata. Če bi se šel poslovneža pri štiridesetih, z družino, vikendom in pasjo ljubeznijo, takrat bi navijal za »top« model C5. Tudi zaradi pete zvezdice na NCAP testu. Do takrat pa bom navijal za Sebastiena Loeba in Citroënove podvige v svetovnem reli prvenstvu.
    Cena testnega modela: 7.610.000 tolarjev
    Citroen Bilten Forum
    https://www.citroenbilten.com/
    Gostovanje Domene Internet
    https://www.bilten.net/
    Mobing v Sloveniji
    https://www.mobbing.si/
    Družinski portal
    https://www.drobnic.com/
    https://www.drobnic.info/

  • #2
    Re: Testi C5 - različne revije

    19. november 2004, Mitja Koželj

    Citroen C5 2.0 HDi SX
    Lebdenje
    </SPAN>

    Prodaja prenovljenega C5 je praktično že v polnem teku. Družinski citroen je bil z osvežitvijo razen kozmetičnih popravkov deležen tudi nekaj tehničnih novosti, čeprav je osnova ostala takšna kot prej. Pozitivno, saj na ta način avtomobil ni izgubil svojih čarov, ki so predvsem posledica udobnega hidraktivnega vzmetenja, po katerem se C5 najbolj razlikuje od svojih tekmecev. Preizkusili smo različico z 2.0-litrskim dizelskim HDi motorjem in opremo SX, ki pri karavanski različici velja za najbogatejšo.
    Na različici break je nov le nos
    O obliki prve generacije citroena C5 je bilo doslej veliko govora. Nekateri so zagovarjali limuzinsko, drugi karavansko različico break, v vsakem primeru pa je šlo za avtomobil, ki ni bil povsem dorasel tradicionalni hišni avantgardi. Osvežitev je to popravila in prinesla veliko novega: sprednje luči, ki spominjajo na manjšega C4, novo masko motorja z dvojnim zobnikom in ležečimi letvami, zanimivo oblikovane zadnje luči v obliki bumeranga na podaljšanem zadku, ki se lepše vkljaplja v celotno podobo, s čimer je C5 skladnejši. To velja le za limuzinsko izvedbo, ki je na ta način pridobila tudi dodatnih 15 l prtljažnega prostora (prej 456 l), medtem, ko je pri karavanski zadek ostal nespremenjen in premore 563-litrski prtljažnik, opremljen s prekrivnim rolojem, izvlečno pregradno mrežo in ločenim odpiranjem zadnjega stekla. Tovorni prostor, ki se z zlaganjem naslonjala druge vrste poveča na 1.658 l, skriva tudi posebnost, ki je menda edinstvena, gre pa za gumb, ki omogoča dviganje in spuščanje zadnjega dela vozila in s tem lažji dostop, kar se v praksi izkaže za zelo koristno predvsem pri natovarjanju težkih predmetov. Karoserija se od prej razlikuje tudi po večjem številu kromiranih dodatkov, ki avtomobilu pridajo nekaj prestiža.
    Notranjost takšna kot doslej
    Potniška kabina C5 je bila že doslej prijeten in udoben bivalni prostor. Dvobarvna armaturna plošča je zgoraj iz kakovostne mehke plastike, pred voznikom se nahajajo veliki in pregledni merilniki z nekoliko spremenjeno optiko, sedeži so radodarno odmerjeni, vendar tudi po sodobnih francoskih standardih zopet nekoliko premehki. Predvsem v ledvenem delu ne ponujajo dovolj opore, ne zmorejo pa tudi boljšega oprijema v hitrih ovinkih. Če do njih že pride, si lahko potnika spredaj pomagata s po višini nastavljivima naslonjaloma za komolce, ki omogočata zelo udobno namestitev in dobrodošlo oporo. Razmestitev stikal je sicer logična, vendar njihova številčnost zahteva nekaj privajanja, razen v primeru, da smo se pred tem spoznali z novim peugeotom 407, saj je sredinska konzola pri obeh enaka. Na zadnji klopi prostora ni na pretek, se pa C5 zato odkupi z njeno tretjinsko deljivostjo, odprtino za prevoz daljših predmetov in številnimi predali, ki jih najdemo tudi pod sprednjima sedežema.
    Hidraktivno vzmetenje je sinonim za udobje
    Ko govorim o tem, da je C5 tako kot prej predvsem zelo udoben potovalni avtomobil, mislim povsem resno. Redki namreč zmorejo tako prefinjenega glajenja cestnih grbin kot veliki Francoz, tako da imajo potniki občutek, kot da lebdijo nekaj centimetrov nad cestiščem. To omogoča hidraktivno vzmetenje tretje generacije, ki se ne glede na obremenitev vozila samodejno prilagodi pogojem na cesti. Sijajen občutek ob udobnem križarjenju pa malce zbledi v zavojih, kjer pride do izrazitejšega nagibanje karoserije in nekaj več sukanja posrednega volanskega mehanizma, ki z usmerjanjem karavana nima lahkega dela. C5 pač ni namenjen dirkanju, sicer pa gre za 4,84 m dolgega in 1,6 tone težkega karavana in ne za lahkotnega športnika. Ob prenovi je bil C5 deležen nekaj nove tehnike, zagotovo najbolj inovativen je opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu (pri hitrosti nad 70 km/h), ki voznika z vibriranjem sedeža opozarja na prekoračitev črte.
    2.0 HDi je dobra izbira
    Testnega C5 je poganjal znani dvolitrski turbodizelski agregat s turbinskim polnilnikom s variabilno geometrijo lopatic, vbrizgom goriva po skupnem vodu in šestnajstventilko glavo, ki zmore 100 kW/136 KM in 320 Nm navora pri 2.000 vrtljajih v minuti. Motor ponuja dovolj moči, karavanskega C5 do hitrosti sto km/h požene v desetih sekundah in omogoča 200 km/h končne hitrosti, ob tem pa je vselej tih, uglajen in z nekaj manj kot sedmimi litri tudi dovolj varčen. V ponudbi ostaja podobno zmogljiv, a nekoliko starejši dizelski agregat s 2,2 l delovne prostornine, ki pa je za 6,25 mio SIT na voljo le s samodejnim menjalnikom.
    Karavan za tristo tisočakov dražji
    C5 tudi po prenovi ostaja prava izbira za tiste, ki želijo izjemno udoben potovalni avtomobil, različica break pa hkrati prinaša tudi veliko uporabnega prostora za prtljago. Oblikovalci so predvsem z novim sprednjim delom poskrbeli za tiste, ki so doslej omahovali nad njegovo obliko, drugače pa je tako ali tako ostal takšen kot prej, torej avtomobil, ki mu težko kaj zamerimo. Cena za C5 2.0 HDi break z opremo SX, ki vsebuje vse bistvene varnostne in uporabne elemente, kot so hidraktivno vzmetenje, sistem ABS, pomoč pri zaviranju v sili, sistem proti spodrsavanju, šest varnostnih blazin in električni paket, ne pa tudi avdio sistema, znaša 6.130.000 slovenskih tolarjev, kar je za tristo tisočakov več kot pri enako opremljeni limuzini. Zanimivo, da različica break ni na voljo z najbogatejšim paketom opreme exclusive.
    Foto: Miloš Milač
    Last edited by 2cv; 4th March 2007, 00:59.
    Citroen Bilten Forum
    https://www.citroenbilten.com/
    Gostovanje Domene Internet
    https://www.bilten.net/
    Mobing v Sloveniji
    https://www.mobbing.si/
    Družinski portal
    https://www.drobnic.com/
    https://www.drobnic.info/

