Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fap filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fap filter

    Hm... Jaz bi vozil naprej, dokler racunalnikne bi javil napake. Pa so ti rekli kaksne posledice ima nedolivanje tiste tekocine v rezervoarcek? Morda ti tisti senzor spodaj v filtru ne dela in potem pac ne javi. Pojdi recimo se na 3 servise vprasat kje je tezava, ce bodo vsakokrat rekli isto - potem je to res to, kar pravis. Vprasaj, ali se lahko vozis se dalje al kako. Vprasal bi Jerovskovega Tonija, pa so trenutno prazniki. Srecno vsem!!!!!!!!!
    C5 I 2.2 HDI - najbolj (h)udoben Citroen do sedaj!

    Comment


    • #32
      Re: Fap filter

      Bom videl kaj mi bodo rekli še na kakšnem servisu.

      Comment


      • #33
        Re: Fap filter

        Da ne bom znova odpiral nove teme, bom kar tu nadaljeval. Namreč imam C5 2002 2.2 HDI z 135.000 km. Sem že prebiral o omenjenem fap filtru in sem se odločil, da ga sčistim, zgolj preventivno (računalnik ne javlja nobene napake). Zanima pa me, kje točno se nahaja alu-bakreno tesnilo, da ga ne bi uničil.Prilepil sem nekaj slik, iz katerih je razvidno, kako fap filter izgleda in kje je nameščen. Upam, da sem slikal na pravem koncu podvozja.
        Opazil sem, da se fap filtra drži nekaj cevk oz. bi drugače vprašal. Kaj točneje se odvijači in razstavi? Ali se odvijači samo tiste 4 vijake in se vzame daljši del dol ali obratno? Se vzame dol del, kateri bolj sega proti motorju? To je najbolje vidno na 2. in 3. sliki. Če pa sem prav razumel iz enega izmed gornjih postov, naj bi bil to ta del, kjer se odvijači 4 vijake in pa objemko na cevi in se ta del vzame dol. Upam, da nisem preveč zakompliciral.
        Za enkrat toliko, če pa bo še kaj, pa poslikam in prilepim.

        LP











        Citroën je avto, za katerega moraš imeti "manuals". Vendar je vožnja pravi užitek.

        Comment


        • #34
          Re: Fap filter

          Glede na to, da mi bo verjetno uspelo odmontirati fap filter, imam potem dva možna načina čiščenja letega. En je spodaj omenjen, drugi je t.i. "kurjava". Vendar imam eno vprašanje za "zzz214".
          Piše, da je potrebno pred vsakim čiščenje filtra delcev s pomočjo diagnostičnega orodja sprožiti njegovo regeneracijo. Kje pa naj dobim to diagnostično orodje, npr. jaz (lastnik avtomobila)? Imam občutek, da je to bolj namenjeno avtomehanikom, kot pa posameznim lastnikom.
          Edino kar mi ostane, je očitno čiščenje "na roko" z tanko žičko in kasneje mogoče še kurjenje, kot je že nekdo to opisal.

          Originally posted by zz214 New post replay
          Nekatiri "zakurijo"filter tudi drugače.......

          LP
          Citroën je avto, za katerega moraš imeti "manuals". Vendar je vožnja pravi užitek.

          Comment


          • #35
            Re: Fap filter

            1. Ker se mi zadeve ne da čistiti, vas sprašujem, a brez tega avto ne deluje, recimo da stvar preprosto sprazniš.
            2. Pa če že recimo moram kupiti novega, ali obstoja kaj neoriginalnega, oziroma kje naj stvar kupim.

