Re: Fap filter
Pozdravljeni!
Vidim da imate veliko izkušenj, glede čiščenja FAP filtra. Zdaj me pa zanima, če bi mi lahko kdo od vas pomagal, ki je to že počel. Ker mi avto že pošteno nagaja.
Nimam pa garaže niti orodja niti znanja. Lepo prosim, če bi se kateri javil. Ker grem konec tedna v tujino.
Sem pa iz Ljubljane!
Prooosim...
LP Sebastjan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fap filter
Collapse
X
-
Re: Fap filter
Hvala za slike.
Ročica je cela in se premika. Bom pa premaknil svoje vprašanje na splošni del foruma saj vidim da ne gre za fap...
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Kateri senzor je bolj kriv, če avto ne vleče (debimeter ali odlomljena plastična palčka, ki odpira lopute v glavi motorja) nisem čisto siguren, ker so mi takrat menjali oba hkrati.
Sem pa 100% siguren, da je razlog, da se zabije FAP filter in posledično po nekem času javi napako "unblock diesel filter" ko je plastična palčka odlomljena in se lopute nepravilno obnašajo.
Ko sem zadevo povezal je bil zvok motorja lepši, turbina tišja in ne joče več "unblock diesel filter. :)
LP Tentus
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Originally posted by tentus New post replayPozdravljen,
moj C5 2.2HDi Excl. Avt. letnik 2004 ima pri 280.000km originalen FAP filter, na 170.000km je bil dolit diesel aditiv.
Če je vse v redu avto lepo vleče, v tvojem primeru pa je glede na moje izkušnje lahko sledeče:
- debimeter oz. senzor pretoka zraka ni OK in postane avto len in tudi ne gre več kot 170km/h. Normalno mora avto potegnt preko 200km/h
Predvidevam, da je to pri meni, kajti s težavo gre čez 170km/h (že zmanjka avtoceste). Tisto polomljeno palčko sem že davno saniral in menim, da ta nima velike vloge pri pospeševanju, ker ni bilo nič bolje. To mi je potrdil tudi serviser, ko je omenil, da bolj sumi omenjeni senzor.
LP
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Pozdravljen,
bom skušal naložiti dve fotki s plastično ročico vakuumskega senzorja, ki se pri mašini 2.2HDi lomi, kakor izgleda sedaj, ko sem jo sam popravil.
Zadeva dela.
LP Tentus
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Senzor pretok zraka sem že zamenjal (bil je čisto zelen) pa ni boljše. Za lopute sem pa tudi že slišal, da so težave. Ali lahko sam vidim če je zlomljeno? V kateri konec mašine moram gledat (mogoče fotko?)
Še to...pri pospeševanju je čutiti kar nekaj vibracij, je to običajno? Zvok mašine in pa vibracije pa so ob večjih hitrostih slišati, kot da motor dela v valovih, ne se smejat, se mi še ne meša ampak slišat je tkole ---- (wrum___wrum___wrum___wrum :)).
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Pozdravljen,
moj C5 2.2HDi Excl. Avt. letnik 2004 ima pri 280.000km originalen FAP filter, na 170.000km je bil dolit diesel aditiv.
Če je vse v redu avto lepo vleče, v tvojem primeru pa je glede na moje izkušnje lahko sledeče:
- debimeter oz. senzor pretoka zraka ni OK in postane avto len in tudi ne gre več kot 170km/h. Normalno mora avto potegnt preko 200km/h
- zlomljena plastična ročica, ki povezuje vakuumski senzor na turbini in lopute v glavi motorja in se vklopi nad 2000 obratov. Če je plastična ročica zlomljena, kar se pri 2.2 motorjih rado dogaja, se lopute pri višjih obratih ne odprejo, izgorevanje ni več čisto in ti lahko izpiše alarm "Unblock FAP filter" oziroma nekaj takega. V tem primeru tudi turbina bistveno bolj "žvižga".
Meni se je ta plastična ročica že dvakrat odlomila. Prvič so mi na servisu menjali celoten senzor, nazadnje pa sem zadevo uredil sam in zadevo povezal z jekleno žičko in malo plastike, da lepo drsi po zglobu.
Debimeter sem menjal pri cca 180.000km.