    Comment


    • #3
      Re: Testi C5 - različne revije

      Citroen C5 3,0 V6 avt. exclusive
      Kliknite za povečavo

      Citroena C5 lahko povsem upravičeno označimo za udobno vozilo s športnimi značilnostmi, katerega podvozje lahko spreminja višino, z lučmi pa sveti za ovinek. Da to ni nič posebnega, porečejo tisti, ki se spomnijo, da je vse to zmogla in premogla že žaba pred slabimi štirimi desetletji. Torej so limuzino C5 ustvarili na osnovi bogate Citroenove tradicije, seveda pa v skladu z novimi tehnično-tehnološkimi spoznanji.

      Več fotografij ...Test: Citroen C5 2,0 HDi exclusiveTest: Citroen C5 break 2,2 HDi exclusive (2004)Nasvet o koristnosti sistema AFIL
      Kliknite za povečavo

      Zunanjost, notranjost

      C5 se ne pojavlja v štirivratni obliki, kot bi sicer pričakovali glede na vrh citroenove limuzinske ponudbe, poleg tega pa tudi izpostavljeni zadek na prvi pogled ne kaže na peta vrata. Po prenovi je C5 dobil velika navzgor ukrivljena prednja žarometa, zadnji svetlobni enoti pa sta usmerjeni navzdol. Notranjost je bogato opremljena, razvaja z električnimi pomiki prednjih sedežev, z udobnimi nasloni, dvopodročno klimatsko napravo in odlagalnimi mesti. Zaradi velikih petih vrat se izkaže tudi kot kombi, je pa luksuzne notranjosti škoda za razna tovorjenja. Vozniku v veselje služijo analogni merilniki, digitalni zaslon za nadzor parkiranja in obsežna osrednja konzola, ki zahteva predhodno branje navodil za uporabo. Pridobil je tudi peto zvezdico na NCAP testu, kakšno piko tudi na račun opozorilnikov za pasove na zdnjih sedežih.
      Kliknite za povečavo

      Vozne lastnosti

      Za citroene, ki so opremljeni s hidroaktivnim vzmetenjem, vemo, da pri velikih hitrostih spustijo podvozje navzdol. Težišče se zniža, s pritiskom na stikalo "S" postane vozilo tudi trše in na razpolago za športna veseljačenja. Za povrh je trilitrski C5 s samodejnim menjalnikom serijsko opremljen z ksenonskimi lučmi, ki svetijo za ovinek. Edino, česar ne bi pohvalili, je nerazločno majhen izpis vključene prestave (ene izmed šestih), tudi tisti "D" je treba kar malo iskati med sicer preglednimi merilniki. Če bi se voznika med vožnjo polotil dremež, tako da bi nenadzorovano odtaval čez vzdolžno linijo, ga zdrami vibriranje sistema AFIL. Ugajajo tudi drugi pripomočki za vožnjo, kot na primer prikazovanje oddaljenosti med parkiranjem, možnost dvigovanja podvozja pri sestopanju preko kakšnega robnika, tempomat oziroma omejevalec z izpisom izbrane hitrosti in merilec tlaka v pnevmatikah.
      Kliknite za povečavo