            Hvala Uroš

            Comment


            • #36
              Re: Fap filter

              jaz sem po moji logiki in izkušnjah prišel do tega da: 1. bi se dalo kupit neorginalnega, ker tudi na pooblaščenih avtoservisih ti ne dajo orginalnega ampak industrijsko "očiščenega", mislim pa da smo gledali nekje načrte oz se nekdo ukvarja da ti naredi popolnoma enak FAP filter, kje in kako poišči na netu in 2. tudi brez FAP filtra se bi dalo po neki logiki ampak bi moral izklopiti senzorje v zvezi s tem

              Lp

              Comment


              • #37
                Re: Fap filter

                Pozdravljeni!
                Sem nov na forumu, vendar star citroenovec, torej z veliko izkušenj s citroeni. Trenutno imam C5 (I). Vidim, da je precej nejasnosti okoli FAP in ostalega v povezavi z njim.

                Torej FAP je visokotemperaturni filter sajastih delcev namenjen zadrževanju saj, ki potem, ko se naberejo, z direktnim vbrizgom dizla, kateremu je predhodno dozirana potrebna količina FAP aditiva, zgorijo na povišani temperaturi. Filter je na izpušni sistem sistem pritrjen s štirimi vijaki (spredaj) in šelno (zadaj), na filtru je pritrjena še cevka za dovod goriva. dr.Bocky je opisl njegov način čiščenja, jaz bom pa pozneje svojega. Filter je enostavne konstruklcije in dolge življenjske dobe, ki daleč presaga 160.000 km, priporočenih za menjavo. Na sliki, ki jo je podal Xarar so vidni spojni elementi. Na sprednji strani so 4 vijaki, ki jih je pri demontaži potrebno segrevati, ker so zaradi visoke temperature zapečeni. Na tem delu je tudi tesnilo med prednjim delom, ki ostane na cevi in fitrom. Zadaj je šelna, na zoženem delu pa je tudi cevka griva, na katero je potrebno pri demonatži še posebej paziti, da se ne poškoduje. Na prednjem delu se vidi tudi kabel, ki je spojen na senzor. Tudi na tega je pri demontaži potrebno biti poziren.
                Filter se enostavno čisti s spiranjem z visokotlačno napravo za pranje avtomobilov in ni nič drugega, kot keramični vložek iz posebne keramike z veliko drobnimi cevmi, na katerih se nabirajo saje, ki se, ko se propustnost filtra zmanjša, sežgejo po posredovanju računalnika. Zaradi tega je poraba goriva povečana za 0,3 l, k tej je potrebno prišteto še 5 l aditiva (130€), ki se dodaja v poseben rezervoar pri zadnjem levem kolesu vsakih 100.000-120.000 km.
                Ko se filter zamaši s trdimi delci, ki so posledica kakovosti dizla, s še vedno preveliko količino žvepla, dobimo opozorilo "očistiti filter dizel" v enem od nastavljenih jezikov. To se ponavadi zgodi po prevoženih 100.000km, ali pozneje, odvisno od načina uporabe avtomobila in kakovosti dizla. Takrat je potrebno filter odmontirati in ga enostavno sprati. Paziti je potrebno, da je čimbolj ohlajen, da ne pride do pokanja keramike. Ko ga sperete pod pritiskom se iz njega vsujejo trdi delci, ki ne morejo zgoreti. Gre za žveplene sestavine in druge trde delce, ki kljub visokim temperaturan (1000°C) ne morejo zgoreti in ovirajo delovanje filtra. Računanlnik nenehno ponavlja regeneracijo, kar ima za posledico povečano porabo goriva (cca. 1 liter) in tudi aditiva. Seveda si lahko med pranjem lahko pomagamo tudi s primerno žico, da se odstranijo morebitni čepi v cevkah. Po pranju je površina filtra kot nova, prepustnost pa tudi. Pri ponovni montaži je priporočljivo vijake namazati z visokotemperaturno pasto za lažlo naslednjo demontažo. Po moji oceni filtra ni potrebno zamenjati v celotni življenjski dobi motorja, če ne dobi mehaničnega udarca, le občasno ga je potrebno oprati in po moji skromni oceni ni potrebno uporabljatu nobenih kemičnih preparatov, pa tudi sežiganja ne.
                In na koncu naj povem, da je ta sistem FAP za odstranjevanja saj veliko uspešnejši, kot niskotemperaturni DPF, ki mnogim uporabnikom drugih znamk in tudi serviserjem dela sive lase. Zato so razmišljanja o njegovem odstranjevanju nepotrebna. Seveda pa čisto okolje nekaj stane.

