Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fap filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fap filter

    Fantje brez nau šlo. Ampak kdo je naredu štalo okol aditiva, sej zato pa javi, da ga naliješ. FAP se paca če avto "tiščiš dol" in ga voziš z malimi obrati. Avtomatika občasno spusti v gorivo aditiv, ki vžge saje v FAP filtru beri keramičnem satju posebne oblike s prevleko. Takrat avto lepo spuca filter, če normalno voziš. Z nizkimi obrati ne doseže temperature in FAP počas umre (se zapacka). Normalno ga zmanka pr 80kkm in ga na poštenem servisu dolijejo. Nima narjen tko, da bi kr v en rezervarček nalil. Je potreben servisni poseg. Pol pa spet drži. Lasnik mojga bivšega C5 ma že krepko čez 160kkm pa ni po dolivanju aditiva nekje pri 110kkm še nič težil, da mu kej manjka. Torej le mirno. Mašinca 2.2 HDI pa je ena ot najtrpežnejših kar so jih kdaj pri PSAju naredl. Jest za moj nov 2.0 nimam glih dobrga občutka ampak avtoček mi že eno leto brez napake prede.
    LP ->

    Bertl - for ever.
    C5 II 2.0 HDI Excl. break avtomatik (ni več)

    Comment


    • #17
      Re: Fap filter

      Tak je na stvari, z bratom sva bila na Avto Plus (mb) in sva vprašala glede tega "diesel aditive minimum". Razlaga je slednja: C5 2.2. ima ta fap filter (nic nivega) in ta tekocina oz. aditiv se nahaja v tanku ob samem filtru (torej je posebaj tank za ta aditiv - pred zadnjo levo kolo), ki nekako čisti ta filter ali nekaj podobnega. Fap filter bi se naj menjaval na 80Tkm.
      Cene pa so sledeče: Filter 480 € , tekočina 3l 124 €, dihtunga filtra cca. 40 € , pa še neka cevka je tam nevem tocno kak pa kaj je z tem, reko je da se ta včasi zlomi/vtrga/poškoduje pa jo je treba menjat stane pa nekje 20€. torej skupaj cca. 600 €.
      Sem klical v Citroen Slo. v Koper, pa vprašal koliko stane pri njih filter, pa mi je odgovoril da nekje 600€ + tekočina (je možno da je v mb cenje kot pa Kopru ?).
      Aja, pa v GMT v Mb-ju so mi rekli da ta filter v Lj. nekje obnavljajo, ve kdo kaj o tem? Kakršne koli inf. o tem bi bile zelo zaželjene in dobrodošle.
      Lp
      http://www.citroenbilten.com/forum/v...o=view&id=1408

      Comment


      • #18
        Re: Fap filter

        Jah, tak nekako kot je Crook napisal, edino da "tista" cevka ki jo je omenil je povratna cevka za olje, da olje vrača nazaj v rezevar.

        Mislim da tudi brez tega bi šlo, če nadomestimo fap filter z nečim ki bi povezoval z auspuhom in da se odklopi senzor.
        Posledica tega bi bila da bi avto malo bolj kadil, tak kot na primer opazim dostkrat pri audiju.

        Lp

        Comment


        • #19
          Re: Fap filter

          Men se je prvič oglasu "diesel aditive minimum level" pr 165.000km. So mi ga dolili na servisu pri 169.000 km. Je cel postopek in kanta 3 litre aditiva stane nekaj čez 120 EUR. Rezervarček je pred zadnjim levik kolesom zraven rezervarja za gorivo.

          Sam se mi še vedno javlja napis in utripa "service " za par sekund potem ugasne.

          Serviser mi je reku, da bo to samo nehalo po nekja ciklih. Bomo vidli do konca praznikov.