      Zmogljivosti, poraba

      Testna poraba 12,3 l/100 km je velika le na prvi pogled. Treba je upoštevati še druga dejstva, na primer da gre za vozilo, ki prazno tehta 1,6 tone in da gre za 3-litrski motor z več kot 200 konji. Glede tovarniških podatkov o porabi pa je to tako: v realnem prometu se lažje približaš podatku 14,7 l/100 km za mestno vožnjo, kot pa tistemu, ki navaja 7,2 za odprte ceste. Menjalnik sicer varčuje z vrtljaji, pri hitrosti 90 km/h pri normalni vožnji že preklopi v šesto prestavo, vendar je poraba pod deset uspeh tudi za tiste, ki so vajeni nežnega ravnanja z avtom. Na vsak način je bencinska črpalka na vrsti še preden se prevozi 500 kilometrov, pri težki nogi pa še pred 400. Zmogljivosti? 200 konj zdivja čez 200, natančno 230 km/h, ampak po citroenovsko nizko pri tleh!
      Kliknite za povečavo

      Cena, tekmeci

      Po prenovi leta 2004 je bil C5 deležen precejšnih oblikovnih in tehnoloških sprememb, tudi prestižnega značaja, s katerimi se skuša med kupci uveljaviti kot njihov statusni simbol. C5 je cenovno zelo ugodno vozilo, saj poleg 3-litrskega motorja in samodejnega 6-stopenjskega sekvenčnega menjalnika, ponuja bogat spisek serijske opreme. Sem spadajo na primer bi-ksenonske luči, ki sledijo zavijanju, CD izmenjevalnik, dvopodročna klimatska naprava, med varnostnimi blazinami je tudi tista za voznikova kolena .... V testnem vozilu sta bila pravzaprav samo sistem za nenadzorovano spremembo smeri AFIL in kovinska barva na doplačilnem spisku. Citroen je skupaj s Peugeotom nekaj privarčeval na proizvodnih stroških, modela C5 in peugeota 407 druži okoli 50 odstotkov enakih delov, tako da cena najbolj zmogljivega, najbolje opremljenega in dovolj prestižnega citroena ostaja krepko pod osmimi milijoni. Obe znamki imata seveda ločen krog kupcev, združeni pa se lažje otepata konkurentov s stare celine (mondeo, laguna, passat) in tistih z Japonske (mazda 6, avensis, primera).
      Kliknite za povečavo