                Comment


                • #38
                  Re: Fap filter

                  Lepo si to povedal Sirijus. Že nekaj časa razmišljam, da se bom preventivno lotil FAP filtra. Čeprav sem na netu tudi videl, da je nekdo enostavno ko je imel Fap filter odmontiran malce bencina nalil vanj in zažgal (ognjena krogla). Tako da ne vem, kaj naj ravno.
                  Citroën je avto, za katerega moraš imeti "manuals". Vendar je vožnja pravi užitek.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Fap filter

                    Z zažiganjem bodo zgorele saje, ne pa tudi trdi delci, ki so glavni problem slabega delovanja. Ti niso zgoreli niti na 1000°C, pa ne bodo niti z bencinom.

                    Če pa si v dvomu kaj je prav pa združi vse nasvete, torej najprej z varilno žico očisti luknjice v filtru, nato zažgi z bencinom in na kraju še speri pod tlakom. Pri zažiganju bodi previden, ker zna biti nevarno.

                    Na koncu, ko ga boš spral, boš ugotovil, da je zažiganje bilo nepotrebno.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Fap filter

                      Hvala za informacijo.Samo pomlad še čakam.
                      Citroën je avto, za katerega moraš imeti "manuals". Vendar je vožnja pravi užitek.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Fap filter

                        ja jaz moram povedat, da me je precej zajebaval ta fap filter. Mi je pisalo od unblock disel filter, antipolution fault do asr and esp not funcion. Vse je to je bilo posledica zamašitve fap filtra. Sem naredil kot je že eden napisal. Sem ga dol vzel. In pod pritiskom spihal (8 bar), vlil 4 deci bencina v njega ter vse to skupaj zakuril. In ne boste verjeli kot nov. Avto je 2.2 l. 03. prevoženih pa preko 240tkm. sedaj se že mesec dni vozim brez enega opozorila. Skratka za uro in pol dela, prvič seveda drugič ne bo dela za dobro uro. Prihraniš vsaj 700 eurov. Tako, da če se ne saj malo znajdeš te lepo gulijo na servisih. Pa najbrž še ti stisnejo kakšen strošek in jim lepo daš enega jurja in se ti smejijo.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Fap filter

                          naslednjič ko bom moral menjat se pri tebi najavim :D

                          Comment


                          • #43
                            Re: Fap filter

                            Zivijo fantje! Imam cisto enak problem kot antonio.2, tole je pa moja tema, preden nisem opazil te

                            http://www.citroenbilten.com/forum/s...ead.php?t=5746

                            Bi mi mogoce pomagal kdo od naslednjih imen, ali pa kdo, ki bi znal resit to zadevo (govorim o "spucanju" fap filtra..)

                            bertl
                            dr.Bocky
                            Xsarar
                            Sirijus
                            antonio.2

                            Se razume, da dam nekaj za to delo :)

                            Hvala za pomoc!

                            Comment


                            • #44
                              Re: Fap filter

                              torej ni nobenega, ki bi mi lahko podal saj kaj nasvetov?

                              kaj pa ce ga prepiham na AV? vglavnem da se peljem vedno cez 3k obr./min ?

                              Comment


                              • #45
                                Re: Fap filter

                                Mislim, da ti avtocesta ne bo prav veliko pomagala. Sicer bi to vsi delali. Pač je porebno zadevo odmontirati, prešpricati-štrajfiks, zakuriti..., potem pa bo OK. Vsaj pri večini je bilo. Ker pa še ni pomlad, se jaz tega opravila še nisem lotil. Bi ti pa tudi praktično z veseljem pomagal.

                                LP
                                Citroën je avto, za katerega moraš imeti "manuals". Vendar je vožnja pravi užitek.

                                Comment

                                Working...
                                X