Pozdravljeni, pred kratkim sem nabavil C5 2.0 bencinarja. Z avtom sem zaenkrat zadovoljen, malo me le moti njegova poraba. Med listanjem po forumu sem videl, da imate same HDI tako, da kakšnih informacij o motorjih kakršen je moj niti ne morem dobiti. Kaj med formaši res ni nobenega, ki bi imel omenjenega bencinarja? Rad bi dobil čimveč podatkov o omenjenem motorju. Pa še nekaj, ko sem avto kupoval (komisijska prodaja), je bilo omenjeno, da ima avto meglenke. Res je na ročki obroček za vžig meglenk, kiga lahko le pomakneš naprej in nazaj ampak se takoj vrne v sredinski položaj (ne zgodi pa se nič). OK, če že avto nima prednjih meglenk, pa ne morem verjeti, da ne bi imel tudi zadnje...imel jo je že Yugo. Za kakršne koli informacije se vam zahvaljujem.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
C5 2.0 16V
Collapse
X
-
Re: C5 2.0 16V
Pozdravljen. Ja na našem forumu se mi zdi, da so vsi lastniki C5-tk sami dizelaši. Kar se tiče bencinarjev pa ima morda uporabnik garač ali pa gox kakšen test slednjega vozila iz kakih avtotestov ali kaj podobnega. Res je. Poraba becinske verzije je kar mastna tako, da bi blo dobro da si prebereš na našem forumu kaj o LPG (plin) in se z nekaterimi uporabniki tega sistema pogovoriš.
-
Re: C5 2.0 16V
Moj c5 2.0 sx je sicer automatic, poraba pa je v prvi vrsti odvisna od teže noge. Drugače dolgo povprečje je 9,2 lit/ 100km, v mestu je cca 11 lit/100km, na dolgo vožnjo (Ljubljana - Dalmacajija pa cca 7,5 lit/100km. Moj avto ima maglenke in sicer so v dvojnih žarometih.
Comment
-
Re: C5 2.0 16V
Originally posted by megane New post replay... Pa še nekaj, ko sem avto kupoval (komisijska prodaja), je bilo omenjeno, da ima avto meglenke. Res je na ročki obroček za vžig meglenk, kiga lahko le pomakneš naprej in nazaj ampak se takoj vrne v sredinski položaj (ne zgodi pa se nič). OK, če že avto nima prednjih meglenk, pa ne morem verjeti, da ne bi imel tudi zadnje...imel jo je že Yugo. Za kakršne koli informacije se vam zahvaljujem.
Kaj pa armaturka? A ti ne kaže nobene lučke?
Lahko je pa kakšna varovalka šla po gobe ali celo žarnice, buuu:smiley:
Stikalo pa deluje pač na tak način... Vsakič se vrne v prvotni položaj, kar pa ne pomeni, da meglenke niso vklopljene... Če se ne motim, je prvi pomik zadnja meglenka in drugi pomik še vklop prednjih meglenk. Tretji pomik pa izklop obojih... Nism pa 100% prepričan v to.
SkrtNe moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:
Comment
-
Re: C5 2.0 16V
Hvala za pomoč, pri meglenkah bom pogledal še varovalke, ker se ko ročko premaknem nič ne zgodi.
Prosim povejte mi še nekaj, na prednjih sedežih nimam naslona za roke, ali se to da naknadno vgraditi; če ne original, mogoče kakšna ideja?
Še vedno bom vesel vseh informacij o bencinskem motorju...
lp,
Comment
-
Re: C5 2.0 16V
Kolko pa ti pije to?
Meglenke so tak, da imaš v žarometu H7 ter dolge H4 ko pa vklpoiš meglenke pa se pri dolgi luči še ena nitka vklopi. Če me razumeš boš vedel o čem govorim. Ročka pa se vedno vrne ko vklopiš... Ampak ti mora na armaturki svetit. Če ne pa malo prečekiraj varovalke. Po knjigici poišči kje so varovalke za meglenke pa boš videl kako pa kaj.
Comment
-
Re: C5 2.0 16V
Meni je kuril okoli 9 do 9,5, to je bilo marca- se pravi zima brez klime, po večini relacija. To se mi zdi za 100 kw bencinarja čisto dovolj in nekaj takega sem tudi pričakoval od njega. Kmalu bom prevozil 20 000 brez problemov(na kar nekaj podlage).
Comment
-
Re: C5 2.0 16V
Je pa poraba relativna reč. Vse je odvisno od noge in pa od stanja - beri vzdrževanosti avta, sam vso porabo zapisujem in preračunavam, saj računalniki lažejo tudi do litra (gor in dol). Če mi poraba naraste, pa vem da sem vozil normalno, je z avtom nekaj narobe.
Comment
-
Re: C5 2.0 16V
Bi nekoliko dopolnil Skrtovo navodilo za vklop in izklop meglenk.
Ko vrtljiv gum pomakneš naprej prižgeš zadnjo meglenko in opozorilno lučko na armaturki za zadnjo meglenko (rdeča). Ko potisneš še enkrat naprej vklopiš še prednje meglenke (prižge se ti zelena kontrolna lučka za meglenko spredaj), ki niso ravno ne vem kako uporabne zaradi previsokega položaja (megla ne sega do tal in zaradi tega morajo biti luči za meglo čim nižje na avtu, da opravijo svojo funkcijo).
Izključiješ pa z vrtenjem gumba nazaj.
Malo nerodno je če si recimo v megli vodilni kolone, saj če hočeš voziti s sprednjimi meglenkami, da sploh kaj vidiš moraš obveno še slepiti voznika za teboj. Po zakonu in tudi sicer po bontonu je potrebno zadnje meglenke izključiti takoj, ko dobiš voznika za seboj ne glede koliko gosta je megla.
Kar pa se porabe tiče je tvoja poraba čisto normalna in niti ni tako huda. V zakup moraš vzeti bistveno enostavnejši bencinski atmosferski motor (saj nimaš HPI?), ki povrne ves vložen denar v bencin ob odpovedi turbine HDI motorja.
Če pa ti ti prtljažnik v C5 ni bistvenega pomena ga lahko v precejšnji meri uničiš z vgradnjo valjastega 80 literskaga rezervoarja za plin.
O tem, da 3.0 V6 s preko 200 KM pije manj od 2.0 16v bencinca pa je itak že dolgo znano in čisto logična stvar.
Lp čojkosigpic
Comment
-
Re: C5 2.0 16V
V6 ne žre manj od 2.0 16V, že zato ker se ne moreš voziti tako mrtvoudno, stalno provocirajo VAG-ovci. V praksi bi pa ob enakih hitrostih in ležernih pospeševanjih zares manj žrlo. Morate tudi računati, da na registraciji 2.0 kar nekaj prišpara.
Comment
Comment