      Citroen C5 3,0 V6 avt. exclusivecena: 7.610.000 tolarjev; srednji razred; kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedeževMotornameščen spredaj prečno, bencinski, tekočinsko hlajeni, 6-valjni, V-oblike, 4 ventili na valj; elektronsko vbrizgavanje; 4 odmične gredi; delovna prostornina: 2946 cm3; premer x gib batov: 87 x 82,6 mm; kompresijsko razmerje: 10,9 : 1; največja moč: 152 kW (207 KM) pri 6000 vrt/min; največji navor: 285 Nm pri 3750 vrt/min; količina olja v motorju: 5,4 l; količina hladilne tekočine: 12 l; akumulator: 400 A; alternator: 155 APrenos močiZasnova: pogon na prednji kolesi; enokolutna sklopka; 6-stopenjski samodejni menjalnik, možnost sekvenčnega prestavljanja s pomikom prestavne ročice naprej-nazaj; program za športno vožnjo; program za zimske razmere; količina olja v menjalniku: 6 lPrestavna razmerja: hitrost pri 1000 vrt/min v posameznih prestavah: I. 7,55 km/h; II. 13,22 km/h; III. 20,14 km/h; IV. 27,13 km/h; V. 36,47 km/h; VI. 45,67 km/h; število vrtljajev pri 50 km/h: 3782 v II. prestavi / 2483 v III. prestavi / 1843 v IV. prestavi; število vrtljajev pri 90 km/h: 4469 v III. prestavi / 3317 v IV. prestavi / 2468 v V. prestavi / 1971 v VI. prestavi; število vrtljajev pri 130 km/h: 3565 v V. prestavi / 2847 v VI. prestaviKolesa: kotalni obseg: 1958 mm; platišča iz lahke litine: 6,5J x 16, pnevmatike: michelin pilot primacy 215/55 R16Podvozjesamonosna karoserija; hidroaktivno vzmetenje s samodejnim prilagajanjem višine in s prilagajanjem pogojem vožnje; prednja prema: pseudo MacPherson, trikotna vodila, stabilizator; zadnja prema s podaljšanimi vodiliKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; servo ojačevalnik s spremenljivo stopnjo ojačanja; število zavrtljajev: 2,9; premer kroga obračanja: 12,43 m med robnikiZavorni sistemspredaj zračena zavorna koluta premera 288 mm, zadaj polna koluta premera 276 mm; ročna zavora z mehanskim prenosom na zadnji par kolesMere, maseMere: dolžina: 4745 mm, širina: 1780 mm, višina: 1476 mm; medosna razdalja: 2750 mm; previs spredaj: 1033 mm, previs zadaj: 962 mm; kolotek spredaj: 1528 mm, kolotek zadaj: 1495 mm; količnik zračnega upora Cx: 0,3Mase: masa praznega vozila: 1589 kg, največja dovoljena masa: 2099 kg; največja masa vlečene prikolice: 1400 kg (z zavoro) / 750 kg (brez zavore); največja vertikalna obremenitev kljuke: 75 kg; dovoljena obremenitev strehe: 75 kgZmogljivosti in porabaZmogljivosti: največja hitrost: 230 km/h (pri 5036 vrt/min v VI. prestavi); čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 8,6 s; čas pospeševanja od 0 do 400 m: 16,4 s; čas pospeševanja od 0 do 1000 m: 29,6 s)Poraba: mestna vožnja: 14,7 l/100 km, odprte ceste: 7,2 l/100 km, kombinirano: 10,0 l/100 km; povprečna avtonomija: 650 km; povprečna poraba na testu: 12,3 l/100 km; prostornina posode za gorivo: 65 l - od tega 6 litrov rezerve (predvidoma zadošča za 60 km); emisije: 238 g CO2 / km; dolivanje goriva na desni strani; odpiranje pokrova s ključemVarnostVarnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini; dva pirotehnična zategovalnika na vozniškem sedežu in eden na sovozniškem; omejevalniki zatezne sile na prednjih dveh in zunanjih dveh sedežih zadaj; isofix priključka za otroški sedež na stranskih zadnjih sedežihVzglavniki: vzglavnika na prednjih sedežih nastavljiva po višini in naklonu; vzglavniki na zadnjih sedežih nastavljivi po višini; aktivna prednja vzglavnika (zaščita v trkih od zadaj)Zračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika s prilagodljivo prostornino; možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica v levem predalu pod volanom); stranske zračne blazine za zaščito trupov za voznika in sovoznika; okenske zračne blazine za zaščito glav vseh stranskih potnikov (stebrički B in C); podvolanska zračna blazina za zaščito voznikovih kolenV primeru trka: ocena NCAP: 5 zvezdicAktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD), elektronska ojačitev zavorne sile in vklop vseh štirih smerokazov pri zaviranju v sili (BA), elektronski nadzor zdrsa pogonskih koles ASR; elektronski nadzor stabilnosti vozila ESP; elektronski nadzor za kontrolo lege na cesti (AFIL)Voznikov prostorVolanski obroč, vzvodi 4-kraki usnjen volanski obroč premera; nastavljiv po višini in globini; obvolanska ročica na desni zgoraj za brisalce in potovalni računalnik, obvolanska ročica na levi zgoraj za luči in smerokaze, obvolanska ročica na desni spodaj za nadzor avdio sistema, obvolanska ročica na levi spodaj za tempomat in omejevalec hitrosti; prestavna ročica samodejnega menjalnika s kovinskim držalom med sedežema; vzvod ročne zavore z usnjeno manšeto med sedežema; opora za levo nogoVoznikov sedež: električno pomičen po dolžini in dvojno po višini ter nastavljiv po naklonu in usločenosti naslonjala; naslon za desno rokoOgledala: električno nastavljivi ogrevani in avtomatsko poklopni zunanji ogledali z izničenjem mrtvega kota na voznikovi strani, samodejno prilagajanje med vzvratno vožnjo; samodejna zatemnitev notranjega ogledalaInstrumentna plošča: okrogla merilnika za hitrost in vrtljaje, analogni merilniki za zalogo goriva, temperaturo hladilne tekočine in temperaturo olja; izpis vključene prestave med merilniki pred voznikom; zaslon med merilniki za indikator vzdrževanja, nivo olja, števec kilometrov in regulator hitrosti; zaslon na sredini armaturne plošče za klimatsko napravo, audio sistem, potovalni računalnik, pomoč pri parkiranju, datum, uro in opozorila; indikator zaloge olja, indikator servisnih intervalov; indikator okvare motorja; zvezno nastavljanje osvetlitve merilnikovOpozorilniki: opozorilnik za nepripete varnostne pasove (svetlobni, pisni in zvočni); opozorilnik za odprta vrata (svetlobni, pisni in zvočni), opozorilnik za pozabljene prižgane luči (zvočni); opozorilnik za pozabljen ključ v kontaktni ključavnici (zvočni); opozorilnik za nizek nivo goriva (svetlobni, pisni, zvočni); opozorilnik za vključeno ročno zavoro (svetlobni, pisni in zvočni); opozorilnik obrabljenosti zavor (svetlobni, izpis); opozorilnik za nizek nivo tekočine za pranje stekel (svetlobni)Luči: ksenonska žarometa z dvojno optiko, prilagodljive luči; dnevne luči; naprava za čiščenje žarometov; prednji meglenki, 2 zadnji meglenki; 2 luči za vzratno vožnjo; tretja zavorna lučPotniki, prtljagaPotniški prostor: sovoznikov sedež električno pomičen po dolžini in (dvojno) po višini ter nastavljiv po naklonu in usločenosti naslonjala; naslon za levo roko; trosedežna klop deljiva v razmerju 60 / 40; naslon za roke zadaj; stropni ročaji za voznika, sovoznika in zadnja stranska potnika; samodejno osvetljeni ogledalci v senčnikihPrtljažnik: odklepanje z daljinskim upravljalcem, odpiranje od zunaj; osnovna prostornina: 471 litrov; povečana prostornina: 1315 l (do strehe s preklopljeno zadnjo klopjo); osvetljen; prekrit s trdo polico; 4 zanke na dnu; elastični trakovi na bokih; mreža za pritrditev prtljage; odprtina v naslonjalu zadnje klopi za prevoz dolgih predmetov; rezervno kolo standardne velikosti na jeklenem platišču z orodjem v dvojnem dnuOdložišča: zaprt, zaklenljiv, osvetljen, hlajen, vodoravno pregrajen predal pred sovoznikom (sprejme mapo A4 formata) z režo za kartice, z držaloma za 2 pisali in dvema žepoma v pokrovu; zaprt predal levo pod volanom; odprt predalček za ključe pred prestavno ročico; utora za 2 pločevinki poleg ročne zavore; pokrit predalček za ročno zavoro; zaprt predal v naslonu za roko zadaj z utoroma za pijačo; zaprta in odprta predala v prednjih vratih; odprta predala v zadnjih vratih; žepa za naslonjali prednjih sedežev; pepelnik z vžigalnikom na sredinski konzoli; kaveljčka pod stropom zadajOsvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj in zadaj z zakasnitvijo ugašanja; bralne lučke spredaj in zadaj; osvetlitev tal spredaj; lučke v vratih spredaj; osvetlitev pepelnika in vžigalnikaOpremaKlima: električno pomična stekla v vratih (impulzna z zaščito proti priprtju); samodejna dvopodročna klimatska naprava s funkcijo odroševanja; merilnik zunanje temperature z opozorilnikom za zmrzal; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka; protiprašni filter; senčnik za zadnje stekloOdklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija s prižiganjem stikala za luči na daljinskem upravljalcu in s pritiskom stikala za zaklepanje (prižiganje smerokazov); luči z zakasnitvijo ugašanja (follow me home); zaklepanje med vožnjo; blokada odpiranja stekel in notranjega odpiranja vrat; blokada zagona motorjaPripomočki za vožnjo: potovalni računalnik z merilnikom povprečne in trenutne porabe, avtonomije in povprečne hitrosti; skupni in dnevni števec kilometrov; možnost spremljanja razdalje do cilja potovanja; samodejni brisalci; tempomat (možnost pospeševanja in zaviranja); omejevalnik hitrosti; pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj (zvočni opozorilnik in shematski prikaz); opozorilnik nenamerne spremembe prometnega pasu; merilnik tlaka v pnevmatikahOstala oprema: električna vtičnica 12V na sredinski konzoli; prikaz datuma; ura; zanke za držanje tepihov spredajMultimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnik, CD izmenjevalnik za 6 plošč (pod sovoznikovim sedežem); obvolanski nadzor (glasnost, iskanje postaj)Dodatna oprema testnega vozila: kovinska barva (100.000 SIT); opozorilnik nenamerne spremembe prometnega pasu (115.000 SIT) cena testnega vozila: 7.825.000 SITGarancija2-letno splošno jamstvo; 12-letno jamstvo zoper prerjavenje; 3-letno jamstvo za lak; 2-letno jamstvo pomoči na cesti; redni servis na vsakih 30.000 km