LP Tentus
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Res so C5-ke zelo lene. In prav v tem območju kot si napisal se ne dogaja kaj dosti (penzjonarski pospeški). Meni osebno za FAP filter ni nikdar nič izpisalo (le enkrat "clean diesel filter as soon as possible", kar po mojem naj ne bi bil FAP), sem ga pa sam snel dol in sam sčistil na način, kot je že bilo ničkolikokrat omenjeno. Avto se mi je zdel poskočnejši (ampak ne misli da te bo limalo na sedež), veliko svinjarije je šlo ven iz FAP filtra, če ne drugega, sem ga prepucal.
Tok od mene.
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Živjo,
pred mesecom sem kupil novga starga c5 2,2. Na testni vožnji, ko nisi dovolj izkušen se mi je zdel v redu.
V temu mesecu uporabe pa opažam da je avto zelo len do 2000---2300 obratov. Ali je to običajno za 2.2 mašino? Bi mogoče lahko bilo povezano s FAPom, tester ob nakupu sicer ni pokazal napake, se mi je pa enkrat pokazalo unblock diesel na ekranu (zunaj je bilo -14c).
Katerega serviserja mi priporočate da ga spuca-navrta na relaciji ljubljana - Jesenice ali Ljubljana - rogaška slatina, če bo potrebno?
Hvala
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Ker je tema okoli FAP filtra in aditiva, sem našel zelo priročen filmček, kako DOTOČITI ADITIV v rezervoar za aditiv. Pa si poglejte:
http://www.youtube.com/watch?v=xbhfy..._order&list=UL
Predvidevam, da je potrebno le še zresetirati raćunalnik, da ne javlja več "low level aditiv", kar pa bi bilo potrebno poprositi kakšnega serviserja.
Bom pa javil, kako je meni to šlo, ker sem ravno nabavil 4.5L aditiva in se bom sam podstopil menjati. Pa da vidimo.
LP
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Pomoč potrebujem pr demontaži FAP filtra. Matice so tok zarustane, da lahko "utrgam" cel "auspuh". No, večinoma so se vdale, le ena mi dela sive lase. To pa je matica, ki drži neko cev privijačeno na zadnjem delu Fap filtra. Le ta se mi je zavrtela in sedaj imam možnost le z "rorcangami". Ker pa se ne bo in ne bo hotela kar tako odviti, bom verjetno potreboval še kakšen drug prijem. Če ima kdo od vas kakšno idejo, bi bil vesel če pride z njo na plano.
Kje je ta matica, se lepo vidi na 3. (tretji) fotografiji, kjer se tudi vidi majno cev, ki poteka zraven FAP filtra.
Hvala
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Nisem še snel FAP filtra, kot sem v enem izmed gornjih postov napisal, da čakam samo še na pomlad, vendar ko sem bil na tehničnem, je šel majstr 3x gledat zadaj, če je pravilno namestil napravo, ker je pokazala vrednost, ki jo le pri avtu iz trgovine. Kot je že omenil "Citroen 5". Imam pa nerealnih 180.000km, torej sigurno že čez 200k.
Leave a comment:
-
Re: Fap filter
Pozdravljeni vsi ki imate težave z FAP ( particle filters)filtrom. Že dve letih in pol vozim citroena C5 1.6 HDI,letnik 2006. Že po dveh mesecih sem odstranil jedro filtra. Jedro filtra sem prevrtal da je sedaj v njem odprtina približno 7 cm.Avto mi do sedaj še ni prišel z porabo čez 6 litrov in tudi števec temperature je sedaj zmeraj lepo na sredini.Opazna je tudi večja moč motorja.Danes sem bil na tehničnem pregledu,kjer mi je mojster izmeril pline in pravi da takšne meritve pokaže pri merjenju novega avtomobila. Moj ima prevoženih že 200.000 km. Priporočam vam da brez strahu odstranite to sran.. in z tem zmanjšate strošek vašega avtomobila. Mehaniki na servisu vam odstranitve filtra ne bodo priporočali samo zaradi njihovega zasluška.Če pa imaš dobrega prijatelja ki se na te stvari spozna pa vam bo svetoval tako kot jaz.Denar je sveta vladar.
Leave a comment:
Leave a comment: