Re: Fap filter
Fantje brez nau šlo. Ampak kdo je naredu štalo okol aditiva, sej zato pa javi, da ga naliješ. FAP se paca če avto "tiščiš dol" in ga voziš z malimi obrati. Avtomatika občasno spusti v gorivo aditiv, ki vžge saje v FAP filtru beri keramičnem satju posebne oblike s prevleko. Takrat avto lepo spuca filter, če normalno voziš. Z nizkimi obrati ne doseže temperature in FAP počas umre (se zapacka). Normalno ga zmanka pr 80kkm in ga na poštenem servisu dolijejo. Nima narjen tko, da bi kr v en rezervarček nalil. Je potreben servisni poseg. Pol pa spet drži. Lasnik mojga bivšega C5 ma že krepko čez 160kkm pa ni po dolivanju aditiva nekje pri 110kkm še nič težil, da mu kej manjka. Torej le mirno. Mašinca 2.2 HDI pa je ena ot najtrpežnejših kar so jih kdaj pri PSAju naredl. Jest za moj nov 2.0 nimam glih dobrga občutka ampak avtoček mi že eno leto brez napake prede.
Fantje brez nau šlo. Ampak kdo je naredu štalo okol aditiva, sej zato pa javi, da ga naliješ. FAP se paca če avto "tiščiš dol" in ga voziš z malimi obrati. Avtomatika občasno spusti v gorivo aditiv, ki vžge saje v FAP filtru beri keramičnem satju posebne oblike s prevleko. Takrat avto lepo spuca filter, če normalno voziš. Z nizkimi obrati ne doseže temperature in FAP počas umre (se zapacka). Normalno ga zmanka pr 80kkm in ga na poštenem servisu dolijejo. Nima narjen tko, da bi kr v en rezervarček nalil. Je potreben servisni poseg. Pol pa spet drži. Lasnik mojga bivšega C5 ma že krepko čez 160kkm pa ni po dolivanju aditiva nekje pri 110kkm še nič težil, da mu kej manjka. Torej le mirno. Mašinca 2.2 HDI pa je ena ot najtrpežnejših kar so jih kdaj pri PSAju naredl. Jest za moj nov 2.0 nimam glih dobrga občutka ampak avtoček mi že eno leto brez napake prede.
Comment