      Besedilo: Aleš Črnivec
      Fotografije: Miha Merljak, Aleš Črnivec

      vir siol
      Citroen Bilten Forum
      https://www.citroenbilten.com/
      Gostovanje Domene Internet
      https://www.bilten.net/
      Mobing v Sloveniji
      https://www.mobbing.si/
      Družinski portal
      https://www.drobnic.com/
      https://www.drobnic.info/

      Comment


      • #4
        Re: Testi C5 - različne revije

        26.1.2005, 13:13
        Citroen C5 2,0 HDi exclusive
        Kliknite za povečavo

        Citroën C5 se vsaj meni dopade predvsem zaradi svojega zadka. Pustimo obliko, o kateri vsak sodi po svojem okusu, na tem mestu bi se osredotočil predvsem na praktičnost. Trdim namreč, da peta vrata močno olajšajo nalaganje v prtljažnik. O prtljažniku v tem avtu sicer vse dobro, je lepo obdelan, velik in opremljen z zankami, glavna prednost pa se mi zdi tale limuzinska oblika. Limuzine so pač še vedno "lepše" in bolj poslovne od bolj družinskih petvratnih kombilimuzin. C5 je torej v obeh primerih dober: je kombilimuzinsko praktičen in limuzinsko posloven.

        Več fotografij ...Test: citroen C5 break 2,2 HDi exclusive (2004)
        Kliknite za povečavo

        Zunanjost, notranjost

        Kaj pa prostor za potnike? Zelo v redu, vsaj spredaj je prostora toliko, da se voznik kar "izgubi" za volanom. Zadaj se sicer lahko zgodi, da visokoraslim zmanjka prostora za glavo, večina pa bi se morala v tem avtu kar dobro počutiti. Ergonomija? Stikala klime iz predhodnika se mi zdijo bolj priročna kot ta, ki so enaka tistim v peugeotu 407.
        Kliknite za povečavo

        Vozne lastnosti

        Francoski avtomobili že od nekdaj veljajo za udobne. To vsekakor velja za citroën C5! Zares, vse je tako zelo mehko, nič te zruka, ne luknja, ne izboklina. Pričakovali bi, da se tak avto precej nagiba in da je lega občutno slabša kot v kakem, bolj trdem in športnem tekmecu ... in prav tu je svojevrstno presenečenje. C5 se precej dobro drži ceste, seveda pa ne streže s športnimi občutki.
        Kliknite za povečavo

        Zmogljivosti, poraba

        Pohvalili smo že 2,2-litrski dizel, a ta se počasi umika tokrat preizkušenemu dvolitrskemu dizelskemu štirivaljniku. Razlog je v tem, da je novinec enako zmogljiv kot omenjeni večji dizel (obeta pa se novi 2,2-litrski dizel s 170 KM). Pohvalimo pa lahko tudi novi manjši motor, predvsem zaradi uglajenosti, zveznega pospeševanja in mirnega obnašanja v nizkih vrtljajih. Je povsem primeren za lagodno "kruzanje", hkrati pa zmore v vsaki situaciji spodobno pospešiti. Poraba? Se je že zgodilo, da smo z že večjim avtom z večjim dizlom na testu porabili manj. Namreč, pri C-petki porabe kar nismo mogli spraviti pod osem litrov.
        Kliknite za povečavo

        Cena, tekmeci

        Kar veliko tekmecev v srednjem razredu je na voljo v petvratni kombilimuzinski varianti. Laguna, mondeo, vectra, primera, šestica ... C5 je med vsemi temi kombilimuzinami najbolj "limuzinski". Sicer pa se takole motoriziran C5 zdi tudi cenovno privlačen avto, saj paket exclusive naprimer vključuje že ksenonske smerne žaromete, sedeže iz gladkega žameta. Osebno pa bi doplačal za sistem AFIL, ki varuje pred izletom s ceste ali trkom v sosednje vozilo.
        Kliknite za povečavo