          LP

          Comment


          • #20
            Re: Fap filter

            mislim da ti nebo nehalo utripat dokler ne resetirajo računalnika, vsaj tako je pri meni bilo, ko prideš do njih po eno informacijo ti natvezijo nekaj, ko pa prideš na servis pa naredijo drugo.

            meni se je pojavilo nekje okoli 95.000 km prevoženih menjal sem pa ga 5000 km kasneje tako da mislim da komot zdrži do max. 105.000 ali če ne kje do 110.000 km

            P.s.: vedite še nekaj da ne dobite nov orginalen filter temveč industrijsko očiščenega. tako je vsaj pri meni bilo.

            lp

            Comment


            • #21
              Re: Fap filter

              Kva a noter gre celih 3 litre aditiva !!!????
              Dober jaz ne potrebujem samo vprašam .........

              Comment


              • #22
                Re: Fap filter

                pozdravljeni forumaši.
                Po dolgem času se spet javljam, sicer sem bolj prisoten "na sosednjem forumu" www.pugi-team.si ampak sam pravim PSA ja "isto sranje, samo drugo pakovanje" pri čemer "sranje" ne mislim dobesedno.....

                Sem zagledal tole temo o FAP filtrih in ker sem imel sam probleme s tem in sem se v problem tudi sam poglobil in ga sam tudi rešil....

                Vozim pa 406C 2.2 HDI 98kw, mogoče ste me eni videli, črn kupe, 19col črno krom feltne,.....
                No avto ima servisno knjigo in se mi je pri cca 65k km pripetila ta zadeva "unblock diesel FAP filter". Po zbiranju vseh informacij, sem prišel do zaključka, da je fap treba zamenjati, kar vsi vemo da je fuuuul velik strošek. Samo zakaj pri taki nizki kilometraži, ja res je prejšni lastnik je dizel vozil na navor, pri nizkih obratih šaltal in vedno poln gas. To pa ga ubije ker takrat ima avto največji "umazan" izpuh in slab pretok zato moč izpuha ne porine umazanij ven iz filtra...

                No sem se razpiz.... in sam avto na kanal, odšraufal FAP dol (4 vijaki in 1objemka) in da vidm kaka je ta zadeva, "milijon" luknjic cca fi1mm. Jah logično: smeti-saje se tu naberejo in pol ne gre to ven...

                In jaz kako bi to ven spravil, vzamem žico za varjenje (tig) in v vsako luknjico posebej porinem dokler gre, z obeh strani filtra. po cca 3-4 ure primem FAP v roke in ga potresem ob pomoči s kladivom, ne morete verjeti ven se začelo vsuvati najprej črn prah potem barkeno-rjav (brez meske delu in še tri dni peklo v nosu).... Še s kompresorejm spiham kolikor se dalo. Nato vlijem notri bencin in na eni strani rahlo zamašim, ter z varne razdalje cca 2m zakurim, (pozor plamen ven butne!!!).... gori in ko se plamen manjša sem še malo spihal zadevo ven, ogenj še kar gori, no končno ugasne in jaz spet piham s kompresorjem da gre res vse ven (vsaj mislim oz. predvidevam ). Nisem mogel vrjeti sam filter je bil sigurno za 2kg lažji kot pred čiščenjem.

                Zadevo zmontiram nazaj, paziti je treba na cevko, ki gre poleg, da se ne poškoduje, če si pazljiv tudi ni potrebna menjava alu-bakrene dihtunge, ki je med katalizatorjem in fapom....

                Avto odpeljem iz delavnice lučka še vedno gor, a čutim da bolje vleče in lažje diha izpuh, malo bolj sajasto kadi...... grem en krog pol LJ obvoznici "ful gas", lukča kaj kmalu ugasne (napis unblock disel filter je pa že takoj oz. se ni več prižgal)..........

                dela še vedno pa se vozim cca 5k km po tem mojem postopku....

                Mislim, da sem s tem v enem dnevu zaslužil cca600 EUR+ oz. prihranil lepše rečeno.

                No kdor bo pa avto na servis peljal bodo pa naredili tako, vzeli fap dol in ga poslali na čiščenje (skrivnost kam???). zvedel sem da je to postopek v kislinsko namakanje, katera razžre vso umazanijo nato pa pod pritiskom spihajo ven (haha tudi sam sem pihal).... In ob tem lepo zaračunajo.

                Upam da sem s tem postom in razložitvijo marsikomu pomagal. Sem res napisal vsak detajl na dolgo in široko.