        Citroen C5 2,0 HDi exclusivecena: 6.430.000 tolarjev; srednji razred; kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedeževMotornameščen spredaj prečno, dizelski, turbinski polnilnik z variabilno geometrijo, hladilnik polnilnega zraka; 4-valjni, vrstni, 4-ventilska tehnika; neposredno vbrizgavanje preko skupnega voda; 2 zgoraj ležeči odmični gredi; prostornina: 1997 cm3; premer x gib batov: 85 x 88 mm; kompresijsko razmerje: 18 : 1; največja moč: 100 kW (136 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 320 Nm pri 2000 vrt/min; najvišje število vrtljajev: 5000 vrt/min (rdeče polje neoznačeno); prostornina posode za olje: 4,3 l; akumulator: 400 Ah; alternator: 155 APrenos močipogon na prednji kolesi; enokolutna suha sklopka; 6-stopenjski ročni menjalnik; prostornina olja v menjalniku: 1,9 lPodvozjesamonosna karoserija; prednja prema: posamične obese, pseudo Mac Pherson s spodnjimi trikotnimi vodili in vzmetnimi nogami; stabilizator; zadnja prema s podaljšanimi vodili; vzmetenje Hydractive III (višina vozila je neodvisna od obremenitve) in se spreminja glede na hitrost in stanje vozišča; elektronski nadzor zdrsa pogonskih koles ESP; elektronski nadzor stabilnosti vozila ASRKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; hidravlični servo ojačevalnik s spremenljivo trdoto; število zavrtljajev: 2,9; premer kroga obračanja: 12,43 m (med pločniki)Zavorni sistem, kolesaspredaj hlajena zavorna koluta premera 283 mm, zadaj polna koluta premera 247 mm; platišča: 6J x 16; pnevmatike: 215/55 R16 W; protiblokirni zavorni sistem ABS, elektronska porazdelitev zavorne sile EBD, elektronska ojačitev zavorne sile in vklop vseh štirih smerokazov pri zaviranju v sili BAMere, mase, prostorninedolžina: 4745 mm, širina: 1780 mm (brez ogledal), višina: 1476 mm; medosna razdalja: 2756 mm; previs spredaj: 1033 mm, previs zadaj: 962 mm; kolotek spredaj: 1528 mm, kolotek zadaj: 1526 mm; masa praznega vozila: 1486 kg, največja dovoljena masa: 2002 kg; največja masa vlečene prikolice: 1700 kg (z zavoro) / 730 (brez zavore); največja vertikalna obrementiev kljuke: 75 kg; dovoljena obremenitev strehe: 75 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 205 km/h; pospešek od 0 do 100 km/h: 9,8 s; pospešek od 0 do 400 m: 17,1 s; pospešek od 0 do 1000 m: 31,5 s; poraba goriva: 7,8 (mesto) / 5,0 (odprte ceste) / 6,0 (kombinirano) l/100 km; povprečna poraba na testu: 8,3 l/100 km; povprečna avtonomija glede na normno kombinirano porabo: 1117 km; prostornina posode za gorivo: 67 l; emisije: 158 g CO2 / kmVarnosttritočkovni varnostni pasovi na sprednjih in zadnjih sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini ter opremljena z zategovalnikoma in omejevalnikoma zatezne sile; vzglavnika na prednjih sedežih nastavljiva po višini in naklonu; vzglavniki na zadnji sedežih nastavljivi po višini; Isofix priključi za otroški sedež na stranskih zadnjih sedežeih; dve čelni zračni blazini spredaj (dvostopenjsko napihljivi); možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica med prednjima sedežema); stranski zračni blazini za zaščito trupov spredaj; okenski zračni blazini za zaščito glav spredaj in zadaj; opozorilna lučka na armaturi za nepripet voznikov varnostni pas; meglenki spredaj in zadaj; samodejno zatemnjeno notranje ogledalo; električno nastavljivi in poklopljivi zunanji ogledali (z zaščito proti mrtvemu kotu)NotranjostNotranjost - voznik prednja sedeža pomična po dolžini in višini (samo voznikov) ter nastavljiva po naklonu naslonjala; volanski obroč nastavljiv po višini in globini, merilniki za hitrost, vrtljaje, zalogo goriva, temperaturo hladilne tekočine, temepraturo olja in zalogo energije v akumulatorju; indikator zaloge olja, indikator servisnih intervalovNotranjost - potniki: trosedežna klop zadaj; naslon za roke spredaj in zadaj; stropni ročaji za vse stranske potnike; prednja senčnika z ogledalcem in lučkoPrtljažnik: prtljažnik: osvetljen, elastični držali na bočnih stenah; prekrit s trdo polico, možnost povečevanja preko preklopa naslonjala zadnje klopi (dvotretjinska delitev); zanke; mreža; luknja za prevoz smuči oziroma dolgih predmetovOdložišča: zaprt, zaklenljiv, osvetljen in hlajen predal pred sovoznikom z režo za kartice, utorom za kovance in držalom kemičnika v pokorovu; koš za smeti na sredinski konzoli; predal za očala na stropu; odprti predali v stranskih vratih; zaprta predala v prednjih vratih; žepa na hrbtiščih prednjih sedeževOpremaKlima: tonirana stekla; atermični vetrobran; električno pomična stekla v stranskih vratih (impulzna z zaščito proti priprtju); samodejna dvopodročna klimatska naprava s funkcijo odroševanja; možnost kroženja zrakaOstala oprema: ksenonske luči z obračanjem v smer ovinka, dvojno optiko in samodejnim nastavljanjem po višini; daljinsko centralno zaklepanje (možnost lokalizacije); blokada zagona motorja, alarmna naprava; avtoradio z RDS-om, CD predvajalnikom in obvolanskim nadzorom; potovalni računalnik z merilnikom povprečne, trenutne porabe, avtonomije in povprečne hitrosti; skupni in dnevni števec kilometrov; samodejni brisalci; možnost samodejnega zaklepanja med vožnjo; električna vtičnica 12V na sredinski konzoli in v prtljažniku; datum; ura 12h/24h; zanke za držanje prednjih tepihovGarancija2-letno splošno jamstvo; 12-letno jamstvo zoper prerjavenje; 2-letno jamstvo pomoči na cesti; redni servis na vsakih 30.000 km


        Besedilo in fotografije: Miha Merljak

        vir siol
        Citroen Bilten Forum
        https://www.citroenbilten.com/
        Gostovanje Domene Internet
        https://www.bilten.net/
        Mobing v Sloveniji
        https://www.mobbing.si/
        Družinski portal
        https://www.drobnic.com/
        https://www.drobnic.info/

        Comment


        • #5
          Re: Testi C5 - različne revije

          Citroen C5 break 2,2 HDi exclusive
          Kliknite za povečavo

          Oblika tega karavana je kar nekako veličastna, poslovnežem je všeč. Karavan še celo bolj kot limuzina. Mimogrede - C5 kot limuzina ponuja odlično rešitev glede prtljažnika. Ima namreč pet vrat, zaradi česar je odprtina za nakladanje v prtljažnik mnogo večja, kot bi sklepali iz zunanje oblike, ki priča o klasični triprostorski limuzini.

          Več fotografij ...

          Zunanjost, notranjost
          Avto se zdi velik, morda celo večji kot v resnici. In to je všeč poslovnežem. V karavanski različici se dobrika še zlasti tistim poslovnežem, ki se ob koncih tedna s svojo družino radi potepajo, pri tem s seboj prevažajo "celo goro" rekvizitov, naprimer tistih za piknik. Prtljažnik je res velik, kar 560 litrov ... Pohvalimo udobje na prednjih sedežih, zadnjo klop pa le malce manj (zdi se mi, da sem v xantii zadaj sedel bolje). Zaradi neprijetne izkušnje priporočamo sedežne prevleke iz alkantare - na našem testu jih je devetletna damica pobruhala, a smo jih res z lahkoto očistili. Zgledna sta tudi dvojna senčnika nad voznikom in sovoznikom.
          Kliknite za povečavo

          Vozne lastnosti
          Bistvo limuzine C5 je hidraktivno vzmetenje tretje generacije. To omogoča samodejno prilagajanje višine avtomobila voznim razmeram: pri višjih hitrostih se C5 break malce spusti, na luknjastih cestah pa nekoliko dvigne. Oboje je moč početi tudi ročno, recimo ko želiš zapeljati čez kak visok robnik ali parkirati na slabem terenu. Zanimiva rešitev je tudi možnost spuščanja zadka vozila s stikalom v prtljažniku, kar pride prav, ko se zmisliš tovoriti kak težji kos tovora (naprimer poln dvajsetlitrski sod). To podvozje nudi tudi izbiranje med dvema stopnjama trdote vzmetenja - normalnim in športnim načinom. No, C5 break je v obeh primerih zelo udobno vozilo, hkrati pa se lahko v obeh primerih čez ovinke (tudi v udobnem!) podiš nadpovprečno hitro. Športnikom C5 resda ne nudi kakega športnega "filinga", vsaj hrupa ne, zato je avto tudi pri "prepovedanih" hitrostih zelo tih.
          Kliknite za povečavo

          Zmogljivosti, poraba
          HDi dizel smo že večkrat pohvalili, kombinacija stošestintridesetih konjev in šeststopenjskega menjalnika pa je nova. Inženirji so pri snovanju novega menjalnika prve štiri prestave pustili pri miru, so torej takšne kot pri petstopenjskem menjalniku, to višje območje pa razdelili. S tem so spustili vrtljaje pri avtocestnih hitrostih, s tem so znižali porabo in s tem so pripomogli k tihosti vozila, ki smo jo pohvalili v prejšnjem odstavku. Ocena? Praktično ni pripomb, zmogljivosti so dobre, poraba pričakovana, morda pa bi lahko tistim, ki o C-petki razmišljajo samo zaradi udobja, priporočili samodejni menjalnik, ki je tudi na voljo.
          Kliknite za povečavo

          Cena, tekmeci
          Tekmecev v tem množičnem razredu je precej. Najbolj primerljivi so ford mondeo karavan, renault laguna grandtour, opel vectra caravan, nissan primera wagon, toyota avensis wagon, mazda 6 sport combi, volkswagen passat variant se počasi poslavlja, prihaja pa peugeot 407 SW. Cenovno je tako opremljeni C5 break dovolj ugoden.