                Evo tu je še mal zajeb... kako sem se igral.
                http://www.youtube.com/watch?v=ckTuL7LbUyI

                no še ostli moji nori posnetki so P406COUPE username, 3.0 :)

                Comment


                • #23
                  Re: Fap filter

                  Nekatiri "zakurijo"filter tudi drugače.......
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fap filter

                    Pri meni tudi ta regeneracija ni bila uspešna, je pa kar mučenje za avto, ga sam tester-računalnik "tako žge" da imaš občutek da bo motor šel po gobe :)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fap filter

                      Pozdravljeni!
                      enaki motorji, enaki problemi!

                      problem: pojavi se napis "diesel aditive minimum level", serviser dolije aditivi cca 4.5 litre, pravi da je bil čisto na podnu, a napis se še vedno pojavlja, pod pretvezo da ga je treba 100 km pelat na 3000 obratih minimum! sedaj sem v teku navodil ki mi jih je dal! bomo vidli drug teden ko grem na resetiranje števca za aditiv!

                      Tentus zanima me ali ti je zginu napis diesel aditive minimum level, ali je bil potreben še kakšen poseg? hvala za info

                      lp

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fap filter

                        Originally posted by smimi New post replay
                        Pozdravljeni!
                        enaki motorji, enaki problemi!

                        problem: pojavi se napis "diesel aditive minimum level", serviser dolije aditivi cca 4.5 litre, pravi da je bil čisto na podnu, a napis se še vedno pojavlja, pod pretvezo da ga je treba 100 km pelat na 3000 obratih minimum! sedaj sem v teku navodil ki mi jih je dal! bomo vidli drug teden ko grem na resetiranje števca za aditiv!

                        Tentus zanima me ali ti je zginu napis diesel aditive minimum level, ali je bil potreben še kakšen poseg? hvala za info

                        lp
                        ... nič ga ni treba "peljat", samo pravilno ga je treba resetirat... če ni skrivnost, kje si dobil ta navodila...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fap filter

                          V zvezi s tem napisom še vedno nič novega, pa čeprav sem od servisa, ko so mi dolivali tekočino prevozil več kot 3000km.

                          Po tem servisu sem ga trikrat peljal ponovno na servis, vedno ista pesem. Resetiranje, pa nič. Zadnjič, ko sem bil ponovno na servisu so dolili dodatno še en liter, da bi mogoče senzor okrog prinesli, ampak isti šit.

                          Sem malo eksperimentiral in ugotovil, da lučka servis zasveti in se pojavi napis na displeju po cca eni do dveh minut tudi če avta sploh ne vžgem, samo če je ključ obrnjen na kontakt.

                          Na servisu trdijo, da so zadevo zresetirali točno po navodilih in, kao, da bo alarm ščasoma sam zginu, sem pa skeptičen. Če ima kdo kakšno idejo ali rešitev ali ve za servis, kjer vedo za kaj se pri tem gre, bi se priporočal.

                          LP Tentus

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fap filter

                            Pozdrav vsem, ki jih muči alarm Diesel additive minimum level. Danes so mi zadevo končno rešili na Citroenu v Kopru. Stvar je bilo potrebno samo pravilno resetirati s sistemom za diagnostiko. Za to je potrebno resetirati več parametrov, kar na nekaterih servisih očitno ne vejo ali se jim pa enostavno ne da in raje prodajajo pravljice.

                            Problem sem opisal gospodu Denisu v servisu. So se potrudili in uredili.

                            Danes sem prav dobre volje.