          Besedilo: Miha Merljak
          Fotografije: Aleš Črnivec in Miha Merljak
          Kliknite za povečavo


          Citroen C5 break 2,2 HDi exclusivecena: 6.693.000 tolarjev; srednji razred; karavan, 5 vrat, 5 sedeževMotordizelski, 4-valjni vrstni, 4-ventilska tehnika; tehnologija skupnega voda; turbo polnilnik s spremenljivo geometrijo lopatic in hladilnikom polnilnega zraka; prostornina: 2179 cm3; premer x gib batov: 85 x 96 mm; kompresijsko razmerje: 18,1 : 1; največja moč: 98 kW (136 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 314 Nm pri 2000 vrt/minPrenos močipogon na prednji kolesi; 6-stopenjski ročni menjalnik; prestavna razmerja: I. 3,41, II. 1,78; III. 1,12; IV. 0,8; V. 0,65; VI: 0,53; R: 3,33; končni prenos: 4,18; hitrost v VI. prestavi pri 1000 vrt/min: 49,4 km/h, sistem za preprečevanje spodrsavanja pogonskih kolesPodvozjesamonosna karoserija; prednja prema: posamične obese, pseudo Mac Pherson s podaljšano trikotno spodnjo roko, stabilizator; zadnja prema s podaljšanimi rokami, stabilizator; vzmetenje hydractive III (višina vozila neodvisna od obremenitve, spremeba višine glede na hitrost in stanje cestišča ter glede na način vožnje), ESP elektronski sistem stabilnosti Krmilni sistemvolan z zobato letvijo; progresivni servo ojačevalnik, število zavrtljajev: 2,9; premer kroga obračanja: 11,8 mZavorni sistem, kolesaspredaj zračena zavorna koluta premera 288 mm, zadaj polna koluta premera 276 mm; servo ojačevalnik na podtlak; ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči, pomoč pri zaviranju v sili; pnevmatike: 215/55 R16 W (michelin pilot premacy)Mere, mase, prostorninedolžina: 4775 mm, širina: 1770 mm, višina: 1515 mm, medosna razdalja: 2750 mm, prtljažnik: 563 l; prostornina prtljažnika ob zloženih sedežih druge vrste: 1660 litrov; prostornina posode za gorivo: 68 l, masa praznega vozila: 1518 kg, največja dovoljena masa: 2148 kg; nosilnost: 630 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 201 km/h; pospešek od 0 do 100 km/h: 10.6 s; pot od 0 do 400 m: 17,6 s; pot od 0 do 1000 m: 32,3 s; poraba goriva: 8,7 (mesto) / 5,0 (odprte ceste) / 6,4 (kombinirano) l/100 km; povprečna poraba na testu: 7,2 l/100 km; emisije (kombinirano): 169 g/kmVarnosttritočkovni varnostni pasovi na sprednjih in zadnjih sedežih, vzglavnika na sprednjih sedežih nastavljiva po višini in naklonu, vzglavniki na zadnjih sedežih nastavljivi po višini, dve čelni zračni blazini spredaj; stranski zračni blazini za zaščito trupov spredaj; okenski zračni blazini za zaščito glav spredaj in zadaj; isofix priključki; ocena varnosti po Euro NCAP: 4 zvezdiceNotranjostNotranjost - voznik: sedež električno nastavljiv po dolžini, višini ter naklonu in usločenosti naslonjala; volanski obroč nastavljiv po višini in globini, merilniki za hitrost, vrtljaje, zalogo goriva, temperaturo hladilne tekočineNotranjost - potniki: prednja sedeža električno nastavljiva, trisedežna klop; na sredini je naslon za roko; stropni roačji, osvetlitev kabine, bralne lučke, osvetlitev talPrtljažnik: električno odpiranje prtljažnih vrat, možnost ločenega odpiranja stekla v prtljažniku; osvetljen, prekrit z rolojem, pregradna mreža; možnost spuščanja zadka vozila v prid enostavnejšemu nakladanju; dno prekrito z obojestransko uporabnim tepihom (ena stran mehko tapecirana z velurjem, druga stran iz trpežnega materiala za prevoz umazanega tovora); zanke; mreža; predala v stenah; rezervno kolo normalne velikosti; možnost povečevanja preko zlaganja zadnjih sedežev (vzglavnikov ni potrebno odstraniti)Odložišča: zaprt, zaklenljiv, hlajen in osvetljen predal pred sovoznikom; odprto odlagališče pred prestavno ročico, koš za smeti na sredinski konzoli, utora za dva kozarca med prednjima sedežema, zaprt predal(ček) levo ob volanskem obroču; žepa v hrbtiščih prednjih sedežev; odprti predali v stranskih vratihKlima: atermično vetrobransko steklo, zatemnjena stekla, električno pomična stekla v vseh vratih (vsa impulzno), samodejo zapiranje stekel ob dežju, samodejna klimatska napravaOstala oprema: dva senčnika pred voznikom in sovoznikom; daljinsko centralno zaklepanje, blokada zagona motorja, avtoradio z RDS-om, CD predvajalnikom in obvolanskim nadzorom; tempomat, omejevalnik hitrosti; potovalni računalnik za merjenje trenutne in povprečne porabe, povprečne hitrosti, dosega in prevoženih kilometrov, dnevne luči, luči z dvojno optiko, ksenonske luči z napravo za čiščenje, parkirni senzorji, avtomatska zatemnitev notranjega ogledala, električno zložljivi zunanji ogledaliGarancija2-letno splošno jamstvo, 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, 2-letno jamstvo pomoči na cesti, redni servis na vsakih 20.000 km
          Citroen Bilten Forum
          https://www.citroenbilten.com/
          Gostovanje Domene Internet
          https://www.bilten.net/
          Mobing v Sloveniji
          https://www.mobbing.si/
          Družinski portal
          https://www.drobnic.com/
          https://www.drobnic.info/

          Comment


          • #6
            Re: Testi C5 - različne revije

            Razni testi c5
            Če imate tudi vi kaj podobnega nam prosim pošljite.
            Attached Files
            Last edited by robson; 4th March 2007, 13:01.
            Citroen Bilten Forum
            https://www.citroenbilten.com/
            Gostovanje Domene Internet
            https://www.bilten.net/
            Mobing v Sloveniji
            https://www.mobbing.si/
            Družinski portal
            https://www.drobnic.com/
            https://www.drobnic.info/

            Comment

            Working...
            X