                            LP Tentus

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fap filter

                              FAP filtre za Citroen izdeluje - Fabrika Automobila Priboj iz Srbije; to je tovarna, ki si je svoj sloves pridobila po neverjetno visoki kvaliteti izdelave ter nenormalno dolgi zivljenski dobi tovornjakov in avtobusov. Celo tovarna Mercedes - Benz je tovarno FAP zaprosila za licencno izdelavo njihovih izredno kvalitetnih FAP dieselskih motorjev, vendar so jih FAP-ovi konstruktorji ter inzenirji kratko malo zavrnili, ces, da naj se kar sami malo potrudijo, razmislijo s svojo glavo, prestudirajo in predelajo svoje stare, tezke, glasne, neekonomicne in neekoloske Mercedesove motorje in naj opustijo bahavo testiranje vzdrzljivosti keramicnih batov v dieselskih V12 motorjih za vlacilce (tovornjake) po Afriki , ker je to absolutno brez veze in pomena. Nek vodja obrata v proizvodnji livarne FAP naj bi jim celo pretece zabrusil: "Idite u svoju zemlju, jebo vas šinter (konjederec, o.p.), šta ste dosli sad ovdje nas zajebavati! Mi ne trebamo ni jednog posmatraca ili kontrolora! Mi svoje znanje i dugogodisnja istrazivanja na podrucju postizanja kvalitete ne prodajemo strancima!" No, jeznega vodjo obrata livarne je umiril sele sam direktor tovarne FAP, ki je piko na i dodal se z lastnorocnim izgonom Mercedesovih "tehnikov" iz hale. V kemicno - tehnicni laboratorij niso imeli vstopa. Po tem neljubem dogodku oz. "kajli" direktorja in FAP-ovih inzenirjev so predstavniki druzbe Mercedes - Benz odsli z dolgimi nosovi in zadnjim upanjem se na posvet v Slavonski Brod (Hrvaska), v svetovno znano tovarno in ponos cele Slavonije Đuro Đakovic, vendar so tudi tam Nemci naleteli na bolj gluha usesa, posmeh ter pomilovanje s strani Đakovicevih inzenirjev. Lakirnico so jim pred nosom zaprli, pokukati so smeli le v proizvodno linijo tezkih tankovskih motorjev z dobrimi 1.200 KM, katere z zrakom oskrbujeta 2 Rootsova kompresorja z vsake strani. V montazni liniji motorjev lokomotiv so pozeleneli od zavisti, sikali skozi zobe ter zraven mocno preklinjali. (Varnostnik jih je opozoril na primeren nivo obnasanja) Lahi so se smeli potem se na hitro sprehoditi ob mocno varovani kovacnici, kjer so imeli - tako pravijo - cast opazovati kovanje glavnih gredi, koncno obdelavo batov fi 30 cm, brusenje/poliranje sesalnih/izpusnih ventilov, kaljenje, cementiranje in nitriranje odmicnih gredi ter rentgen preverjanje vseh koncnih izdelkov. Seveda so dobili Nemci veliko moralno klofuto, ko so jim ob odhodu iz tovarne varnostniki odvzeli vse mukoma pridobljene skrivne fotografije in posnetke. S sklonjenimi glavami in z grenkim cmokom v grlu so se Mercedesovi "tehniki" s svojo parno lokomotivo pripeljali do tovarne TAM v Mariboru, vendar se Mariborcani niso vdali joku in stoku "Ibertehnikov". Po vecdnevnih prosnjah, moledovanju in rotenju so ostali praznih rok in so se pred zaprtimi vrati vratarnice ter ograje z se daljsimi nosovi kot poprej vrnili v svoj Dojcland, kjer z velikimi izgubami in ogromnim presezkom zaposlenih varijo skupaj nekaksna "vozila" z napisom FukselWagen.
                              To je bil kratek potopis, ki pa seveda ni resnicen.
                              Moj C5 I 2.2 HDI ima FAP filter in prevozenih 160.000 km pa racunalnik se ne javlja cesarkoli oz. napake. Morda pa se bo. Prejsnji lastnik ni nicesar dolival v tisti rezervoarcek.
                              Kateri izpusni lonec mi priporocate? Original ali Walker, Bosal, Remus? Naj bi bil cim tisji, ce obstaja moznost izbire, seveda. Ok, se pisemo!!!!!!!!!!!!!
                              C5 I 2.2 HDi - najbolj (h)udoben Citroen do sedaj !

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fap filter

                                Pozdravljeni,
                                na citroenu so mi avto priklopili na tester in je pokazalo napako na FAP filtru, avto me pa ni nič obvestil o tem! Komu naj verjamem, servisu ali avtu?
                                Prevoženih ima 157.000 km.
                                C5 2.2 hdi avt.

                                Hvala!

                                Comment

                                Working...
                                X